نوعروس 14 ساله نیجریه‌ای شوهرش را کشت

یک نو عروس نیجریه ای به قتل شوهرش که مجبور به ازدواج با او شده بود، اعتراف کرده است.

واسیلو عمر که در کانو، استان شمالی نیجریه، زندگی می کند اعتراف کرده است که همسر سی و پنج ساله اش را با ریختن سم مرگ موش مسموم کرده و کشته است.

سه نفر دیگر هم که غذای سمی را خورده بودند، کشته شده و ده نفر دیگر در اثر مسمومیت در بیمارستان بستری شده اند.

ازدواج دختران خردسال به خصوص در بین مسلمانان شمال نیجریه رایج است.

پدر این دختر ۱۴ ساله او را مجبور به ازدواج با مردی کرد که ۲۱ سال از او بزرگتر بود.

به گفته پلیس این ازدواج هفته گذشته صورت گرفت.

ویل راس، خبرنگار بی بی سی، می‌گوید پلیس اسلامی در نیجریه سعی دارد که مانع از ازدواج ناخواسته دختران خردسال شود و احتمالا پدر این دختر که اورا وادار به ازدواج کرده بود، تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

دختر ۱۴ ساله هم در دادگاه خردسالان محاکمه خواهد شد.

+105
رأی دهید
-5

Afshin London - لندن - انگلستان
هاهاهاها خوشمان آمد. دمت گرم واسیلو. تف به چنین ادیانی و تف به چنین پدرمادرهایی
جمعه 22 فروردين 1393 - 14:20
faranak-montreal - مونترال - کانادا
یک همکار داشتم مال نیجریه وای وای چهقدر این احمدی نژاد را دوست داشت آدم استفراغش میگیره خدا را شکر بیرونش کردن هی از ساعت کارش میزد میرفت نماز میخوند کسی هم حق نداشت بش چیزی بگه
جمعه 22 فروردين 1393 - 15:13
azadeh11 - آمستردام - هلند
در ایران هم زنی‌ اگر شوهرش را بکشد . میگن که زن مقصر بود. نمیگن که چقدر از این دختر بچه‌ها مجبور به ازدواج با مرد‌ها میشن که ۱۰، ۲۰ سال پیرتر از این دختر بچه‌ها هست،
جمعه 22 فروردين 1393 - 19:16
azmastkehbarmast - لندن - انگلیس
مذهبی که پیغمبر ش از دخترای ١٤ یا١٥ سال باکره نمیگذشته , معلومه امتش چیکاره میشن.جالب اینه که اینها توی مذهب اسلام تجاوز نیست ولی اگر توی اروپا هر دو از یک جنس با تمایلات هم جنسی ازدواج کنند , اینها شروع می کنن دم از خدا و جهنم و چوب دو سر اونجاتون میره و از این ... شرا .
جمعه 22 فروردين 1393 - 20:27
mr. black - جاکرتا - اندونزی
مجبور کردن دختران توسط والدین برای ازدواج با شخص خاصی که دختر راضی نیست در اسلام مردود هستش و اسلام هیچوقت مجوز چنین کاری رو به والدین نمیده... شاید انگیزه پدر اون دختر پول بوده.. کسی که از قوانین واقعی اسلام چیزی نمیدونه ساکت بشینه بهتر از اینکه عقده ای بودن خودش رو از اسلام به نمایش بگذاره
شنبه 23 فروردين 1393 - 06:47
salomeh_f - ساکرامنتو - آمریکا
به نظر من خود نفس این عمل محکومه، حالا می‌خواد با ۱۰ سال تفاوت سنّ یا ۱ سال. ازدواج تو سنین پائین در همه جای دنیا باید غیر قانونی‌ باشه.
شنبه 23 فروردين 1393 - 09:29
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
حتما همه شاهد کودکانی بوده ایم که در برابر تحمیل , حتی در مورد رفتن به جأیی که خوشایندشان نیست فریاد کشیده پا به زمین کوفته و اگر دستشان برسد و اجازه جولان ببینند حاضرند سرِ طرف را بکنند اما به چیزی که موردِ اکراهشان است تن‌ ندهند، یا بر عکس برایِ رسیدن به خواسته‌شان حاضرند خود را قربانی و همه خطرات را به جان بخرند تا آن چیز را به دست آورند، این حکایتِ همه انسانها در هر مقطع سنی‌ ست فرقش با کودکان در نحوه نگاه و تو انأیی کنترل بر خود حد اقل ظاهری است، طفلی که در درون ما, با محروم شدن از دورانِ کودکی و خواسته‌های آنبر جای میماند یقیناً به محضِ جولان در هر مقطعی از زندگی‌ خودی نشان میدهد، اما آدم بزرگهأیی که مغزشان در عوضِ رشد هر روز کوچکتر و کودن تر میشود اینرا درک نمیکنند و بر سر نزدیکترین‌های خود این بلاهایِ وحشتناک را می‌آورند تا چنین تبعاتی‌ در پی‌ داشته باشد.
شنبه 23 فروردين 1393 - 14:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.