طرح جدید سفارت مجازی آمریکا؛ گفت‌و‌گو با «نامداران» ایرانی-‌آمریکایی

نادر انقطاع٬ استاد دانشگاه پنسیلوانیا

رادیو فردا :وبسایت سفارت مجازی آمریکا در ایران از پنجشنبه٬ ۲۲ اسفندماه برنامه‌های ویدیویی اینترنتی‌ای را به منظور معرفی «نامداران ایرانی-‌آمریکایی» آغاز می‌کند.  اولین میهمان این برنامه نادر انقطاع٬ مهندس الکترونیک و استاد دانشگاه پنسیلوانیا است.

سفارت مجازی تهران که توسط وزارت خارجه مدیریت می‌شود در وبسایت خود اعلام کرده است که از طریق این برنامه‌های منظم پرسش و پاسخ ویدیویی٬ مخاطبان امکان خواهند داشت پرسش‌های خود را با ایرانی‌-‌آمریکایی‌های موفق مطرح کنند.

نخستین میهمان این برنامه که روز پنجشنبه٬ ۲۲ اسفند به صورت آنلاین می‌توان آن را دنبال کرد٬ نادر انقطاع٬ مهندس الکترونیک و استاد تمام وقت دانشگاه پنسلیوانیا است.

گفتگو با نامداران





به نوشته وبسایت سفارت مجازی تهران نادر انقطاع که سال ۱۳۳۴ در تهران متولد شده است٬ در مقطع کارشناسی دانشکده فنی دانشگاه تهران تحصیل کرده و سپس مدرک کارشناسی ارشد و دکترای خود را از موسسه فناوری کالیفرنیا دریافت کرده است.

آقای انقطاع اکنون استاد دانشکده «نِدویل رمزی» دنشگاه ایالت پنسیلوانیا است. این دانشکده وابسته به گروه مهندسی الکترونیک٬ سیستم و بیو مهندسی٬ فیزیک و ستاره شناسی است.

نادر انقطاع به همره تیمش در زمینه فرامواد (متامتریال) و پلاسمانیک اوپتیک ایده‌‌ها و موضوعات متعددی را مطرح کرده‌اند.

ویدیوی این برنامه و سایر برنامه‌های «گفت‌و‌گو با نامداران» به صورت زنده از طریق وب‌سایت سفارت مجازی تهران پخش خواهد شد و علاقمندان می‌توانند سوالات خود از میهمانان را از طریق شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک٬ توئیتر و گوگل پلاس سفارتخانه مجازی تهران٬ مطرح کنند.

+39
رأی دهید
-5

goosfand - نیویورک - آمریکا
ای بنازم به این خانواده انقطاع؛ همین آقا از نظر علمی‌ واسه خودش شاخیه، و عمری رو هم توی آمریکا بوده، اما بسیار دقت میکنه که فارسی‌ فاحشه حرف نزنه، نه مثل این سوسول‌فرنگیها که چنان انگلیسی‌ رو توی فارسی میچپونند که انگار انگلیسی‌ زبان مادریشون بوده و بعدش رفتند فارسی یاد گرفتند! حالا جالبه که همین ملت به آخوندا فحش میدند، اما دقت ندارند که آخوند هم مثل اینا وقتی‌ میره بالای منبر، از واژه‌های عربی‌ برای چاشنی حرفاش سود میبره، دقیقا مثل این سوسول‌فرنگیها! درود بر هر چی‌ ایرانی واقعی‌ هر جای دنیاست، بویژه بر نادر و ناصر انقطاع
‌پنجشنبه 22 اسفند 1392 - 17:27
senator x - تهران - ایران
درود بر هـرایـرانـی مـوفـق در هـر کجای دنیا.
جمعه 23 اسفند 1392 - 04:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.