مناظره جالب مهدی کوچک زاده و زیبا کلام



مناظره جالب مهدی کوچک زاده و زیبا کلام

+184
رأی دهید
-4

فراوانی - قطر - قطر
من فکر میکردم این زیبا کلام آدم معقولی باید باشه چرا ایشون با این آدم خل وچل دیالوگ میکنه نفهمیدم
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 10:30
Jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
مناظره جالبی بود...بیشتر از اینها باید انجام بشه تا مردم ما به آزادی بیان عادت کنند و بدانند هرکس عقیده ای وباوری دارد . همه کس مثل هم فکر نمیکند..ای کاش بتوانیم تحمل عقاید دیگران را داشته باشید و روی افکار خود اصرار نورزیم.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 10:32
memo64 - ناتینگهام - انگلیس
با وجود خرانی مثل کوچک زاده اون مملکت، مملکت بشو نیست.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 11:04
azadi-iran - وین - اطریش
سزای این ملت عقب افتاده همین کوچک زاده ها هستند که می گوید مردم پای این تحریم ها و اسراییل باید نابود شود ایستاده همه می دانند که این کوچک زاده که هیچی بلکه کل نظام را قبول ندارند فقط اسلحه است که مردم سکوت کرده.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 11:30
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
اون امامِ مقوأییت ، قبل از اینکه به فریب و خدعه ، ایران را غصب و ایرانی را ضحاک وار به بند کشد ، باید رجز خونی میکرد، و حقایقِ اهدافش رو بر ملا میکرد، حکومتی که پایهاش بر فریب و دزدی باشد معلوم است این روزگار کنونی در ایران است. رسمِ علمایِ ‌شیعه به روشن سازی مردم ، جوابگوی و مشورت است ، همچنین ملاکِ رایِ مردم نه عقایدِ ماجراجویانه یا خود صاحبِ قدرت شدن , مانندِ امامِ اولِ شیعیان و پرهیز از خدعه و کلک ، اگر ییروِ امامِ اولِ شیعیان اند , ایرانی اگر می‌دانست میخواهید وهابیت و سلفی بازی را در ایران راه بیندازید ، همان ‌شیعه‌هایِ دو اتشه قشری مسلک هم این غلطِ اضافه را نمی‌کردند که خمینی را راه دهند تا به هیچ رسند و و رسم ‌شیعه واژگونه شود, او حتی به حرمتِ امامِ هشتمِ شیعیان ، نشیمنگاهِ خود را از جایش تکان نداد تا به زیارت ایشان برود، اون چاووز رفیقِ کمونیستِ احمدی نژاد حرمتِ بیشتری قائل شد تا این هندی فریبکار , ، چون خونِ سیک در رگهایش جریان داشتو اصلاِ اعتقادی به ‌شیعه نداشت...
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 11:39
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. ، او خودش را همه کاره می‌دانست، و غیرِ خود و اهدافِ جنون آمیزش چیزی نمیدید و نمیخواست، برای رسیدن به این اهداف هم نه از کشتار نوجوانان گذشت نه از تیرباران متخصصین و ارتشیها نه از جنگِ فرسایشی هشت ساله که جوان کشی‌ مجدد بود و به جای گذاشتن عده ائی معلول و خسارتِ مادی و از دست رفتنِ تمامِ تجهیزاتِ ارتشِ قدرتمندِ شاهِ فقید. / کاش ترکش به زبانِ شما لجن پراکنها خورده بود تا برای همیشه خلقی از دستتان به امان، برو سرِ قبرت لبنان و غزه ، در ایران چه شکری میخورید، خمینی مردم را فریب داد و مردم قبولش کردند ، بعد مردنش و اعمالِ خبیث برِ خلافِ ادعایش جمهوری نکبتِ اسلامی تان مرد و با او به قبر رفت از آن پس هر چه حکومت کرده اید خلاف و غیرِ قانونی‌ ب وده مردکِ الدنگِ کفتار صفتِ معرکه گیر.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 11:40
samuk66 - لندن - انگلستان
لعنت بر احمدی‌ نژاد،کوچک زاده،خامنه ای‌،جلیلی.. درود بر زیبا کلام.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 11:56
مهرداد2538 - تهران - ایران
یک مسئله ای را باید همیشه در نظر داشت وآن اینکه در محدوده مسائل سیاسی علی الخصوص سیاست بین الملل متاسفانه باید با رویکرد اقتضایی و پراگماتیستی، و نه انسانی و اخلاقی با مسائل برخورد کرد. یعنی باید فقط به دنبال منافع ملی بود و باید با کدخدا دست داد. از این جهت حمایت آقای زیباکلام از به رسمیت شناختن اسراییل و سایر مواردی که مطرح کرد کاملاً موجه است. ولی این را هم باید به امثال آقای کوچک زاده گفت که کسانیکه واقعاً در دنیای وحشی امروز می خواهند به دنبال حمایت از مظلوم باشند باید خودشان نسبت به هموطنان خودشان با نامهربانی و اقسام ستم و فساد و سباعت رفتار نکنند و خود را به ملت با انواع روشهای غیر انسانی و غیر اخلاقی و ایجاد ترور و رعب و وحشت به مردم تحمیل نکنند. حالا بماند که این افراد به اصطلاح ضد امپریالیست، خودشان بقول حافظ چون به خلوت می رسند آن کار دیگر می کنند و همه شان در بانکها و کشور های امپریالیست مال و اموال بی شمار دارند و فقط ماموریت دارند که تنور بی ثباتی را برای ایران روشن نگه دارند.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 12:37
New Idea - لندن - انگلستان
کوچیک زاده یا هرچی‌ زاده که هستی‌(و البته جسارته اگه اسمشو بیارم)..هیچ بحثی‌ نیست..خط رو آزاد بذارید و از مردم بخواهید رای و نظرشونو نسبت به شما ۲ نفر به رفراندم یا مقایسه بذارند..اونوقت خودت میفهمی که کی‌ هستی و حق با کیه..پدر مردم زیر تحریم در اومده, اونوقت تو مردک پست از غرور حرف میزنی‌!؟جیب خالی‌ عزتش کجاست مرد ناحسابی‌؟
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 12:59
just_think - جاکارتا - اندونزی
نمیدونم چی‌ بگم. چه طور ممکن که کسی‌ چنین حرفهایی رو بزنه و هنوز زنده باشه. هر کاری می‌کنم نمیتونم این رو بفهمم. مردم برای خیلی‌ کمتر از این حرفها یا اعدام شدند یا سالها تو زندان بودند.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 13:10
Knappenaal - زوریخ - سوئیس
خاک تو سر امام و کوچک زده. بی‌ عزتی، بدبختی و خواری تنها چیزی است که رژیم به ما داده.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 13:11
sama128 - شیراز - ایران
من برای آقای زیبا کلام متاسفم که با این اسب مصاحبه کرد. واقعا که
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 13:28
دوستدار - استهکلم - سوئد
این مناظره جالب سیاسی برای خامنه ای و خاله خرسه خوب است!
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 14:03
babak.tab - تبریز - ایران
منطق انسان مذهبی 2 حالت داره یا حق با منه یا تو نمیفهمی که حق با منه
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 14:53
agha-javad - تهران - ایران
عجب مملکتی و مردمی !!! چه نادانانی در رأس حکومت هستند!!!! چه مناظره ای!!!! آدم‌های بی‌سواد و نادانی‌ که یکدیگر را دکتر می‌نامند!!! به خصوص کوچک زاده که که از تبار لات‌های چاله میدونیست که مطمئنا با زور بسیار دیپلم هم نخواهد داشت چه برسه یک روز درس خواندن در دانشگاه !!!! اینها دکترا در جنایت و دزدی دارند و هرگز در هیچ علوم یا دانشی!!!
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 15:09
sharafYabi - بیمبه - انگولا
بزرگترین دزدیهای تاریخ ایران و دنیا را در طی‌ این مدت در زیر لوای سؤ استفاده از ایه‌های قران و احساسات ملت احساسی‌ ایران انجام دادند و از لحن صحبت کوچک زاده متوجه میشویم که توپ توپ است و اداره کشور با زور پولهای دزدی و استفاده سازمانی از نهاد‌های امنیتی و موارد مطرح شده بالا همچنان ادامه خواهد داشت. زیبا کلام هم که نه زیبا بود و نه کلامی‌ داشت، پس فردا هم از زندان سر در میاره. مملکت ایران احتیاج به نابودی نداشت تا بزرگی‌ خود را ثابت بکند. فرهنگ ذلیل شده ایران توسط شما نشانی‌ از بزرگی‌ ندارد. تنها بزرگی‌، برای حساب بانکی‌ شما و جیره خواران شما می‌باشد (۴%).
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 15:27
parjavan - تهران - ایران
حـ... بیشتر برازندشه
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 16:57
amir-amir - تورنتو - كانادا
لپ کلام را ایشان گفتند چیزى که مرتب بر سر زبان خیلى از ایرانی است٠ شما و همپالگى هایتان حتى نماینده پنج در صدى ایرانى ها هم نیستید پس غلط بى جا مى کنید که براى سیاست خارجى و داخلى کشور نسخه مى پیچید٠
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 17:05
Moama123 - بوداپست - مجارستان
کوچک زده شغلش اینه عزیز من، پول در میاره با این اراجیف. کی‌ میاد آخه نون خودشو آجر کنه.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 21:07
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
این کوچک زاده از اون باز پرس بی‌ همه چیز که چشم جوونا ی مارو می‌بنده که شناخته نشه و حرصه از دهانش درمیاد میگه،باشد تا صبح دولتت بدمد،دروغ گو با دوتا ایه میخا یبگی مسلمانی.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 20:42
new idea - لندن - انگلستان
وقتی‌ طرفت کسیه که هر چرندی دلش بخواد میگه و میگه چون امام گفته پس همینه و همین درسته،چه ارزشی داره خودش و طرز فکرش؟! ولش کنید واسه خودش بچّ...ه
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 21:18
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
این نظام مثل یک دیوانه زنجیرى میمونه. خطرناک همراه با رفتارها و حرکات حساب نشده. در درى ورى هاى این مردک دیوانه کوچکزاده کاملا مشخص بود که خطرناکى و دیوانگى این بشر تا چه حد رسیده. حالا این یک نمونه کوچک این نظام است. بدور از واقعیت میلیاردها فرسنگ دور از ملت و ناشنوا در برابر خواسته هاى ملت. آلوده در ایدیولوژى و جهانبینى دور از انسانیت و زد بشریت. گم شده در گرد و غبار اسلام ١٤٠٠ سال پیش. این زیباکلام هم مال خودشونه وگرنه تا الآن ١٠ بار کشته بودنش
دوشنبه 26 اسفند 1392 - 08:18
tarkofski - استكهلم - سوئد
زیبا کلام از ترسش و اینکه بعد از مناظره باهاش برخورد کنن نتونست راحت حرف بزنه . مجری هم که دقیقا نقش .. باقر رو داشت
دوشنبه 26 اسفند 1392 - 13:28
بشنو از نی‌ - لوگانو - سویس
واقعا از سخنان آقای کوچک زاده لذت بردم. ایشان از روی خریت صحبت میکرد، و آقای زیبا کلم از روی خیانت. کسی‌ از یک آدم بیسواد انتظاری ندارد. ولی‌ کسی‌ که پست استادی دانشگاه را دارد فقط میتواند خائن باشد، (از خود رژیم) که با این حرفش سرش تا بحال بالای دار نرفته.
‌سه شنبه 27 اسفند 1392 - 14:04
mosafer60 - لندن - انگلیس
خاک تو سر ملتی که این نمایندهٔ اونهاست
‌سه شنبه 27 اسفند 1392 - 22:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.