فال روز سه شنبه 8 اپریل - 19 فروردین

فروردین


دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می کنند، شما عصبانی می شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس خودش را عوض نکند، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.
حافظ:
یا وفا یا خبر وصل تو یا مرگ رقیب بود آیا که فلک زین دو سه کاری بکند
حافظا گر نروی از در او هم روزی گذری بر سرت از گوشه کناری بکند
تعبیر:به آرزوی خود خواهی رسید فقط کمی همت و اراده می خواهد. صبر و استقامت را از یاد نبر. در انتظار دیدار دوستی به سر می بری. به زودی او را خواهی دید.


اردیبهشت


نوآوری را دوست دارید اما بهتر است با نظر جمع خودتان را تطبیق دهید. گاهی اوقات لازم است صبر کنید و در نظر دیگران را در مورد ایده هایتان ببینید و با این کار خودتان را هم از سردرگمی نجات دهید
حافظ:
ما را که درد عشق و بلای خمار کشت یا وصل دوست یا می صافی دوا کند
جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت عیسی دمی کجاست که احیای ما کند
تعبیر:زندگی گاهی با شکست و گاهی با پیروزی همراه است. نباید نا امید شد، بلکه به لطف خداوند امید داشته باش. همه چیز را از خدا بدان تا زندگی بر تو آسان گردد. به زودی رنج ها به پایان می رسد.


خرداد


شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.
حافظ:
زین قصه هفت گنبد افلاک پرصداست کوته نظر ببین که سخن مختصر گرفت
حافظ تو این سخن ز که آموختی که بخت تعویذ کرد شعر تو را و به زر گرفت
تعبیر:به زودی شاهد مقصود را در بر خواهی گرفت و به مراد خود خواهی رسید. در امر ازدواج بسیار موفق خواهی شد. یار و همسر مناسب و دلخواهی خواهی گرفت. کاری را که در پیش گرفته ای رها نکن و به سرانجام برسان


تیر


هم اکنون شما نمی توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می رسد همه آنها دمدمی مزاج شده اند و نمی شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می کنید که می توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می افتد.
حافظ:
حدیث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو که کس نگشود و نگشاید به حکمت این معما را
غزل گفتی و در سفتی بیا و خوش بخوان حافظ که بر نظم تو افشاند فلک عقد ثریا را
تعبیر:در زندگی با خیال راحت و آسوده زندگی کن و به آنچه داری راضی و خشنود باش و حریص نباش زیرا حرص و آز سرانجام رسوایی و بدنامی به بار می آورد. با پیران و بزرگان مشورت کن و از تجربه های آنان استفاده کن


مرداد


اگر شما هر نوع مشکلی چه کاری و چه شخصی داشته باشید، درهای خوشبختی خیلی زود به رویتان بسته می شود. شما فقط امروز فرصت دارید تا هر ناراحتی و مشکلی که دارید را مطرح کنید. پس حالا که شانس بهتان رو کرده فرصت را از دست ندهید.
حافظ:
یا که هاتف میخانه دوش با من گفت که در مقام رضا باش و از قضا مگریز
میان عاشق و معشوق هیچ حال نیست تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز
تعبیر:زندگی بدون عشق، پوچ و تو خالی و غیر قابل تحمل است. دوستان خود را بیازما تا میزان صدق و درستی آنها بر تو مسلم شود. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند معاشرت نکن. به آنچه داری قانع باش و زیاده طلبی را رها کن. غرور و خودخواهی را از خود دور کن.


شهریور


آنچه را که غیر ممکن میدانستید انجام دادید. حالا موقع بهره برداری از آن فرارسیده بنا براین لازمست موضوع را جدی بگیرید سختی ها در زندگی وجود دارد در پس هر سختی، آسانی خواهد بود. به هر حال فصلی گذشت اکنون می توان دوران تازه ای را آغاز کرد. روزهای بهتری در راه خواهد بود.
حافظ:
بعد از این دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردین داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدین داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است.


مهر


سعی کنید اشتباهات گذشته تکرار نشود. اگر قصد سفر دارید بهتر است آن را به بعد از انجام کارهایتان موکول کنید. مسافری عزیز به شما میرسد .اگر محتاط نباشید ممکن است پایتان به یک درگیری باز شود. لازم است در موقع مناسب خودتان را کنار بکشید. در امضائ قراردادها خیلی احتیاط کنید
حافظ:
کو جلوه‌ای ز ابروی او تا چو ماه نو گوی سپهر در خم چوگان زر کشیم
حافظ نه حد ماست چنین لاف‌ها زدن پای از گلیم خویش چرا بیشتر کشیم
تعبیر:به آنچه که داری قناعت کن و مغرور نباش. به اندازه ی توانایی های خود زندگی کن تا زندگی خود را پریشان نکنی. با خانواده ی خود مهربان باش و از لحظات زندگی بهره ببر. آنان را با آرزوهای بی پایه و اساس خود در رنج و زحمت نینداز.


آبان


امروز بسیار مایلید که شتاب زده عمل کنید احتمالاً به این علت که سعی می کنید کارهای زیادی را یک جا و با هم انجام دهید. سراسر شور و هیجان هستید ولی به خاطر شتاب زیاد، زمان بیشتری را هدر می دهید. نفسی عمیق بکشید و به خود بگوئید که در هر زمان یک کار را به عهده بگیرید و با کاری که مهم تر است شروع کنید. در غیر این صورت به خودتان آمده و می بینید تنها دور خودتان می چرخید.
حافظ:
ساقیا در گردش ساغر تعلل تا به چند دور چون با عاشقان افتد تسلسل بایدش
کیست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود عاشق مسکین چرا چندین تجمل بایدش
تعبیر:از سختی ها و مشکلات زندگی نترس. همه ی مشکلات با صبر و تحمل از پیش راه تو برداشته می شوند. در اجرای تصمیم ها با تعمق و اندیشه باش. با پشتکار و استوار باش تا موفق شوی


آذر


یکی دو نفر به تازگی با بدگوئی و غیبت و دوبهم زدن میکوشند تا صمیمیتها را بهم بزنند. گاه در اصل نیت به پلیدی ندارند ولی بنا به عادات و مرض و بیماری اخلاقی که دارند این پیوندها را بهم میریزند.
حافظ:
عدل سلطان گر نپرسد حال مظلومان عشق گوشه گیران را ز آسایش طمع باید برید
تیر عاشق کش ندانم بر دل حافظ که زد این قدر دانم که از شعر ترش خون می‌چکید
تعبیر:غرور و آبروی خود را به خاطر منافع کوچک و بی ارزش از دست نده. به آنچه داری قناعت کن و بلندپرواز نباش. در راه دوستی صادق و محکم باش.


دی


متولدین دی دارای خصوصیات ویژه ای هستند، اگر آدمهای اطرافشان آنها را بدرستی و عمیقا" بشناسند، زندگی و دوستی با آنها آسان و ثمربخش و پرفایده است. البته توجه میشود این گونه افراد تا حد ممکن، نسبت به بعضی رفتار و کردار اطرافیان حساس و نکته بین نباشند.
حافظ:
مرو به خانه ارباب بی‌مروت دهر که گنج عافیتت در سرای خویشتن است
بسوخت حافظ و در شرط عشقبازی او هنوز بر سر عهد و وفای خویشتن است
تعبیر:در کاری که در پیش رو داری مردد نباش که در کار خیر نباید تأمل و درنگ کرد. نا امیدی و دلسردی را از خود دور کن و با درایت و هوشمندی از موقعیت ها استفاده کن.


بهمن


نگاهی به کارنامه زندگی متولدین این ماه نشان میدهد که در جمع شان نامهای معروف و بزرگ زیاد دیده میشود، این عده در مسائل سیاسی و هنری و ورزشی نیز اغلب چهره های نامداری هستند. دوستان خوبی دارید در نگه داشتن آنها سعی بیشتری بکنید ! روز خوشایندی توام با شادی در پیشرو دارید
حافظ:
نی من تنها کشم تطاول زلفت کیست که او داغ آن سیاه ندارد
حافظ اگر سجده تو کرد مکن عیب کافر عشق ای صنم گناه ندارد
تعبیر:زندگی خوب و سعادتمندی در پیش داری. مغرور و متکبر نباش و با دوستان و اطرافیان با مهربانی رفتار کن. در زمان بی نیازی و توانایی، نیازمندان و کسانی را که به کمک تو امید دارند فراموش نکن


اسفند


شاید با افرادی روبرو شوید که تنها می خواهند کارهای خودشان را انجام دهند و به دیگران توجهی ندارند.هر قدر یک نفر مستقل تر باشد بیشتر احساس ناراحتی می کنید.سعی کنید خودتان را به کارها سرگرم کنید تا نگرانی ها را فراموش کنید
حافظ:
میان مهربانان کی توان گفت که یار ما چنین گفت و چنان کرد
عدو با جان حافظ آن نکردی که تیر چشم آن ابروکمان کرد
تعبیر:انتظاری که از رسیدن به هدف داشتی برآورده نشده است و به آرزوهایت نرسیده ای. با ناله و شکوه هیچ کاری درست نمی شود. نا امید نباش و در روشی که انتخاب کرده ای تجدید نظر کن و با عقل و تدبیر به سوی هدف برو.

+32
رأی دهید
-4

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.