سخنگوی جیش العدل :وقتی یکی از مبارزان ما در زندان کشته شد، تصمیم گرفته شد که یکی از افراد را اعدام کنیم

ایران وایر : سخنگوی جیش العدل در گفت و گو با ایران وایر: آزادی سربازان ایرانی را تایید می کنم

عبدالرئوف ریگی، سخنگوی گروه جیش العدل در گفت و گو با ایران وایر خبر آزادی سربازان ایرانی را تایید کرد.

وی با اشاره به گفت و گوهای گسترده علمای اهل سنت با این گروه، گفت این تصمیم به احترام این رایزنی ها گرفته شد.

سخنگوی جیش العدل با تایید کشته شدن یکی از مرزبان ها گفت: وقتی یکی از مبارزان ما که نسبت خانوادگی با اعضای گروه جیش العدل داشت، در زندان کشته شد، تصمیم گرفته شد که یکی از افراد را اعدام کنیم و دانایی فر چون درجه دار بود و بقیه سرباز بودند از میان این افراد انتخاب و اعدام شد

عبدالرئوف ریگی با رد انتقادات درباره گروگانگیری سربازان​ ایرانی​، گفت: ما در حال مقاومت علیه تجاوز حکومت هستیم و برای ما فرقی ندارد که سربازی است یا فرد دیگر، همه کسانی که در این راه نظام را یاری کنند، از نظر ما سرباز دشمن هستند.

وی گفت: در جنگ شیرینی پخش نمی کنند، از ما هم کسانی کشته یا دستگیر می شوند.

ریگی گفت: ما خواسته هایی داشتیم ولی علمای اهل سنت گفتند شما حسن نیت نشان بدهید، ما هم به خاطر این و همچنین به خاطر درخواست های مردم ایران و محافل حقوق بشری آنها را آزاد کردیم. اسرائیل هزاران فلسطینی را آزاد کرد برای آزادی یک سرباز خویش. ایران هم سربازان انگلیسی را با چه مراسمی آزاد کرد ولی اینجا نشان داد که برای جان سربازان خویش هیچ ارزشی قائل نیست. سربازان ایرانی باید از این واقعه درس بگیرند، به منطقه نیایند و در ظلم رژیم به مردم منطقه شریک نشوند.

سخنگوی جیش العدل درباره اینکه آیا برای آزادی سربازان وعده ای گرفته اند​، گفت​ : نظام هیچ تلاشی برای آزادی نکرد، فقط در ازای درخواست علمای اهل سنت آنها را آزاد کردند. نظام برای سربازانش ارزشی قائل نیست.

وی با اشاره به اینکه باز هم این رویدادها ممکن است رخ دهد، تاکید کرد: این یک گروگانگیری نیست، بخشی از مبارزه است.

عبدالرئوف ریگی ​با رد اظهارات برخی مسئولین ایرانی که از حضور این گروه در پاکستان سخن گفت بودند، ​​اظهار داشت​: ما در بلوچستان ​ ایران​ هستیم، نظام چون اقتدار ندارد​،​ ما را متهم می کند که در پاکستان قرار داریم. ما در منطقه هستیم و به مقاومت ادامه می دهیم.

+145
رأی دهید
-43

سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
سربازان انگلیسی رو خوب اومدی
جمعه 15 فروردين 1393 - 13:37
yas abi - ببرسل - لز
دروغگو‌های کثیف جیش‌ عدل عربستانی . شما جرات بودن یک دقیقه تو خاک ایران رو ندارید چون جای شما رو ۳ شماره پیدا میکنند. ضمنا پول شما با عربستان، محل عملیات ایران، اقامت در پاکستان، افکار وهابی، رفتار تروریست و ناجوانمردانه است. با این همه از بابت آزادی آن ۴ نفر تشکر می‌کنیم. اگر آزاد نمی‌کردید وضعتان خیلی‌ بد تر میشد.
جمعه 15 فروردين 1393 - 13:43
perser68 - فلوریدا - امریکا
همه چی درست شد!!!از امروز در های بهشت جمهوری مرگ و سادیسم آخوندی به روی سیستانی ها بلوچستانی ها باز شد!بیکاریه 70درصدی پر کشید!زندانیهای سیاسیه بلوچ و سیستانی همه آزاد!بچه بی پدر هم وقتی به مدرسه بره از همکلاسی هاش میپرسه پدرش به خاطر کی و چی کشته شد!؟مثل بقیه ایرانی ها به جرم داشتن یه رژیم دزد ضد انسان اسلامی آخوندی!ننگ بر جمهوری فاسد آخوندی!
جمعه 15 فروردين 1393 - 14:25
باران تابستانی - استکهلم - سوئد
اون وقت اگه کسی نخواد اینا مقاومت و مبارزه کنن چی؟ جهل چه کارا که با آدم نمیکنه. منفورتر از اینا خودشونن!
جمعه 15 فروردين 1393 - 14:31
Amoo Ashkan - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
اگه خیلی‌ مرد هستین و واسه مردم میجنگید برید یکی‌ از سردارای شکم گنده سپاه بگیرید و اعدام کنید اونوقت همهٔ مردم از شما ممنون میشن و ازتون به نیکی‌ یاد می‌کنن ، زورتون به یه مشت سربازه وظیفه بی‌ پناه میرسه ؟؟؟؟؟؟ حقا که آشغالی بیش نیستید
جمعه 15 فروردين 1393 - 15:26
asal30 - بندرعباس - ایران
خدا خیرتون بده حداقل بخاطر احترام علمای اهل سنت . و درخواست مردم ایران و مادران این سربازان این 4 نفر رو آزاد کردید
جمعه 15 فروردين 1393 - 15:29
آذری باهوش - میانه - ایران
عوضی شما قاچاقچی مواد مخدر هستید. چرا حکومت باید در مقابل قاچاق کوتاه بیاید؟ کشتن گروگان مغایر کنوانسیون بینلمللی است. یک گروه تکاور بفرستید همه اینها را بکشند و تمام بشود
جمعه 15 فروردين 1393 - 15:40
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
پس خاک بر سر حکومت ایران!
جمعه 15 فروردين 1393 - 16:03
asal30 - بندرعباس - ایران
خدا خیرتون بده حداقل بخاطر احترام علمای اهل سنت و بخاطر درخواست مردم ایران این 4 نفر رو آزاد کردید . ما مردم ایران بخاطر ظلم هایی که در حق شما اهل تسنن میشه ناراحت هستیم. از کشتار شما در زندان ها هم شاد نمی شویم ولی دوست نداریم شما سربازان ما رو بخاطر دولت بکشید . ما دوست داریم همه با هم برابر باشند بدون در نظر گرفتن هیچ آیین و دینی .
جمعه 15 فروردين 1393 - 15:47
samira joon - مشهد - ایران
آخه شما حیوانات چرا خودتون رو با حماس مقایسه میکنین،درسته اونان مثل شما وهابی هستن ولی سالهاست روی یک منطقه کنترل و نفوذ دارن و مردم اون منطقه هم تا حدودی با اونا موافق هستن ،مذاکره و باج دادن به شما برابرهست با بیشتر شدن جنایتهای شما برای باجگیری بیشتر
جمعه 15 فروردين 1393 - 16:21
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
با سپاس از پروردگارِ عالم که به دل‌ِ این گروه انداخت تا این سربازانِ بیگناه را آزاد کنند، به مردمِ ایران و خانواده‌هایِ این اسیران تبریک گفته که از تلاش دست برنداشته همتِ جمعی خود را مبذول داشتند، به گوهر بانو به عنوانِ یک ایرانی افتخار می‌کنم که سوز دل‌ و گیرأیی دمش چهار پسر ایرانی را زنده و سالم به آغوشِ میهن بازگرداند، سپاس از علمایِ اهلِ سنت که راهِ مقابل به مثل نسبت به اجحافی که حکومت به آنها می‌کند در پیش نگرفته و دل‌ِ ملت و هم میهنِ خود را شاد کردند تا غمی مضاعف وبالِ گردنشان نشود، و در آخر درود بر این گروه که نشان دادند شرافت در وجودشان زنده است و با ملتِ ایران از جورِ این حکومت هم درد و هم سؤ هستند، و اما ننگ بر این حکومتِ ضدِّ ایرانی که با کشتنِ فردی از این گروه باعثِ جان باختنِ یک انسانِ بیگناهِ دیگر شدند که نوزادی داشت نتوانست حتی رویش را ببیند و یتیم و بیوه زنی‌ و خانواده ائی از او بر جای ماند با داغی وحشتناک، ...
جمعه 15 فروردين 1393 - 15:34
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...دولتِ روحانی باید شفاف سازی کند و عواملی که باعثِ این سنگ اندازی شده را معرفی‌، اگر غیر از این باشد ننگِ این مساله مانندِ قتلهای زنجیره‌ ائی که خاتمی برای ابرو داری این حکومتِ ننگین کرد بر پیشانی این دولت می‌نشیند، دولتی که یکی‌ از اولین وعده‌هایش رسیدگی به مشکلات این مناطق و اقوامِ محرومِ دیگر بود.
جمعه 15 فروردين 1393 - 15:35
samira joon - مشهد - ایران
عسل بندر عباس. واقعا برای نوشتن این کامنت فکر هم کردی؟؟؟؟؟
جمعه 15 فروردين 1393 - 16:52
chocoman - روتردام - هلند
ریگی گفت: ما خواسته هایی داشتیم ولی علمای اهل سنت گفتند شما حسن نیت نشان بدهید، ما هم به خاطر این و همچنین به خاطر درخواست‌های مردم ایران و محافل حقوق بشری آنها را آزاد کردیم. جنایت کارِ تروریست به حرف محافل حقوق بشر گوش داده مثل رهبران تروریست عربستانی‌شان در مذهب وهابی هر کس بغیر وهابی کافر است و کشتنش مباح. از قدیم گفتنگ بهترین راه مبارزه با هر چیز خود اون چیز است از وهابیها برای مبارزه با اسلام استفاده میشه سی‌ ساله پیش تو اروپا و آمریکا اسلام در بین جوانهایی غربی داشت کلی‌ طرفدار پیدا میکرد حتا در بین خوانندگان غربی ولی‌ امروز خود مسلمونا دارن مسیحی‌ یا بی‌ دین میشن. مخصوصا ایرانیهای مهاجر به کشورهای غربی. اینجا تو غرب اکثر کسایی را که من دیدم میگن بذار این وهشیهیه مسلمون همدیگر رو نبود کنند. تبریک به جیش الشیطان باید گفت خوب عمل کردید.
جمعه 15 فروردين 1393 - 14:46
perser68 - فلوریدا - امریکا
samirajoon _ مشهد. اون توئی که اصلاً فکر نکرده مینویسی!
جمعه 15 فروردين 1393 - 17:07
Azadikhah - تكسل - هلند
برای نظام، فلسطین،سوریه و لبنان مهمتره.حکومت جمهوری اسلامی حکومت دزد و ضد ایرانی‌ هست.حالا طرفداران این حکومت خودتون رو به در و دیوار بزنید.
جمعه 15 فروردين 1393 - 18:11
shahab46 - هانوفر - المان
بابا سپاهی سر ببرید .اینقدر حال میده.عزیز جعفری را خیلی‌ حال میده سرش را ببرید. امتحان کنید خواهید دید
جمعه 15 فروردين 1393 - 18:19
خروس - دبی - امارات
asal30 - بندرعباس - ایران. بسیار زیبا نوشتی. samira joon - مشهد - ایران . فکرکنم شما اصلا فکر نکردی.
جمعه 15 فروردين 1393 - 18:48
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
شمایی که سر بریدن یک انسان براتون مثل آب خوردنه، اونم یک درجه دار فلک زده که نه سر پیازه نه ته پیاز، مطمئنا هیچ فرقی‌ با رژیم جمهوری اسلامی ندارین. شما حقوق بشر سارتون می‌شه؟ اصلا احترام به هم نوع و یک بشر رو می‌فهمید چیه؟ افراطیون مذهبی‌ از نوع سنّی. به این میگن مبارزه؟ ۵ تا سرباز رو بگیرین، سر یکی‌ رو ببرین که مثلا مبارزه کردین؟ خون آشام‌های وحشی. چه چیزی حالا به دست آوردین؟ غیر از اینکه رژیم بیشتر بزنه دهان ملت رو تو سیستان بلوچستان سرویس کنه، نتیجه دیگیی‌ هم داره این کار شما؟
جمعه 15 فروردين 1393 - 19:51
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
samira joon - مشهد- درود بر شرف تو که نکته اصلی رو گفتی .بعضی ها سیاه وسفید و از روی سادگی تحلیل میکنن.بعضی ها ی دیگه که آویزون هم هستند برای ارسال کامنت هاشون به سازمان مجاهدین و اخذ جیره ماهانه میان روی نظر درست تو با لنگه دمپائی اسکی میرن.
جمعه 15 فروردين 1393 - 20:24
samira joon - مشهد - ایران
پرسر عزیزاتفاقا شمایی که بی فکر حرف میزنی من بعد این جریان ده روز با دوستام رفتم اون استان،جمعیت فارس اون منطقه که بیشتر توی سیستان هستن کار اصلیشون کشاورزی و دامداری بوده ،به خاطر خشکسالی از بین رفته اما هیچوقت نخواستن گناه بی عرضگی دولت رو با خون مردم بیگناه بشورن(آقای فهمیده منظورم رو فهمیدی؛همه ی اون استان محروم هست و هیشه مورد تبعیض بوده فارس و بلوچ هم نداره)در مورد علمای محترم وهابی هم باید بگم همشون مثل هم هستن مال و جان غیر سنی رو مباح میدونن نمونش نارویی ملعون بود که سلطنت طلب براش عزاداری میکرد عامل اصلی تحریک افراد نادانی بود که باعث بوجود اومدن جنایت تاسوکی شدن.حالا هم بعضی ها اصلا انگار نه انگار که یکی از این مرزبانان رو کشتن از علماشون تشکر میکنن
جمعه 15 فروردين 1393 - 20:30
shana - خ - ایران
جمشید داتایی فر ):
جمعه 15 فروردين 1393 - 20:51
asal30 - بندرعباس - ایران
samira joon - مشهد - ایران. آره فکر کردم کجای کامنت من اشکال داشت؟. دولت که هیچ کاری برای آزادی سربازان انجام نداد . حداقل دست علمای اهل سنت درد نکنه که باعث شدن این 4 سرباز آزاد بشند. دولت برای جان مردم ارزشی نداره حاضر بود یکی یکی اون 4 تا هم اعدام بشند. ببین دوست عزیز من شیعه هستم ولی جایی زندگی میکنم که پر از سنی هست. سالیان سال هست که در جنوب شیعه و سنی در کنار هم به خوبی زندگی میکنند . حتی با هم وصلت هم میکنند و نصفی از بچه ها سنی و نصفی شیعه میشند. بنظر من همه انسان هستیم چه من شیعه چه اون سنی و چه زرتشتی و چه مسیحی و یهودی.
جمعه 15 فروردين 1393 - 21:10
fitx-germany - کلن - آلمان
perser 68---به تو چه آخه
جمعه 15 فروردين 1393 - 21:49
yashainiran - ایران - ایران
سربازان ایرانی باید از این واقعه درس بگیرند، به منطقه نیایند ... عجب حرف مفتی!!!!!!!!! سرباز برای انجام خدمت سربازی به هر جا که بفرستند باید برود و خدمتش را تمام کند اگر سرپیچی بکند باید تا آخر عمر سرباز بماند.
جمعه 15 فروردين 1393 - 22:25
Moama123 - بوداپست - مجارستان
آخوندهای شیعه رو توی بلوچستان بکشید تا سفره این نکبتا از اونجا جم بشه. اینطوری مطمئن باشید نه تنها مردم ازتون حمایت می‌کنن، اگه یه جایی‌ هم بتونن بهتون کمک می‌کنن. ولی‌ اینکه سرباز بد بخت که از درد مجبوری بهش گفتن برو صفر مرزی خدمت کن رو بکشید نامردی. برید تو بلوچستان هرچی‌ آخوندو سپاهی می‌بینید بکشید مردم همه ازتون حمایت می‌کنن
جمعه 15 فروردين 1393 - 22:31
souroosh - ساری - ایران
yas abi - ببرسل - لز. شما بیمار می باشید.
جمعه 15 فروردين 1393 - 22:52
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
samira joon - مشهد - ایران- با این حرکت و اینگونه حرفهایِ نسنجیده و غیرِ مسئولانه, اهلِ سنت ایران و علمایِ آنها را زیرِ سوال می‌بری، یقیناً شورشیان از علمایِی که در پاکستان و عربستان هستند کسبِ تکلیف میکنند، وگرنه این حکومتِ آخوندی می‌گذاشت علمایِ سنی راحت زندگی‌ کنند، اصلان اهلِ سنتِ ایرانی به خاطر زندگی‌ در ایران با سایرِ اقوام رویه ائی کاملا متفاوت با وهابی‌ها دارند، بلوچ‌ها انسانهای بسیار غیرتمندی هستند و بسیار متدین تر از آخوند جماعت، می‌گویند با کسی‌ که هم نمک شدند دیگر فریب کاری نمیکنند،‌حال ببینید این حکومت که تمامِ این سالها از بیت المالِ مردم بهره برده با مردم چه می‌کند، نمی‌گذارند بلوچ‌ها تامین باشند این است که رو به قاچاق می‌آورند، ...
جمعه 15 فروردين 1393 - 22:47
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...این حکومت نه به بلوچ رحم می‌کند نه به فارس و نه به هیچ ایرانی دیگر ، اینها مزدورِ بیگانه هستند و بس، اگر هر چهار نفرِ دیگر را اعدام میکردند خوب بود، اگر جنگِ سنی ‌شیعه در ایران راه بیفتد خوشحالید، طیفِ تندرو حکومت به دنبالِ این درگیری هاست مگر تابه حال غیر از مردم تاوان داده اند، مگر ستار و ندا و صدها و هزاران جان باخته به دست اینگونه گروه‌ها کشته شده اند، کمی‌ عمیقتر ببینید.
جمعه 15 فروردين 1393 - 22:47
perser68 - فلوریدا - امریکا
اسب آبی- استرالیا. تو بشین سر جات!هر کس رو خواستین سر ببرید یا گفتید مجاهده و یا محارب! اینم مملکت متعفن ورشکسته که رو دستتون مونده!خوبه مجاهدین بودن که سر مردم رو به بهانه مجاهد کلاه بگذارید و کرد و ترک و عرب و سنی و بهائی و ترکمن رو به جرم مجاهد قتل عام کنید!دوره شما ها هم گذشته و بزودی همین مردم جور و پلاستون و جمع خواهند کرد!
شنبه 16 فروردين 1393 - 02:04
majidacmilan - پکن - چین
samira joon - مشهد -با شما کاملا موافقم .
شنبه 16 فروردين 1393 - 06:02
Rommel - سیدنی - استرالیا
از شرم باید بروید زیر خاک ای اُمّت بُزدِل دوازده امامی. نشستید گیر دادید به این ده دوازده تا کلاشینکف بدستی که هرکدوم چند تا فامیل بی‌گناه دادند سر دار؟؟؟ کدوم گوری بودید وقتی ایرانیانی که بعد از یک عمر زندگی در غربت برای دیدن فامیل برگشتند و سر از اوین و چوبه دار درآوردند! چونکه توی خیابانی گذر کردند که تظاهرات ضد دولتی در آنجا صورت گرفته یا طرف خارج از ایران روی اینترنت نرم‌افزار میفروخته یه عده داخل ایران از محصولاتش استفاده کردند و سایت ضد دولتی با محتوای مستحجن راه انداختند و چون عاملین را نتونستند پیدا کنند اون بخت برگشته را وقتی برگشت ایران اعدام کردند که خبرش آبروی همه‌مون و دنیای IT رو به لرزه در آورد! زبونتون آن وقتها کدوم گورتون بود؟ فقط واسهٔ این گروهکها جفتک می‌اندازید؟
شنبه 16 فروردين 1393 - 07:52
castlehill - سیدنی - استرالیا
عسل بندر عباس. واقعا تفکر زیبا و سرشار از انسانیت دارید....
شنبه 16 فروردين 1393 - 09:26
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
متأسفم که حرف یک تروریست هر جایی‌ خودفروش رو باور می‌کنید و تایید و تحلیل و تفسیرش می‌کنید.اون یکی‌ ریگی رو که مثل پشه از توو آسمون گرفتنش اعتراف کرد تهش به کجا بسته است!برای همتون متأسفم !
شنبه 16 فروردين 1393 - 14:45
asal30 - بندرعباس - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا. خروس - دبی - امارات. castlehill - سیدنی - استرالیا. از شما مچکرم . *. castlehill - سیدنی - استرالیا من حتی راضی به قتل و شکنجه هیچ انسانی نیستم . چه قتل عام سربازان ایرانی و چه انتقام دولت با دار زدن زندانیان برای تلافی و چه شکنجه اون نوجوان و قتلش در شکنجه گاه ها. وقتی بخواهی با تعصب به دین نگاه کنی این اتفاق ها و این قتل ها اتفاق می افتد. من همکلاسی های خارجی سنی متعصب زیاد داشتم که با من که شیعه بودم بسیار بدرفتاری میکردن و فهمیدم آنها هم تقصیری ندارند نقصیر گردن خانواده ها و پدران و احدادشان است که از روز اول می گویند شیعه دشمن ماست و برعکس به ما میگویند سنی بد است و دشمن شیعه است.
شنبه 16 فروردين 1393 - 15:47
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
fitx-germany - کلن - آلمان- تو چرا این وسط خود شیرینی‌ میکنی‌،!،به تو چه اصلا
شنبه 16 فروردين 1393 - 16:39
azadi2011 - تورنتو - کانادا
آیا واقعا درست است که بگوییم دین افیون توده هاست? بهتر است بگوییم بعضی دینها اژدهای خون آشام توده ها هستند۰ این دینها برای رحمت و مهربانی نیامده اند این دینها ساخته ی یک مشت آدم فریبکار برای فریب دادن توده های مردم ساخته شده اند تا آنها به اهداف خود برسند۰ کشتن یک انسان یک حیوان یک کودک یا یک زن باردار برای اینها مانند آب خوردن است و عذاب وجدان ندارند۰
شنبه 16 فروردين 1393 - 17:19
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
perser68 - فلوریدا - امریکا- چی شد تا اسم مجاهدین وخلقی برده شد یکهو سنسور هات حساس شدن؟ زدم تو خال نه؟ آخه تو همین سیدنی هم امثال تو رو میبینم که خودشونو نخود هر آشی میکنند.تو که برای یار جمع کردن رو کامنت بقیه چاپلوسی میکنی و هی بزور تبریک عید میگی هیچ وقت یکیشون محل ات گذاشته؟اصلا یک جوری کامنت میزاری که کسی نفهمه تو پسری یا پیر دختر؟ واسه اینکه قلبت پراز عقده ست پس بهتره فقط در مورد موضوع خبر نظر بدی و با اون ادبیات .... خودتو رسوا نکنی چون حتا هم نظرانت در همین سایت به تو اعتراض کرده اند! در مورد گرایش سیاسی خودم همینو بدان ایران پیشکش شما تازه وارد ها من نزدیک سه دهه است که بیرونم وموافق هیچ رژیم سیاسی که با ایدئو لوژی خاص اداره بشه نیستم حتا شیعه چون شامل هم وطنای مسیحی سنی زرتشتی و آسوری وکلا همه ایرانیان نمیشه اما به مذهب شخصی ام پایبندم وپاش وایستادم.در ضمن این توئی که باید با این ادبیاتت بشینی سر جات چون نمیخوام بین سر راهی آلمان وآمریکا واسه یک لقمه نان و خرج سفر به هر کار شریفی تن بدی.
شنبه 16 فروردين 1393 - 17:58
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
fitx-germany - کلن - آلمان- منم همینو بهش گفتم یکهو سه فازش از سرش پرید! شد پرسر ! فکر کنم ما ریش سفید ها باید جمع بشیم یه فکری برای این عزیزه پرسر پاشکسته بکنیم.
شنبه 16 فروردين 1393 - 18:08
perser68 - فلوریدا - امریکا
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا. دوست گرامی، تف سر بالا رو نمیشه کاری کرد،سال بسیار خوبی داشته باشی:)
شنبه 16 فروردين 1393 - 23:51
perser68 - فلوریدا - امریکا
asal30 - بندر عباس - ایران. عسل جان ،نیاز به تشکر نیست،در کامنتت صداقت و انسانیتت رو دیدم و نتونستم اعتراض نکنم!
شنبه 16 فروردين 1393 - 23:56
perser68 - فلوریدا - امریکا
samira join - مشهد - ایران. شما به دیگران اعتراض کردی و اعتراضت بیدلیل بود ،جون خودت حرفی زدی که از حرکت و رفتار این گروه بهتر نبود!نجات جان آدم ها رو با باج دادن یکی میدونی؟اینا خواستن 200 نفر رو جمهوریه نکبت آزاد کنه در ازای 4 یا 5 نفر!اسرائیل 1000 فلسطینی رو آزاد کرد تا یه سربازش رو پس بگیره!اما تو به این تقاضا اعتراض کردی هیچ،اینها رو حیوون خطاب کردی!این بار آزاد کردن،فکر میکنی باز از این اتفاقات نمی افته؟یه جای کار می لنگه و اون فاسد بودن و ضد انسان بودن جمهوریه نکبت اسلا می هست و بس!
یکشنبه 17 فروردين 1393 - 00:09
perser68 - فلوریدا - امریکا
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان. حالا ریگی نخواست مثل تو به آلمان بیاد و برای پاسپورت آلمانی با یه دختر آلمانی ازدواج کنه ،چون تو خودت جائی گفته بودی که جنس بد هر کاریش کنی درست بشو نیست و منظورت نسل آلمانی بود و جالبتر اینکه مادر دو تا بچه هات هم هست!شکر کن که بچه هات کامنت هاتو نمی خونن و متوجه نیستن که پدرشون نژاد مادرشون رو بد میدونه!وگرنه با آلمانی ازدواج نمیکردی!ریگی از روی ناچاری و بدبختی دست به اسلحه برد مثل هزار ها ایرانیه دیگه و اینهمه جمهوریه نسل کش آخوندی براش هزینه کرد و همدستانش 5 تا سرباز رو مثل آب خوردن اسیر گرفتن جای تحلیل و تفسیر نداره؟تو نگی کی بگه!با اهل و اعیال ایران گردی رو ازت نمیگیرن،نترس!!!!
یکشنبه 17 فروردين 1393 - 00:27
Mehraboonam - هامبورک - المان
خواهش میکنم به هم احترام بگذارید . همه ایرانییم و إنسانیم مذهب را در گوشه پستوی خانه پنهان کنیم دلیلی ندا رد مذاهب و عقایدی که به ما ارث رسیده و در انتخاب ان هیچ دخالتی نداشته یم را مسخره کنیم یا توهین کنیم . دوست تون دارم چون إیرانی هستید
یکشنبه 17 فروردين 1393 - 00:58
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف- هم بزرگ زاده ای هم عشقی و با معرفت . خوشم میاد خلاصه وکوتاه لپ کلام رو میگی. بیشتر با سواد های آلمانی میدونند مثل ما از نژاد آریائی هستند و میکس شدن تو با اونا خیلی هم خوبه وعرضه میخواد که بتونیم سفیر فرهنگی نژاد مون بین خانواده های هم ریشه در جامعه میزبان باشیم.چیزی که بعضی کولی های ایرانی که جنس بدی هم دارند فقط زرش رو میزنند واز روی حسد و بی هویتی با پاس شش ماهه دیپورتی به هم وطنان موفق خرده میگیرند.امیدوارم با بچه ها ژانویه بعدی برای تماشای جام ملتهای آسیا به استرالیا بیائید.
یکشنبه 17 فروردين 1393 - 11:22
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
Mehraboonam - هامبورک - المان- با احترام به شما اگه کسی کلوخ نیندازد ما هم سنگ نمی اندازیم.اما در نهایت به حرف جنابعالی خواهیم رسید. روی چشم.
یکشنبه 17 فروردين 1393 - 11:28
Nimi1354 - تربت جام - ایران
سمیرا جون شما بیخودی وازروی تعصب حرف مفت میزنید درد مردم بلوچستان اصلا بیکاری ومشکلات معاشی نیست مردم بلوچستان کة اکثرا اهل سنت هستند اصلا وابدا امنیت جانی ندارند نه در اداره ح حاکمیت منطقه خود سهیم هستند ونه به آرائ آنها احترام گذاشته میشود واز نظر تبعیضات مذهبی که واویلا!!کاش درد مردم بلوچستان فقط معاشیتی میبود اینقدر از طرف همفکران تعصب گرایت در فشارند که بعضی وقتها به آخر میرسند شما که همفکرانت را در عقده گشایی بهتر از ما میشناسی!!
دوشنبه 18 فروردين 1393 - 00:26
بيقرار - دوحة - قطر
خدا انشاء الله نسلتون کم کنه.
دوشنبه 18 فروردين 1393 - 08:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.