افشـای راز 3 جنــایت

روزنامه ایران : گمشدن مرموز مادر و پسر ثروتمند در سفر به نمک‌آبرود پرده از راز سه جنایت آتشین برداشت.

 زنگ‌های بی‌پاسخ


آذرماه سال گذشته زنی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران ادعا کرد خواهر 58 ساله‌اش به نام «رخساره» و «فرزان» پسر 19 ساله‌اش به نمک‌آبرود رفته و پس از دو روز، دیگر تماس‌هایمان را جوابگو نیستند و به طرز مرموزی گم‌شده‌اند.
باتوجه به این‌که مادر و پسر همزمان ناپدید شده بودند بازپرس عموزاد از شعبه 13 دادسرا تیمی از اداره 11 پلیس آگاهی تهران با حساسیت ویژه‌ای دست به کار شدند.
خاله خانواده که نگران بود در بازجویی‌ها گفت: «رخساره» و «فرزان» روز پنجم آذرماه برای رسیدگی به امورات ملکی خانه‌شان واقع در خیابان ونک را ترک کرده و به نمک‌آبرود رفته‌اند و ساعت 11 شب در تماسی شنیدیم به آنجا رسیده‌اند. دو روز بعد از آن  ما با تماس‌های تلفنی از حال همدیگر مطلع بودیم که ناگهان تماس‌های ما قطع شد و آنها دیگر پاسخگوی تماس‌های من نبودند با خاموش شدن موبایل‌هایشان نگران شدم و پلیس را خبر کردم.


 سفر به امریکا
همزمان با این تجسس‌ها و در حالی که هیچ‌ سرنخی از مادر و پسر به دست نیامده بود، مرد ناشناسی سوار بر خودروی « بی ام  دبلیو» به خانه آنها در یک برج رفته و نزد نگهبان ساختمان ادعا می‌کند «رخساره» و «فرزان» ایران را ترک کرده و به‌امریکا رفته‌اند.
عجیب این‌که مرد ناشناس قصد داشته با کلیدی که به همراه داشته به خانه مادر و پسر گمشده برود که نگهبان این اجازه را به وی نداده بود.
پلیس جنایی که در جریان این مرد ناشناس قرار گرفته بود بلافاصله با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پی بردند  خودرو به جوان 22 ساله‌ای به نام محمد که مردی افغان است اجاره داده شد و در اختیار وی قرار دارد.


 آدمکش آشنا


تصویر محمد از سوی نگهبان برجی که خانه مادر و پسر گمشده در آنجا قرار داشت شناسایی شد  و کارآگاهان به تعقیب وی دست زدند تا این که روز سوم دی‌ماه این مرد مرموز در منطقه محمدشهر کرج دستگیر شد.
محمد در بازجویی‌ها گفت: با  «رخساره» خانم و پسرش برای سرکشی املاکشان به نمک‌آبرود رفتم و 15 روز بعد به همراه آنها به تهران برگشتم و از آن‌زمان به بعد دیگر از سرنوشت آنها بی‌اطلاع هستم و احتمال می‌دهم کشور را برای سفر به امریکا ترک کرده باشند.
محمد دروغ می‌گفت چرا که بررسی از اداره گذرنامه نشان داد این مادر و پسر ایران را ترک نکرده‌اند و خاله خانواده نیز از این سفر ناگهانی اطلاعی نداشت.


 چاه مرگ


این بار محمد چاره‌ای جز اعتراف نمی‌دید. وی در ادعاهای تکاندهنده‌ای گفت: مادر و پسر را کشته و اجسادشان را در داخل یک چاه سوزانده است.


وی به کارآگاهان گفت: «هزار و 600 سکه تمام بهار آزادی برای «رخساره» خانم خریدم و وی نیز در ازای سکه‌ها چند چک به من داد، اما همه چک‌ها در زمان سررسید برگشت خوردند؛ زمانی که برای سرکشی املاک به نمک‌آبرود رفته بودیم، باز درباره پول‌سکه‌ها با هم صحبت کردیم و «رخساره» خانم گفت همه پول‌های خود را از کشور خارج کرده و در حال حاضر پولی در اختیار ندارد و ادعا کرد هر زمان به امریکا برسد، پول سکه‌ها را برایم ارسال می‌کند. من که به وی دیگر اعتمادی نداشتم نقشه قتل مادر و پسر را کشیده تا بتوانم دار و ندارشان را به‌دست آورم.


وی افزود: «در مسیر بازگشت از نمک‌آبرود به سمت تهران بود که با طرح و نقشه قبلی و با استفاده از آبمیوه مسموم، مادر و پسر را بیهوش کردم و آنها را به داخل باغ خود در روستای «خوش‌نام» در ملارد بردم و در حالی‌که هر دو کمی به هوش آمده بودند آنها را به داخل چاه داخل باغ انداخته و با ریختن بنزین، هر دو را آتش زدم.


 قتل یک دختر
«محمد» جنایت خاموش دیگری نیز داشت که دختری 20 ساله به نام «زهرا» را به قتل رسانده بود. این مرد افغان دربازجویی ها گفت:«زهرا» دختر مورد علاقه‌ام بود و قصد داشتم تا با او ازدواج کنم اما پس از آن‌که با هم درگیر شدیم «زهرا» گفت که نمی‌خواهد با من ازدواج کند. برای انتقام از او با همان شیوه بیهوشی‌ وی را نیز به داخل چاه انداخته و جسدش را به آتش کشیدم.

با اعترافات هولناک این مرد جنایتکار کارآگاهان جنایی تهران دریافتند خانواده زهرا نزد پلیس آگاهی شهریار ماجرای گم شدن دخترشان را اطلاع داده‌اند.

وقتی کارآگاهان اداره 11 تهران از «محمد» شنیدند که دو هموطنش به نام‌های «نبی» و «پیروز» 22 و 20 ساله وی را در جـــــــنایت‌ها همراهی کرده‌اند آنان را نیز بازداشت کردند و با راهنمایی سه مرد جنایتکار روز 25 فروردین ماه به همراه بازپرس عموزاد، بازپرس احمدی از دادسرای ملارد، پلیس آگاهی شهریار، تیم تشخیص هویت، تیم آتش‌نشانی و پزشکی قانونی به باغ «محمد» رفته و ساعت 5/4 عصر توانستند اجساد سوخته «رخساره»، «فرزان» و «زهرا» را از قعر چاه بیرون بکشند.

+56
رأی دهید
-10

آرمان شهر من - استهبان - ایران
باز هم جنایت هولناک افاغنه !
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 16:12
sepherdad - سیدنی - استرالیا
افغانها‌ کارگران ارزونی هستن که ایرانی‌‌های پولدار وارد این کشور کرده و می‌کنن، برای مردم ایران هم ارمغانی جز مواد مخدر و تجاوز و قتل نداشتن.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 16:12
TEHRANNN21 - تهران - ایران
اینجاست که اعدام هم کافی‌ نیست برای این حرومی ها، داره مثل سگ هم دروغ میگه که سکه خریدم و چک پاس نشد...! اینا از همون تکفیری‌های طالبانی هستند که کشتن و دزدی و ضربه زدن به کافران مخصوصا اگه ایرانی‌ و شیعه باشه براشون حلا‌ل و ثواب هم داره! همین‌ها نزدیک به ۷۰% شیعه‌های افغان را کشتند! چوب این جنایات را هم افغان‌های شیعه میخورند چون از قیافشون کاملا مشخصه که افغانی هستند!! دوستان تکفیری این جونوران با خیال راحت به جنایت ادامه میدند!
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 15:58
جنگنده - تهران - ایران
الان دوباره یک کمپین راه میافته برای بخشش قاتل و یک مشت شبه روشنفکر و تازه به دوران رسیده که میخوان ادای غربیها البته فقط اداشون رو در بیارن میافتن دنبال خانواده مقتولان تا به زور از آنها رضایت بگیرند. لعنت بر افرادی که با تحت فشار قرار دادن خانواده مقتول آنها را وادار به بخشش میکنند. قاتلین که خون انسان بی گناهی را گرفته باشند باید بدون فوت وقت در مملکتی مانند ایران که مردمش قانونمند نیستند، اعدام شوند.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 15:07
arsham 667 - کپنهاک - دانمارک
۱۶۰۰ سکه خردی جاش چک گرفتی‌ . آخه گاگول تو اگه پول ۱۴۰۰ سکه داشتی که الان تو دانمارک‌ میوفرشی زده بودی یا شاه بودی تو افغانستان....اون وقت از جیب دادیو اونم چکشن برگشت خورد‌و گفتن بدن میدیم. اگه اینجور بود اونا میخواستن اینو بکشن نه اینو اونو. آسان این تو اونو این تو این می‌شه یا داستان خر تو خر تو خر مس این . چرا حقیقت هیچی‌ نمیگین. نکنه اینم امنیت ملی سربازا امام زمانو تحدید می‌کنه.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 17:22
یار دبستانی - تورنتو - کانادا
در همه ملّیت‌ها خوب و بد وجود داره،بیخودی جوگیر نشید.خودمون کم جنایت نمیکنیم!
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 18:10
datis - سن دیگو - امریکا
حالا بگید آعدام بده، این اشغال ... زنده بودنش جز جنایتو کثافت هیچی‌ نیست،اکثر این آشغالهای ... فقط تجاوز و دزدیو قتلو خوب میدونند
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 18:07
windy1234 - لندن - انگلستان
یعنی پول 1600سکه رو افغانیه داده بوده ؟؟ بالای 1میلیارد میشه ، این داستان با عقل جور در نمیاد
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 18:46
nelital - تهران - ایران
sepherdad - سیدنی - استرالیا جک نگو افغان ها خودشون با هزار روش و قاچاقی میان ایران. به خاطر اینکه به قول خودشون اونجا کار نیست.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 19:05
eydad - مونترال - کانادا
4 روز دیگه ازاد میشه و یه جنایت دیگه و بعدش هم میگن جانب سابقه دار نمی دونم چیکار کرد!
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 19:22
ekman - شیراز - ‫ایران
خیلی عجیب است اینگونه انتشار خبر!! تصویر قربانیان را واضح منتشر میکنید ولی تصاویر خلافکاران و جنایتکاران را به این شکل پوشیده نشان میدهید!!!آیا قاضی این پرونده به فکر آبروی نداشته این انگل های جامعه هست که بطور کامل تصاویر را منتشر نمیکند.شاید باشند افرادی که توسط این جانیان مورد تجاوز و کلاهبرداری قرار گرفته باشند و با دیدن تصاویر آنان میتوانند طرح شکایت کنند.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 20:09
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
همیشه پای یک .... در میان است ، ... که دیدم که به راحتی‌ نمک میخورن و نمکدان می‌شکنن، بعد هم میان تو غرب و تورو حرف میزنن که انگار از ایرانیها طلبکار هستن
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 18:38
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
این مطالبی را که این مرتیکه پدر سوخته .... مطرح کرده نمیتواند واقعیت داشته باشد. زیرا یک افغانی با یک خانواده ای بسیار مرفه که در ایران در برج زندگی میکند و در شمال ایران صاخب ملک و املاک فراوانی است تماس بسیار نزدیک دارد و با هم مسافرت میروند و با هم خانه زاد هستند ریشه در مسائلی دارد که این مرتیکه قاتل انرا مطرح نکرده.مسلما در تحقیقات بعدی پلیس همه حقایق از طرف خواهر ش که در جریان مسائل نزدیک این خانم 58 ساله با ان افغانی بوده مطرح خواهد شد. و یا اینکه مامورین اگاهی این مردک افغانی را پس از ادب کردن در پل سراط باعتراف خواهند کشید. اینگونه زنها در ایران کم نیستند که یار و یاور افغانی دارند.من شخصا خانمی را میشناسم که دو نفر افغانی گردن کلفت بعنوان کارگر در اختیار دارد.گردن کلفت که میگویم این افغانی در تصویر در مقابل ان جوجه است.خب نوش جان حورنده و سازنده و بقیه. دروغ چرا تا قبر عا عا عا یاد مش قاسم بخیر
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 18:15
غلامعلی - تهران - ایران
اشغال کثافت لجن،باید زنده زنده اتیشش بزنن
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 20:48
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Seperhdad استرالیاشما در این خبر میخوانید این مرتیکه صاحب باغ شخصی است. در ایران هر کسی قادر نیست که صاحب باغ باشد. حال شما حساب کنید که این باغ از کجا امده.در چند روز قبل خواندید که خانمی با داشتن هزار سکه مهریه دارای مشکلی با شوهر خود بوده. خب اگر این زن دارای مشکل است با بخشیدن مهریه جانش را ازاد میکرد ولی راضی باین کار نیست دلیل ان هم منتظر مهریه است. شما فکر میکنید اینخانم میخواهد این مهریه را چکار کند. ان زن خود شخصا میداند که در اینده بوجود برادران همیشه در صحنه جان بر کف افغانی نیاز دارد و اینکار خرج دارد.یا همین خانم که بقتل رسیده این پول و ثروت را از کجا اورده؟این گونه زنها خوب میدانند چه میخواهند وچگونه باید در اینده زندگی کنند. لذا ب.. با بهانه های مختلف هم شوهر را بخاک سرد میدهند وهم خودشان بخاک سرد دعوت میشوند. المانها همینطور ما ایرانیها جمله ای داریم جریمه طبیعت.هر کس باید بیک طریقی تاوان تفکرات ونوع زندگی خود را بدهد که این خانم هم یکی از انهاست.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 21:28
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
اکثر زنهای در ایران دارای ارتباط صمیمانه با برادران همیشه در صحنه جان برکف افغانی هستندو اکثرا اینها برای همدیگر همدم یا هم رزم یا همکار جستجومیکنند و یا بهمدیگر پاس میدهند. بط.ریکه شنید ه ام این افغانها در ایران مراسم بزن و بکوب و رقص زنگوله پا با خانم های ایرانی دارند.و یا هزاران مراسمی که اینگونه زنها برای بزرگداشت ان مرد بی عرضه بخاک رفته و یا بمسافرت اجباری رفته برپا میکنند.شما خوب و با دقت به خبر نگاه کنید میزان درگیری با ملیارد ها تومان شروع میشود. افغانی لختی صاحب باغ و ثروت در ایران است. مسلما این برادر افغانی در سازمان اب و فاضلاب کار میکرده و مسلما صاحب گنج فراوان از اندوخته هائی گردیده که صاحب گنج این روز ها را پیش بینی میکرده. افغانی گرسنه صاحب باغ در تهران است. افغانی گرسنه از هزاران سکه حرف میزند.افغانی گرسنه ازمیلیارد حرف میزند. تو خود حدیث مفصل بخوان عزیز دل از این مجمل
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 21:41
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
جالب در اینجاست که خواهر این خانم بقتل رسیده از ارتباط و همراهی این افغانی با خواهرش مطلع بوده ولی در هنگام نا پدید شدن خواهرش وگزارس به بلیس از وجود افغانی به پلیس حرفی نمیزند. خوب دقت کنید که چه خبر است در این خانواده ها.پلیس بر اثر داده های ویدیوئی و گزارشات نگهبان موفق به پیدا کردن این مردک افغانی میشود.حال باید دید علت اینکه خواهرش این مطلب را به پلیس نمیگفته چه ماجرائی بوده و من معتقدم شاید این مردک در چشن های زنگوله پا با همشیره مکرمه هم شرکت داشته و همشیره مکرمه نمیخواهد این عزیز دل حود را بعنوان قاتل معرفی کند .چون کار ائی مجمد افغانی از فریدون ایرانی بمراتب بهتر است. دروغ چرا تا قبر عا عا عا قاسم روحت شاد یادت بخیر.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 22:13
kasra persia - لندن - انگلیس
کسی اینجا میدونه چرا ما دکتر , پروفسور , دانشمند , برندگان المپیاد ریاضی ,و و و ... صادر میکنیم و چیزهای دیگه وارد میکنیم
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 22:37
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان:نه واقع بینی نه ایرانی ,,یلکه یه افغانی آ ...ال هستی که فکر میکنی میتونی خودت رو به جای ایرانیها جا بزنی . تو تاپیک قبلی هم همین حرفا رو زده بودی و تجربیات اعضای خونوادت رو به جای واقعیات کامنت کرده بودی
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 21:57
windy1234 - لندن - انگلستان
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان: ,واقعا که چرند گویی.تو از اون دسته آدمای پارانوییدی هستی که به زن ومادر خودت هم رحم نکنی و بهشون تهمت بزنی.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 23:29
behziba - تهران - ایران
عاشق شهریار ورامین ملارد و شهر قدسم به خاطر همین چاه های عمیقش
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 23:36
آسمانی - ریچموند - کانادا
جالبه که تو همه کامنت ها همه باور کردن که محمد افغانی بوده؟ و تنفر از همه ایرانیان روشن فکر در اوج رسیده. با با فکر کنید یکمی نه زیاد دولت ایران کی میذاره افقانی ماشین به اسم داشته باشه؟ کی میذاره افغانی باغ داشته باشه اونم توی روستا؟ اگه این کلمه افغانی را از این جا برداریم و بذاریم شوهر این خانم پول دار همه چیزا درست از آب در میاد.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 23:47
raha1984 - هامبورگ - المان
واقع بین - از تمامی نظرهات میشه یک جیز رو فهمید که در گدشته ات در بین اطرافیانت خیلی از این خیانت هایی که توی سرت نقش بسته دیده ایی و برات اتفاق افتاده برای همین هم شده ملکه ذهنت و تبدیل شده ای به یک انسان شکاک و مریض و تمام انفاقات رو دلیلشون رو رابطه جنسی و خیانت میبینی !!
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 08:01
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Windy1234 لندن.وARAZ32 عزیز دل نازنین. تو با بکار بردن اصطلاح پاراتوئید میخواهی ثابت کنی داری تحصیلات عالیه هستی. تو میخواهی با این کامنت خودت بگوئی که در لندن توالت تمیز نمیکنی. تو با این حرف های سطح پائین قادر نیستی در رابطه با مطلب انتشار یافته از طرف سایت اظهار نظر کنی. ما مثل تو افرادی .. زیاد داریم و زیاد هم میشناسیم. لطفا در رابطه با مطلب حرف بزن . از اینکه من چه گفته ام و یا چه نوشته ام مطلبی است مربوط بمن و طرز تفکر من. تو اظهارات خودت را بگو. ولی مطمئنم قادر نیستی زیرا سواد اجتماعی تو پائین است ویا اصلا سواد اجتماعی نداری
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 08:04
sepherdad - سیدنی - استرالیا
نلیتل - تهران - ایران. اونوقت کی‌ بشون کار میده؟
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 16:56
princesse - تهران - پرژن
کوته بین -هامبورگ - المان-شاید همسر سابقت!!! بهت خیانت کرده رفته با یه افغانی آره ؟؟؟ اووففف پس ببین تو چه ...هستی‌ که یه افغانی رو به تو ترجیح داده .باید خودت رو دار میزدی .
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 17:36
princesse - تهران - پرژن
هامبورگ - المان-در ضمن تو به Windy1234 لندن گفتی‌ توالت تمیز می‌کنه ؟؟؟ هر کاری می‌کنه شرف به تو بدبخت دائم الخمر سوشیال بگیر که از تنهایی مغزت کپک زده...
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 17:42
sepherdad - سیدنی - استرالیا
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان. حرفتون کاملا درسته، چرا خواهر زنه نگفته بود که با چه کسی‌ به شمال رفتن، برای چی‌ به شمال رفتن که تعطیلات با کی‌ باشن؟ از طرفی‌ همون تور که گفتین اون ماجرای قبلی‌ هم که زن رفته بود پیش اون نگهبان باغ بعد کشته بودش بازم با حرف شما موافقم چون اصلا اون نگهبان باغ متوجه ماشین نشده بود، چیزی‌های زیادی هست که نمیشه اینجا گفت!! اما معمولا خانوادهای پولدارخانوادهای سالمی نیستن, تموم این افغانی‌ها رو هم اینا بشون کار میدن, در ظاهر همشون نگهبان هستن در واقع غلامه حلقه به گوش!!
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 16:55
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Sepehrdad استرالیا این زن که بقتل رسیده یک دختر پیر بوده که در سن 40 سالگی با شکار یک مرد پولدار شوهر کرده و اگر این پسر از نسل ان پدر باشد که من مطمئن نیستم بعد از بدنیا امدن و بسن 7تا 8 سالکی پدر توسط این زنیکه دق مرگ شد ومرد. اگر باورنداری برو پرونده را از امور اجتماعی اگاهی دریافتو مطالعه کن ان مادر باتش کشیده شده توسط نوادگان اشرف و محود افغان خیال میکرد این پسر یک شیر است ومادر را حمایت میکند دیگرنمیدانست یک موش هم نیست.از طرفی اینها مثل بقیه زنهای شوهر بخاک کرده گروهی با هم پارتی و رقض زنگوله مچ پاداشتندوان خواهراکله تر از این زن باتش کشیده شده تا دقیقه 90 اعتراف نکرده که با افغانی در ارتباط بوده زیرا زنها از این ارتباط راضی و خوشخال هستند. بیجهت نیست که دولت تصویب کرد که افراد میتواند با پسر خوانده ازدواج کنند. این یک دلیل بارز است و هزاران نفر شبیه همین در ایران داریم. مرد های ایرانی خیال میکردند تصویب لایحه برای انهاست دیگر نمیدانند مرد 60 ساله غلط کرده که با 3 زن ارتباط داشته باشد
جمعه 29 فروردين 1393 - 12:40
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
تصویب لایحه ازدواج با فرزند خوانده بر اساس میزان جرم و جنایتی است که زنهای اکله ایرانی بدلیل ارتباط با افغانی ها و کشته شده انها تصویب شده. از اینکه بعضی از مرد ها خیال میکردند این یک لایحه معمولی است و برای مرد ها تصویب شده. مرد که بسن 45 تا 50 سالگی میرسد صاحب درک و عقل و شعور معنویت میشود. این زنها هستند که تا پایان عمر کمتر بعقل میرسند و این خادثه گواه این حرف من است.بگذار یک شوخی کرده باشم.روزی عزرائیل سراغ یک پیر زن میرود وسئوال میکند مادر جون این چه هست میخوری پیر زن گفت قه قه.عزرائیل گفت پس زودتر بخورمیخواهیم بریم دا دار
جمعه 29 فروردين 1393 - 12:49
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
بعضی از زنهای ایرانی که شوهرانشان صاحب امکانات مالی فراوانی است با بهانه های مختلف ان مرد را دق مرگ میکنند و با داشتن یک یا دو فرزند خیال میکنند که ان فرزندان نگهبان و حافظ ننه جون در مقابل غلام حلقه بگوش خواهند شد.اما خیال باطل.اینها نمیدانند که در طبیعت هم تاوان و جریمه است. جریمه طبیعت هزاران بار سنگسن تر از جرایم معمولی است. میزان اینگونه جرم جنایات توسط زنهای ایرانی بحدی بوده که دولت را ناگزیر بتصویب لایحه ازدواج با فرزند خوانده میکند. لذا ان دسته از ضعیفه هائی که از نظر شریانهای مغزی کم دارند میتوانند با رفتن و در اختیار گرفتن یک پسر خوش تیپ و تیمار کردن ان در هنگام کهولت بجای ارتباط بانوادگان اشرف و محمودافغان با فرزند خوانده خود ازدواج کنند. حسن اینکار در این است که لااقل در چاه جهنم باتش کشیده نمیشوند. پس تا دیر نشده فوراحرکت کنید و الا پسر های خوش تیپ را ان زرنگ ها زودتر می قاپند. غفلت موجب پشیمانی است
جمعه 29 فروردين 1393 - 20:18
shana - خ - ایران
واقع بین اینا که می نویسی همه نشات گرفته از تجربه شخصی خودته.مسلمن 2 تا زن تو زندگی بهت ظلم کردند و نتونستی انتقامت رو ازشون بگیری. ( .. و ...)برای خاموش شدن خشمت نسبت به زنان حتمن یه دوره معالجه برو
جمعه 29 فروردين 1393 - 21:43
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
BERINSESSو SHANA صد مرتبه نوشتم که اینجا یک سایت اجتماعی است و جای خاله زنک ها نیست بهمین دلیل افرادی مثل شما را ضعیفه میگویند زیرا هنوز مفز شما ضعیعف و قادر نیست درک کند که باید در اینجا در رابطه با خبر اظهار نظر کنی نه اینکه فقط فک بجنبانی.علت اینکه نمیتوانی اظهار نظر کنی چون سواد ندارید.ادم هائی مثل شما بدلیل بیکاری و گرفتن مهریه هر روز یک مشت تخمه را برداشته ودر پای کمیوترفقط با جنباندن فک از دیگران ایراد میگیرید . درست مثل خاله رنک ها حرف میزنید و مثل خاله زنک ها ایرادی میگیرید.بی جهت نیست که میگویند شما ها ضعیفه هستید.چون مغز شما ها خون نمیکشد وضعیف کار میکند وچند سوپاپ مفز شما از کار افتاده و 3 کار میکنه و در سر بالائی نمیکشین و پس میزنید
شنبه 30 فروردين 1393 - 11:04
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
BERINsses ,SHANA راستی یادم رفت که بگویم ایا توقع داری من هم مثل شما خاله زنک ها بشینم و بگویم الهی جیگرت در بیاد.الهی اب خوش از گلویت پائین نره.الهی یک تب و یک مرگ بکنی. نه واقعا دوست داری مثل خاله زنک ها اینطوری بنویسم. ببینم کلک بما نگفتی چرا از این اظهار نظر من ناراحت میشوید....
شنبه 30 فروردين 1393 - 11:14
princesse - تهران - پرژن
کوته بین -هامبورگ - المان-باز آب شنگولی زیاد رفتی‌ بالا شروع کردی به چرت پرت گفتن چی‌ میگی‌ تو ؟ :)) آخوند آب شنگولی خور مقیم آلمان، شکست خورده عشقی‌ نافرجام :)) چه سر نوشت شومی :)) آخی طفلیی به غرعان دلم برات سوخت تنهایی‌ تو غربت یار و همدمت صفحه‌های حوادث این سایت ،عقد‌هات رو در قالب کامنت مینویسی تا مرهمی بشه رو زخمای قلبت !? اصلا اشک تو چشمام جمع شد :)) آخیی مواظب خودت باش تو سنّ تو نباید زیاد حرص بخوری سکته میکنیاا :))
شنبه 30 فروردين 1393 - 13:48
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.