معمای مرد شیک‌پوشی که مثل سگ در خیابان‌های لندن چرخانده شد

 با گذشت سه روز از انتشار تصاویر مرد شیک‌پوشی که چهار دست و پا و قلاده به گردن، در خیابان‌های لندن توسط زنی خوش‌لباس گردانده شد، هنوز اطلاعاتی در خصوص پشت پرده‌ی این اتفاق به دست نیامده است.

حدود ساعت هشت و نیم صبح روز جمعه (۱۱ اپریل-۲۲ فروردین)، لندنی‌ها، هاج‌وواج، صحنه‌ای عجیب و غریب را مشاهده کردند که در آن مردی با شلوار رسمی، پیراهن سفید و کفش‌های مشکی، با قلاده‌ای بر گردن، افسارش را به دست زنی شیک‌پوش داده بود و چهار دست‌وپا به دنبال آن می‌رفت.

این زن و مرد درحالی که به روبه‌روی‌شان نگاه می‌کردند، در خیابان‌های منطقه‌ی “فرینگدون” در مرکز لندن بدون آن‌که با کسی حرفی بزنند چرخیدند و هم‌زمان تصاویرشان بر روی شبکه‌های اجتماعی و به ویژه توییتر منتشر شد.

برخی از تماشاچیان تصور می‌کردند که این یک حرکت حساب‌شده از سوی یک “گروه رسانه‌ای” (PR) برای جلب توجه به موضوعی ویژه است، اما رفتار زن که در دست دیگرش، یک لیوان قهوه داشت و به هیچ‌کس توجهی نمی‌کرد، این فرضیه را باطل کرد.

هم‌چنین عدم مشخص بودن برند لباس‌های آن‌ها نیز احتمال تبلیغی بودن این ماجرا را ضعیف کرده است.

این زوج عجیب، دست‌مایه‌ی شوخی‌های کاربران توییتر هم شدند. جایی که یکی از این کاربران نوشت: «شرط می‌بندم این مرد لباس‌شویی را بر اساس توافق بین‌شان خالی نکرد.» کاربران دیگری اما معتقد بودند که این ماجرا، در نتیجه‌ی باختن یک شرط بوده یا اقدامی برای این‌که مرد را از کاری که کرده وادار به توبه کند.

یکی از این کاربران به نام “یان جفری” در توییتر خود نوشت: «آیا ما واقعا این صحنه را در بیرون از محل کار خود دیدیم؟ یک زن، مردی را مانند سگ، در فرینگدون می‌چرخاند.»

در عین حال، ویدئوی کوتاهی که بر روی شبکه‌ی یوتیوب قرار گرفته، نشان می‌دهد در کنار کسانی که متعجب به این صحنه نگاه می‌کردند، بسیاری از شهروندان لندنی نیز بدون توجه از کنار آن‌ها می‌گذشتند.

با هم فیلم و تصاویر این موضوع را ببینیم.

+33
رأی دهید
-152

مسافر غربت - کالمار - سوئد
چه صحنه وحشتناکى از لحاظ روحى تخلیه شدم
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 16:49
کبالت3 - کرج - ایران
میگنن مرد مجرد عین آدم زندگی میکنه و عین سگ میمره .، متاهلهاش عین سگ زندگی و عین آدم میمیرن ،این شاید نمایش واقعی این روایت باشه.(البته فقط محض شوخی عنوان گردید و احتمال داره اینطوری هم نباشه) کبلائی.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 16:44
machan - لس انجلس - آمرکا
بنازم به تمدن غرب و اون بی خداهای دوزاری ایرانی که خشتک خودشون را برای غرب پاره می کنند
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 16:33
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
واه. یعنی‌ چی‌ اونوقت. هر۲ مشکل روحی‌ داشتن
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 17:16
aram.01 - کردستان - ایران
احتمال همون شرطبندیهه معقولتره کبلائی...
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 18:01
hassan5 - تهران - ایران
چرا هیچ کسی این زن و مرد را نمیشناسد و علت این عمل زشت را نمیداند؟؟؟
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 18:53
دوستدار - استهکلم - سوئد
منطورشان هر چه باشد عمل زشتیست که انجام دادن. این موضوع هم توهین به مقام انسان و ارزش سگ است. چون هرگز هیچ انسانی را نباید همچون حیوانی در داخل بازار و جلو چشم مردم گردان. هرگز انسان سگ نبوده وسگ هم انسان بشو نیست . اگر این یک شرط بندی باشد یا یک تنبیه کردن و هرچیز دیگر یک عمل ناشایست است ناشایست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 19:32
reality check - تهران - ایران
این اقا کارگردان واین خانم هنرپیشه و هدف این بود که عکس العمل مردم چیست . از نظر من بدترین ایده و خلاقیت در کارهای عجیب و غریب که نتیجه بدرد بخوری به دنبال ندارد حتی برای خودشان. شاید فقط یک معروفیت منفی بسیار کوتاه مدت.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 19:01
paksan - آمریکا - آمریکا
این روزها مردم برای اینکه بروند صدر اخبار همه کار میکنند و روزی خواهد رسید که عده ای برای اینکه روزنامه ها یا رسانه ها بهشون توجه کنند کثافت همدیگه رو هم می خورن . وگرنه تو غرب زنها تمنا میکنند و اکثرشون پیروپاتال شدن و هیچکس محلشون نمیده بخصوص انگلیس که واقعاً مردهای سفید پوست پیدا نمیشه برای همین دخترا حاضرند با سیاها یا حتی پاکستانی ها باشند و تمام زنهای و دخترهای سیاه و آسیایی و غیره هم همه جا تبلیغ می کنند که دنبال پسری هستند سفید پوست و خوشتیپ و.. و برعکس مردها اصلاً نیازی به این کارا ندارن هرکی رو انتخاب کنند صددرصد قبول میکنه
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 20:34
be_pa.khaste - هارلم - هلند
واقعا این کارها بی‌ ارزش کردن کرمت انسانی اینا باید زندانی بشن
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 20:46
reality check - تهران - ایران
paksan- آمریکا - آمریکا کامنت شما پر از تبعیض و اهانت است. تبعیض سنی .جنسی و نژادی که با همه انهااز انجایی که در امریکا زندگی می کنید اشنایید و میدانید که اگر در وب لاگ و یا سایتی انگلیسی باشد حذف و برخورد قانونی دارد . منبعتان را برای این امارکه نوشته اید: همه درغرب و یا همه در انگلیس لطفا بدهید که ما هم ز اطلاعات ذی قیمت بی نصیب نمانیم!!!
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 21:27
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
این می تواند یک نوع فتیش باشد که اخیرا بسیار باب شده و مردان زیادی به عنوان برده ( slave) خود را در اختیار زنان قرار می دهند . کلوپ های بسیاری در لندن برای این منظور وجود دارد و نمونه های مشابه ای هم مانند ( فوت فتیش یا پرستش پاهای زنان ) نیز بسیار رایج و در یکی از آنها که در نزدیکی محل کار من است بار ها شاهد این حرکات و حرکات غیر متعارف دیگر حتی در خارج از کلوپ و خیابان بوده ام .
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 21:32
humans win - فرایبورگ - سویسس
کجان اون ملت جوگیر اروپا ندیده که 2 روزه اومدن اروپا دم از فرهنگ اروپا میزنن . اینم جزو آزادی محسوب میشه دیگه حتما .
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 22:33
ukang - لندن - انگلستان
Paksan چی میگی جانم?? حالت خوبه?? عجب اطلاعاتی بابا !!!!
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 23:07
raha1984 - هامبورگ - المان
جند وقت پیش TVیک برنامه داشت که توی برلین عروس داماد رو با قلاده به دفتر ازدواج برد و در تمام طول عروسی با داماد مثل سگ رفتار شد !! یک سری توی فیس بوک بزنید اونوقت که میفهمید در ایزان هم مد شده کاربرهای زن خودشون رو ارباب نیلوفر و غیره و مردان کاربر خودشون رو برده میگذارنند !!! ادمهای روحی روانی کم نیستند !!
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 07:44
nassau - مالاگا - اسپانیا
البته این هم میتونه یکی‌ از اون تست روانشناسی‌ باشه که عکس‌العمل مردم را ببینند ، چون این فتیش که میگن معمولا در حریم خانه است یا در اتاق خواب.
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 12:03
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
به نظرم این واقعیتِ کنونی‌ بسیاری از مردان است که زن میتواند با فسونِ ظاهری خود قلاده ائی به گردنِ مرد انداخته و او را دنبالِ خود به هر کجا بکشاند، مرد هم در اینگونه موارد مانندِ یک سگ‌ِ دست آموز رام و وفادار میشود.
جمعه 29 فروردين 1393 - 13:10
بهرام2012 - تهران - ایران
‌ . 1از3= shirzan e irani - استکهلم – سوئد ، هموطن بسیار گرانقدرم صد در صد موافق نظرتان هستم. بعلت شرایط خاص که رژیم ضدایران بر مملکتمان تحمیل کرده و انواع محرومیت ها را بخصوص برای نسل جوان روا میدارد متاسفانه بسیاری از بویژه جوانان ایرانی هم قربانی ساده انگاری خود و خواسته های زودگذر سنی خویش میشوند و هم روزگارشان سیاه میگردد. حالا اگر دریک کشور آزاد باشند مشکل مهمی شاید روی ندهد ولی در ایران اسیر ملا و مکلا یکی از شناخته شده ترین شگردهای برادران گمنام امام زمانی و سپاه، مشخصاً همین مورد است که به استناد فتاوی گرفته شده از چند آخوند مفت خور و انگل جامعه و با استفاده از برخی فاطی کوماندوها و خواهر زینب هایشان .
جمعه 29 فروردين 1393 - 18:32
بهرام2012 - تهران - ایران
2از3= که خود را به شکل و قیافه انسانی و مقبول جوانان درمیآورند به راحتی به عمق برخی تشکل های مبارزاتی نفوذ میکنند. متاسفانه این اتفاق برای من و سه همرزم عزیزم روی داد بدین معنی که یکی از عزیزان با اعتمادی که به یکی از همین فاطی کوماندوهای به شکل انسان درآمده یافته بود و ما را نیز متقاعد کرد نه فقط خودش و زندگیش را برباد فنا داد بلکه موجب دستگیری و زندان و شکنجه بیش از شانزده نفر دوستان خودش ازجمله من نیز شد که تازه بعداز ماه ها انفرادی و شکنجه و سرانجام آزادی توانستیم پی به شگرد نفوذ برادران امام زمانی ببریم. بدیهی است همین روش درباره دخترخانم ها نیز صادق است و چناچه در داخل کشور هستند و مبارزه میکنند میباید با تمام توان خود مراقب نفوذ و سوء استفاده برخی خبرچینان
جمعه 29 فروردين 1393 - 18:33
بهرام2012 - تهران - ایران
3از3= چه دختر و چه پسر به درون تشکل های فعالیتی خویش باشند زیرا این روزها در ایران دیگر هیچ ضابطه ای حتی اسلامی مورد ادعایشان برای وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و بخصوص مزدوران بسیجی حتی در مواردی برای ناجا و سیستم اطلاعاتی آن باقی نمانده است که زیرپا گذاشتن آن را به استناد فتوای فلان و بهمان آخوند و شیخ بی وطن نیازموده باشند. این رژیم ضدایران برای بقای خویش و ادامه غارت و جنایات گسترده خود در میهنمان دست به هرکار از جمله شنیع ترین روش های مغایر هر دین و آئین نیز میزند و بعد هم شکنجه گرانش در خلال بازجوئی ها به عمل خود هم اعتراف و هم افتخار میکنند. ای ننگ براین جانوران افسارگسیخته و رژیم جمهوری اسلامی ضدایران آنان باد.
جمعه 29 فروردين 1393 - 18:33
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بهرام2012 - تهران - ایران - گرامی‌ ممنونم که تجربیاتِ گرانبها اما تلخِ خود را برای پیدا کردن نگاهی‌ شفاف تر به اطرافمان برای ما به اشتراک گذاردید تا از ساده نگری دست برداریم حسابِ کار دستمان باشد، متأسفانه در این ۳۵ ساله از روزِ اول تظاهر و نفوذِ جاسوسونِ حکومت در هر لباس , جنسیت , مکان و مقام در بین افراد باب شد و هنوز جامعه ایرانی در این زمینه سهل انگار و در خامی بسر میبرند، به راحتی‌ با همه حرف زده سفره دل‌ میگشایند و همه را چون خود فرض میکنند در صورتیکه ما در بینِ گله گرگها زندگی‌ می‌کنیم، علاوه بر آن این حکومت هیچ چیزش بر اساسِ دین و تقوا نیست ، شعارِ اینها هم , همان هدف وسیله را توجیه می‌کند ست، ما باید هشیار باشیم، شاد و تندرست باشید و از دستِ اراذل و اوباشِ حکومتی در امان.
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 01:16
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.