آن مرد که رفته است، در سال 66 چه کسانی را احمق نامید؟!

غلامعلی رجایی در سایت شخصی اش نوشت:

چند شب پیش به آقای اثنی عشری -یکی از دوستان دوران جنگ- تلفنی زدم واحوالش را پرسیدم. وی درسال 66 به همراه  بعضی از دانشجویان دانشگاههای مختلف، درلبیک به فرمان امام مبنی بر تقویت جبهه ها درس ومشق وتحصیل شان را رها کرده و به مناطق عملیاتی آمدند.

من درتبلیغات جبهه وجنگ قرارگاه خاتم الانبیاء درخدمتشان بودم . یکی ازآنها بنام شهید همتی در همین ماموریت توفیق شهادت یافت.
 
 از آقای اثنی عشری سوال کردم الآن چه کار می کنید؟ گفت به لطف دولت آن مرد رفته! خانه نشین شده است!

پرسیدم: مگر با او چه رابطه ای داشته ای؟
گفت: من واحمدی نژاد وثمره هاشمی و محصولی در یک دانشگاه بوده ایم من در رشته برق  و او در رشته عمران.بعد خاطره تقریبا شگفتی از آن مرد که این روزها با چفیه بر گردن به مناطق جنگی سابق رفته است برای من بیان نمود.
وی گفت :در بحبوحه جنگ روزی که من واحمدی نژاد ومحصولی وثمره هاشمی منتظراتوبوس بودیم  وبحث ازضرورت لبیک به فرمان امام درپیوستن به جبهه ها شد احمدی نژاد به من گفت: اینهایی که دراین شرایط تحصیلی به جنگ می روند احمق هستند!
پرسیدم: واقعا ،احمدی نژاد به همین صراحت روندگان به جبهه را احمق خواند یا شما دارید برداشتتان را از بیانات او می گویید؟!
گفت: نه، او به همین صراحت این تعبیر را بکار برد.

پرسیدم: برای چه اینجورحرف می زد؟
 
پاسخ داد: وی می گفت مملکت دکتر ومهندس می خواهد و مخاطب و منظورامام دانشجویان ترمهای اول هستند نه ما که ترم های آخر هستیم!!

به او گفتم کاش امثال شما که سابقه واعتقادات این چنینی وی را می دانستید درجهت آگاهی مردمی که او ودیدگاه هایش را نمی شناختند بیشتر تلاش می کردید .گفت گفتیم ونوشتیم ولی ...!

وقتی شنیدم این مرد رفته! دراهواز سخنانی تعجب برانگیز در طعنه به د ولت جدید زده به یکی از دوستان گفتم کاش مقامات نظام اجازه می دادند دولت جدید تخلفات لا اقل 45 روزه تغییر وتحول دولت دهم به یازدهم را درجهت آگاه سازی مردم نسبت به عملکرد پدیده هزاره سوم! منتشر نماید. افسوس که اینکار صورت نگرفت ومردی که باید برای پاسخ به تخلفات سرشارش در دوران  مسولیتش از این دادگاه به دادگاهی دیگر برود اینک زبان گشوده است و....!

+113
رأی دهید
-9

دنیای وحشی - تهران - ایران
همتون یک .. بیشتر نیستید . فقط بوی زننده شماها شایدکمی متفاوت از هم باشد .!!!
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 04:46
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
از قدیم گفتند که : سگ زرد برادرِ شغاله . همشون از یک طایفه هستند .
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 05:45
هستیا - شیراز - ایران
پسته ی بی مغز چون لب وا کند رسوا شود ببینین مملکت مارو تو این8سال چه جونوری نگه داشته بود
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 08:47
sama128 - شیراز - ایران
فردی که قرار بود به امین اباد انتقال یافته و مادام العمر آنجا بماند بدلیل خر تو خری در ایران وارد شهرداری شد و از شهر داری به ریاست جمهوری رفت از افتخارات نظام این است که در این نظام دیوانه هم جای رشد و تعالی دارد همچون سایر دیوانه ها
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 10:34
دوستدار - استهکلم - سوئد
با همه مخالفتم با کل مسئولین و طرفداران رژیم اخوندیست ایران, ولی باز هم می گویم احمدی نژاد از همه انها بهتر بود حداقل زود زود به بین مردم سفر میکرد از هزاران نا مه ای که در طول سفر از مردم به او می رسید, دهتا از این نامه ها را باز میکرد و سه الی 4 دانه ای را میخواند. و یا پولی در سبد بعضی از خانواده های که از او تقاضا کمک میکرد می ریخت. و در برابر کله گنده ای مثل رفسنجانی قد علم کرد و بچه های مفتخور رفسنجانی را کشف کرد ..... در هر دحال او بهتر از این اخوندهای کلاش است.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 10:56
sama128 - شیراز - ایران
ملت غیور و همیشه پشت صحنه ایران لایق امسال مموت احمقی نژاد هستند و اسی رحم فشاری ( اسفندیار رحیم مشایی ) لیاقت ایرانی که تا یک متر جلوتر از دماغ خود را نمی بیند بیشتر و بهتر از مموت احمقی نژاد نیست .
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 10:58
boss8861 - تهران - ایران
حالا که خونه نشین شدی از این زرهای مفت میزنی.اگه بازم داشتی تا خرخره می خوردی خفه خون می گرفتی.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 13:10
hassan5 - تهران - ایران
دوستدار-استکهلم-سوئد احمدینژاد سفر بشهرستانها را برای انجام کار مفید نکرد بلکه برای خر کردن مردم امی از جمله تو انجام داد تا بتواند بالای سه هزار میلیارد تومان دزدی کند.تا احمق در جهان است شارلاتان در نمیماند
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 13:11
آذری باهوش - میانه - ایران
دوستدار - استهکلم - سوئد. شما هم جزو لشکریان این فرد بی تربیت و خراب کار هستی. بزرگترین کابوس من برگشتن این هیولا به رییس جمهوری میباشد. همه پول نفت را به باد داد . اینهمه دشمن درست کرد. تحریمها همه نتیجه کارهای اوست . حالا آقای دکتر روحانی باید اینهمه زحمت بکشد تا کارهای او را جبران کند. واقعا چطور میتوانی از او حمایت کنی؟ خودت در خارج نشسته ای و مشکلات مردم را نمیفهمی.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 13:24
rasol113 - دزفول - ایران
دوستدار - استهکلم - سوئد. خداروشکر یکی منصفانه حرف زد. دستت درست داداشم
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 14:14
زوربا - اصفهان - ایران
دوستدار,چرا اشاعه فرهنگ گدا پروری وپوپولیزم احمدی نژاد رانقطه مثبت او فرض میکنی.دیگر همه به عدم سلامت عقل او پی برده اند.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 15:11
kasra persia - لندن - انگلیس
باکمال تاسف اطلاعات اجتماعی ، سیاسی ما ملت خیلی‌ ضعیف و نمی‌تونیم مسائلی‌ رو که اینقدر روشن هستند درک کنیم و دقیقا یادم میافته به اون ملتی که اعتراض کردند که تعداد را بیشتر کنند تا کسی‌ توی صف معطل نشه
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 00:09
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.