نبی: فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در حضور کی‌روش، قول همکاری داده بودند/فتح‌الله‌زاده: هیچ گاه حضوری به کی‌روش قول ندادم، نوبرش را آورده‌ایم

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فتح‌الله‌زاده در جلسه‌ای که من و کی‌روش در آن حضور داشتیم قول همکاری داد ضمن اینکه امیر قلعه‌نویی نیز در جلسه رودررو با کی‌روش این قول را به سرمربی تیم‌ملی داد تا با او همکاری و تعامل داشته باشد.

مهدی محمدنبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص سفر مسئولان فدراسیون فوتبال مالزی گفت: دو روز کاری فشرده را پشت سر گذاشتیم و اعضای مختلف فدراسیون ایران در کمیته‌های مختلف از جمله کمیته مالی و کمیته توسعه فیفا شرکت کردند ضمن اینکه کمیته اصلاحات سازمان‌های اداری و مسابقات AFC به ریاست علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.

وی در خصوص اینکه چرا صبح روز گذشته با وجود همزمان شدن سفرش با ملی‌پوشان در فرودگاه دبی، تیم ملی را در سفر به آفریقای جنوبی همراهی نکرد، گفت: هفته آینده باید جلسه‌ای را در وزارت ورزش در خصوص جام جهانی برگزار کنیم و پس از آن من هم به تیم ملی ملحق می‌شوم. ضمن اینکه یکسری کارهای کمپ اتریش و برزیل باقیمانده که به خاطر اهمیت آنها باید در تهران می‌ماندم.

نبی افزود: به کمپ‌های برزیل و اتریش یکسری تعهدات مالی داریم و چون قراردادمان طبق زمان مشخصی منعقد شده است، باید تا هفته آینده این تعهدات انجام شود تا خیالم از بابت کارهای عقب‌مانده فدراسیون راحت شود.

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: همچنین باید یکسری مدارک و مستندات را در مورد مسابقات جام جهانی برای فیفا ارسال کنیم بنابراین چون انجام این کارها واجب بود باید می‌ماندم تا آنها را حل و فصل کنم.

وی در مورد اینکه چه زمانی پژمان منتظری و جواد نکونام به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی ملحق می‌شوند، گفت: باشگاه ام صلال و همچنین رئیس فدراسیون قطر همکاری لازم را با ما کردند اما سرمربی این تیم اجازه جدایی منتظری را نداد. در خصوص نکونام نیز باید عنوان کنم او در حال انجام کارهایش در کویت است و به نظرم اوایل هفته آینده به آفریقای جنوبی سفر خواهد کرد.

نبی در خصوص اینکه چه زمانی مجید صالح راهی اردوی تیم ملی خواهد شد، یادآور شد: کی‌روش دو روز پیش او را به عنوان دستیارش به فدراسیون معرفی کرد و توسط کمیته تشریفات کارهای در حال انجام است و اگر روادید او برسد به طور قطع او هم در آینده‌ای نزدیک راهی آفریقای جنوبی خواهد شد.

وی همچنین در مورد اینکه آیا دیدار با موزامبیک قطعی است یا خیر، تصریح کرد: کی‌روش اینطور گفته است و به نظر من هم این دیدار را باید قطعی دانست.

نبی در ادامه گفت‌وگو با فارس درخصوص جدال‌هایی که این‌روزها بین باشگاه‌های آسیای لیگ برتر با تیم‌ملی بر سر بازیکنان ملی‌پوش ایجاد شده است گفت: برنامه تیم‌ملی و کی‌روش از چندین ماه قبل اعلام شده بود و هم باشگاه‌ها و هم سازمان لیگ از آن مطلع بودند. خود آقای فتح‌الله‌زاده در جلسه‌ای که من و کی‌روش در آن حضور داشتیم قول همکاری داد ضمن اینکه امیر قلعه‌نویی نیز در جلسه رودررو با کی‌روش این قول را به سرمربی تیم‌ملی داد تا با او همکاری و تعامل داشته باشد اما از سوی دیگر سپاهان از اول هم قول همکاری نداده بود با این حال طبق مصوبه ستاد جام جهانی عمل نشده و این دو تیم بازیکنان خود را در اختیار تیم‌ملی قرار ندادند.

وی ادامه داد: فوتبال ملی ما بخشی از منافع ملی ما است و همه باید بر سر آن تعامل کنیم از طرف دیگر قرار دادن بازیکنان در اختیار تیم‌ملی، مصوبه ستاد جام جهانی بود که در این ستاد یکسری از اعضای مجموعه‌های مختلف عضو هستند که در نهایت باید مصوبات آن اجرا می‌شد. فیفا نیز به مقررات داخلی هر کشوری احترام می‌گذارد.

نبی در مورد تهدید شدید دو تیم استقلال و سپاهان توسط کفاشیان گفت: خود رئیس فدراسیون فوتبال می‌داند و هرچه تصمیم بگیرد اجرا خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تیم‌ملی به خاطر ضرر مالی راهی اردوی آفریقای جنوبی شد گفت: تقریبا همینطور است ما هتل را رزرو کرده بودیم و به همین دلیل با حداقل نفرات کار را آغاز کردیم انشاءالله پس از بازی‌های این هفته لیگ قهرمانان آسیا سایر بازیکنان ملی‌پوش تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به تیم‌ملی تا هفته دیگر به اردوی آفریقای جنوبی ملحق خواهند شد.

 

فتح‌الله‌زاده: هیچ گاه حضوری به کی‌روش قول ندادم، نوبرش را آورده‌ایم/ رفتن علیپور به عربستان پیشنهاد قلعه‌نویی بود



مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من هیچ وقت کی‌روش را حضوری ندیدم که بخواهم به او قولی بدهم.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه چرا همراه تیم استقلال به عربستان نرفت، اظهار داشت: برای یکی از بازیکنان ما مشکلی پیش آمد و به خاطر حل آن مجبور شدم بمانم که خوشبختانه این مشکل هم حل شد. به هر حال قسمت نبود و بازی را از تلویزیون تماشا می‌کنم.

وی در خصوص اینکه آیا در صورت پیروزی امشب استقلال مقابل الشباب جریمه 20 درصدی بازیکنان و کادر فنی بخشیده می‌شود یا خیر،‌گفت: به غیر از بازی امشب یک بازی دیگر هم در پیش داریم. پس بهتر است صبر کنیم و ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید.

مدیرعامل استقلال در جواب این پرسش که آیا روز یکشنبه هفته آینده به کمیته انضباطی می‌رود یا خیر،‌گفت: آقای کی‌روش بیکار است و دنبال دعوا می‌گردد. هر گاه او به کمیته انضباطی بیاید من هم می‌روم . او در یک برنامه زنده تلویزیونی هر چه دلش خواست به من توهین کرد.

وی درباره صحبت‌های هادی آیت‌اللهی عنوان کرد: آقای آیت‌اللهی از دوستان خوب ماست و به قول او باید کاری کرد که دو طرف یعنی استقلال و تیم ملی به هم نزدیک شوند. ولی حرف ما هم منطقی است. تیمی که دو ماه فرصت برای آماده‌سازی دارد برایش 3-4 روز فرقی نمی‌کند. ما یک سال فرصت را از دست داده‌ایم و می‌خواهیم در حالی که لیگ قهرمانان آسیا در حال برگزاری است آن را مهم ندانیم. اگر شب گذشته سپاهان بازیکنان خود را نداشت می‌توانست چنین بردی به دست آورد. قطعا با کمک ملی‌پوشانش توانست تیم السد قطر را در هم بکوبد چرا می‌خواهند اقتدار تیم‌های ایرانی را بگیرند. من از کی‌روش گله‌مند هستم به خاطر اینکه به جای روحیه دادن به بازیکنان ملی‌پوش ما روی اعصاب‌مان راه رفت.

وی با اشاره به برخی کارشناسی‌ها در رادیو بابت عدم حضور ملی‌پوشان استقلال در اردوی تیم ملی گفت: مردم می‌دانند که برخی صحبت‌ها کارشناسی نیست و حب و بغض در آن دخیل است. تیم ملی برای آماده سازی چیزی از دست نمی‌دهد. حضور در لیگ قهرمانان هم در نوع خودش ارزشمند است. اگر دوستان معتقدند چون در چند سال اخیر باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان مقامی کسب نکرده‌اند و امسال هم مثل سال‌های گذشته بهتر است همه این فوتبال را تعطیل کنیم و فقط به تیم ملی برسیم. آیا تیم‌های کره جنوبی و ژاپن از حالا در اردو هستند؟ ما واقعا نوبرش را آوردیم. همه با هم اتحاد پیدا کرده‌اند و ناجوانمردانه در حال زدن استقلال هستند اما برای ما مهم شادی هواداران است و به خاطر آنها حاضریم به کمیته انضباطی هم برویم. اکنون شرایطی شده که از هوا و زمین علیه ما حمله می‌کنند فقط کم مانده ماهواره‌ها به ما حمله کنند. اگر ما بتوانیم امشب نتیجه بگیریم قدرت فوتبال‌مان را افزایش داده‌ایم. فکر می‌کنم دوستان چشم کفاشیان را دور دیدند و همه دق ودلی خود را سر من پیاده کرده و خواستار حضورم در کمیته‌های انضباطی شده‌اند.

فتح‌الله‌زاده در باره اینکه نبی اعلام کرده او و قلعه‌نویی در حضور کی‌روش قول همکاری داده است، گفت: من هیچ وقت کی‌روش را حضور ندیدم که به او قولی بدهم و فقط گفتم اگر شرایط‌مان مناسب باشد به تیم ملی کمک می‌کند. چرا دوستان ما را درک نمی‌کنند. حالا که شرایط استقلال بد است چرا آنها با ما همکاری نمی‌کنند. استقلال و پرسپولیس هم به اندازه تیم ملی در اولویت هستند. در این قضیه استقلال مظلوم واقع شده ولی من به خاطر هواداران همه چیز را تحمل می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه در حالی که بین امیر قلعه‌نویی وعلیپور رابطه خوبی حاکم نیست، چطور علیپور در سفر به عربستان استقلال را همراهی می‌کند، اظهار داشت: باید بگویم که حضور علیپور در کاروان استقلال به پیشنهاد خود قلعه‌نویی بوده است من هم نمی‌دانم او چه احساسی داشت ولی خواسته خود او بود.

وی در پایان در خصوص اینکه برای خیلی‌ها سؤال است که چرا عزیزمحمدی در همه سفرهای زیارتی در کاروان استقلال حضور دارد، عنوان کرد: چون عزیزمحمدی کارهای مربوط به مکه را انجام می‌دهد و برای هماهنگی بیشتر او را در سفرهای زیارتی با خود می‌بریم.

+7
رأی دهید
-19

reza shah kabir - توکیو - ژاپن
حاجی راستش رو بگو بلا با این لنگیا چکار کردی که وقتی‌ اسمت میاد همشوون اونجاشون سوزش میگیره ؟؟؟ بلا راستش رو بگو
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 13:04
بشنو از نی‌ - لوگانو - سویس
....یک مشت دلال فسیل شده مثل غده سرطان چسبیدن به فوتبال کشور مثل زالو دارند خون این ملت میک میزنند. خدا شاهد یکی‌ از اون‌یکی عوضی تر، اصلا از صنعت ورزش و مدیریت تیم داری حالیش نیست، فقط پول و پول. از این‌ها بدتر مطبوعات به اصطلاح ورزشی جای اطلاع رسانی درست نقش فاطمه خانم‌های محله بازی میکنند، مثل این پیرزن‌های فضول محله، بهترین مطلبشون این هست که این دلال چه زرزری کرد. یا اون یکی‌ چه غلطی کرد، فقط شایعه پراکنی اون هم در حد لیس پس لیس، یا باقالا به چند من، ته کوچه ها. آبرو ریزی در برزیل خواهیم دید. اون وقته که میبنید ما کجا هستیم و فوتبال دنیا کجاست.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 13:26
dark night - تهران - ایران
کلا کیسه کش جماعت همینن بی‌ معرفت، پر رو ،فرو مایه.، دغل کار، حقّه باز .....
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 15:09
habibollah - تهران - ايران
آخه قلعه مرغی چه پخیه که بخوادبه کی روش مشورت بده؟بروجلوبابادلت خوشه.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 16:55
ekman - شیراز - ‫ایران
وقتیکه یک مشت بیسواد فوتبالی میشوند بهتر از این نمیشود.به جز عده ای محدود که تحصیلات بالا دارند،بقیه بیسواد و چاله میدانی هستند و از آنان نمیتوان متوقع بود که به فکر تیم ملّی و نتیجه آن در سطح جامعه بین المللی باشند.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 20:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.