سند سوءاستفاده مدیرعامل قبلی باشگاه پرسپولیس منتشر شد

سایت خبری جام در این رابطه نوشت:
پرسپولیس در یکی دو فصل اخیر بازیکن گران زیاد داشته که رضا حقیقی یکی از همین گران قیمت هاست. کسی که در قراردادش شرط شده در صورت رفتن رویانیان او هم می رود با یک قرارداد نجومی به پرسپولیس پیوسته است.
فقط خودتان بندهای قرارداد رضا حقیقی را بخوانید. هر کدام از گل هایی که حقیقی برای پرسپولیس ۵ میلیون تومان آب می خورد. با این اوصاف دوست دارید حقیقی برای پرسپولیس گل بزند؟!این هم از قرارداد رضا حقیقی این بازیکن مشهدی:


قرار داد حقیقی



صاحب نیوز : اما سوال اینجاست که آیا در رابطه با این نوع قراردادها و رفتارهای عجیب آقای مدیرعامل هیچ نهاد نظارتی برای پاسخ گویی در کشور وجود ندارد؟

+67
رأی دهید
-6

piki82 - تورین - ایتالیا
اینجور قراردادها رو که همه میبندن !نویسنده مثکه خیلی از مرحله پرت بوده ! فقط اون بند آخرش بد هست که اونم چون پرسپولیس دقیقا تو اون پست میلنگید خواسته هرجور شده جذبش کنه ! در کل خوب کاری کرده تو این مورد !
شنبه 24 اسفند 1392 - 22:29
تیتو تیتو - تهران - ایران
نه پاسخگویی ندارد طرف سرداره نظامه ! اینها دزد های معمولی نیستن که افتابه بدزدند اینها دزدهای محترم و تو قواره های میلیاردی هستند باید شانشان حفظ شود مثل حاجی فتـل ها و هدایتی ها .مگه مملکت خر تو خره که با اینها برخورد بشه بلانسبت نفرمایید حضرت اقا چی میگه اونوقت باید احترامشون حفظ بشه !
شنبه 24 اسفند 1392 - 22:40
cantona - شاهین شهر - ایران
وقتی لنگی ها ، از این سردار دزد نظام حمایت می کردند مشخصه که چقدر سطحی نگر و بی ریشه هستند . رویانیان با پول های دزدی که از جیب ملت ایران ریخت و پاش میکرد ، تیمش را بست و در این 3 سالی که مدیرعامل بوده حتی سهمیه آسیایی هم نگرفتند و سال به سال مفتضحانه تر نتیجه گرفتند . ده ها میلیارد خرج کردند ، به داورها پول کارت به کارت کردند و در اخر یک جام حلبی هم نگرفتند ...!
شنبه 24 اسفند 1392 - 21:56
paksan - آمریکا - آمریکا
برای یک نیم فصل بد هستش؟! تازه پولی که به باشگاه فجر پرداخت شده رو هم باید به قیمت این بازیکن برای یک نیم فصل اضافه کرد . واقعاً انقدر می ارزید؟
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 00:28
انقلاب دوم - هامبورگ - آلمان
قشنگ معلومه که این تکه کاغذ جعلیه، اگر هم جعلی نباشه خیلی‌ مسخره است که قرارداد میلیاردی یک بازیکن باشگاه لیگ برتری همین ۴ خط باشه، من که باورم نشد.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 01:20
sheys - توکیو - ژابن
هر روز هر روز افتضاح و رسوایی برای لنگیها....۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 01:25
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
یکی به من بگه این برگه چه ایرادی داره!! بازیکن خوب خواستن هزینه هم داره دیگه، به جا اینکه ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون یک جا بدن شرط گذاشتن، ایرادش چیه!! ما ایرانی ها فقط بلدیم گیر بدیم ولی من یک چیز متوجه شدم!! شاهین شهر، شهر جنگ زده های جنوب، بلغارستان ایران هم اینترنت داره، من نمیدونستم کسایی که ژابن خلاف میکنند و شبها تو سونا میخوابن هم میان داخل اینترنت، آب که سر بالا بره...........
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 02:51
new idea - لندن - انگلستان
لطفا در نوشتن خبر دقت کنید.۵ بار متن و ضمیمه رو خوندم تا منظور شما رو بفهمم..گاهی‌ حذف یک فعل داستانی‌ میشه!
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 12:29
sheys - توکیو - ژابن
اولا تو ژاپن اقامت داریم نه اینکه بریم انگلیس بگیم لواط کردیم و پناهندگی بگیریم دوما نوش جونمون خلاف می‌کنیم شب‌ها هم میریم تو محله روپونگی توکیو تیکه‌های انگیلیسی رو چپ و راست می‌بریم هتل
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 11:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.