دایی: نایب‌قهرمانی ما کم از قهرمانی نبود/ خدا را شکر دل هواداران شاد شد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است نایب‌قهرمان شدیم اما با این همه مشکلات این مقام دست کمی از قهرمانی نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی در جلسه شب گذشته خود با بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: من همه مشکلات شما را در طول فصل خیلی خوب به خاطر دارم، می‌دانم شما با نداری‌ها ساختید و همیشه کنار هم بودید، امیدوارم که همیشه کنار هم باشید و از صمیم قلب خوشحالم که با این همه مشکلات توانستید پرسپولیس را سربلند کنید.

وی افزود: مشکلات در پرسپولیس بود اما خدا را شکر آخرش همه چیز خوب تمام شد و توانستید دل مردم را شاد کنید، درست است ما نایب قهرمان شدیم اما این موضوع دست کمی از قهرمانی نداشت و ان‌شاءالله می‌توانیم با هم کمک کنیم باز هم پرسپولیس بهتر از قبل باشد.

دایی افزود: همین که دل مرد را شاد کردید، مزد زحمات‌ خود را گرفتید اما باید این را بدانید هواداران همیشه از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند و نباید این موضوع را فراموش کرد، دست همه شما درد نکند و امیدوارم که موفق و مؤید باشید.

 

مشخص شدن مبلغ پاداش سرخ‌پوشان و دلداری به پولادی/ نیلسون گریه کرد، بازیکنان از هم حلالیت طلبیدند



مراسم تقدیر از بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دیشب در شرایطی برگزار شد که بازیکنان پرسپولیس با خداحافظی با یکدیگر اشک‌های‌شان نیز سرازیر شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته با تصمیم علی دایی مراسم تقدیر از بازیکنان پرسپولیس و اطرافیان این تیم با حضور حسین هدایتی در باغ گیلاس برگزار شد.

در این مراسم مسئولان باشگاه پرسپولیس علی‌رغم دعوت از جمله منتقمی و پروین حضور نداشتند اما این مراسم حاشیه‌‌های جالبی داشت که در زیر می‌خوانید:

* انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس و گفت‌وگو در خصوص وضعیت پروین سوژه اصلی جلسه بود.

*از سوی حسین هدایتی طبق قرار قبلی به هرکدام از بازیکنان پرسپولیس 10 میلیون تومان پاداش نایب قهرمانی داده شد.

* مهرداد پولادی که از سوی باشگاه به دلیل مصاحبه علیه مسئولان 30 درصد جریمه شده بود در مراسم امشب بسیار ناراحت بود و این موضوع را با دایی در میان گذاشت البته بازیکنان و کادر فنی به پولادی دلداری دادند و وی را به آرامش دعوت کردند.

* اما سوژه مراسم شب گذشته خداحافظی بازیکنان و روبوسی با یکدیگر بود، نیلسون اولین نفری بود که قصد ترک مراسم را داشت. او پس از اینکه با چند بازیکن خداحافظی کرد بغض عجیبی گلویش را گرفت و با سایر نفرات و از جمله دایی با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد و حتی در شرایطی که از باغ بیرون می‌رفت با دیدن دوستانش گریه می‌کرد. بازیکنان نیز در فضایی بسیار صمیمانه با یکدیگر روبوسی و خداحافظی می‌کردند و همچنین از یکدیگر حلالیت می‌طلبیدند.

* همچنین بازیکنان پرسپولیس و دایی برای هفت ملی‌پوش این تیم آرزوی موفقیت کردند، دایی سعی کرد راهنمایی‌های لازم را به ملی‌پوشان جوان بکند.

* موسی سلامت جانباز جنگ تحمیلی که همواره در بازی‌های این تیم کنار پرسپولیس بود نیز در مراسم شب گذشته حاضر بود، او عکس‌های بزرگ دایی را به مراسم آورده بود و با نشان دادن عدد 6 با بازیکنان عکس یادگاری می‌گرفت.

*در پایان مراسم بازیکنان از علی دایی و هدایتی تقدیر و تشکر کردند و سرمربی پرسپولیس از عوامل کادر پزشکی، دستیارانش، مدیر رسانه‌ای و حتی عکاسان و تدارکات تیم که یکسال در کنار این تیم بودند، تقدیر و تشکر ویژه‌ای کرد.

+18
رأی دهید
-13

esfahani90 - اصفهان - ایران
با سلام. با عرض ارادت و احترام به همه تیم‌ها و طرفدار‌های عزیزشان ولی‌ واقعا این صحبت‌ها و عکس‌العمل‌ها ضّد و نقیص نیستند؟ منظور من از یک طرف گفته که مثلا تیم پرسپولیس ۳۰ میلیون نه بعضی‌‌ها میگویند ۴۰ میلیون بعضی‌ مواقع هفتگی ۱۰ میلیون اضافه و مثلا میگند فلان میلیون طرفدار و تماشاگر خوب بعد از چندین سال دوباره به آسیا راه پیدا کردن و مقام دومی‌ آن هم در ۱۶ تیم و نه ۱۸ تیم و آن هم هنوز که هنوز است در ۱۳ بار جام خلیج فارس با فولاد توانستند ۲ بار مقام اولی‌ و قهرمان و چیکار میکنند عجب عجب.سپاهان ۴ بار استقلال ۳ بار و پاس سابق و سایپاه هر کدام یک بار و بیشترین امتیاز را در این ۱۳ تا جام استقلال داره فقط بخاطر آمار و استاتیستیک.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 12:13
داماهی - بندرعباس - ایران
بااین خرجهای میلیاردی میخواستی دوم هم نشی؟هنر کردین یک مشت بازیکن ومربی بی غیرت که به جای فوتبال بازی کردن فقط به فکر پول هستید بااین هزینه ها وطرفداران باید حداقل با10امتیازاختلاف قهرمان میشدین خاک برسرتان.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 14:47
reza shah kabir - توکیو - ژاپن
وای خدا این لنگیها چقدر کمبود دارند این دایی خر شانس و پروین خاله و لنگیا چقدر ندید بدید اندفکر کنم اینا تا حالا شابدولعظیم هم نرفتن که اینقدر برای آسیا ذوق زده شدن
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 15:06
janahi - دبی - امارات عربی
چرا راستشو نمیگی دایی ؟ بگو بابک زنجانی که دستش رو شد و به زندان رفت قهرمانی هم ازدست ما پرید . همین
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 22:32
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.