مادر ریحانه جباری: بخشش یا انتقام از دخترم در دست خانواده مقتول است

+170
رأی دهید
-12

دنیای وحشی - تهران - ایران
حـ... ترین لش های عالم آخوندها و آخوند زاده ها هستند خدا از سر تقصیرات هیچ کدومشون نگذرد .
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 03:07
faranak-montreal - مونترال - کانادا
یعنی زن این مرتیکه هوس باز میخاد بگه شوهرش در حال شاهکار اسلامی بوده و شهید شده باید انتقامش گرفته بشه یا مثلان اون بابا ننش که فاسد به ایران هدیه کردن میخوان بگن پسرشون د راهه چی کشته شده ؟
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 04:17
Geelongcat - سیدنی - استرالیا
دکتره قصد سکس داشته . کاندوم خریده و داروی بیهوشی --- ولی‌ به دختره حملهٔ فیزیکی نشده. یعنی‌ ریحانه در شرایط درگیری و دفاع از خود چاقو نزده --- دکتره پشتش به این بوده که ریحانه بهش چاقو میزنه --- نظریه پزشکی قانونی در مورد اختلال شخصیت ریحانه : ریحانه دارای شخصیتی خودشیفته است. احساسی اغراق آمیز در مورد خودش دارد و فکر می کند مستحق لطف از سوی دیگران است. او دچار خودبزرگ بینی است و تصور می کند باید در مرکز توجه باشد. ----. من معتقدم این یک قتل غیر عمد بوده و ریحانه باید مجازات بشه ولی‌ نه اعدام. چند سال زندان کافیه.
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 05:12
mehdi12 - انگلیس - بریتانیا
لعنت بر حکومت ایران که همه چیزش برعکسه.از ناموسش در برابر مرتیکه اطلاعاتی‌ دفاع کرده میخوان اعدامش کنن!!!!!!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 07:17
marineboy - لس انجلس - امریکا
فاسد دروغگو متجاوز فضول در زندگی خصوصی مردم. هرچه بگویی از این قوم وحشی نامرد بر میاید. خدا میداند این کار هرروزشان است.
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 07:37
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
بنظر من زنی‌ که با برنامه ریزی قبلی‌ قتلی را انجام میدهد و دستش به خون الود میشود خطر ناک است،اگر در دفاع از خود بود،و در انی‌ ،در اثر هل دادن یا مشابه باشد قیر عمد،شناخته میشد،.
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 08:08
azadeh11 - آمستردام - هلند
این دیگه چه قانون هست که فامیل شاکی‌ باید بگن که طرف را اعدام کنید یا نه. ؟؟خدا به این دختر رحم کند. ..راستی‌ این قضات در ایران چه پول مفتی میگیرند. فقط اون بالا نشتند برای نمایش. این دختر هم اگر بهش تجاوز میشد. می‌گفتند که خودش خواسته. باز دختر را اعدام میکردند..؟؟؟؟؟؟؟؟؟
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 09:03
آرمان شهر من - استهبان - ایران
چرا من هرچی این گزارش رو می خونم دلیلی برای اعدام که نه حتی مجرم بودن این خانم پیدا نمی کنم! خرید کاندوم!آپارتمان خالی!شربت آلوده!ضربه به کف دست و............ یعنی برای دادگاه این دلایل کافی نیست!؟ این خانم باید چه مدرک دیگری ارائه کند؟ آنجا بیدادگاهیست که آن دختر مظلوم به صرف کشتن یکی از ماموران اطلاعات به اعدام محکوم گردیده است. انگار که در این زمان بجز یاری طلبیدن از خداوندگار بزرگ کاری از کسی ساخته نیست.
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 10:22
be_pa.khaste - هارلم - هلند
چرا بعضی‌‌ها‌شان و منزلت انسانیت رو به خاطر یه سکس پین میکشن
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 10:42
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
واقعأ شرم به اون رئیس قوه قضائیه که با وجود اینهمه مدرک حکم اعدام رو تائید کرد.بنظرمن رئیس قوه قضائیه بهتره که بره دنبال یه کاره دیگه که برازنده سواد ایشون باشه٬ مثلآ خرچرونی
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 12:33
behziba - تهران - ایران
سیستم قضایی ایران مثل بقیه جاهاش ت.. است. قبل از انقلاب قانون مجازات می گفت هر کس مرتکب قتل عمد با سبق تصمیم شود مجازات آن اعدام است خواه اولیای دم قصاص بخواهند خواه نخواهند. بعد از انقلاب و پس از آمدن وجوداسلام عزیز و قوانین ..به ایران. قانون مجازات می گوید. هرکس مرتکب قتل عمد شود در صورت مطالبه اولیای دم مجازات وی قصاص است و اگر قصاص نخواهند و دیه بخواهند یا گذشت بدون قید و شرط بکنند از جنبه عمومی حکومت سه تا ده سال حبس می دهد از جنبه عمومی تازه اگر خوف و بیم تجری مرتکب برود و الا کلا متهم آزاد می شود . حالا شما ببین تو مملکت .. امام زمان و حومه پول خونت دست اولیای دم هست و حکومت خودش رو از این قضیه همیشه کنار می کشه. فکر می کنند غول میشکونند وقتی که حکم قطعی میشه و میرسه به مرحله اجرای احکام کمیته صلح و سازش تشکیل می دهند که بروند از اولیای دم رضایت بگیرند بعد اسمشم میزارند مردم سالاری دینی یا رأفت اسلامی. خدایا یه سونامی ده ریشتری بفرست برای منطقه کثیف خاور میانه و جهانی رو از لوث وجود مسلمین و مذاهب و مذهبیون دیگه خلاص کن
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 13:50
goosfand - نیویورک - آمریکا
اگه دکتره قصد تجاوز داشته، که این دختره کار خوبی‌ کرده که حسابش رو گذاشته کف دستش، و اعدام هم نباید بشه؛ اما اگه خود دختره پا داده، و تجاوزی در کار نبوده، که دیگه آبجی قاتله، که عمد و غیر عمدش رو خود وکیل و دادگاه روشن میکنند
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 15:01
کوروش مهری - یزد - ایران
.. آبادی بالا-اگه تو دختر باشی و پا بدی بعدش طرف رو میکشی؟؟
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 17:30
perser68 - فلوریدا - امریکا
Azadeh11 - آمستردام - هلند. آزاده جان،به هر حال یه فرقی باید جمهوریه ضد زن آخوندی با دولتهای دیگه داشت باشه!اینهمه کشته و اعدام و شکنجه و دربدری و غربت نشینی بخاطر موندن این رژیم ارتجاعی و تصویب یه چنین قوانینی بود!امیدوارم سال نو خوبی رو شروع کرده باشی و سیزده بدر خوبی رو هم داشته باشی
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 16:34
ekman - شیراز - ‫ایران
چه شکلی اولین قرار دیدار که جهت دیدن محل انجام دکوراسیون گذاشته میشه،مقتول هوس عیر اخلاقی به سرش میزنه و قبل از بردن این خانم به آپارتمان و انجام عمل شومش،به فکر تهیه کاندوم و نوشابه خواب آور میفتد!!! مردی هر چقدر پست و هوس باز باشد ،هرگز چنین کاری نمیکند،مگر اینکه از طرف مقابلش سیگنال های اشتباهی دریافت کرده باشد.
‌سه شنبه 12 فروردين 1393 - 23:05
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
خودش پا داده، خودشم چاقو کشیده.؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب، شایدم به جرم اینکه (زیادی پا داده) باید اعدام بشه.!!!!!!! این دیگه چه جور دادگاه و دادرسی هست؟ خدا به خیر بگذرونه.
‌چهارشنبه 13 فروردين 1393 - 15:45
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
اگر پا داده بود که نمیکشتش ، پا هم داده باشه وقتی‌ به خود بیاد و نخواهد واردِ ماجرا بشه اگر رابطه ائی ایجاد شود درحکمِ تجاوز است و فرد حقِ دفاع از خود را دارد، وقتی‌ غریزه حیوانی یک فرد غالب میشود مگر نه اینکه مثلِ حیوان برنده قدرتِ بیشتر دارد، بنابر این در آن شرایط یک دخترِ بی‌پناه برایِ قوتِ بیشترِ خود به حربه ائی متوسل میشود، علاوه بر این خاک بر سرِ قانونی‌ که به نظرِ خانواده متجاوز اکتفا می‌کند، در تمامِ قوانینِ این حکومتِ فسیل و فاسد را باید گل گرفت، وقتی‌ یک عده موا روضه خوانِ خرافاتی میشن همه کاره یک مملکت با فرهنگ و پیشینه متمدنانه وضعیت به اینجا می‌کشد، مرده شورِ این حکومت و قانونِ ضدّ بشری سستِ بی اعتبارشان را ببرد که امکان همه گونه فساد و بی عدالتی را به افراد میدهد و پر از تشتت و بی‌نظمی و پریشانی است.
‌پنجشنبه 14 فروردين 1393 - 14:52
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
ekman - شیراز - ‫ایران. اگر طرف سیگنال اشتباهى دریافت کردن کاندم قبول ولى به داروى خواب اور احتیاج نبود
جمعه 15 فروردين 1393 - 13:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.