بازداشت مرد ایرانی به اتهام قتل همسرش در منچستر

روزنامه ایران : مرد 35 ساله ایرانی همسر 30 ساله خود را با 19 ضربه چاقو در منچستر به قتل رساند.
 به گزارش پلیس انگلیس، حسادت شوهر باعث بروز این قتل شده است. پلیس انگلیس گزارش داده رفتار فرخنده-مقتول- حسادت و بدبینی جهانگیر-قاتل- را برانگیخته و باعث بروز این واقعه خونین شده است. اطلاعات پلیس حاکی است، جهانگیر یک هفته قبل از اقدام به قتل همسرش، وی را تهدید به مرگ کرده بود. مأموران جسد فرخنده را در آپارتمان‌شان واقع در منچستر یافته‌اند. براساس گزارش پلیس، فرخنده در سال 2012 با شوهرش جهانگیر در حالی ازدواج کرده که از شوهر قبلی خود یک پسر شش ساله داشت. اطلاعات پلیس حاکی است پسر شش ساله فرخنده نخستین کسی است که با جسد مادرش روبه‌رو شده بود. در شب حادثه فرخنده به مهمانی رفته بود که شوهرش او را در حال گفت‌وگو با یک مرد دید و این موضوع باعث خشم جهانگیر شد و به همین خاطر در مشاجره شدیدی با زنش او را با ضربات پیاپی چاقو به قتل رساند. جهانگیر پس از دستگیری از سوی پلیس قتل همسرش را پذیرفته و آن را ناشی از حسادت و کنترل نکردن احساسات خود توصیف کرده است. پلیس انگلیس می‌گوید جهانگیر سال‌هاست در این کشور زندگی می‌کند و به‌خوبی با خلق و خوی مردم و زندگی آن‌ها در کشورهای اروپایی آشنایی داشته است. «کارلا کاتینگ» یکی از دوستان فرخنده درباره این قتل به پلیس گفت: فرخنده دو ماه قبل از آن‌که کشته شود برایم تعریف کرده بود شوهرش با او بدرفتاری می‌کند. فرخنده حتی یک‌بار گوشی تلفنش را روشن گذاشته بود که من حرف‌های شوهرش را هنگام مشاجره با او بشنوم و از این طریق شنیدم که جهانگیر با فرخنده در حال دعوا بوده و وی را تهدید به مرگ می‌کرد و سیلی محکمی هم به صورت فرخنده زده است.

اظهارات «کارلا» در دادگاه علیه جهانگیر بود. یکی دیگر از دوستان خانوادگی این زوج به نام «عبدالمجید» در جریان بازجویی گفت جهانگیر یک بار ضربه‌ای به صورت فرخنده زد و این به خاطر آن بود که فرخنده به او در مورد رفت و آمدها و ارتباط‌هایش دروغ می‌گفت. عبدالمجید اضافه کرد او و فرخنده فرزندانشان را به یک مدرسه می‌بردند و بارها فرخنده را دیده که  صورتش کبود شده و زیر چشم‌هایش ورم داشت. این شاهد اضافه کرد: حتی یک‌بار فرخنده به من گفت قصد دارد از جهانگیر جدا شود و رفتارهای او را به پلیس گزارش دهد. با وجود این درگیری‌ها بین زن و شوهر منجر به قتل فرخنده شد و قاتل (جهانگیر) پس از ضربات چاقو به گردن همسرش، جسد او را در اتاقی رها کرد تا این‌که پسر فرخنده با دیدن در قفل شده اتاق خواب با پلیس تماس گرفت و گفت ساعت‌هاست مادرش از خواب بیدار نمی‌شود و پلیس هم پس از ورود به آپارتمان با جسد خونین این زن روبه‌رو شد.
جهانگیر در دفاع از خود در دادگاه گفته که شب قتل یک ناشناس 25 بار با تلفن همراه همسرش تماس گرفته اما فرخنده هیچ پاسخی به این تماس‌ها نداده است.
با توجه به اظهارات متهم، قاضی «جان جونز» در این باره می‌گوید: قاتل تلفن‌های همسرش را شنود می‌کرد و قتل با برنامه‌ریزی صورت گرفته است، او حتی بارها همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داده و تهدید به مرگ کرده بود. به گزارش پلیس، هدف از ازدواج جهانگیر با فرخنده تنها برای اقامت بیشتر در بریتانیا بوده در غیر این صورت مجبور به ترک بریتانیا و بازگشت به ایران می‌شد.

+60
رأی دهید
-29

biparva-jan - تهران - ایران
حسادت به چی؟ نکنه خدایی نکرده مقتول با دیگران هم برو بیا داشته؟
شنبه 17 اسفند 1392 - 11:47
Persis - لندن - انکلیس
٦ماه بیش در إسکاتلند، کلاسکو ، مرد همسرش را کشت بخاطر شک به خیانت کشت ، حال در منجستر ، ،،فاجعه است ! داریم به سوی باکستان میرویم
شنبه 17 اسفند 1392 - 12:00
sheys - توکیو - ژابن
این زنی‌ که ما دیدیم داد می‌زنه که .. چیزی نباشه که یارو نمیزنه طرف رو شاپالاق بکنه
شنبه 17 اسفند 1392 - 12:10
مسافر غربت - کالمار - سوئد
Leila.leila گوتنبرگ سوئد...تو که با هر خبر بد از یک افغانى شروع به فحاشى به افغانها میکنى...به نظرت نباید اروپا و امریکا ایرانیها رااخراج کنه...البته اگه خودت هم سر و کارت هنوز با اداره مهاجرت هست حواست جمع باشه بیرونت نکنند
شنبه 17 اسفند 1392 - 12:05
nasle sukhte - مسکو - روسیه
دستش درد نکنه ، زن یا مرد خیانتکار باید کشت، اگه میخواستی از این کارها کنی چرا دیگه ازدواج کردی
شنبه 17 اسفند 1392 - 12:30
Kamran Kurdeh - قاهره - مصر
عاقبت جفتک زدن . خدا را شکرکردها بی بند و بار نیستن.
شنبه 17 اسفند 1392 - 12:31
new idea - لندن - انگلستان
آخه مردک،زنت مشکل داشت،طلاقش میدادی،کشتن چیه دیگه، مود شده،اینو بکش اونو بکش؟!!
شنبه 17 اسفند 1392 - 12:32
reality check - تهران - ایران
بر اساس چه منبعی روزنامه ایران نوشته ایرانی !!!! ملیتش ایرانی نبود نگاهی به گزارش Manchester evening news online بیندازید .اسامیJahangir Nazar Farkhanda Younis. .بیشتر به پاکستانی میخورد تا ایرانی . از سایت محترم خواهشمندم لطفامنابع معتبر برای خبررسانی انتخاب کنیداین حداقل شرط مراتب خبرسانی است.
شنبه 17 اسفند 1392 - 12:43
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
sheys - توکیو - ژابن.بر چه اساسی در مورد افراد اینقدر راحت قضاوت میکنی؟ بر فرض اگر مسئله ای هم باشد طلاق را برای چه گذاشته اند مگر زن برده یا زر خرید مرد است که هر وقت هوس کرد دست به چاقو یا خشونت شود.
شنبه 17 اسفند 1392 - 12:55
m.n.s - کرج - ایران
راستی Leila.leila سوئد.. کجائی خانم ؟
شنبه 17 اسفند 1392 - 13:02
Lolalola - پاریس - فرانسه
حالا مردا بیان، راجع به فرخنده بگن! همونایى که میگفتن ساناز نظامى حقش بوده، همونایى که راجع به سوء استفاده زنهاى ایرانى قضاوت میکردن. کجایید؟!
شنبه 17 اسفند 1392 - 13:07
babak.ae - تهران - ایران
. «کارلا کاتینگ» فارسی بلد بوده یا فرخنده و جهانگیر به زبان انگلیسی دعوا میکردن ؟!
شنبه 17 اسفند 1392 - 13:20
جنگنده - تهران - ایران
آخه نیدونم زنی که میخواد بره دنبال هرزگی و لاس زدن با مردهای دیگه، چه اصراریه که ازدواج کنه. خوب برو به همون فاحشگیت برس دیگه، زندگی یک مرد رو هم به این روز ننداز. لاشی بازی هم حدی داره. زن و مردی که متاهل میشوند باید این کثافتکاریها را کنار بگذارند و فقط به فکر یکدیگر باشند.
شنبه 17 اسفند 1392 - 13:31
princesse - تهران - پرژن
واقعا روزنامه‌ها و خبرگزارهای داخلی‌ دیگه شورش رو در اوردند اینقدر دروغ پراکنی برای چه؟! این ۲ نفر اصلا ایرانی‌ نیستن روزنامه‌های خارجی‌ اشاره‌ا‌ی به ملیت نکردند فقط نوشتن مسلمان هستن .
شنبه 17 اسفند 1392 - 15:49
faranak-montreal - مونترال - کانادا
biparva-jan - تهران - ایران-اونهایی که به این زن توهین میکنن دهانشون عین گاله بازه خودتون میدونید مردهای ایرانی اینجا دیگه جون جون جون جون ......واسه بلوندها نزاشتن پاشون به فرودگاه رسید همینطوری سرشون میجونبه والی میخوان زنشون مثل چی تو سری خور باشه خدا را شکر زنهای ایرانی هم مثل عربها و افغانها توسری نمیخور و خوب از پس این نامردها بر میان
شنبه 17 اسفند 1392 - 15:53
faranak-montreal - مونترال - کانادا
جنگنده - تهران - ایران-البته من با تو در این مورد موافقم ولی بعضی مردهای ایرانی تا میان دنبال خیابون سنت لورانس میگردن بعد انتظار دارن زنشون براشون قرمه سبزی بار بزاره آقا بعد از شاهکارش میاد خونه غذای مکفی بخوره ,خیلی کم پیدا میشه مردهای پولدار ایرانی که زنه ایرانی بگیرن چون های کلاس میخوان و این خانوم بلوندها بعد از ٤ سال حسابی پول مرده را بالا میکشن و میرن دنبال عیش و نوش چون قانون همه چیز را نصف به زن میده
شنبه 17 اسفند 1392 - 16:09
parjavan - تهران - ایران
ماده 630 قانون مجازات اسلامی کتاب پنجم تعزیرات مصوب 1375. هرگاه مردی همسر خود را در حال زنا با مرد اجنبی ‌(غریبه و نامحرم) مشاهده کند و علم به تمکین (رضایت) زن داشته باشد می‌تواند در همان حال‌ آنان را به قتل برساند و در صورتی که زن مُکرَه (مجبور) باشد فقط مرد را می‌تواند به قتل برساند. جهت یادآوری به بازدیدکنندگان غیرتی سایت محترم ایرانیان یو کی. یادتون باشه بهشت مردهای متأهل کشورهای اسلامی است و بهشت زن های متأهل کشورهای غیر اسلامی است اما خطر مرگ از سوی مردان کله خر هم تهدیدتون میکنه
شنبه 17 اسفند 1392 - 15:59
faranak-montreal - مونترال - کانادا
Kamran Kurdeh - قاهره - مص-جوک نگو یک کرد میشناسم که ٣BAR شوهر کرده واسه همشون از بانک وام گرفته تا همین الانش داره قسط بانک میده و با دوست پسرش زندگی میکنه , لطفآ جمع نبند
شنبه 17 اسفند 1392 - 16:12
daniel.hil - تل آویو - اسرائیل
اینها پاکستانی بوده اند نه ایرانی . ضمنا عنوان خبر چیز دیگری هست با این عنوان :. Jealous husband killed bride after she had irthday sex with another man. از سایت زیر خبر را کامل مطالع کنید :. https://www.manchestereveningnews.co.uk/news/jealous-husband-killed-bride-after-6772380. ضمنا خبر مربوط به آپریل 2013 هست و قدیمی هست .
شنبه 17 اسفند 1392 - 16:31
ali-dk - لونگبو - دانمارک
دستش درد نکنه گه این فاحشه را بدرک واصل کرده . ازدواج نمی کرد می رفت دنبال دادنش .
شنبه 17 اسفند 1392 - 16:32
princesse - تهران - پرژن
reality check - تهران - Daily Mirror نوشته پاکستانی‌ هستند .!
شنبه 17 اسفند 1392 - 16:33
brian - درامن - نروژ
این خانم و آقا ایرانی‌ نیستند،.( اگر در گوگل سرچ کنید، کل داستانو متوجّه میشین که اینها پاکستانی‌ هستند ) نوشته لطفا هر خبری رو بدون تحقیق نذارید رو سایت.
شنبه 17 اسفند 1392 - 17:13
kimiaa - تهران - ایران
به نظر نمیاد اینا ایرانی باشند.بهرحال سایتهای انگلیسی واضح ننوشته اند اصالت اینها رو ولی اسامیشون نمیخوره به ایرانی.علت قتل هم این بوده که خانم دوست پسرشون رو دعوت کردن خونه تا به مناسبت تولدش سکس داشته باشن و اقا هم اومده و...!
شنبه 17 اسفند 1392 - 17:21
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
از نوادر است زنِ ایرانی برای خیانت کردنِ همسرش, او را بکشد، اگر این اتفاق میفتاد ۹۰ درصد مردانِ متاهلِ ایرانی الان به دستِ زنانشان کشته شده بودند، . شوهر کشی‌ هم که الان در ایران کمی‌ رایج شده به این خاطر است که, زن نمی‌تواند آزادانه طلاق بگیرد، ساپورتِ مادی ندارد، بچه‌ها را از او میگیرند، جامعه نگاه بدی به او دارد و قانون مالِ عهدِ دقیانوس است ضدّ زن آنهم به نفع مرد.
شنبه 17 اسفند 1392 - 17:34
leona - لندن - انگلیس
قابل توجه دخترخانم های داخل ایران که ندیده و نشناخته تن به چنین ازدواج هایی می دهند (از راه دور و یا عروس های پستی) اغلب آقایونی که بیرون کشور به عنوان پناهنده زندگی می کنند (البته نه همه ) اما غالبا خل و چل و عقب افتاده و شکاک تشریف دارن.بیماران روانی که بدون اینکه تحت درمان قرار بگیرن در سطح جامعه تردد دارند و اغلب هم نه سواد درست و حسابی دارن و نه پدر و مادر و خانواده درست و حسابی.نظیر این شازده ها به وفور در این سایت کامنت می ذارن از جمله در مورد این مطلب دهان متعفن خود را گشوده و قربانی را ندیده و نشناخته فاحشه می خوانن.اغلب این تحفه ها بیکار و مفت خور تشریف دارن و حتی 1 روز هم سرکار نرفته اند.
شنبه 17 اسفند 1392 - 18:15
senator x - تهران - ایران
ali-dk - لونگبو - دانمارک:چطور شما بعنوان یک آدم بخود اجازه دادی چنین تهمتی باین خانم بزنی؟آیا شما کاملا از نزدیک با خانم آشنا بودی؟من اصلا مذهبی نیستم ولی جهت اطلاع شما باید بگویم پیغمبراسلام ندیده چنینن حکمی مثل شما نمیکرد.من نمیدانم شما چندسال دراروپا زندگی میکنید,برای طرزتفکر شما متاسفم.
شنبه 17 اسفند 1392 - 18:29
princesse - تهران - پرژن
leona - لندن - کاملا موافقم دقیقا درست گفتی‌ .
شنبه 17 اسفند 1392 - 18:56
azadeh11 - آمستردام - هلند
سناتور خ - تهران - ایران. نمیدونم چه تنفری از زنها داره که دائم هر چی‌ فکر می‌کنه می‌نویسه، و فحش میده. بنظر ایشان همه زنها فاحشه هستند. نمیدونم این‌ها که اینقدر فحش میدهند به زنها خودشون خواهر و مادر ندارند، منظoر اینها از این همه بد و بیراه چیه،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 17 اسفند 1392 - 20:07
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
تعجب میکنم از سایت ایرانیان که کامنت علی از لونگیو دانمارک را بدون سانسور درج کرد درست است که ازکلمه زننده استفاده نشده ولی مفهوم ان کاملا مشخص است حالا بگذریم ازاینکه که به یک خانم هموطن قربانی خشونت اینچنین اتهام میزند و توهین میکند.
شنبه 17 اسفند 1392 - 20:14
وکیل دادگستری معلق سیاسی - لندن - انگلستان
sheys - توکیو - ژابن- اولا آنهایی را که شما دور ور خودتان می بینید و قیافه هاشان داد نمی زند ! را لطفا بفرمایین چه شکلی هستند که ما هم بدانیم. ثانیا ( از آن نترس که های وهوی دارد از آن بترس که سر به توی دارد ).
شنبه 17 اسفند 1392 - 20:46
ekman - شیراز - ‫ایران
به ملیّت این دو نفر کاری ندارم،ولی وقتیکه دو نفر یکدیگر را دوست ندارند باید به زندگی مشترک خاتمه دهند که کار به اینجا نکشد که فردی کشته،کودکی بی مادر و مردی بیشتر عمرش را توی زندان بگذراند.اگر آنچه که در مورد این خانم گفته شده صحت داشته باشد،یک مرد منطقی چرا بخاطر چنین زنی باید عمری در حبس باشد،از هم جدا میشدند.ما که تنها و یکطرفه به قاضی میرویم،مسلما راضی برمیگردیم.فحاشی و توهین به شخصی که کشته شده و نمیتواند از خودش دفاع کند منطقی و انسانی نیست.
شنبه 17 اسفند 1392 - 21:05
shivaa - تهران - ایران
چرا اخبار ناصحیح پخش میکنید اینها ایرانی نبوده و پاکستانی بوده اند و خانم هم با مردان متعددی رابطه داشته علاوه بر داشتن شوهر.این پاکی ها خیلی بی جنبه ان
شنبه 17 اسفند 1392 - 21:26
رزم جو - لوس انجلس - امریکا
شلوغ نکنید دوستان این خانواده ایرانی نبوده.
شنبه 17 اسفند 1392 - 21:37
سرسره - اهواز - ایران
shirzan e irani-leona-لندن- با هر دو شما موافقم خوب جواب اراجیف این اقایان بی فرهنگ وا مانده رو دادین
شنبه 17 اسفند 1392 - 22:10
faranak-montreal - مونترال - کانادا
ali-dk - لونگبو - دانمارک-تو که معلومه یک روانی هستی که ٢ تا زن از دستت فرار کردن جون سالم به در بردن
شنبه 17 اسفند 1392 - 23:26
faranak-montreal - مونترال - کانادا
مسافر غربت - کالمار - سوئد-biparva-jan - تهران - ایران-m.n.s - کرج - ایران-اینجا و نایستد لیلا لیلا liala liala کنید, همتون میدونید که افغانی چه ایرانی چه عرب اصولا مسلمونها چه هستد, زن را جز مالکیت خودتون میدونید , مسلمونا خودشون هزار جا سرشون گرمه اما این حق را از زنشون میگیرن فقط میخوان یک زنی خونه باشه که جلو فامیل پوز بدن که ما هم خونواده داریم امام تفریحاشون باید بیرون از خونه به راه باشه صیغه ٤ تا زن .. و تا زن نمیخادشون میکشند . نمونش اون مرتیکه خانوم باز محمد خانی که با زندگی ٢ زن بازی کرد , و حال آزاده زیر سایه اسلام صفا میکنه .
شنبه 17 اسفند 1392 - 23:35
senator x - تهران - ایران
azadeh11 - آمستردام - هلند:بنظر میرسد که کامنت ها را اشتباهی میخوانی.ali-dk - لونگبو - دانمارک, باین خانم توهین کرده بود ومن بایشان اعتراض کردم و شما باتوجه یاینکه در اروپازندگی میکنی,ولی هنوز بی ادب و عقب مانده باقی مانده ائی.
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 00:40
ali-dk - لونگبو - دانمارک
می گویئید این خانم دوست پسرش را دعوت کرده که سکس داشته باشد بعد شوهرش هم بیاید ببیند نباید می کشت ؟ آنهائی که با کامنت من مخالف هستند حتماً چنین موضوعی ..عادی است
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 01:41
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
مسافر غربت - کالمار - سوئد . بین ایرانی‌های خارج از ایران نسبت تحصیل‌کرده‌ها و آدمهای مفید به ایرانی‌های نخاله انقدر زیاد هست که هر جامعه‌ای بخواد از این موردها چشم پوشی کنه. اما افغانیهای تو ایران فقط جز قشر موذی و مضر هستن که یا قتل و جنایت می‌کنن یا تو کار شریف تولید و قاچاق مواد مخدر هستن . خیالتون هم از بابت من و ادارهٔ مهاجرت راحت باشه من مثل تو و هموطنانت پناهنده نیستم و خیلی‌ سال هست که اینجا زندگی‌ می‌کنم و مالیات میدم که شکم تو و خانواد‌ت سیر بشه
شنبه 17 اسفند 1392 - 23:55
ali-dk - لونگبو - دانمارک
واقعاً خیلی خنده دارد که می گویند شوهرش حسود بوده . اگر دوست دحترش بود با کسی دیگری سکس داشت آنوقت می گفتن این مرد حسود است نه اینکه زنش با مرد دیگری سکس داشته بگویند شوهرش حسود بوده . البته در اروپا این مسئله عادی است که می گویند شوهرش حسود بوده قانون اروپا این است زن شوهر دار با مرد دیگری سکس داشته باشد افتخار هم می کنند هر جند این شخص ایرانی نیست ولی از زنهای ایرانی ساکن اروپا هم زیاد هستند که افتخار می کنند با وجود شوهر داشتن با مرده دیگری سکس داشته باشند. باز هم می گوئیم اگر حقیف داشته که با مرد دیگری سکس داشته دست این مرد قاتل را می بوسم که این حیوان را به درک واصل کرده .
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 01:56
ali-dk - لونگبو - دانمارک
به بیس بوک این مقتول هم سر بزنید بد نیست Jabeen Younis ببینید چیکاره بوده . حتماً شوهرش می دانسته این زن جیکاره است اشتبیاه کرده با این زن ازدواج کرده از اول هم باید فکر می کرده که این زن با دیگران سکس خواهد داشت این مقتول اول طلاق می گرفت بعد می رفت دنبال کسافت کاریش نه اینکه شوهر داشته باشد برود دنبال کسافت کاری .
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 02:28
princesse - تهران - پرژن
senator x - تهران - ببخشیدا ولی‌ آزاده از هلند مگه به شماچه حرفی‌ زدند ?! وااا اینجا چه خبره :))))))))))))
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 02:31
ali-dk - لونگبو - دانمارک
azadeh11 - آمستردام - هلند : من نگفتم همه زنها بد هستند من منطورم با زنهای بد است خودت هم می دانی جون زن هستید به شما بر می خورد . به نطر شما کار این زن درست بوده که از ایشان دفاع می کنید ؟ این زن ایرانی نیست ولی زنهای ایرانی داریم که بتر از این هستند تا ویزا می گیرند به فکر نقشه شومشان هستند .
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 02:36
ali-dk - لونگبو - دانمارک
faranak-montreal - مونترال - کانادا : کدام 2 تا زن ؟ نکند یکیش خواهر شما بوده از دست من فرار کرده ؟
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 02:46
perser68 - فلوریدا - امریکا
senator x - تهران - ایران. شما خودت میگی‌ azadeh 11 - از هلند اشتباه حدس زده و شما رو با یکی‌ دیگه اشتباه گرفته،بعد انقدر توهین دیگه برای چی‌!؟اشتباه که دیگه توهین کردن نداره!من کامنت‌ها تو همیشه میخونم و فکر نمیکنم بر خلاف کامنتی که برای azadeh 11 - از هلند فرستادی باور قلبیت اینطور باشه!
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 05:13
perser68 - فلوریدا - امریکا
ali - dk - لونگبو - دانمارک‌. تو دیگه خیلی‌ بیماری!بشدت نیازمند درمان!کامنت‌هات یکی‌ از دیگری شروورتر،پر از غلط‌های املایی!چرا بی‌ عرضه گیه خودت رو به گردن دیگران میندازی؟
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 05:02
faranak-montreal - مونترال - کانادا
ali-dk - لونگبو - دانمارک-خودت گریه میکردی ٢ تا زن گرفتی در رفتن یکی رفته آلمان پناهنده شده , من خواهر ندارم تازه ماارامنه به مسلمونا زن نمیدیم چون میدونیم زود دست به چاقو میشن,ما تازه از دست شما مسلمونا راحت شدیم
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 07:41
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
ali-dk - لونگبو - دانمارک. مشکل شما اینه که هنوز نفهمیدی در چه دوره ای داری زندگی میکنی و هنوز فکر میکنی زن ملک شخصیه که باید حبسش کرد. فیسبوک اون خانوم رو هم دیدم و هیچ چیز غیر اخلاقی البته بقول تو توش نبود. تو با اون طرز فکرت باید میرفتی یمن زندگی میکردی نه دانمارک.
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 07:44
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
ali-dk - لونگبو - دانمارک. طلاق را برای چه گذاشته اند؟ حتما باید ادم مرتکب جنایت شود؟
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 07:53
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
اولادر صفحه فیس بوک این خانم ننوشته که چکاره است غیر از چهار تا عکس معمولی چیز دیگری نیست ثانیا ایشان در یک جامعه غربی بدنیا امده و رشد کرده ثالثا این اقای قاتل دو سال پیش با این خانم که مطلقه بود ازدواج کرده چرا چشمش را درست باز نکرده ببینه با کی ازدواج میکنه رابعا اگر چیزی هم از او دیده باید متارکه کنه نه اینکه با چاقو بیفته به جونش حالا بگذریم از اینکه باید بیوگرافی قاتل را خواند و دید خودش چکاره بوده
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 08:27
caroline - تهران - ایران
ali-dk - لونگبو - دانمارک . شما آدم متعصب و با افکار اسلامى تو دانمارک چى کار میکنى! شما با این افکار تشریف میبردین عربستان بهتر بود!!!!
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 10:06
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
لعنتی حیوون پست فطرت
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 10:12
caroline - تهران - ایران
اخه من نمیفهمم چى تو کله بعضى از مرداست نه فقط ایرانى کلى میگم!!!! ! خانمى که نمى خواد با شما زندگى کنه یا بهر نحوى از بودن با لذت نمیبره! چه لزومى داره زندگیتون رو به جهنم تبدیل کنین! یا بخواین اونو بکشین ! اگه براى ایشون مرد دیگه اى باشه براى شما مردا هم زن دیگه اى شاید بهتر هم باشه... چه کاریه که یه عمر هم برین زندون...
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 10:16
سرسره - اهواز - ایران
کسانیکه به غیرت این مرد افرین میگن پس حتما این راهم قبول میکنن که اگه زن هم شوهرشو در حال خیانت دید یا بهش شک کرد درجا بکشدش چیزی که عوض داره گله نداره در این صورت نسل مردا منقرض میشه مگه نه؟
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 10:27
ali-dk - لونگبو - دانمارک
princesse - تهران - پرژن : منظورش من بودم . ....... senator x - تهران - ایران : متن را خوب نخواندن فکر کردن منظورش با senator x - تهران - ایران . است . هر 2 اینها وقتی حقیت را بیان می کنید زورشان می آید مخصوصاً azadeh11 - آمستردام - هلند : که زن است . از azadeh11 - آمستردام - هلند زنی که خیانت می کند جرمش چیست ؟ این زنیکه طلاق می گرفت بعد می رفت دنبال کثافت کاریش نه اینکه شوهر داشته برود با مرد دیگری سکس داشته باشد بیاد در منزل برای شوهرش تعریف کند خیلی از اروپائیها هم اگر چنین اتفاقی می افتاد دست به قتل می زد و این اتفاقات هم بین اروپائیها است این مختص ایرانی یا پاکستانی یا در هر مذهبی که باشد نیست هیچ ربطی به مذهب ندارد که azadeh11 - آمستردام - هلند 2 آتیشه شده . و اینکه azadeh11 - آمستردام - هلند : کار این زن را تاًئید می کند .
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 11:43
مسافر غربت - کالمار - سوئد
Leila leila...گوتنبرک سوئد...تو پناهنده نیستى حتماً یک رگ سوئدى دارى پس ...فکر میکنم بابات سوئدى باشه یا مثلا واسه درمان اوردنت اینجا یا واسه کار اما گزینه اول نزدیکتره
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 12:00
sepherdad - سیدنی - استرالیا
leila leila - گوتنبرگ - سوئد. \فیسبوک اون خانوم رو هم دیدم و هیچ چیز غیر اخلاقی البته بقول تو توش نبود!!\ پس اون همه ویدئو در دفاع از اسلام و برادران مسلمان عرب و ریشدار که کامنت گذاشته بودن چی‌ بود!?
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:58
azadeh11 - آمستردام - هلند
من فکر می‌کنم که شما کامنت من را اشتباه خواندید . من برای شما نوشتم که : ایشان منظورم این علی‌-دک - هست لطفا کامنت من را دوباره بخوانید، شاید متوجه منظور من بشوید، درسته که من سالها اینجا زندگی‌ می‌کنم. اما با شما موافق نیستم که ( شما باتوجه یاینکه در اروپازندگی میکنی,ولی هنوز بی‌ادب و عقب مانده باقی مانده ائی).
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:58
princesse - تهران - پرژن
ali-dk - لونگبو - دانمارک-بله متوجه شدم منظورش به تو بود . کسی‌ اینجا کار این زن رو تایید نمی‌کنه اما اگه الان شوهره خیانتی کرده بود و بدست زنش کشته میشد همین امثال تو از خیانت مرد دفاع میکردید .تو هم مشکلات زندگیت رو در تاپیک حوادث این سایت جار جار نزن هیچ آدمی شبیه دیگری نیست .
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 18:49
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
مسافر غربت - کالمار - سوئد. به کوری چشمت که از حسادت داری میمیری ایرانی‌ اصیل هستم و مثل تو واسه استفاده از مالیات مفت مردم نیومدم اینجا ، اینا رو نگی‌ پس چی‌ داری بگی‌ واسه گفتن، از این به بعد هم هر قدر که خواستی‌ اینجا ونگ بزن واقعا دیگه بیشتر از این در‌شان خودم نمی‌بینم جواب تو رو بدم با اون‌ای دی که واسه خودت سختی حتا تو دنیای مجازی هم نمی‌تونید دست از ذلّت بردارید.
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:16
azadeh11 - آمستردام - هلند
علی‌-دک - لونگبو - دانمارک. من مخالف کشت و کشتار هستم. آیا حاضری تو خودت کسی‌ را بکیشی. منکه فکر نمیکنم. الان قاتل میره زندان. این بچه‌ بی‌ مادر شد. پدر و مادر قتل و مقتول چه گناهی کردند، ؟؟؟ من ۲ آتشه نیستم و چرا این خانم را کشته. و طلاق نداده، منکه نمی‌‌فهمم.
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:18
آذری باهوش - میانه - ایران
ضمنا اینها ایرانی نیستند ولی مسلمان هستند و در هر صورت فرق نمیکند چون تقریبا قیافه و فرهنگشان شبیه به هم است. به عنوان انسان که با هم فرق نداریم.
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:31
آذری باهوش - میانه - ایران
faranak-montreal - مونترال - کانادا. دوست عزیز شما در مورد مردهای ایرانی درست میگویی . من تمام دوستان خودم چه متاهل چه مجرد همه آرزو دارند با زنهای بلوند بخوابند. بنابراین در آنجا حتما به زن خودشان خیانت خواهند کرد. در مورد مسلمانها با شما موافق نیستم چون با این حرف به همه مسلمانها توهین میکنید و البته مسلمانها هم با هم فرق دارند و همه یکی نیستند البته من دیده ام که مسلمانها در مسایل جنسی بیشتر غریضه دارند و این را من دلیلش را نمیدانم اگر کسی میداند بگوید.
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 19:30
senator x - تهران - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا:دوست عزیز یه آقائی بآن خانم تهمت فاحشگی زده بود,من بایشان اعتراض کردم ,که چیزی که ندیدی تهمت نزن.اما آن دوستمان از هلند منرا(سناتور خ ) خطاب کرده بود.امیدوارم شما متوجه کامنت من شده باشید. ظمنا عید شما مبارک/
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 07:46
مسافر غربت - کالمار - سوئد
Leila leila,.گوتنبرگ سوئد....دخترم تو اگه مالیات بده بودى ایران میدادى...امثال تو رو زیاد میبینم یک زندگى حقارت بار در اروپا ...محتاج پول دولت ولى دلخوش از گرفتن یک گلاس وین توى یک جشن ،دخترم مواظب خودت باش..تو هنوز خامى ،
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 11:49
آذری باهوش - میانه - ایران
Leila leila,.گوتنبرگ سوئد. نظری که راجع به افغانها دادی کاملا غلط و غیر متمدنانه است دلیلی که راجع به تعداد آدمهای بد به آدمهای خوب دادی کاملا غلط است. چون اولا نمیتوانی با اعداد و ارقام آنرا ثابت کنی و ثانیا حتی اگر اعداد و ارقام هم داشته باشی همچنان غلط است چون حتی اگر یک فرد خوب بین آنها باشد دلیل تو حقوق آن فرد را ضایع میکند. خودت هم به کشور دیگری رفته ای و با تو رفتار برابر میکنندو کار به پیشینه ات ندارند پس حداقل مثل یک تقلیدگر باش و یاد بگیر با دیگران همان رفتاری را بکنی که با تو میشود.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 14:44
azadeh11 - آمستردام - هلند
اسم شما را از طریق این سایت ترجمه کرده بود، من اصلا متوجه نشدم که بجای ایکس خ ترجمه کرده. شما خودتون برو تو ترجمه. من نمی‌تونم فارسی بنویسم (چون برنامه فارسی را ندارم)و همیشه از ترجمه فارسی استفاده می‌کنم. یک اشتباهی پیش اومد. منتها باز میگم که من (اما با شما موافق نیستم که ( شما باتوجه یاینکه در اروپازندگی میکنی,ولی هنوز بی‌ادب و عقب مانده باقی مانده ائی). . ممنون از شما. ). پرسر۶۸ - فلوریدا - امریکا. پرینس - تهران - پرژن
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 15:37
azadeh11 - آمستردام - هلند
سناتور خ - تهران - ایران. راستی‌ از من گله نه کن برو روی ایکس بزن می‌شه (خ).
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 16:46
baranesard - بروکسل - بلژیک
ایرانیها٫ عربها ٫پاکستانیها (مسلمانها) مهمتون روانی هستین٫ شما ها هم که موافق کار این مرد بودین٫واقعأ مریضهای جامعه از داخل ایران هستید.حالا برو اون گوشه هی آبمیوه مجانی بخور.واسه موافقها متأسفم.خوب راحت جدا می شودین از هم.وآسام مهم نیست چه میگین٫ولی آقای با غیرت خودش بدبخت شد.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 19:05
baranesard - بروکسل - بلژیک
آقایون وخانمها لفطأ گوش کنید,من نه موافق کار اون اقا هستم ونه موافق کار اون خانم:آدم خجالت می کشه از خواندن نظرات.لطف کنید به همدیگه توهین نکنید.بسه .بسه.خانونمه رفت, ولی این اقا خودشه بدبخت کردومطمأ با شید این آقا یک مریضه که از دل یک فرهنگ که اسمش ایرانه آمده والان هم تا آخره عمر گرفتاره عمل خودش خواهد ماند.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 21:22
baranesard - بروکسل - بلژیک
1 مثلأ: این اقا فردا آزاد می شه( که غیر ممکنه)این آقا عمرن داخل انگلستان هم صحبت پیدا نخواهد کرد,3 گذشتش هم ثبت خواهد ماند3 حالا شما با غیرتهای دل دار حاضرین یکی ازخودیهاتون رو بهش بدین???☺☺ایران وعربستانه وهمریض ومعلول مثل ر کی می خوادکوشتن مال جامعهء بکشه بهتره برگرده,چون غیرت مریض جاش تو زندان و سیاه روزیه.خواهش میکونم به هم بد ننویسید.
دوشنبه 19 اسفند 1392 - 21:50
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.