احمدی‌نژاد در حال بازگشت به عرصه سیاست ایران.

+54
رأی دهید
-146

nousheen - نانت - فرانسه
مثل میکرب ضعیف شده آبله مرغون می‌مونه که منتظر ضعف بدن تا به شکل زونا حمله کنه !!!
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 10:50
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
بدترین خبری که از اول سال جدید شنیده بودم.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 11:08
machan - لس انجلس - آمرکا
یک مشت دزد از خدا بی خبر. از خامنه ای گرفته تا بسیجی ها و دونه ریزها. وقتی خدا روز قیامت برای یک سیلی ناحق محاسبه می کنه، با شما ها که صدها هزار جوان سوری و ایرانی را شهید کردید و میلیاردها دلار دزدی کردید چه خواهد کرد؟؟؟ دریغ از عقل سلیم
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 11:34
hossein+87 - ایران - ایران
به گور باباش خندیده.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 11:48
kambizian - تهران - ایران
مطمئن باشید چند سال بعد همین مردم در قالب رییس جمهور یا نماینده با کمال میل انتخابش می کنند
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 14:38
TEHRANNN21 - تهران - ایران
machan - لس انجلس - آمرکا-خیلی‌ برام عجیبه!!! وقتی‌ اعتقاد دارید که خدا روز قیامت برای یک سیلی‌ ناحق محاسبه می‌کنه! پس چرا این همه جنایت و وحشیگری از عراق و افغانستان و سوریه بگیر تا اروپا و آمریکا.. به دست شماها انجام می‌شه؟؟؟ حق و ناحق از نظر شماها اینه که تکفیری باش در غیر این صورت خونت حلا‌ل؟ شماها را هم هرچی‌ بیشتر وحشیگری و شیعه و کافر بکشید در بهشت جایگاهتون بالاتر میره؟ این همه جنایت که به خاطر مذهب انجام میدید یا حمایت می‌کنید، خوبه که گفته شده هیچ اجباری در دین نیست. واقعا که دریغ از یه ذرّه عقل سلیم!
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 15:57
shady_sho - تهران - ایران
وافعا این کابوس فجیع دوباره میخواد تکرار شه ؟
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 17:10
کبالت3 - کرج - ایران
مموت ،باز یه تپه ن..ده دیدی کبلائی
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 17:27
دوستدار - استهکلم - سوئد
تعجب میکنم وقتیکه میبینم وقتی نام احمدی نژاد می اید همه تعجب میکنند. که باز احمدی نژاد به صحنه سیاست رژیم برگشت , مگر جمهوری اسلامی ایران گزینه ای بهتر از او دارد؟ همه شاهد هستیم که سازمان بین اللمل کسی همچون ابوطالبی را برای اعمال گذشته اش در سازمان بین اللمل مانند سفیر ایران فبولش نکردند. همه افراد رژیم از احمدی نژاد گرفته تا رهبرشان و ان مامور ساده اداره اطلاعات جنایتکار هستند و هیچ فرقی نمیکند که احمدی نژاد باشد یا نباشد.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 17:28
dark night - تهران - ایران
بعد از تحقیقات ، مشخص شده که هنوز چند جای در کشور و عرصهٔ سیاسی وجود دارد که احمدی نژاد بهش گند نزده.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 17:33
نازک بین - شفیلد - انگلستان
این حیف نون هنوز فکر میکند میتواند باطیف بی سواد هوادارانش تحرکی تازه ایجاد کند. غافل از آنکه پرونده اش نزد ملت سیاه تر از آنست که فکر میکند.
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 17:44
alibabatabrizi - تبريز - ايران
انشالله یه روزی بیاد این خامنه ایی او جنّتی و احمد خاتمی محمود احمقی نژاد و امثالهم برن گورشونو گم کنند بابا بلند شید برید همون سوریه که اینهمه سنگشو به دلتون میزنید .پیش اون یوز پلنگ این مرتیکه ۸ سال تر‌ زد به کشور دوباره می‌خواد بیاد واقعان بد‌ترین خبر سال
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 18:04
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
kambizian - تهران - ایران دقیقا مردم ایران متخصص فراموش کردن هستن در تاریخ هم بارها تکرار شده حمله اعراب مسلمان و غارت و تخریب ایران فراموش شد و ما کاتولیک تر از پاپ و مسلمون تر از عربا شدیم و برای کشته های صحرای کربلا خودمون رو جرواجر می کنیم حمله مغول فراموش شد و ما شدیم وزیر و وکیل هولاکو خان و براش رصدخانه ساختیم الان هم عجیب نیست که بلای احمدی نژاد رو فراموش کنیم و فردا جای پاش رو به چشم بکشیم .
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 18:45
ابن ملجم - مونیخ - آلمان
ایران لایق بهتر از اهریمن نژاد نیست چرا برنگرده؟؟اون نباشه ملت میفتن دنبال یا حسین میر حسین یا کروبی شیخ الشیوخ ازاده ایران اونا هم نباشند رفسنجانی و توله هاش و روحانی،حد اقل زمان اهریمن نژاد ملت باعثث بی ابروی کامل ایران نمیشدند که یا با پورشه تو صف سبد رایگان باستند یا کیلومتری صف بکشن و بگن مرگ بر زد ولایت فقیه
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 19:47
shytoon - وادوز - لیچتن اشتین
بی‌ صبرانه منتظر بازگشت قدرت مندانه جناب آقای دکتر محمود احمدی‌ نژاد به صحنه سیاست ایران هستیم. ....دلم برای بگم؟ بگم؟ اون ممه را لولو برد، و چندوقت اینجا هستید، یک ساعت دو ساعت....ده ساعت؟ تنگ شده. از وقتی‌ که جناب دکتر در صحنه نیستند نتان یابو هم زوزه نمی‌کشه. خلاصه حوصله مان سر رفته، نه حلقه نوری...نه امام زمانی‌...هیچی‌ نیست. راستی‌ دکتر گوجه فرنگی‌ کیلو چنده؟ اون دمپایه پلاستیکی‌ ها هنوز داری؟
دوشنبه 25 فروردين 1393 - 09:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.