وزیر امور خارجه اسرائیل: با اعراب در مورد ایران مذاکرات محرمانه داریم.

+21
رأی دهید
-42

سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
این یک دروغ بزرکه بلکه خبر کاملاً بر عکسه و اما یک حقیقت واقعی این که خطر شیعیان رافضی و صفوی به مراتب از اسراییل بیشتره اونها یهود هستند و به صراحت دشمن مسلمانان اما صفویان منافقانی در لباس اسلام هستند که در بعضی موارد تشخیص انها سخت و دشوار است
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 03:43
batistuta - تهران - ایران
خیلی جالبه که آمریکا داره دوشادوش القائده و دیگر سازمانهای تروریستی بر ضد بشار اسد می جنگه و دم از مبارزه علیه تروریسم هم می زنه. اونوقت ایران به جرم همکاری با القائده در دادگاههای آمریکایی محکوم میشه و اموالش مصادره میشه ! توی اوکراین هم که با انجام کودتا ، این کشور رو بسوی تجزیه و فروپاشی بردند. تازه از دموکراسی و حکومت قانون هم صحبت می کنند ! اسرائیل مجهز به بمب اتمی هم نگران دستیابی ایران به این سلاحه. آدم سرگیجه میگیره از این همه ضد و نقیض.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 09:12
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
بنظر من اظهارات لیبرمن وزیر امور خارجه اسرائیل نمی تواند دروغ باشد ولی عربها دروغ می گویند که مذاکره ای در این خصوص با اسرائیلیها نداشته اند !! چون پر واضح است که عربها خصوصا عربستان در دوره روحانی خیلی آشفته حال شده است . آنها با ایران با هرحکومتی که در آن باشد مشکل دارند و نام ایران خوشآیند آنها نیست . عربها ، سازمان مجاهدین ضد خلق و اسرائیلهای تندرو مثل نتانیاهو سخت بدنبال حمله آمریکا به ایران هستند. لیبرمن هم بیراه نگفته که با عربها در حال مذاکره است !!
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 09:36
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
انقدر با هم محرمانه صحبت کنید تا جونتون از.. دربیاد. از چی‌ ما رو میترسونی؟ بزرگترین دشمن ما در خود ایران است، عرب که اصلا شماره نیست.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 13:24
biparva-jan - تهران - ایران
عربستان و اسرائیل دستشون تو یه کاسه است.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 13:41
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
گور پدر هر دوتاتون ....
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 13:44
Cyrusiii - لیدز - انگلستان
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی .خیلی‌ وره زیادی ازنش تو.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 14:03
Shirdel - لندن - انگلیس
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی :ان أکرمکم عندالله اتقاکم کسانی در نزد خدا برترندکه متقی و پرهیزکا ترند حالا شما بگو رافضی ،صفوی ومنافق چه بسا به خاطر توهین به دیگران و خود برتر بینی ات سنی بودن ومسلمان بودنت را زیر سؤال میبری هرچند که شک دارم سنی باشی. اسرائیل و عربستان با هم جمع شوند حریف یک طایفه ایرانی نمیشوند ،وقتی اسراییل ،امریکا را داشت جرات نکرد عملی انجام بده حالا با اعراب میخواد خودشون را مضحکه کنند .چو ایران نباشد تم من مباد.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 14:14
آزاد10 - آلمان - المان
خوش خبر باشی! کی این رو نمیدونست کوچولو؟
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 15:56
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
از کى تاحالا جمهورى اسلامى و طرفدارانش خودشونو ایرانى حساب میکنن؟؟؟ شماها اگه یه خورده ایرانى بودین انقدر عرب پرست نمیشدین. یعنى راحت بگم که از خود عربها هم عربترین. هفته دیگه دارم میام ایران. از الآن داره حالم از دیدن چهره هاى شما بهم میخوره. ولى چه کنم که مجبورم. از همون موقع ورود به فرودگاه امام هندى با دیدن چهره هاى کریهتون حالم بهم میخوره تا موقع برگشتن و سوار شدن هواپیما.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 16:21
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
فرزندان ابوسفیان- معاویه و اموی ها ذاتا دروغگو هستند ومنکر میشوند!.اسرائیل هم اگه حسن نیت داره اول پرچم کشورش(از نیل تا فرات) رو تغییر بده:دو خط آبی یعنی دو رود نیل وفرات.ستاره داوود وسطش یعنی اراده تملک سرزمین موعود که بلاخره غصبش خواهیم کرد. فقط شیعه هست که جلوی این دسیسه ی نسبت داده شده به تورات! رو میتونه بگیره.نمونه اش هم جنگ 33 روزه وحمایت از مقاومت مردم منطقه در مقابل فتنه صهیون.سقوط پادشاهی های کثیف عربی توسط مردم تنها خطری ست که اموی ها رو میترسونه وبحران دروغین شیعه هراسی رو از ترسش دامن میزنند.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 17:41
Shirdel - لندن - انگلیس
همه ایرانی هستیم با خدا یا بی خدا ،. روزی ملا به میدان مال فروشان رفته بود تا خر بخرد .جمع زیادی از دهاتی ها آن جا بودند و بازار خر فروشی رواج داشت. در این بین مردی که ادعای نکته سنجی می کرد با خری که بار میوه داشت از آن جا می گذشت خواست کمی سر به سر ملا بگذارد پس گفت: در این میدان به جز دهاتی و خر چیز دیگری پیدا نمی شود. ملا پرسید: شما دهاتی هستید؟ مرد گفت: خیر . ملا گفت: پس معلوم شد که چه هستید!.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 18:52
alimoradi0098 - بیرمنگهام - انگلستان
اگر محرمانه است ، چرا میگی؟؟خخخخخخ
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 20:28
TEHRANNN21 - تهران - ایران
تفرقه طلب - ابوظبی .دروغ بزرککککک:)) برو جلیقه انتحاریت را بپوش خودتو منفجر کن راحت بشی‌ تکفیری انسان نما! سگ اسراییلی و یهودیها شرف داره به میلیون‌ها تکفیری ! برو ببین دوست و همفکرت (بوکو حرومی ابوبکر شکاکو) تو نیجریه چه ......! به هرچی‌ تکفیری وحشی . https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20140415213127034
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 03:48
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
faryade- khamosh - آخن- آلمان . توصیه ام به شما اینه که هفته دیگر ایران نرو ، چون با این روحیه ضد ایرانی که دارین تو همون فرودگاه امام ره دستگیر میشین ! از نظر اونا این همه نفرت تنها ویژگی یک جاسوس وطن فروش میتونه باشه و بس . بعلاوه این منطقیه که یک جاسوس را هم در همان بدو ورود دستگیر کنند!! خلاصه بهه شما گفته باشم !! تو جمهوری اسلامی ظرفیت پائینه و فردی مثل شما با این همه نفرت را تحمل نمی کنند !! لطفا این توصیه را جدی بگیرید !!
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 10:21
iran111 - شیراز - ایران
یا علی مدد - منچستر - انگلستان. نه عزیز بچه را نترسون ,مگه مثل این کم میان و میرن ، همین که تو آسمون ایران بیاد مظلوم می‌شه و روحیه ضدّ ایرانیش از بین میره. این فقط تو کامنت دادن شیر هست پاش برسه اینجا موش می‌شه ببینیش دلت براش می‌سوزه. آدمی‌ که اینطوری نفرت داره از مردم, قیافش نیاز به توضیح نداره اونوقت از قیافه دیگران حالش به هم می‌خوره، همچین هم میگه مجبورم که یکی‌ ندونه میگه برای چه کاری میاد، یا دلش برای ننش تنگ شده یا میاد ارث و میراث جم کنه ببره یه چند وقتی‌ خوش باشه یا اینکه یکی‌ دلش سوخته بلیط مجانی‌ براش گرفته، حیفش میاد نیاد ایران. حالا میاد یه چند وقتی‌ خوش. بر می‌گرده بازم به ظرفشویی یا دم در کلوب و رستوران و نظافتچی یا پول مفت و کامنت...
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 14:58
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
روحیه زد ایرانى ندارم. روحیه زد آخوندى و بسیجى و سپاهى دارم. اینها هم از نظر من هیچکدام ایرانى نیستند. همه هم زشت با چهره هاى خشمگین و چرکین و کریح. نگران نباش برادر. من در سال چندین بار به اون مملکت میرم و برمیگردم. بعدشم این را اطمینان داشته باش که جاسوس نمیاد این سایت. اون جمهورى اسلامى است که ارتش سایبرى میفرسته به سایت هاى مختلف و شبکه هاى مختلف تلویزیونى. جاسوسهاى اینورى مثل ما نمیان حرف دلشونو بزنن. خلاصه اگه از ٢ هفته دیگه چیزى از من نشنیدید هر خوبى و بدى که دیدید خودتون ببخشید :-))))
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 16:55
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
iran111 - شیراز - ایران دقیقا همینطوره که میگی‌. اصلا من موندم تو علم غیب داری؟ از کجا فهمیدی؟ :-))) خلاصه خیلی‌ باحالی‌ ؛-)
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 21:11
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان / یه توصیه دیگه هم به شما دارم ! اگر به هر دلیلی سالم به ایران رسیدین و آنجا برای مدتی موندنی شدین ، لطفا کمی هم فارسی را یاد بگیرید ، چون ضد را با ز نمی نویسند !! شما که بیش از بقیه ایرانی هستید ، لااقل زبان فارسی را یاد بگیرید تا باورتان کنند !! هاهاها ..
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 14:27
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
ا علی مدد - منچستر - انگلستان ممنون از توصیه‌های شما. حتما این کار را انجام خواهم داد. به هر حال بعضی‌ اوقات اشتباه املایی پیش میاد دیگه.. همه که مثل شما فوق لیسانس نگرفتند ایران. بعضی‌‌ها فوق لیسانسشون رو در خارج از ایران گرفتند. تازه از موقعی‌ که من اینجا میام فارسیم خیلی‌ بهتر شده. ولی‌ هر توصیه‌ای که به جا باشه را باید قبول کرد. امر دیگه ای ؟؟ چیزی لازم نداری براتون بیارم؟ چمدون جا هستا. تعارف نکن جان من. ;-)
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 17:21
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.