تبعه افغانی زن ۳۶ ساله را به قتل رساند/سگ‌های آموزش دیده جسد مقتوله را کشف کردند

یکی از اتباع کشور افغانستان که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود با انگیزه ازار و اذیت یک زن ۳۶ ساله را به قتل رساند و جسد را دفن کرد.
خبرگزاری فارس: تبعه افغانی زن ۳۶ ساله را به قتل رساند/سگ‌های آموزش دیده جسد مقتوله را کشف کردند+ عکس

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری فارس،‌ 5 فروردین ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری 126 تهرانپارس به مأموران اعلام کرد که خواهرش به نام فاطمه 36 ساله با خودرو پژو پارس شخصی از منزل خود واقع در فلکه سوم تهرانپارس خارج شده و دیگر به منزل برنگشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدان» و به دستور قاضی کشیک دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز رسیگی به پرونده، مشخصات خودرو پژو پارس فقدانی از طریق سیستم جامع پلیس در اختیار کلیه مراکز انتظامی سطح کشور قرار گرفت و در کمتر از 24 ساعت در تاریخ 6 فروردین ماه، خودرو پژو پارس متعلق به فقدانی در حوزه کلانتری 162 فشم و به صورت رها شده کشف شد.

با توجه به کشف خودرو فقدانی در منطقه فشم، پرونده به دادگستری بخش رودبار قصران ارسال و با توجه به احتمال وقوع جنایت ادامه رسیدگی به این پرونده در دستور کار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به محل کشف خودرو مراجعه و با توجه به احتمال وقوع جنایت و به منظور کشف احتمالی جسد با استفاده از سگ‌های آموزش دیده جسدیاب، منطقه به ویژه محدوده کشف خودرو را به صورت کامل مورد جستجو قرار داده و در نهایت موفق به کشف جسد در داخل یک باغ و در نزدیکی محل کشف خودرو شدند.

با کشف جسد در داخل باغ، نگهبان باغ به نام «سخی . ع» 35 ساله شناسایی و تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سخی در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از جسد شد اما پس از بازرسی محل سکونت‌اش و کشف گوشی تلفن همراه متعلق به مقتوله، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

«سخی» که از اتباع کشور افغانستان بوده و به صورت غیرقانونی وارد کشور شده در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: پنجم فروردین ماه متوجه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در بیرون از باغ شدم که به دلیل نقص فنی امکان روشن کردن آن وجود نداشت.

وی افزود: راننده خودرو (مقتوله) به محض دیدن من درخواست کمک کرد تا در صورت امکان ماشین را برایش روشن کنم و من نیز برای دقایقی شروع به وارسی خودرو کردم که پس از دقایقی تصمیم به آزار و اذیت وی گرفتم.

متهم ادامه داد: به بهانه تاریکی هوا و خطرناک بودن محل با طرح دروغین حضور همسرم در داخل باغ از مقتول دعوت کردم که تا زمان تعمیر خودرو به داخل باغ بیاید، به محض ورود مقتوله به داخل باغ قصد عملی کردن خواسته خود را داشتم که مقتوله با اطلاع از موضوع با من درگیر شد و حتی ضربه ای با سیلی به صورتم زد.

وی گفت: در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم شال مشکی رنگ همراه مقتوله را به دور گردنش پیچیده و او را به قتل رساندم، پس از جنایت نیز جسد را به تنهایی به قسمتی از باغ کشانده و دفن کردم ، قصد داشتم تا خودرو مقتوله را به محل دیگری منتقل کنم اما فردای همان روز مأموران کلانتری خودرو را در بیرون از باغ پیدا کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به کشف جسد و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و پرونده به همراه متهم جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

+94
رأی دهید
-19

dark.chocolate - زوریخ - سوییس
همه اینا به کنار عشق این تعارض صحبت عربی‌ فارسی شدم! مقتوله ؟!!!! مرحومه مقتوله به دست یک تبعه افغان متأسفانه کشتهٔ شده سته که این خانومه مقتوله مغفورهٔ ........
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 16:07
hossein+87 - ایران - ایران
امان از ایران خودرو..!
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 16:33
آرمان شهر من - استهبان - ایران
هم از خودی می کشیم هم از بیگانه ! این روزها تو کشورمون کم جرم و جنایت میشه که یه عده افغانی هم به اوباش داخلی اضافه شدن.متاسفانه آمار جرم و جنایت به دست اتباع افغانستان تو ایران بسیار بالاست.
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 17:30
princesse - تهران - پرژن
این افغانی‌ها ژ‌ن مغول دارند ؟ چی‌ هستن ?قبلا هی‌ می‌گفتیم هم زبان ما هستن اما انگار هم زبان هم زبان. خیلی‌ پررو شدن .اینها همون هایی هستن که به میمون ماده هم رحم نمیکنن .
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 17:30
albalooo - لندن - انگلستان
جیگرت در بیاد ذلیل شده .
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 17:31
Mehraboonam - هامبورک - المان
برگرد کشور خودت وحشی و هر غلطی هر غلطی خواستی کن . تو را به ایران و إیرانی چکار . حالا اگه إیرانیها را در کشور دیگه ای می ببینید مثل یک جنایتکار به إیرانی نگاه میکنید.
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 17:53
Nasimebahari - اودنسه - دانمارک
اعدااااااااااام هم کمشه مرتیکه عوضى. زن بیچاره دچار چه سرنوشت تلخى شد😢
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 18:46
دوستدار - استهکلم - سوئد
فقط این افغانی نبوده که در ایران بدین شیوه فجیع جنایت انجام داده است, خیلی از افغانیها بدین شیوه جنایت انجام داده اند. در فیس بوک یک افغانی نوشته بود چرا در ایران بی احترامی به افغانی جماعت میشود؟ امیدوارم این خبر جنایت را بخواند تا بداند چرا در ایران بد با افغانی برخورد میشود. سخی اقامت نداشته بی کار بوده بی پول و بی مکان بوده کسی را حتما در ایران نداشته که در صورت نیاز ضامن سخی شود. با وجود این همه کمپود باز در ایران به سخی کار جا و مکان دادن پس چرا باید سخی بدین حد نا انسان باشد که دست به خنایت بزند؟
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 19:03
آسمانی - ریچموند - کانادا
حالا هیچ که هیچ نمی دونه میاد از چشم همه افقان ها می بینه. اصلآ این سایت چرا بر این مسایل ضد افقانی دامن میزنه؟ همش دروغ. اگه راست هم باشه. طرف همین جوری می گه افقانم تا بگن خوب میفرستم ات کشورت. دیگه اینورا پیدات نشه. خوب این که بهتر از قصاص و دیه و این حرفاست . تو زندان همه می گن ما افقانیم. برین بپرسید.
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 19:07
Kamran Kurdeh - قاهره - مصر
چه قیافه نحسی
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 20:01
mountainman - استکهلم - سوئد
Mehraboonam - هامبورک - المان چون هستن. یه راننده ی تاکسی همین ماه پیش یه دختر سوئدی رو گرفت زیر باد کتک.
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 21:37
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
چرا این آشغالها رو از ایران نمیندازن بیرون آخه
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 21:47
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
albalooo لندن.چرا جیگرش در بیاد ؟؟ چرا؟؟ بجای این نفرین ناله ها یک لحظه به دروغ های های این مرتیکه پدرسوخته عوضی دقت کن وخوب متوجه میشوی که ان مردک عمله افغانی هم زیاد مقصر نبوده. اخر هیچ ادم عاقلی هست که چرندیان این مردک را باور کند. ماشین خراب شد. دم باغ این مردک خم حراب شد. مردک باین گفت برو تو باغ ان زن فرشته هم فورا قبول کرد.همه این چرت و پرت ها یک دروغ محض است. این خانم پژوسوار مسافر کش بوده یعنی کرایه شخصی کار میکرده و بدلیل مشتری های فراوانی که از برادران افغانی همیشه در صحنه داشته .مشکلاتی برای همدیگرپیش اوردندو این خانم مسلما انرا تهدید به پلیس کرد . ان مرتیکه پدر سوخته بی شرف افغانی هم این زن بیچاره را کشته .از این نوع جنایات توسط افغانیها ی کارگر که ارتباط با زنهای ایرانی دارند زیاد پیش امده
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 22:03
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
دوستدار.. استکهلم..درود به شرف تو
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 22:05
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Kameran--kurdeh قاهره... طرف کاری به قیافه ان نداره. ان پولش را میخواد. حالا اگر طرف یک میمون هم باشد برای اینطورزنها فرقی ندارد
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 22:07
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
آسمانی - ریچموند - کانادا ,,,دوست عزیز،،چیزی نگی‌ نمیگن لالی،،،فکر کردی اگه بگه افغانی ولش می‌کنن؟؟؟؟،اینو اول با دسته بیل اونجاشو مورد عنایات الهی قرارش میدن بعدا اعدامش میکنند،،چی‌ چی‌ رو الکی‌ میگه افغانی هستم که ولش کنند.، اسمش با قیافه نحسش معلومه که افغانی هستش، دلیل اینکه به راحتی‌ ایرانیهأرو میکشند اینه که سنّی هستند و کشتن شیعه از واجبات دینشون هستش،،باورت نمیشه از ( تفرقه طلب-ابوظبی---امارات) بپرس. ولی‌ خب همه یکجور نیستند،،امّا اکثرشون تو این مایه‌ها هستند.، اگه اینجوری فکر میکنی‌ بابا خیلی‌ از مرحله دوری.
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 22:07
baluch m - اسلو - نروژ
دوستان این گونه فجایع در جامعه ما تا زگی ندارد و آخرین آن هم نیست.و نباید فراموش کرد که بیسوادی،جنگ، بیکاری و غیر عامل اساسی‌ در رشد این حوادث است و اگر یک افغان عامل جرم باشد ما ایرانیها در اولین فرصت فتیله ضّد افغانی را بالا می‌بریم و غافل از این می‌شویم که در هر جامعه‌ای همه مردم یکسان نیستند،دوستان آیا ما خارج نشینها سزاواریم که باید جواب گوی عمل زشت هموطنان خود در کشور میزبان شویم، آیا مردم میزبان حق توهین و ناسزا به ماها را دارند؟ واقعیت در این است‌که توهین و فحاشی چاره کار نیست.
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 22:26
آرمان شهر من - استهبان - ایران
آسمانی - ریچموند - کاناد !!!!!!!!!! حالت خوبه تو؟؟؟ طرف همینجوری میگه افغانیم اونها هم میگن باشه ! پاشو برو خونه تون!!!!!!!! احتمالا این هموطنت هست.
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 22:52
senator x - تهران - ایران
1=این خانم که تلفن همراه داشت چرا ازبرادر یاسایر بستگان کمک نگرفت؟2=افغانی باید ضرف 5روز آینده اعدام بشه.3=صاحب باغ بجرم استخدام کارگری که نه اجازه کار و اقامت نداشته,باید دیه این خانم را پرداخت کنه. ختم دادگاه/
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 22:54
iran111 - شیراز - ایران
چند ماه پیش دیدم یکی‌ داره یه پسر جوون تقریبا ۲۰ ساله افغانی را با بی‌رحمی تموم می‌زنه! با قلدری تموم و انواع و اقسام فحش‌های رکیکو با افغانی و افغان گفتن قاطی‌ میکرد و با مشت و سیلی‌ و لگد نثار اون افغانی بی‌چاره میکرد کسی‌ هم جرات نمیکرد بره جلو ولی‌ من فردین بازی در آوردم و رفتم جلوشو گرفتم خلاصه وضع ناجور شد و زّد و خورد بالا گرفت تا مأمور‌ها رسیدند. به پسر افغانی گفتم هم من هم تو از این جونور شکایت می‌کنیم و من باهات هستم و از هیچی نترس و.. رفتیم کلانتری معلوم شد جناب قلدر خودش افغانی تشریف داره و غیر قانونی تو ایرانه! اون‌وقت با قلدری تموم یکی‌ دیگه را گرفته به باد کتک که چرا نزدیک من بساط پهن میکنی‌( دست فروش بودند).
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 22:30
sarbaz007 - المان - المان
آقا می‌شه یه نفر جدی واقعاً رسیدگی کنه به بردری افغانی آخه این که نمی‌شه هر کی‌ بید یه نفر بکشه و ۱۰ ساعت بد توی مرز افغانستان باشه، مرز ایران هم مرز نیست که ،از شینگن هم بدتره، بیشتر اینا هم این کارا می‌کنن پشتو زبانان
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 22:27
بورلنگه - بورلنگه - سوئد
با این که توی اروپا زندگی میکنین هنوز یاد نگرفتین که جرم پدیده شخصی است .
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 23:17
بی غم - تهران - ایران
مملکت بی صاحب که هرتبعه خارجی هر وقت دلش میخواد میان تو ایران هر وقت هم به هر دلیل مرتکب خلاف شد میتونه مجددا برگرده کشور خودش تا آبها از آسیاب بیوفته!! به نظر من خون این زن بیچاره گردن دولته. از کجا معلومه که این افغانی چندین رو قبلاتوی کشور خودش نکشته باشه. متاسفانه هیچ اراده ای برای کنترل ورود و خروج این افغانی ها یا حداقل ساماندهی اونها وجود نداره.
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 23:02
بورلنگه - بورلنگه - سوئد
گوتنبورگ سوئد بزار مهر رو اقامت خودت خشک بشه اگه قرار بود با هر کاری هر کی رو بندازن بیرون ما ایرانی ها نباید جایی توی سوئد میداشتیم اون ایرانی عزیزی که صدها زن سوئدی رو به ایدز آلوده کرد که یادت هست ؟؟؟؟؟البته امثالش کم نیستن بهتره یه کم فکر کنی بعد حرف بزنی
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 23:16
sharafYabi - بیمبه - انگولا
iran111 دنیا عوضت بده، که از یک مظلوم با به خطر انداختن خودتان حمایت کردی.
‌پنجشنبه 21 فروردين 1393 - 23:55
mehrdad caspian - تهران، کپنهاگ - ایران، دانمارک
خیلی‌ یاشون تو ایران چند سالی‌ هست زندگی‌ کردن و پارسی‌ خوب حرف میزندند، ولی‌ باید مواظب پدر سوخته بازیشون بود، البته در تمام دنیا خوب و بد پیدا می‌شه، ولی‌ متاسفانه تو این ملیت من که خوب زیاد ندیدم.
جمعه 22 فروردين 1393 - 00:10
انگلیستان2012 - بیرمینگهام - بریتانیا
تو ایران هرکه هر غلطی کرد میگه افغانیه. خفاش شب که یادتون میاد . بیجه قوچانی و امثالهم
جمعه 22 فروردين 1393 - 00:28
princesse - تهران - پرژن
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان-معلومه خودت و اطرافیانت زیاد از این تجربه‌ها داشتی که همچین سناریویی نوشتی‌ . ?!شاید این قاتل با تو نسبتی داره?! آره هیچ بعید نیست آلمان که پر شده قاتل روانی‌ دزد‌ (بلانسبت ایرانی‌‌های آدم حسابی‌) راستی‌ از ارمنی‌ها چه خبر تاپیک قبلی‌ خودت رو به ارمنی‌ها وصل کرده بودی بچه مسلمون .
جمعه 22 فروردين 1393 - 00:46
TEHRANNN21 - تهران - ایران
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا-با شما موافقم ولی‌ سعی‌ کنید تکفیری‌های وحشی را با سنّی‌های عزیز اشتباه نگیرید! البته تقصیر هم ندارید آنقدر تکفیری‌ها مثل تفرقه طلب از ابوظبی خودشون را سنّی جا میزنند که گاهی پیش میاد،همه خلافکاران و زندانیان افغان در ایران از دوستان تفرقه طلب و طالبانی‌ها هستند که اومدند ایران خودشون را سنّی جا زدند. اگه افغانستان میبودند همون طالبان پشمالو میبودند. شیعه‌هاشون که تابلوست افغانی هستند ، یا درس میخوانند یا کار میکنند واقعا هم زحمتکش هستند. [] iran111 - شیراز - ایران[ ] اون جوون ۲۰ سالh شیعه بوده( هزاره ) اون یکی‌ هم از دوستان طالبانی تفرقه طلب از ابوظبی! امیدوارم پلیس قبل از فرستادنش پیش دوستان طالبانی وحشیش بهش فهمونده باشند که ایران نمیتونی‌ طالبان بازی و وحشیگری کنی‌.. فکر کنم بیش از ٧٠%شیعه های افغانستان قتل عام شدند و هنوز هم میشند هم در افغانستان هم در پاکستان! ایران هرچی باشه دست امثال تفرقه طلب از ابوظبی بهشون نمیرسه که سرشون را ببرند!
جمعه 22 فروردين 1393 - 00:49
faranak-montreal - مونترال - کانادا
princesse - تهران - پرژن واقعن اون کوتاه بین ارمنی هست? من باور نمیکنم چون ما ارامنه عادت نداریم اینطوری به زنها واصله بزنیم (کوتاه بین ایرانی - هامبورگ - الما )برو ارمنستان مردمش حتا شبا با ی شیرینی میخابن 3شب دختر تنها تو خیابون کسی بهش نمیگه بالای چشت ابرو , تو اگه ارمنی بودی چنین اظهارات فضل نمیکردی اون هم در مورد زن
جمعه 22 فروردين 1393 - 01:46
princesse - تهران - پرژن
faranak-montreal - مونترال - کانادا-عزیز ایشون به قول خودشون آب شنگولی زیاد نوش کرده بودن خزعبل گفتن :)) بنده با این کامنت‌های این کاربر نسبتا قدیمی‌ آشنایی دارم قبلا با نام کاربری با وفا کامنت میزاشت که فکر کنم آب شنگولی ریخت رو اون پاک شد :))
جمعه 22 فروردين 1393 - 02:23
v-for-vendetta - اوستین - ایالات متحده
آخه این مقتوله چیه تیتر زدید .. به خدا اولش فکر کردم نوشتید سگ توله.
جمعه 22 فروردين 1393 - 03:34
تورج - لندن - انگلیس
حالا اگر پای حرفهای این محصول مغولی هم بشینید تا صبح از الله و دین و اسلام توضیح میده.. ولی چون از دیدن زن تمام عمر محروم بوده و طبق سنت شان با خر و گاوو دیگر حیوانات اهلی همبستر میشده اینست که معمولا اینگونه جانوران یکباره با دیدن یک زن رم میکنند و در یک ان زندگی عصر حجری خودشان که به جهنم.. بلکه زندگی دیگران را هم نابود میکنند.
جمعه 22 فروردين 1393 - 05:20
raha1984 - هامبورگ - المان
faranak دوست عزیز خوب اسمی رو براش انتخاب کردی ! لازم نیست بریم ارمنستان تا ارامنه رو بشناسیم !! چون تا بوده و هست در کنار هموطنان عزیز ارامنه در صلح و صفا و دوستی زندگی کرده ایم !!
جمعه 22 فروردين 1393 - 07:56
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
دوست عزیز مرسی‌ که جملهٔ منو تصحیح کردین. موفق باشین.
جمعه 22 فروردين 1393 - 08:59
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
princesses گوش کن صد بار گفتم از چهار چوب بحث خارج نشو. و یا اظهار نظر خاله زنکی نکن چون ادم نمیتونه بفهمه روی چه موضوعی بحث میکنه . مثلا حرف اقای احمدی نژاد که گفته اب را باید انجائی بریزیم که میسوزه در اینجا و این بحث کار ائی ندارد. زیرا بقول اقای احمدی نژاد اب را باید در جائی ریخت که میسوزه را باید در جای مناسب استفاده بکنیم .پس صبرکن مطلبی در این زمینه از طرف سایت منتشر بشود که من جمله معروف اقای احمدی نژاد را برای شما خواهم نوشت .و خواهم گفت مطمئن باش یادم نمیره. ولی خودمانیم .چقدر از این حرف اقای احمدی نژاد خوشت امده که گفته بود اب را باید در انجائی ریخت که میسوزه..خدائیشباین حرف ایشان نمره چند خواهی داد
جمعه 22 فروردين 1393 - 14:02
princesse - تهران - پرژن
کوته بین - هامبورگ- المان - مثل انتری نژاد فکر میکنی‌ ،مثل انتری نژاد حرف میزنی مثل انتری نژاد دروغ میگی‌ ،مثل انتری نژاد بی‌ سوادی ،مثل انتری نژاد از سوی بقیه طرد شدی و ،،،،،،، در آخر کمتر مزخرف بگو مسلمان زاده
شنبه 23 فروردين 1393 - 00:16
asal30 - بندرعباس - ایران
این افغانی ها همشون آب زیر کاه و موذی هستند. اوایل نمیدونستم چرا همه از افغانی ها بدشون میاد تا اینکه خودم تو خارج از کشور یک همکلاس افغانی داشتم که تو تهران بدنیا اومده بود. سر کلاس جا نبود میخواستم برم کنارش بشینم داد میکشید نهههههههههههههه برو یک جای دیگه بشین!!!!!!!!!!! . بعد از اون سال بهش گفتم بیا بریم یک شهر ارزون تر دانشگاه ثبت نام کنیم. گفت نه من میخوام برم استرالیا!!!!!! و یا مالزی به ما افغانی ها ویزا راحت میدن. بعد گفتم تو پولت کجا بود از این کشورها بری؟. من رفتم تنهایی تو اون شهر برای خودم خونه گرفتم ولی اون دست دست کرد نیومد...
شنبه 23 فروردين 1393 - 00:59
asal30 - بندرعباس - ایران
یک شب زنگ زد داره میاد و تو راهه ...گفتم شب حرکت کردی میخوایی کجا بری بخوابی؟ برگرد پایتخت من نمیتونم بهت جا بدم. گفت حالا یک کاری اش میکنم اصلا تو ترمینال میخوابم تا صبح. منم از روی حس انسان دوستی زنگ زدم به پسرهای ایرانی گفتم یکی مسافره جا نداره بعد تا فهمیدن افغانیه منصرف شدن گفتم ولش کن بدرک.
شنبه 23 فروردين 1393 - 00:59
asal30 - بندرعباس - ایران
خلاصه این عوضی خبر نداشت که من بخاطرش چندجا زنگ زدم که بهش شب جا بدن...نصفه شب شد خوابم برده بود این زنگ زد شاید ساعت 2-3 شب بود گفت نمیشه بیام خونه ات!!!!!!!! گفتم نه نمیشه من تنهام یک اتاق بیشتر ندارم ... گفت تو آشپزخونه ات میخوابم! حالا آشپزخونه من در نداشت با اتاق خوابم یکی میشد...گفتم نمیشه خوب نیست فردا برام حرف میسازنند. آقا تا صبح 60 بار زنگ زد .... بعدآ یک چیزهایی ازش دیدم که به خودم احسنت و درود فرستادم که اون شب راش ندادم تو خونه ام . بعد رفته بود به همه گفته بود من ظالم بودم شب تو خونه ام راش ندادم. در صورتیکه من اون شب به 20 تا از پسرهای ایرانی زنگ زدم خواهش کردم راش بدن...حتی خودش افاده اش میشد میخواد بره استرالیا و نیومد برای خودش خونه بگیره...اصلآ بدرک میخواست بره هتل . به این افغانی ها اصلآ خوبی کردی گازت میگیرند برای همین بهتره بهشون محبت نکنی
شنبه 23 فروردين 1393 - 01:00
asal30 - بندرعباس - ایران
من آدم نژاد پرستی نیستم ولی همه این ها تقصیر ایرانه که مرزهاش بازه . و هندی و پاکستانی و ....وارد ایران میشند و با خودشون هزار جور بیماری و بی فرهنگی میارند . بخاطر نداشتن شغل و درآمد یا مجبورند گدایی کنند یا کلفتی و یا کارهای سخت ساختمانی . بعضی هاشون هم که بی ایمان هستند به زن های ایرانی تجاوز میکنند و براحتی آدم می کشند . واقعآ زشته آدم بره یک کشوری بمونه بعد بره به زنان و دختران اون کشور تجاوز کنه و بعد به قتل برسونت شون .
شنبه 23 فروردين 1393 - 01:03
asal30 - بندرعباس - ایران
حالا این همکلاسی افغانی من رفته بود گفته بود این دختره ظالم من رو شب تو خونه اش راه نداد!!!!!!!!. حالا خوبه راش ندادم و ظالم شدم اگر راش میدادم حتمآ میرفت به دروغ میگفت . من شب با این دختره خوابیدم!!!!!!!!!!!!!. خود افغانی ها هم درسته آدم های زحمت کش و بدبختی هستند ولی باز نمیشه بهشون اعتماد کرد .
شنبه 23 فروردين 1393 - 03:34
sepherdad - سیدنی - استرالیا
دوستان عزیز توی گوگل سرچ کنید بزنید \افغانی و تجاوز توی استرالیا\ مختون سوت می‌‌کشه که چقدر جنایت توی استرالیاهمین ۳ ماهه گذشته انجام دادن ازو تجاوز به کودک تا زن!
شنبه 23 فروردين 1393 - 07:15
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
Brincess.تهران.خوب گوش چه میگویم این سایت پس از انتشار اخبار صفحهه ای را برای خوانندگان اختصاص داده تا نطریه خودرا در رابطه با ان خبر یا مطلب اظهار کنند.تو بهردلیلی نه تنها قادر باظهار نظر در رابطه با خبر نیستی بلکه فقط کارتو پاچه گیری از افراد است. دلیل عدم اظهار نظر تو هم صرفانداشتن مطالعه و یا اطلاعات اجتماعی است. من با خواندن مطالب تو یاد توشته های اقای دکتر صدرالدین الهی که خداوند سلامتش بدارد میافتم.این بزرگوار یک پاورقی در یک از مجلات داشته بنام گلین خانم. اگر تو قادر باشی این داستان ونوشته دکتر را پیدا کنی و انرا مطالعه کنی و بعدا بدون هرگونه غرض ومرضی قضاوت کنی خواهی دید تو یک کپی از گلین خانم نوشته اقای الهی هستی.تمام حرفهایت همه چرت وپرت و همه سطح پائین و همه حرفهایت خارج از موضوع بحث یا خبر است.برو این پاورقی را پیدا کن وبخوان. امیدوارم حال و روز تو بهتر شود.ولی خودمانیم عجیب تو از همکارانت دفاع میکنی. حتما میخواهی رئیس صنف بشوی کلک.ببین اگر ترا انتخاب کردند ما را فراموش نکن
یکشنبه 24 فروردين 1393 - 21:46
princesse - تهران - پرژن
کوته بین - هامبورگ- المان‌آره من مثل تو در حوزه تحصیل نکردم :)) انگار درست گفتن که هر چه سنّ انسان بالا تر میرود خرفت تر میشود حکایت توست،اراجیف بالای منبریت را برای عمه‌ جان خود باز گو کن و مثل تو بیکار دائم الخمرهم نیستم که وقت اضافی داشته باشم برای خروار خروار کامنت .
‌پنجشنبه 28 فروردين 1393 - 00:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.