طعنه سنگین به دروازه بان استقلال/گلی که رحمتی خورد ،ویدیوی منتخب بیلد

wcup2014 :گلی که مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا از مرزهای قاره کهن فراتر رفت و سایت روزنامه بیلد آن را در میان ویدیوهای منتخب خود و در واقع ویدیوی منتخب هفته قرار داد...بیلد با اشاره به تومیسلاو پیپلیکا دروازه بان سابق تیم انرژی کوتبوس که به خوردن گل های عجیب  و خنده دار مشهور بود ،نوشت:«پیپلیکا را فراموش کنید ،رحمتی وارد می شود.



البته طعنه زدن به دروازه بان استقلال فقط مختص بیلد نبود.سایت یاهو هم در بخش ورزشی خود فیلم صحنه گل خوردن مهدی رحمتی، دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال ایران در دیدار مقابل الریان قطر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را منتشر و آن را اشتباهی شرم‌آور و مضحک توصیف کرده است.



به غیر از سایت یاهو این خبر در سایت‌های بین‌المللی دیگری هم منتشر و از آن به عنوان یکی از بدترین گل‌هایی یاد شده که تا کنون یک دروازه‌بان دریافت کرده است. سایت شبکه تلویزیونی ESPN آمریکا هم این اشتباه رحمتی را در بخش ویدئوهای کمدی خود قرار داده است.
 

 


+95
رأی دهید
-63

behzad2010 - رتردام - هلند
راسته‌ که میگن چوب خدا صدا نداره،چه اهانت‌های که به داوری نشد,همین طرفدار‌های این آقا,به یک هفته نرسید
جمعه 23 اسفند 1392 - 22:18
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
خیلی‌ بی‌ خود کردن! رحمتی هرچی‌ باشه ایرانی‌ و هموطنه،،هر دروازه بنی ازّ این بدتر‌ها هم سوتی داده, ما با دوستان کیسه‌ای سر به سر هم میذاریم که اونم واسه کل کل کردن و کری خونییه،به هر حال رحمتی جام جهانی‌ و درخشیدن احتمالی‌ در جام جهانی‌ را از دست داد اما همین مطلب هم میتونه تبلیغ خوبی‌ واسش باشه ،یادمه شهاب گردان فصل قبل در بازی دوم خود و اواخر بازی یه همچین سوتی را داد و با همون سوتی تیم‌ پرسپولیس و اون مربی‌ پرتقالی که اسمشو یادم رفته وارد بحران و حاشیه‌های سنگین شدن
جمعه 23 اسفند 1392 - 22:05
halk_35 - لیوواردن - هلند
دوستان گذشته از استقلالی یا پرسپولیسی بودن به قول دوستمون عقاب اسیا ایرانی بودن رو در نظر بگیریم . حالا طرف هر کی میخواد باشه . بحر حال اونم انسانه و این جور اشتباهات حالا یا توی ورزش یا زندگی شخصی برای هر کسی ممکنه پیش بیاد . کامپیتر هم اشتباه میکنه چه برسه به انسان . استقلال ، پرسپولیس یا هر تیم دیگه ای که باشه بیرون از ایران نماینده ماست و برای پیروزی تک تک شون امیدوارم .
جمعه 23 اسفند 1392 - 23:54
Artosh - آدلاید - استرالیا
:)))) همینه دیگه دوستان کیسه کش ادعای جهانی شدن دارن، بندگان خدا راست میگن. کیسه جهانی شده بدجووووووورم شده. ؛) تا شما باشید مثل بربرها نریزید تو پیج دنیل.
شنبه 24 اسفند 1392 - 01:25
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
توپ ار دستش سر خورد و این برای هر دروازبانی ممکن است اتفاق بیفتد.
شنبه 24 اسفند 1392 - 08:19
abdolmalek - رامسر - ایران
behzad2010-رتردام-هلند...کاملا بنده و خیلیها با شما موافقیم..بعضی ها حس ناسیونالیستی شون بدجوری گل کرده..یه وقت نچان .این پنگوئن کسی هستش که خودش رو عقاب آسیا!!!!!میدونست و الان هم داره ادعاش .. دنیا رو پاره میکنه..مگه همین آقا نبود که فکر میکرد تیم ملی رو کاکل این آقا میگرده..مگه همین آقا نبود که با کمال وقاحت و بی ادبی هرچه خواست پشت سر کی روش گفت و تیم ملی رو ترک کرد...بله آقایون ما یادمون نرفته...چوب خدا صدا نداره..مهدی رحمتی همیشه در نزد ما بهترین پنگوئن لایی خور بوده و خواهد بود.
شنبه 24 اسفند 1392 - 08:24
sheys - توکیو - ژابن
هنوز هم سرور عابدزاده و لنگیایی ۴۴۴۴۴۴۴
شنبه 24 اسفند 1392 - 11:34
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
برای الیور کاهن بهترین دروازبان تاریخ در فینال جام جهانی‌ هم چنین اتفاقی‌ افتاد.مهم نیست.
شنبه 24 اسفند 1392 - 13:16
piki82 - تورین - ایتالیا
کلا بعضی وقتها خون به مغزش نمیرسه...سوتی وحشتناک زیاد میده ! گلی که از معدنچی خورد هیچوقت یادم نمیره ! واقعا بعد از عابدزاده دروازه بان به دردبخور ندیدیم !
شنبه 24 اسفند 1392 - 22:39
tashtar12 - بلینگهام - ایالات متحده آمریکا
. چنین چیزی برای هر کسی پیش می آید. حتما همه ما پله را می شناسیم واقعا سلطان فوتبال. اما در یکی از مسابقات فیلمش هست که ایشان دروازه خالی یعنی بی دروازه بان هفت متری در جلوش بود ولی باز توپ را نتوانست گل کند. رحمتی هم بشر است. و به نظرم شاید از بهترین دورازه بان های تاریخ فوتبال ما باشد. راستی از عزیز اصلی چه خبر؟
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 04:06
hovakhshatare - تهران - ایران
همه‌ی دروازه‌بان‌ها ممکنه از این اشتباهات بکنند. اما خیلی متاسفم که یه سری‌ها برای کل‌کل و فقط برای این که کم نیارن اسم قهرمان بزرگی مثل عابدزاده رو خراب می‌کنند یا به طالب‌لو فحاشی می‌کنند و ... من نه طرفدار استقلالم و نه پرسپولیس. اصلا از فوتبال باشگاهی ایران خوشم نمیاد و فقط فوتبال ملی رو نگاه می‌کنم. اما عابدزاده به نظر من بهترین دروازه‌بان تاریخ ایران و شاید هم آسیا است. بازی تاریخی با استرالیا رو یادتون بیاد و خجالت بکشید! چطور عابدزاده یه تنه ایران رو برد به جام جهانی اما به اسم خداداد عزیزی تموم شد! اگر هر دروازه‌بان دیگه‌ای اون‌روز توی دروازه‌ی ایران بود خداداد عزیزی باید نوزده تا گل دیگه می‌زد تا ایران صعود کنه! یه کم به قهرمانان ملی خودتون احترام بذارید.
یکشنبه 25 اسفند 1392 - 08:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.