استمداد ایران از بان کی‌مون برای حل مناقشه ابوطالبی.

+6
رأی دهید
-36

Moama123 - بوداپست - مجارستان
اینو نگاه چه این در اون در می‌زنه که بره نیویورک، دیگه به همه استمداد و التماس می‌کنه، می‌خوام ببینم ۸۰ میلیون جمعیت دیگه آدم نبود حتما اینو باید بفرستید؟؟ اینم که فکر کنم یه صیغه داره آمریکا که خودشو داره سرویس می‌کنه بره حتما نیویورک
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 09:53
دوستدار - استهکلم - سوئد
این گدا بازری چی است رژیم ایران شروع کرده؟ افرادش توسط جیش العدل دستگیر می شوند , برای ازادیشان دست به دامن این و ان میشوند. نماینده اشان را در سازمان بین اللمل راه نمی دهند از بان کی مون در خواست کمک می کنند. همه این خواهش تمناها و کمک خواستنها سیاست جدید رژیم حقه باز اخوندی ایران است! برای فریب دادن است. طرحهای پشت این خواهش تمناهاست!
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 10:37
hossein+87 - ایران - ایران
گور بابای همتون. نماینده ایران، نماینده آمریکا، بان کی مون، کنگره آمریکا ، مجلس ایران. یه مشت سگ صفت نشستن فقط خون مردم دنیا و ملت خودشون رو تو شیشه میکنن. خداییش حیف سگ که واسه فحش ازش استفاده میشه. حیوون به این خوبی. ولی خوب، هر فحشی بدیم این یوک جون سانسور میکنه!
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 10:53
کبالت3 - کرج - ایران
یا مرگ یا طالبی
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 17:44
Azadikhah - تكسل - هلند
ادعای نشریه بریتانیائی تلگراف همزمان با اعلام مخالفت ایالات متحده با ورود حمید ابوطالبی به خاک این کشور و اصرار جمهوری اسلامی نسبت به این گزینش، به موضوع ورود حمید ابوطالبی به خاک آمریکا و حضور وی در سازمان ملل متحد، ابعاد تازه تری می بخشد. هوشنگ حسن یاری، استاد علوم سیاسی در کالج گینگستون کانادا، در گفت‌وگو با رادیوی بین المللی فرانسه گفت: اگر بطور روشن و مشخص، مدارک حقوقی در ایتالیا، نشان بدهد که در ماجرای قتل محمد حسین نقدی، حمید ابوطالبی نیز فعالیت داشته است، از نظر حقوقی می تواند مشکلات بسیار جدی را برای جمهوری اسلامی ایجاد نماید. به گفته این تحلیلگر سیاسی، حتی کشورهائی مانند سودان، تلاش کردند تا افرادی را که به گونه ای در پرونده هائی مشابه موضوع مطرح شده توسط نشریه تلگراف مشارکت داشتند را برای انجام ماموریتهائی در سطح بین المللی گزینش ننمایند.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 18:20
Azadikhah - تكسل - هلند
هوشنگ حسن یاری تاکید کرد: در صورت صحت این گزارش، می تواند پرونده تازه ای برای حمید ابوطالبی در سطح بین المللی گشوده شود که این امر برای وجهه بین المللی جمهوری اسلامی نیز مشکلات جدی بوجود خواهد آورد که در نتیجه ترجیح دارد که جمهوری اسلامی از این انتخاب صرفنظر نماید.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 18:20
مهم - بروكسل - بلزيك
مثل سگ له‌ له‌ میزنند برن آمریکا بعدش مرگ بر امریکا از زبونشون نمی‌افتد یه بار من ندیدم یه آمریکای بگه مرگ بر ایران ۳۵ سال..... زدن به اون منطقه و ایران مثل سگ کوچولو مقابل سگ بزرگ واق واق میکنند باز این سگ بزرگ است که کوتاه میاد کاری نداره به این سگ کوچولو هیچ گ حالیتون نیست بعد از ۳۵ سال یه ماشین درست حسابی‌ نمیتونید تولید کنید مثل چی‌ وابسته به آمریکا هستید بعد می‌اید ز‌ر مفت میزنید شاخ و شونه‌ می‌کشید برای آمریکا چی‌ شد اون قدرتتون میخواید مقابل آمریکا بایستید یه مشت توهم زده دارن حکومت میکنند یه مشت بی‌ مخ هم شدن موریدانتون و کسه لیستون چی‌ شد برای یه ویزا دست به دامن اینو اون شدید کجاست قدرتتون به هر حال آرزوی من است همتون و کسانی‌ که حامی‌ شما هستن باهم زنده زنده تو آتیش بسوزید که جهانی‌ پاک بشه از وجود شما
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 17:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.