حداد عادل: هواداران بابصیرت موسوی به کشور کمک کنند

غلامعلی حداد عادل، نماینده مجلس و از چهره‌های مطرح محافظه‌کاران ایران، گفته است "کشور دوران سختی را می‌گذراند و همه افراد حتی آنهایی که به موسوی رای دادند، اما با بصیرت و مومن هستند بیایند و برای آبادانی کشور کمک کنند."

این نماینده مجلس البته هشدار داده است: "باید تلاش کنیم که فضا تند نشود و اصل اعتدال را بفهمیم و درک کنیم، نه اینکه اعتدال امروز نیز بازگشت به سال ۷۸ باشد."

آقای حداد عادل، که دیروز به یزد سفر کرده بود، گفته "عده‌ای" علاقه ندارند درباره وقایع سال ۸۸ و پیامدهای آن صحبت شود، اما او از هواداران میرحسین موسوی خواسته که "نظر بدهند" و گفته است که "این همان اعتدال است."

یکی از شعارهای عمده حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، "اعتدال" بوده است. آقای روحانی همچنین تلویحا وعده داده بود که برای آزادی میرحسین موسوی و مهدی کروبی، نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات ۸۸ و از رهبران مخالفان، تلاش کند.

آقای حداد عادل پیش از این درباره آقایان موسوی و کروبی گفته بود که "نیازی به محاکمه آنان نیست" و "شاید آنها در حصر راحت‌ترند."

با روی کار آمدن دولت حسن روحانی اخباری مبنی بر واگذاری پرونده میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی به شورای عالی امنیت ملی منتشر شد، اما وضعیت آنها همچنان در ابهام است.

آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد بیش از سه سال است که بدون هیچ محاکمه و حکم قضایی در بازداشت خانگی به سر می‌برند. آنها پس از تظاهرات ۲۵ بهمن ٨٩، که با شعارهای تندی علیه رهبر ایران همراه بود، تحت بازداشت خانگی قرار گرفتند.

+5
رأی دهید
-69

hassan5 - تهران - ایران
این چرخش نظام در مورد باصطلاح سران فتنه فقط و فقط برای کم کردن از بار فشار خارجی ها در رابطه با نقص حقوق بشر در ایران است.نظام برای حفظ بقایش هر کاری میکند!
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 12:48
boss8861 - تهران - ایران
ایشان در حدی نیست که از این حرفها بزنه و اگه چیزی هم میگه حرفای آقاست. نشون میده که اوضاع خرابتر از اونه که ما فکر می کنیم. مردم مراقب باشند و در این مقطع حساس در دام اینها نیافتند.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 15:16
Qashqaei2013 - شیراز - ایران
من که جو گیر شدم و به موسوی رای دادم و مؤمن و با بصیرت هم نیستم چکار کنم حداد جون ؟؟
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 15:17
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
وقاحت پیشِ شماها کم میاره، تا به حال اگر اصلاح طلبان یا گروهِ میانه رو نبودند این حکومت در همان سالهایِ اول بدرک رفته بود، خامنه ائی بر سیاستِ رفسنجانی تکیه زد و بعد زیرِ پایش را خالی‌ کرد تکه دیدیم چه کرد، آزموده را آزمودن خطاست، هر کمکی‌ که به این طیف شود غیر از خیانت و جنایت چیزی نیست، اگر اصلاح طلبان و طیفِ موسوی کروبی که خطِ فکری آنها به هم نزدیک است بدانند که اصلاح این طیف غیرِ ممکن است ، ایران بدونِ جنگ و خطرِ اقلیمی به مرحله جدیدی وارد میشود که می‌توان رویِ آن حساب کرد ، در غیرِ اینصورت امکان ندارد ایران روزِ خوب ببیند، این کلاشانِ وقیح که همه باید به جرمِ جنایت علیه بشریت محکوم و به جرمِ جاسوسی معدوم شوند نباید هنوز جولان دهند، این تنها از بی‌‌عرضگی و بی‌ غیرتی‌ و خوابِ غفلتِ اصلاح طلبان است که برایِ اینها آبرو داری میکنند، اگر میخواهند در آینده ایران با این طیف در یک کفه ترازو قرار نگیرند فکر اصولی کنند.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 16:51
metti - تهران - ایران
هروقت احمدی نژاد و مشایی و رحیمی و بقایی و ابوالحسن فقیه و پوستین دوز و افشار و بقیه دزدهای بیشرفه تیم احمدیه بی صفت رو گرفتین و به سزای اعمالشون رسوندین بعد بیا ضرضر کن مرتیکه نشیه عملیه مفنگی
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 17:11
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
حتی دکتر شریعتی هم نمی تونست یه موضوع رو اینطوری بپیچونه که تو پیچوندی حداد نا عادل. سال 88 که ما خس و خاشاک بودیم و بی ارزش پس چی شد؟
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 18:35
lona_düsseldorf - دوسلدورف - آلمان
وای که شما‌ها چه قدر حـ... هستین ،حیف از اسم فاحشه‌های شهر نو که بشه روی شما گذشت ،شما و رهبر ت ،به خواسته خدا دیگه دارین به ی میوفتین ،کم مونده که ناموس فروشی هم داشته باشین تو پروندهاتن .بی‌ همه‌چیز تو اصلا از خودت سؤال نکردی با اون کشت و کشتاری که سال ۸۸ از مردم کردین ،مردم با این حرکت چی‌ فکر می‌کنن ،،،،،یعنی‌ آهای ملت ایران ..خوردیم
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 00:29
مترلینگ - منچستر - انگلستان
چی شد؟؟؟؟ یه دفعه هواداران موسوی با بصیرت شدن تا دیروز که فتنه واشوب وخس وخاشاک بودن جل الخالق
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 03:13
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.