تحصن پناهجویان ایرانی و افغان در آنکارا.

+43
رأی دهید
-12

ekman - شیراز - ‫ایران
ترک ها اصولا مهمانواز هستند!!!!چند سال پیش به استان آذربایجان خودمان سفری گردشی داشتم،به قدری مردم ،بخصوص مردم اردبیل مهمانواز بودند که این چند روز سفر ما ،چند سال به ما گذشت و روزی که آنجا را ترک کردیم و وارد استان گیلان شدیم ،به قدری خوشحال بودیم که انگار به شهر خودمان رسیده ایم.رفتار خوب مردم گیلان خستگی سفر به تبریز و اردبیل را از تن ما خارج کرد.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 23:56
nimaaa - نیویورک - امریکا
تا یک ساپورت مالی مناسب وجود نداشته باشه دادن درخواست پناهندگی اشتباه هست.البته مشکلات دیگر هم وجود داره
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 00:46
ukang - لندن - انگلستان
اینجاست که باید گفت: کسی‌ که به ما ن....بود کلاغ ک.. دریده بود !!
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 01:24
sahand11 - کلن - آلمان
بهekman - شیراز - ‫ایران. .. میخواستی نری
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 02:23
مسافر غربت - کالمار - سوئد
مرگ بهتر از اینه که برى و به دروغ براى پناهندگى بگى گى هستم،و حتى خودم دیدم یک ایرانى گفته بود من با خواهرم رابطه جنسى داشتم،،و خیلى از پناهنده هاى ایرانى همجنسکرا میگن،،،،خدا وکیلى ارزشش را ندارد ،
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 13:33
Azadikhah - تكسل - هلند
یک دسته از ترکهای کایسری به صورت سازمان یافته در محله مولانا این شهر حاضر شده و با سوال از رهگذران که آیا ایرانی هستید یا ترک ، هر کس که ملیتش را ایرانی اعلام می کرد مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار می دادند. که در بین این افراد فعالین سیاسی و حقوق بشر همچون ، کاوه طاهری ؛ عبدالکریم میرفرد؛روح الله میرزاخانی و بابک اجلالی نیز دیده می شدند. با رسیدن به محل آسام کایسری و دیدن دوستان صدمه دیده متوجه میزان جراحات و حسارات وارده به آنها شدم. مهاجمین با استفاده از الوار ، جک ماشین و دیگر اشیای به مضروب کردن ایرانیان پرداخته بودند. پلیس حاضر در صحنه نه تنها اقدامی برای جلوگیزی از مهاجین انجام نداده ، بلکه چند تن از ایرانیان را نیز بازداشت کرده است .
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 15:05
Azadikhah - تكسل - هلند
اینو هم بدونید که گول جلینگ بلینگ ظاهری ترکیه بویژه تلویزیون و ماهواره‌های آن را نخورید. این کشور از نظر حقوق بشر هنوز در قرون وسطی به سر می برد. از نظر اجتماعی و فرهنگی نیز، هنوز راه دور درازی در پیش دارد. به همین دلیل هم هست که این گونه توسط اروپا سر دوانده شده و با وجود اقتصاد دلالی و پول آورشان، بازهم اروپایی‌ها آن‌ها را نمی پذیرند.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 15:09
zavareh - رودسر - ایران
مسافر غربت - کالمار - سوئد - در نهایت احترام به نظر شما هموطن عزیز، در صورتی‌ که تحت تعقیب باشی‌، برای حفظ جان و فرار از جهنم اسلامی ایران، دست زدن بهر ترفندی جایز است.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 19:38
oghab - هلسينكي - فنلاند
ﺁﺧﻪ ﺗﺮﻛﻴﻪ ﺟﺎﻱ ﺁﺩﻣﻴﺰاﺩﻩ??????ﺧﺎﻙ ﺑﺮﺳﺮاﻳﺮاﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﺮاﻱ ﺗﻔﺮﻳﺢ ﻣﻴﺮﻩ اﻭﻧﺠﺎ ﻛﻪ .......ﺑﺒﻴﻨﻪ .
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 20:23
nimaaa - نیویورک - امریکا
oghab - هلسینکی - فنلاند. عزیزم کسی مجبورتون نکرده برید اونجا میتونید از دبی اقدام کنید.باید از دولت ترکیه ممنون باشید که شما رو میپذیره چرا اسم ترکها که میاد اینقدر.....
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 00:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.