پدری در ایران دوقلوهای یک‌ساله خود را زنده به گور کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی در استان خوزستان، از زنده به گور کردن دوقلوهای یک ساله توسط پدرشان خبر داده است.

رحمان موسوی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفته که این حادثه شنبه ۲۳ فروردین در بخش خنافره از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان رخ داده است.

بر اساس این گزارش، شوهر ۳۰ ساله به علت «اختلاف خانوادگی» با همسر ۲۰ ساله خود، فرزندان دوقلوی یک ساله‌اش به نام‌های سیف و لیث را زنده‌به‌گور کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان توضیح داده است: «پدر قاتل گفت وقتی کف اتاق را برای زنده به گور کردن بچه‌ها حفر می‌کردم، هر دو کنارم ایستاده و نظاره‌گر بودند و من بدون هیچ آسیب دیگری هر دو را زنده به گور کردم.»

آقای موسوی گفته که «فرد جانی قصد کشتن همسرش را نیز داشته و مادر قربانیان زمانی توانست از مهلکه بگریزد که شوهر جنایتکارش مشغول دفن بچه‌های دوقلویشان بود.»

به گفته این مقام پلیس، پس از آنکه همسر این مرد ماموران پاسگاه انتظامی خنافره را در جریان حادثه گذاشت، «اکیپی از ماموران پاسگاه به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی به محل مراجعه و پس از دستگیری فرد جانی که مسلح به سلاح گرم کلاشنیکف نیز بوده، خانه وی را مورد بازرسی قرار دادند.»

او افزوده که «اجساد بی‌جان دو کودک یک ساله در میان گل و لای کف یکی از اتاق‌ها» پیدا شد.

ایران، سالانه شاهد موارد متعددی از اذیت و آزار و قتل کودکان توسط والدین آن‌ها است.

این در حالی است که بر اساس ماده ۲۲۰ قانون مجازات اسلامی، پدر یا جد پدری کودک به علت آنکه ولی او محسوب می‌شود، در صورتی‌که فرزند خود را به قتل برساند از قصاص معاف شده و تنها به پرداخت دیه قتل به ورثه مقتول و تعزیر محکوم خواهد شد.

در همین حال اگر مادر یک کودک، فرزند خود را بکشد، می‌تواند با مجازات قصاص روبه‌رو شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان درباره جنایت رخ داده در شهرستان شادگان گفته است که «اجساد قربانیان حادثه تحویل پزشکی قانونی شده و فرد دستگیر شده نیز به اتهام زنده به گور کردن دو فرزند بی‌گناهش پس از تکمیل پرونده و مستندات قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.»

+74
رأی دهید
-77

shady_sho - تهران - ایران
ازون وقتاس که ادم اصلا دیگه هیچ حرفی واسه گفتن نداره
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 18:29
نیایش - تهران - ایران
ای کاش این مادر پیش از اینکه بره پاسگاه از مردم کمک میگرفت این بچه ها رو نجات می داد واقعا نمی دونم چه شرایطی داشته ولی اون طفلک ها گناهشون چی بوده ؟ چرا تو ایران پدر مالک بچه هاست ؟ اون بچه ها با شکنجه کشته شدن حالا پدر هم برا خودش ول میگرده
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 18:33
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
پدر میتواند فرزندان خود را بکشد !!! مادر اگر فرزندان خود را بکشد قصاص میشود !!!( قانون اسلامی )قوانین این مملکت که اینطور باشد وای بحال این ملت
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 18:35
constantino - میلان - ایتالیا
زبان از گفتن و قلم از نوشتن قاصر است.......! به کجا داریم میریم؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 19:01
mi cielo - کاراکاس - ونزوئلا
پدره داشته زنده بگورشون میکرده زنه فرار کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 19:03
nazaninca_usa - تهزان - ایران
به اینها انسان نمیگن که حیوون میگن
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 19:04
TEHRANNN21 - تهران - ایران
قبلان شنیده بودم یکی‌ مثلا معتاد در حین جنون آنی‌ مرتکب قتل فرزندش شده باشه ...ولی‌ زنده به گور ۲ تا کودک ۱ ساله!!!!این قاتل حرومی در زمانی‌ که قبر میکنده و زنده به گور میکرده چه قدر زمان گذشته؟ اصلا پشیمون نشده ؟؟؟ این کار فقط از یک تکفیری وحشی بر میاد،شک نکنید! سلاح کلاشینکف هم که داشته! شاید جیشی بوده!! این ماده ۲۲۰ حالمو به هم زد...بر چه پایه و اساسی‌ این قانون کشکی در اومده؟
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 19:15
farzad H - کپنهاگ - دانمارک
این سر چشمه از فرهنگ غنی و ۲۵۰۰ ساله هستش که بعضیا‌ به اون افتخار می‌کنن قتل ،،کشتو کشتار،،، تجاوز ، و حالا هم زنده به گور کردن واقعا که
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 19:16
ابن ملجم - مونیخ - آلمان
به این میگن مملکت امام زمان و ححکومت شیعی عدل علی.باز بگین جمهوری اسلامی یران حکومت ناحقی است.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 19:34
Zolf Ali - دبی - امارات
خدایا.. اخه چرا؟؟؟ به کدامین گناه...؟؟؟
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 19:48
دوستدار - استهکلم - سوئد
لقب پدر را دنبال خود کشیده و گر نا پدر نبوده! حقش است این پدر جنایت کار نا انسان را در دیگی مسی پر از اب انداخت و اتشی را زیر دیگ روشن کرد تا ارام ارام اب داخل دیگ جوش اید و این پدر جنایت کارهم زنده زنده در داخل دیگ پخته شود.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 20:19
sayeh tars - لندن - بریتانیا
چه قانون مزخرفی پدر کشت هیچی‌ مادر رو باید قصاص کنند لعنت به این قوانین احمقانه و این پدرهای سنگ‌دل
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 20:19
kamran kurdeh - قاهره - مصر
این هم عربهای جاهلیت که هنوز جاهل و نادان مانده‌اند.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 20:27
فارسان - مرکزی - ایران
farzad h کپنهاک دانمارک شمازیاد جو گیر نشو این آقا از همون نسل ی هستند که همراه با اسلام عزیز به ایران حمله کردن و تازه با این عملشان به اصل خود باز گشتن ربطی به تمدن 2500ساله نداره!!!!
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 20:39
oghab - هلسينكي - فنلاند
ﻓﺮﺯاﺩ ﻛﭙﻨﻬﺎﻙ....ﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻦ اﻳﻦ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻫﺰاﺭﻭ ﭼﻬﺎﺭﺻﺪ ﺳﺎﻝ اﺳﻼﻡ ﻧﺎﺏ ﻣﺤﻤﺪﻱ اﺳﺖ ...ﻛﻪ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺩﺭ ﺭﮒ و ﺭﻳﺸﻪ اﻳﺮاﻥ ﻧﻔﻮﺫ ﻛﺮﺩﻩ ....
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 20:57
azadeh11 - آمستردام - هلند
حتما مادر این بچها به هر دری زده که کمک بگیره. هیچکس کمکش نکرده. اینقدر زجر کشیده . اما بابای قاتل کار خودش را کرد به خاطر اینکه مادر این بچها را زجر بدهد . ۲ تا بچه‌ نازنین را زیر خاک کرد. هی‌ دولت داد می‌زنه که مردم بچه‌ بیاورند، این همه نتیجه بچه‌ دار شدن، خدا به مادر این بچه‌‌ها صبر بده.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 21:04
seyd ali geda - یورک - انگلیس
از مملکت امام زمانى و اخوند زده بیشتراز این انتظارى نیست،فشار فقر و ملت روانى،
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 21:12
مدافع حق - مادرید - اسپانیا
من تو این قانون .
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 22:05
marineboy - لس انجلس - امریکا
farzad H - مگر خبر را نخواندی که در شادگان عرب نشین اتفاق افتاده است؟ شما فرصت جویان ضد ایرانی منتظرید خبری بشنوید و آنرا به دوهزار و پانصد سال تاریخ پادشاهای ایران ربط دهید؟ این فرهنگ جاهلی عرب بادیه نشین حجاز است که در قرآن نهی شده است. متاسفانه اسلام نتوانست اینها را براه راست هدایت کند و بسیاریشان به سنتهای جاهلی خودشان برگشته اند. البته جنایت مغولها و تاتارها نیز در تاریخ ثبت شده است پس چطور به خودتان اجازه میدهید به دیگران توهین کنید.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 22:45
hamidla - هامبورگ - المان
همه دنیا خشونت بر علیه بچه‌ها به این صورت شدید می‌‌بینی‌. من هنوز نمی‌تونم دلیلش را بطور قانع کننده بفهمم. اگر کسی‌ اطلاعات روانشناسی‌ دارد خواهش می‌کنم توضیحی بدهد!
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 22:47
زاگرسى - مهاباد - ایران
آقا این دیو انسان نما ، زمینە انجام این جنایت را بە ارث بردە. تف تو اون ذات نداشتەت!
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 00:34
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران،/ بهتر است عنوان شود در دیوانه خانه ائی که فعلا ایرانش میخوانند و تبعاتِ ۳۵ سال حکومتِ ضدّ ایرانی‌ بر آنست این اتفاق افتاده، انهأیی هم که از جنون فاصله گرفته اند با حمله قلبی , سرطان , آسم , خودکشی‌ و اعتیاد به شیشه و دپرشن از بین میروند، البته هنوز تبعاتش در پیشِ روی است و نسلِ آینده عوارض بهداشتِ جسمی‌ ، خوراکی و روانی‌ را بیشتر شاهد خواهد بود هم چنین تبعاتِ آلودگی هوا و تنفسِ هر روزه سرب را، خداوند به ملتِ ما کمی‌ غیرت عطا فرماید، کسی‌ که دلسوزِ دیگران نیست یقیناً در ابتدا دلسوزِ خود نیست،/ وقتی‌ روان به هم میریزد کودکان عروسک هایی میشوند که یا آنها را تکه تکه کرده یا از بلندی پرت و یا چال کرده رویش خاک رویش میریزند، در اصل آنها تنها وسیله دستشان است که اختیارِ عقده گشایی از این مایملکشان را دارند, روان و اعصاب مهمترین ارگان در وجودِ انسان است، ...
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 02:46
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...شاهدیم معلولانی‌ هستند که از کلِّ بدن نیم آن را دارند اما به موفقیتهایِ حیرت انگیزدست می‌یابند چون رویِ روانشان خود کار کرده یا کار شده ، اما روانِ ناسالم , زیبائی ، سلامتِ جسم، جوانی ، قدرت و ثروت را بیرنگ کرده صاحبِ آن را به خاکِ سیاه می‌کشاند، چه رسد که نداشتنِ این مزایا مزید بر علت هم بشود این حکومت هر روز ، هر ساعت ، هر ثانیه با روانِ همه بازی‌ کرد و آشفتگی‌ را تبدیل به اپیدمی .خلاف در همه جا هست، فاجعه اینجاست که خلافکاری در حکومت و در خانواده ها تبدیل به اپیدمی شده، خلافکارانِ حکومتی آزادانه میگردند و خلافکاران خانوادگی قصاص میشوند، امثالِ این هیولا, هم , به نامِ نامی‌ پدر از قصاص معاف شده نازِ شصت می‌گیرد، دستِ آخوندبا عمامه و بی‌ عمامه با این حکومت داریش و ساختِ چنین جامعه ائی درد نکند.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 02:47
مترلینگ - منچستر - انگلستان
پدر قاتل گفت وقتی کف اتاق را برای زنده به گور کردن بچه‌ها حفر می‌کردم، هر دو کنارم ایستاده و نظاره‌گر بودند و من بدون هیچ آسیب دیگری هر دو را زنده به گور کردم.». اخه نه تروخدا !!!! جون نقبلش شکنجه شون نکردی لابد جایزه هم میخواهی؟. تف توروح بیرحم و کثافتت کنن حتی اسم حیوان هم برات زیاده چون حیوان با بچه خودش هم اینکارو نمیکنه که تو حـ... کردی
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 03:05
dark night - تهران - ایران
این حـ... بی‌ وجدان رو باید آتش زد.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 04:12
ofogh919 - تهران - ایران
شک نکنید کرم از مادره بوده ،لابد پدر شک کرده که بچه های خودش نیستند خواسته اونا را بکشه.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 05:40
sepherdad - سیدنی - استرالیا
ایشون عرب هست و در عرب‌ها این رسم قبلا هم بوده از ۲ طفلان مسلم بگیر تا بچهای عباسه که هارون رشید دستور داد بچه‌های خواهرشو زنده بگور کنن، احتمالن این مرد عرب هم فکر میکرده که بچه‌ها مال خودش نیستن.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 06:33
sepherdad - سیدنی - استرالیا
نیایش - تهران - ایران. مردم هیچ وقت کمکش نمیکردن این یک رسم هست توی عرب ها.
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 06:40
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
این نهایت ظلم به بشریت است که قانون قادر به تنبیه کردن این مرتیکه پدر سوخته بی شرف. بی اصل و نصب و بی پدر مادر نباشد. این دیگر چه قانونی است .؟؟ اخر این اقایان حقوق بسر که ادعای زیاد دارند بیایند و ببینند که در کجای دنیا یک حیوان بجه خود را میکشد.من نمیدانم چه باید گفت. من نمیدانم ادم کجا باید سرش را از شدت درد بکوبد.عجب ملت بیچاره ای هستیم ما
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 11:11
غلامعلی - تهران - ایران
واااای خدای من....
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 12:19
آرمان شهر من - استهبان - ایران
حتی تصور این حادثه هم دهشتناکه..
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 16:47
Behdin - آمستردام - هلند
این قوانین احمقانه قضایی‌ از دل‌ اسلام ناب محمدی گرفته شده، بعد یک عدهٔ می‌آیند اینجا از قران و آیات آن دفاع میکنند و فلسفه میبافند. ( کامنت‌های صفحه مقاله مجید محمدی در مورد اسلام زدایی ).
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 14:46
مهيار - زنجان - ایران
شما به این فکر کن که ازاین پدرومادرا چقدر ممکنه داشته باشیم تازه این طفلای معصوم اگه زنده میموندن جه زندگی زجر آوری داشتن . بهتره فکری به حاله بقیه شون کرد
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 15:43
کوروش مهری - یزد - ایران
ofogh919 - تهران - ایران-باور کن تو از نظر روحی با اون مردک جانی قاتل یکی هستی!!یک روح لجن در دو بدن!!
‌سه شنبه 26 فروردين 1393 - 18:22
senator x - تهران - ایران
خاک بر سر هرچه مسلمون بی آبرو.
‌چهارشنبه 27 فروردين 1393 - 05:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.