سقوط شهرداری یاسوج به دسته پایین‌تر پوشش جهانی پیدا کرد

مجید نجاتی ناگهان وارد زمین شد و دروازه تیمش را نجات داد

حرکت مجید نجاتی بازیکن ذخیره شهرداری یاسوج که ناگهان وارد زمین بازی شد و فرصت مسلم گل را از تیم حرف گرفت در رسانه‌های مختلف دنیا انعکاس وسیعی داشته و حتی در فیس‌بوک صفحه‌ای برای دعوت او به تیم ملی ایران برای جام جهانی راه‌اندازی شده چون چنین ذخیره‌ای می‌تواند مانع از گلزنی لیونل مسی به ایران شود.

در انگلستان دو روزنامه معروف و پرتیراژ گاردین و دیلی میل هم نتوانسته‌اند این سوژه جالب را از دست بدهند و خبر را به همراه ویدئوی آن منتشر کرده‌اند.

این خبر در بسیاری از رسانه‌های دیگر از جمله روزنامه گازتا دلا اسپورت ایتالیا هم انعکاس داشته است.



مجید نجاتی بازیکن شهرداری یاسوج



صحبت‌های مجید نجاتی بعد از بازی که "این تنها کاری بود که می‌توانستم برای تیمم انجام دهم" انعکاس گسترده‌ای داشته و در حالیکه لیگ آزادگان ، رده دوم فوتبال ایران، حتی در ایران هم پوشش خبری وسیعی ندارد سقوط شهرداری یاسوج به دسته پایین‌تر پوشش جهانی پیدا کرد.

مجید نجاتی گفت این حرکت را "غیر ارادی" انجام داده و در آن لحظه "خود را در زمین تصور کرده چون موضوع مرگ و زندگی در میان بوده است."

او ابراز تاسف کرد که این حرکت او نتوانست مانع از شکست دو بر صفر شهرداری یاسوج و سقوط به دسته پایین‌تر شود از این رو گفت هر گونه و جریمه یا محرومیتی که در نظر گرفته شود "برایش مهم نیست."

این اتفاق جمعه گذشته در بازی شهرداری یاسوج و نساجی مازندران در لیگ آزادگان اتفاق افتاد و زمانی که بازیکن نساجی فقط دروازه خالی را پیش رو داشت مجید نجاتی که بیرون زمین مشغول گرم کردن بود ناگهان وارد زمین شد و با سر مانع از گل نساجی شد.

داور نجاتی را از بازی اخراج کرد و ضربه کاشته خطا از داخل محوطه جریمه به جایی نرسید اما در نهایت نساجی بازی را دو بر صفر برد.

این اولین بار نیست که چنین اتفاقی افتاده، در یوتیوب ویدئویی  از اتفاق مشابه در آرژانتین وجود دارد، البته بازیکنی که دروازه تیمش را نجات داد دروازه‌بان ذخیره بود.

حرکت جالب نجاتی بازیکن شهرداری یاسوج


+53
رأی دهید
-2

سیا/1980 - منچستر - انگلیس
دمش گرم. خیلی باحال بود :)
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 23:46
tashtar12 - بلینگهام - ایالات متحده آمریکا
این کار یعنی تقلب. این کجاش جالب است؟ اصلا داور باید این تیم را سه بر صفر برای همین کار بازنده اعلام می کرد. حالا دیگر یک بازیکن متقلب را قهرمان ملی می سازند. انگار خودمان در این حکومت از بالا تا پائینش کم متقلب داریم.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 02:00
Azadikhah - تكسل - هلند
تو بی‌ قانونی و هنجار شکنی اولیم بعد میخواین مملکتمون چی‌ باشه؟!
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 09:16
baranesard - بروکسل - بلژیک
بله دیگه، این همون جنگلی(ایران) هست که من همیشه می گم.داخل همچیز ازعقب اولیم.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 15:26
Afshin London - لندن - انگلستان
این کجاش جالب بود؟ این نامردی و تقلب بود. ایشون باید مدتی از زمین فوتبال دور باشند و بجاش یاد بگیرند که قوانین فوتبال را باید رعایت کنند
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 16:45
sama128 - شیراز - ایران
اگر توی خونه بود و داشت فوتبال را توی خونه میدید توی این صحنه یه هد محکم میزد به لامپ تصویر تلویزیون که کله اش از اون ور بزنه بیرون . ببین خارجی ها با دیدن این فیلم چقدر به ایران می خندن کم مضحک بودیم با حرکت تاریخی و فوق تخصص این بابا فوتبال ایران را برد در حد برزیل
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 09:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.