وقتی دزدها و مردم در برزیل به صورتی مسالمت آمیز و محترمانه با هم کنار می آیند

دزدیدن موبایل یک جوان در برزیل با کمال احترام و بدون خون و خونریزی

+39
رأی دهید
-26

akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
دزد هم دزدهای با کلاس بقول شاعر برو دزدی کن و در دجله انداز که ایزد در خیابانت دهد باز
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 19:29
TEHRANNN21 - تهران - ایران
در یوتیوب ویدئو‌هایی‌ هست که در کشورهای آمریکای لاتین دزد‌ و زورگیر را وقتی‌ گرفتند زنده زنده وسط خیابون آتیش زدند!! البته زیاد دلم نسوخت، چون خودم یک بار گیر همکاراشون در اینجا افتادم و کم مونده بود برم اون دنیا! پلیس هم هی‌ میگیره یا با رشوه هنوز به دادگاه نرسیده آزاد می‌کنه یا چند وقت تو زندان نون مفت بهشون میده همچنین اموزش‌های بیشتری از دوستان دزدشون می‌بینند و میان بیرون.. اون‌وقت یه نوجوان ۱۳-۱۴ افغانی تک و تنها با کار کردن خرج خانوادشو تو افغانستان هم میده!!!
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 20:40
hamidla - هامبورگ - المان
مردم آن سرزمین گشاد باز هستند. بجایی هم نمی‌رسند و نرسیدند!
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 00:25
majid63 - پاريس - فرانسه
یعنی‌ ایران دوم.فقر و بیچارگی.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 09:02
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
از این نوع دزدی ها تو مملکت ما به کثرت وجود داره همین اخوندای رافضی مکر به نام خمس مکاسب که هیج جایی در دین نداره جیب مردم رو خالی نمیکنن؟مکه ناموس مردم رو به نام خمس نمیدزدن و تجاوز نمیکنن ؟ثروتهای انبوه کشور مکه به تاراج نمیره ؟خوب کدام شخصی به این اخوندا معترض شده به این مکه نمیشه کفت مسالمت امیز ؟؟
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 12:32
TEHRANNN21 - تهران - ایران
تفرقه طالبان- ابوظبی -تو یکی‌ دیگه چی‌ میگی‌؟ از رو نمیری سنگ پا ؟؟ تو این سایت دیگه کسی‌ نمونده که ندونه یه تکفیری هستی‌، مملکت تو هم عربستانه نه ایران، مککککر نیست؟:)) در سرزمین تو برده‌داری به سبک چندین قرن پیش انجام می‌شه!مفتی‌هات فتوای جهاد جور واجور میدند ، پول میلیونها مؤمن زائر را خرج تولید تکفیری‌هایی‌ مثل تو میکنند که دنیا را به گند کشیدند ولی خودشون مشغول خوشگذرانی و ‌اسب سواری‌ و شهوت پرستی‌ و آبروریزی در هتلهای لندن و حرمسراهاشون هستند، دست زدن به خیار و موز را براتون حروم میکنند تا کاسبیشون کساد نشه!! از ناموس مردم هم مایه نگذار مگر اینکه تو مال خودتو خمس داده باشی‌، البته خوب واستون فتوای جهاد نکاح هست با خمس اشتباه گرفتیش :))) دوست داری چند تا ویدئو از خمس ناموستون(البته همون جهاد نکاح که با افتخار انجام میدید) برات بذارم؟؟؟؟ مککککر جوابی‌ غیر از اینکه بگی‌ شیعه نیوز و مغلطه بازی داری؟ برو اول حروف فارسی را یاد بگیر و انسان شو بعد بیا در مورد ایران بحث کن! رافضی رافضی تکفیری هه هه هه.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 15:13
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
ابوظبی-..! تو یکی ...ابوالوهاب. دلایل- آیات- مستندات- روایات-عترت پیامبر وائمه- نوع کارکرد -محل مصرف -اجماع و عقل -اندازه- شیوه اخذ -معافیت ها-اثرات-صحت -اشتراک-تجربه جوامع وغیره در مورد خمس در سایت های معتبر مربوطه به قدر کافی ارائه شده برو بخون بعد اگه تونستی بیا شبهه فکنی کن.مشکل اینه که فقه اموی شما ناقصه و بدون پول نفت بدرد لای جرز دیوار هم نمیخوره.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 16:42
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
اینها از روى فقر و بدبختى دزدى میکنن. برید تو فاولاها Favelas یا همون حلبى آبادها نگاه کنید ببینید چقدر بدبخت هستند. همانطور که در برزیل یه عده بخاطر اینکه تو ترافیک شهرى گیر نکنن با هلیکوپتر به محل کارشون و دفترشون میرن و تو ناز و نعمت زندگى میکنند، در ایران هم هستند. مثل تمام آخوندها و آخوندزاده ها. سران سپاه. اطلاعاتى ها و نمایندگان مجلس و چاپلوسان و دستمال بدستان نظام. یکى از یکى کثافتتر. آخوند جماعت یعنى دزد. هم دزد اموال و هم دزد ناموس مردم. همیشه بوده و هست و تا نسلشون ورداشته نشده خواهد بود. هیچ فرقى بین آخوند و شیخ ندارد. هر ٢ ... هستند و هر ٢ کثیف.
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 16:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.