جواد لاریجانی: سکینه محمدی عفو شد

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: سخنان رئیس قوه قضائیه به این معناست که باید آبروی نظام را حفظ کرد.

به گزارش فارس، محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه صبح امروز در آخرین نشست خبری خود در سال 92 با اعلام این مطلب سخنان رئیس قوه قضائیه به این معناست که باید آبروی نظام را حفظ کرد.

وی افزود: البته حقوق فرد به خاطر مصلحت نظام پایمال نمی شود برای مثال در پرونده سکینه محمدی حدود 4 ماه محور عظیم تهاجم علیه نظام بود.



دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: این فرد به اعدام محکوم شده بود اما در صحنه بین المللی سر این موضوع غوغایی را به پا کردند.

وی افزود: ما به این موضوعات توجه نکردیم تلاش کردیم رضایت شکات را گرفتیم و وی محکوم به 10 سال حبس شد و پس از مدتی به دلیل رفتار خوبی که در زندان داشت مشمول عفو شد.

جواد لاریجانی گفت: ما اطلاع رسانی مناسبی نکردیم در مورد این پرونده و همین باعث شد در صحنه بین المللی مطرح شود.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: ما باید جلوی سوء استفاده دشمنان را بگیریم در این پرونده ممکن است بحث سنگسار مطرح شده باشد اما جرم اصلی اش قتل بود. جرم مدنظر دادگاه قتل عمد بود.

وی در خصوص ارتباط ایران با احمد شهید و پیگیری صحت اطلاعات وی گفت: ما تمام موارد را پاسخ می دهیم با مسئولان ما در ژنو و نیویورک مذاکره داشته است.

جواد لاریجانی گفت: احمد شهید هیچ کاستی در برقراری ارتباط با ایران نداشته است اما حرف هایی که می زند غمزه های سیاسی است.

+103
رأی دهید
-12

آذری باهوش - میانه - ایران
لاریجانی برادران دالتون .چرا یاید زنی که دوست پسر داشته و با همکاری او شوهر بدبختش را کشته است عفو بشود
‌سه شنبه 27 اسفند 1392 - 16:27
بت شکن - مونترال - کانادا
برادر قاضی القضاتت به قربان این دل نازک تو حافظ حقوق بشر برود که این همه روی قتل عمد تاکید میکنی‌ و چقدر عمل شنیع قتل شما برادران را می رنجاند!! جرم ستار بهشتی‌ چی‌ بود؟؟؟؟؟؟
‌سه شنبه 27 اسفند 1392 - 17:36
pranses - تبریز - ایران
از ترستون عفش کردین؟این زنیکه مگه همون نبود که شوهرش را به کشتن داد که به چیز...برسه!!خک توسرت جواد بدبخت.بنظرم مرگ بهتر از بقا برای اینچنین وحشی هاست
‌سه شنبه 27 اسفند 1392 - 18:29
araz 32 - تبیلیسی - گرجستان
جماعت گریه کنا به صف ,,,ماله کشا به قد !!!!. فقط اینبار گریه نکنید ,,شاید خنده دار باشد!! . زده شوهرش رو با همدستی یه مرده غریبه کشته ..شاهد ماجرا هم پسرش بوده . حالا عفو شد ,,منتظر باشد تا ببنید کی میزنه یکی دیگه رو میکشه !!!
‌سه شنبه 27 اسفند 1392 - 18:28
perser68 - فلوریدا - امریکا
یه عقب نشینیه نرمشی زجر کشی‌ جانانه خامنه‌ای مفلوک و تیم‌ ورشکسته جمهوریه نسل کش آخوندی!تبریک به همه اونهایی که با اعدام در هر شکلش مخالفند و آرزوی سال نو بهاری برای این خانم و بخصوص خانواده درد کشیده این خانم و تبریک سال نو به همه دوستانی‌ که در این سایت عضو هستن.نوروز مبارک((:
‌سه شنبه 27 اسفند 1392 - 15:56
Afshin London - لندن - انگلستان
ستاد حقوق بشر قوه قضاییه حکومت اسلام !!؟؟ چه اسم مسخره ای. مثل انجمن حمایت از یهودیان در آلمان نازی
‌سه شنبه 27 اسفند 1392 - 19:23
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
این رو که باید اعدام کنند عفو میکنند بعد شهلا جاهد خدا بیامورز رو اعدام، زنی که به شوهرش خیانت کنه و با مرد غریبه بخوابه رو باید کشت حالا قتل پیش کشش، حالم بهم میخوره از همچین زنهایی.
‌سه شنبه 27 اسفند 1392 - 21:01
bahram-gur - فرانکفورت - آلمان
سکینه جان قاتل عزیز برو حال کن! به خاطر خر تو خر موجود خطر مرگ فعلا رفع شد.
‌سه شنبه 27 اسفند 1392 - 21:21
Shahin.Orel - تهران - ایران
وقتی کامنت های مردم رو میخونی که تازه ساکن کشور های متمدن هم هستنن , باور میکنی که جهان سوم کجاست ! یکی از ایراد های جامعه متمدن به قوانین جهان سوم , عدم حضور هیئت منصفه در دادگاه هست , هیئت منصفه چکیده وجدان عمومی جامعه هست که بر حکم , تاثیر نهایی رو میذاره . به جوامع متمدن توصیه میکنم , بخونید این کامنت ها رو تا متوجه بشید چرا چنین چیزی در جهان سوم وجود نداره , هیات منصفه ای که یا از تماشای اعدام سر کوچه برگشته , یا باور های متوحش و بدوی مثل کامنتهای بالا داره , حضورش در دادگاه میتونه تکاملی از بزه کاری جامعه باشه نه وجدان انسانی ! خانم آشتیانی محمدی , بینهایت خوشحال هستم , که شما دلیل توجه دنیا به قوانین متوحش و ضد انسانی اسلام شدید و دنیای متمدن انقدر شهامت داشت که بی پروا مقدسات چاقو کشان رو زیر سوال ببره .
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 01:12
کبالت3 - کرج - ایران
Shahin.Orel-اون سکونت برای بعضی هموطنا شامل دوگوله محترم نشده حالا خوبه با همت وکیل این خانم (محمد مصطفائی ) پته دستگاه قضائی در پرونده سازی و اصرار بر سنگسار این زن و شکنجه و اعتراف گیری رو آب ریخته و قضیه جهانی شد و در دسترس همه وکیل هم مجبور به فرار ..به هرحال بودور که واردور اما در جهت رفاه حال این دست هموطنان از قلوه غذائیه تقاضا میشه بعضی از احکام اعدام و سنگسار رو با هماهنگی وزارت خارجه در خارج از کشور انجام بدن یا اگه امکانش نیست حاج ضرغام از ماهواره پخش مستقیم کنه تا این عزیزان هم احساس غربت و دوری از وطن نکنن خدای نکرده کبلائی.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 06:01
hossein+87 - ایران - ایران
غلط کردین. نه به اینکه یه زورگیر رو درجا اعدام کردین. نه به این تفاله که شوهرش رو با دوست پسرش کشته اعدام نمیکنید.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 08:49
جنگنده - تهران - ایران
خاک بر سرتون اگه واقعا عفو شده باشه. این زنیکه هرزه با اینکه شوهر داشته رفته دوست پسر گرفته بعد با همدستی اون، شوهر بیچاره را کشته اقلا اگه اعدامش نمیگردید، حبس ابد بهش میدادید که بخاطر شهوت جنسی یک بدبختی رو کشت. خاک بر سرتون با این عدالتتون.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 09:03
hossein+87 - ایران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا - حاجی یه تبریک هم به اون بدبختی بگو که اسیر هوس بازیه یه عده شد و جونش رو از دست داد.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 09:06
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
همه میدانیم سکینه محمدی زنی که نام مادر را یدک میکشدشوهر بدبخت و بیمار خود را با کمک مرد بیگانه به شدیدترین وضع بقتل میرساند.این زن فاحشه صفت بی مصرف که از هر حیوان درنده خوئی هم درنده تر است بر اساس قوانین این کشور بمرگ محکوم کردند.لطفا شما بفرمائید ایا درکشور متمدن و یا عقب مانده ای دیگری اگرچنین جنایتی رامرتکب شوند سزای اعمال ان شخص جنایتکار چه باید باشد و ایا از کشور ما هم کشانی میروند با زن یا مرد جنایتکار انها ارتباط میگیرند. ایا از کشو.ر ما هم برای اینگونه جنایتکار ها ی انها سینه چاک میکنند. مسلما که نه. اما هر کشور بخودش حق میدهد بقوانین کشور ما ایراد بگیرد. بدین بمذهب در هر کشوری اگر مادر .یا زنی چنین جنایت هولناکی بکند تا درم درب گورستان مرده وزنده ان فرد جنایتکار را به لجن میکشانند. سکینه محمدی نماینده یک گروه زن جنایتکاردر ایران.مردم ما هم عجب پوست کلفتی پیدا کردند.یک فاحشه شوهر بیمار خودش را با کمک مرد بیگانه بقتل میرساند انگاه مردم ما از این جانور دفاع میکنند . باین کار میگویند بیچارگی یک ملت.من نیاز به ساندیس ندارم اگر خواستم خودم میخرم
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 10:13
goosfand - نیویورک - آمریکا
این کثافتکاریها چیه دیگه؟ چرا باید زنی‌ که زیرخواب کس دیگه بوده و شوهرش رو کشته بخشیده بشه؟ این چه حقوق بشریه ‌ای آخوند احمق؟! این زن خیانت کرده، و در کنارش قتل هم کرده؛ حالا چون توی زندان رفتارش عوض شده بخشیدیش؟ اینها همش تقصیر این سوسول‌فرنگیهاست که هی با یاوه‌سرایی کشور رو به گند کشیدند؛ بابا بسه دیگه؛ شما سوسول‌فرنگیهای حقوق بشری باورهای غربیتون رو واسه خودتون داشته باشید
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 12:55
کبالت3 - کرج - ایران
شاه بخشید شاقلی نبخشید. این سکینه خانم شانس آورد تو ایران زندانی و محاکمه شد و حکمش از سنگسار به روش بربریت ما قبل قرون وسطی به اعدام با طناب و بعد حبس تبدیل شد اگه گیر این شاقلی های خارج میفتاد سر ضرب محاکمه و محکوم و حکمش اجرا میشد آخه لاریجون تو فرنگستون هم شعبه زده خودشم خودکفا یعنی قاضی و دادستان و وکیل و مجری حکم یه نفره حکمشم قطعی و لازم الاجراس بخشش لازم نیست اعدامش کنید کبلائی.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 12:46
goosfand - نیویورک - آمریکا
بخشیدن این زن یعنی‌ فاتحه حقوق بشر رو خوندن؛ یعنی‌ بی‌-ارزش کردن جون انسان؛ انسان تا زمانی‌ انسانه که دست به تجاوز نزنه؛ اگه زد، باید مجازات بشه؛ بخشش این زن محکومه؛ حقوق بشر غربی محکومه؛ حقوق بشر غربی فقط یه ابزار واسه فشار به این حکومت گند آخوندیه؛ مرگ بر آخوند و روشنفکر؛ مرگ بر غرب
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 12:58
goosfand - نیویورک - آمریکا
کبالت3 - کرج - ایران: بابا اگه خیلی‌ ادعات میشه، اینجا به این مردم جواب بده که چطور چشمات رو به اینها میبندی که: ۱) خیانت به خونواده و بعدش به جامعه آسیب میزنه، ۲) یه آدم، بابا میفهمی؟!، یه آدم کشته شده؟! قاتلش رو چه کنند؟ لابد میگی‌ با هزینه کشور این انگل وحشی رو توی زندان نگه دارند؟! اصلا به من بگو چرا نباید اعدام بشه؟! اگه حق نداری انسان بکشی، بگو بینم چرا به خودت حق میدی که یه حیوان رو به هر دلیلی‌ بکشی؟! یقین دارم که گوشت‌خواری! نکنه انسان رو مرکز دنیا و از حیوان مهمتر میدونی‌؟! بابا این جفنگیات تموم شد! دیگه آفرینش اینجوری ترسیم نمیشه که خدایی بوده که همه چیز رو واسه توی انسان خودخواه آفریده باشه! آخه شما که سر‌تا‌پاتون تناقضه، بابا سفسطه نکنید، برچسب نزنید، پاسخ سوالها رو بدید دانشمندان فکولی
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 13:25
goosfand - نیویورک - آمریکا
کبالت3 - کرج - ایران: آخه تا حالا چند بار دنیای غرب رو از نزدیک دیدی که اینقدر سخت با طرفداری از ایده‌های غربی به همه متلک میندازی؟! توی ذهن انسان‌محور متناقض غربی تو، اون قاتل نروژی که ۷۷ نفر رو کشت هم باید آزاد بشه؛ بابا با ماهواره نگاه کردن و فیلم آمریکایی دیدن نمی‌تونید اینقدر سخت درباره غرب مثبت فکر کنید؛ آخه یه بار فکر کردی که چرا نباید چنین عنترهایی اعدام نشند؟! آره فکر کردی، و مسیر استدلالت این بوده: چون عربها به ایران حمله کردند، آخوندا وحشیند، اقتصاد خرابه، کار گیر نمیا‌د، غرب از نظر فنی‌ برتره، پس هر چی‌ غرب بگه درسته :) ما که دیگه شما‌ها رو سر میز‌های گفتگو خوب بالاپایین کردیم
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 13:30
goosfand - نیویورک - آمریکا
Shahin.Orel - تهران - ایران: چرا یاوه میبافی روشنفکر؟! زنی‌ یا مرد؟ با فرض اینکه مردی، اگه یه روز زنت باهات این کار رو بکنه، باز هم یاوه حقوق بشری مینالی؟! و اگه به فرض زن هستی‌، اگه یه روز شوهرت بره بهت خیانت کنه و، به جای کشتنت، تنها یه تو گوشی بهت بزنه، باز هم یاوه حقوق بشری میبافی؟! چرت نگو بابا؛ جهان سوم جایی‌ هست که کسانی‌ مثل تو میاند فهم و دانش رو یدک میکشند، و هر جرمی‌ رو با نفرت از آخوندا توجیه میکنند؛ جهان سوم جائیه که تحصیل‌کرده‌-هایی‌ چون تو، به دلیل عقده‌های شخصی‌ از اسلام، فکر میکنند همه چیز اسلام بده، و کورند و نمی‌بینند که خیلی‌ از بخش‌های اسلام از ایران پیش از اسلامه! جهان سوم جائیه که شیمیدان، فیزیکدان، اقتصاددان، .. نداره، عوضش یه عده روشنفکر پر‌ادعای سوسولفرنگی داره که تنها چیزی که می‌فهمند پیوری کورکورانه از غربه
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 13:06
goosfand - نیویورک - آمریکا
بخشش این زنیکه قاتل خیانت‌کار زیرخواب محکومه: روشنفکران سوسولفرنگی بدونند تاریخ مصرفشون تموم شده؛ ایران امروز ایران ۱۰۰ تا ۳۵ سال پیش نیست که مردم سواد نداشته باشند و هر جفنگی که یه عده سوسول‌فرنگی‌ غربی میگند رو به دید دانش و فرهنگ روز، با احساس افتخاری که از حقارت و عقب‌موندگی میاد، بپذیرند؛ حالا دیگه مردم تحلیل میکنند و هم به باورهای پوچ آخوندی و هم غربی حمله میکنند؛ تاریخ مصرف شما هم همراه آخوندا تموم شده
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 13:09
goosfand - نیویورک - آمریکا
Shahin.Orel - تهران - ایران: آی روشنفکر سوسول‌فرنگی‌ غربزده که هیچ استدلالی از خود نداری: جهان سوم، = جنگل، جائیه که واسه یه تیکه گوشت کثیف خیانت میشه و شوهر کشته میشه، و خائن کثیف گوشت‌زده آزاد میشه، و دانشمندی چون شما بقیه مردم رو ابله و وحشی میدونه؛ شما به احساسات مردم اهانت کردی، و وقتی‌ تاریخ انقضات رسید، پاسخش رو خواهی‌ دید؛ ببین فقط کافیه مردم بفهمند شما هم مثل آخوندا بیگانه‌پرستید و چیزی بارتون نیست
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 13:15
Shahin.Orel - تهران - ایران
goosfand - نیویورک - آمریکا اجازه بدید بهتون تبریک بگم,بینهایت ای دی برازنده ای واسه خودتون انتخاب کردید,ادبیاتی که به کار بردید,کاملا با بار فرهنگیتون هماهنگ بود و ساختار بسیاری از ناتوانائی های دیگه اجتمائی تون رو هم آشکار کرد,جمله زنیکه قاتل خیانت‌کار زیرخواب محکومه بی نظیر بود!گوسفند عزیز,در اینکه خیانت کاریست غیر اخلاقی هیچ شکی نیست ولی این کار غیر اخلاقی نه جرمه نه به کسی غیر از اون کسانی که توی رختخواب با هم هستن ربط داره,در ضمن شاید واستون جالب باشه که خیانت وقتی خیانته که تعهدی در کار باشه,ازدواج دخترکی نوجوان,یا در واقع کودک,پذیرفتن آگاهانه هیچ تعهدی نیست,قرار گرفتن در موقعیتی به اجباره!
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 15:49
Shahin.Orel - تهران - ایران
آدم کشی جرمه,ولی هیچ جرمی مجازاتش مرگ نیست,در مورد بیشتر زنان جهان سوم که قاتل شوهر خود هستن,شرایط اجتمائیی پیرامون این افراد وجود داشته,که هیچ راه منطقی تری رو نه حمایت قانون پیش پای اونها میگذاشته تا به کشتن کسی نرسه,نه این زنان از لحاظ فرهنگی توانائی مقابله با سنت های اجتمائی رو داشتن.و وقتی شما گوسفند عزیز,این چنین سنگ تحجر و بی فرهنگی باور هاتون رو عربده میکشد,به خاطر بیارید که قاتل شما هستید,این دست شما و بارهای شما بود که از آستین خانم آشتیانی بیرون اومد و به مرگ کسی منجر شد.انصاف نیست که شما هیچ وقت به جرم مشارکت در قتل محاکمه نشید
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 15:49
کبالت3 - کرج - ایران
goosfand - نیویورک - آمریکا-به جون هرچی گوسفند و به شاخ هرچی بزه قسم اگه اصلا بدونی قضیه چی بوده و کی به کی بوده یا تایتانیک زن بود یا مرد صوواد مواد هم که تعطیل شما هم بهتره این بغچه سوسول و روشنفکر پرونی و انگ زدن رو جمع کنی بدی دست همون ملا دوزاری که دیگر اثر ندارد کسی نگفت این زن بیگناهه موضوع معاونت و مباشرت در قتل و مجازات اونم که نمیدونی رضایت اولیای دم رو هم که با چای دم کردن فرقش رو لازم نیست بدونی .قضیه ماستمال کردن و زیر سبیلی در کردن عامل اصلی قتل. و اصرار قاضی بر سنگسار کردن سکینه رو هم علتش رو نمیدونی اظهارات محمد مصطفائی وکیل پناهنده پرونده رو هم که نخوندی فقط ناشتا نشستی لب خزینه و از بلاد غریب حکم اعدام صادرات میفرمائید لابد اسطوره ات هم خلخالیه که اتوبوسی حکم صادر میکرد اتوبوس اول اعدام اتوبوس دوم ابد بابا صد رحمت به مرحوم حاجی واشنگتن خودمون که دو قرن پیش بهره برداریش از ینگه دنیا بیشتر از بعضی جماعت تو قرن 21 بود کبلائی.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 16:22
کبالت3 - کرج - ایران
goosfand - نیویورک - آمریکا- گوسفند البته یادم رفت بهت بگم و جات رو خالی کنم تابستون67 که ببینی دستگاه عدل اسلامی چه طور قاطعانه هزار هزار آویزون میکرد اگه بودی حتما ذوق مرگ میشدی البته صفاش مثل الان نبود صبح کله سحر کله پاچه رو بزنی و یه پاکت تخمه چهارتا نخ سیگار میدون شهر بشینی پای بساط اعدام داربست و طناب . جرثقیل و نقاب سوت بلبلی و فحش خوار مادر چه حالی میده هر کی هم بگه نه سوسوله و فوفوله اما اگه چهارتا کامنت دیگه در کنی حتما حالیت میشه من کیم و اینجا کجاست کبلائی.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 16:40
marineboy - لس انجلس - امریکا
کجا نوشته شده زنی که به شوهرش خیانت کرده را باید کشت؟ بر مبنای چه قانونی نظر میدهید؟ قانون بدوی های بادیه نشین بی تمدن؟ در قران هیچ نامی از کشتن به خاطر زنا نیامده. چنانچه چهار شاهد گواهی ندهند، زن میتوانند ادعای بیگناهی کند. ضمنا اگر زن و مردی باهم رابطه داشته باشند چهار مرد عادل کجا هستند که شهادت دهند؟ البته در کشورهای فاسد اسلامی که با پول و رشوه شاهد میخرند این امر اتفاق میافتد که برای انتقام گیری از زنی بدبخت ده شاهد قلابی پیدا کنند و بعد او را با سنگ زجر کش کنند. قانون مجازات در قرآن، انهم برای جامعه بدوی حجاز انزمان تازیانه بوده است تازه راه توبه برای هر کاری به جز کشتن آدم بیگناه، باز است. ببینید مردم ایران به چه دنیایی عقب گرد کرده اند که حتی از حجاز هزار و چهارصد سال پیش هم وحشی تر و بدوی تر شده اند و مدام فرمان کشتن صادر میکنند.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 16:43
کبالت3 - کرج - ایران
حالا این بحث شیرین اعدام رو با این سوال ادامه بدیم که چرا امار شوهر کشی تو ام القرای اسلام اینقدر بالاست و ما تو این مورد هم رکورد زدیم . چند مورد مربوط بوده به پدر معتاد که دخترش رو تو سن پائین شوهر داده به یه قلتشن همسن خود بی وجودش تا هم یه نونخور کم کنه هم یه پولی برای امرار مواد گیرش بیاد مواردی بوده که اون پدر شریف دخترش رو به نیت مواد مفت مادام العمر به ساقی خودش داده یعنی فروخته حالا اون دختر چی بسرش میاد و به چه کاری کشیده میشه پدر میدونه و خدا اما دختر که راه پس و پیش نداره و قانون هم که حناق گرفته اون دختر مثلا 16 ساله هم دیگه شده سی ساله از زندگی جز کتک و فحش و فحشا و مواد چیزی ندیده شوهر تن لش هم که دیگه موش از ماتحتش بلغور میکشه قانون هم که امیدی بهش نیست از همین نقطه بگیر تا بقیه ماجرا که مرتب تکرار میشه تا برسه به طناب دار و سنگسار و دیگ و دیگچه همیشه جوشان غیرت ایرانی . که از فقر و فحشا و اعتیاد هم که بگذره دیگه از خیانت نمیگذره حالا تا بقیه موارد کبلائی.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 18:29
کبالت3 - کرج - ایران
goosfand - نیویورک - آمریکا-برادر از کجا تحقیق فرمودی که جهان سوم اقتصاد دان و شیمیدان و فیزیکدان نداره حتما تو ینگه دنیا فقط با چوپون جماعت دمخوری و غیر صدای نی و تپه و چمن نه چیزی میبینی نه میشنوی نه کبلائی داره خوبشم داره فقط چیزی که نداره همون ذهن انسان محوره که جاش رو داده به ذهن متوهم و درمونده خدا محور و الدنگ محور و دیکتاتور و قلچماق پرور دلبندم دیگه این جفنگیات استاد فردید و هایدگر و آل احمد تشتش از بوم افتاده و کسی با کلاهشون کود هم پیمونه نمیکنه حالا امثال تو بگردید دنبال ابر مرد شاید این جمعه بیاد کبلائی.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 19:41
کبالت3 - کرج - ایران
محمد مصطفایی (وکیل سابق سکینه محمدی)در این مورد گفت: «برای خانم محمدی سه پرونده در دادگستری مطرح شد. یک پرونده در مورد رابطه‌ی نامشروع بود که ایشان به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شدند و حکم هم اجرا شد. پرونده‌ی دوم قتلی بود که قاتل کسی بوده که با خانم آشتیانی ارتباط داشته. این پرونده هم به صورتی در دادگستری مختومه شد. قضات متعصب دادگستری برای اینکه این خانم را به مرگ محکوم کنند، بحث همان ارتباط نامشروع را در حد زنا که مجازات سنگسار برای آن در نظر گرفته شده، دوباره مطرح کردند. از پنج قاضی‌ای که به این پرونده رسیدگی کرده‌اند، سه نفر حکم به سنگسار خانم محمدی داده‌اند و دو نفر اعلام کرد‌ه‌اند که چون قبلا در این مورد حکم صادر شده، دیگر این پرونده قابلیت رسیدگی مجدد ندارد. دیگر اینکه در پرونده خانم سکینه محمدی دلیلی برای ارتباط جنسی وجود ندارد و حکم برائت داده‌اند. مصطفایی سپس به فعالیت‌های خود برای آزادی سکینه‌ محمدی آشتیانی پرداخت و گفت، پس از اینکه از راه‌های قانونی به جایی نرسیده، پرونده را در رسانه‌ها مطرح کردند، تا شاید از این طریق به اجرای عدالت کمک کند.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 20:20
کبالت3 - کرج - ایران
اون کامنت گفته های محمد مصطفایی برای شماست ای شرق زده غرب نشین آنتی فوفولیست ضد سوسولیسم ای عشق اعدام با یه پاکت بادام ای دانشمند ای شرق شناس ای غرب کوب ای خدا محور ای نقطه پرگار وجود ای کبلائی.
‌چهارشنبه 28 اسفند 1392 - 20:29
perser68 - فلوریدا - امریکا
کبلائی از کرج سال نو مبارک.انتظار زیادی از گوسفند نباید داشت کبلائی((:
‌پنجشنبه 29 اسفند 1392 - 03:10
کبالت3 - کرج - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا-عیـــــــــــــــــــــــد شما و بقیه هموطنان از چپ و راست و میانه شاقلی و مصدقی و شیعه سنی بهائی مسیحی زرتشتی کافر و بیدین باغی و طاغی اسیر و زندانی و بیمار و بیکار. پولدار و بی پول حاجی و کبلائی و مشدی پناهنده و مهاجر.....همگی مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک.
‌پنجشنبه 29 اسفند 1392 - 11:41
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
ای بابا شما جماعت خود درگیری دارید حالا اگه قصاص میشد میگفتید چرا قصاص.حالا که آزاد شد میگید قصاص باید میشد.
جمعه 1 فروردين 1393 - 16:50
کوروش مهری - یزد - ایران
روغن ریخته رو نذر امامزاده کرده مردک!!!اولا عفو نشده و فقط مرخصی گرفته دوما این دفعه اولی نیست که مرخصی رفته-تحت فشارهای بین المللی نتونستید سنگسارش کنند!!
جمعه 1 فروردين 1393 - 18:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.