ویدیویی تاثیر گذار از زیر و رو شدن زندگی بچه ها در جنگ - ورژن انگلیسی جنگ سوریه

گروه نجات کودکان , ویدیویی تاثیر گذار را تهیه کرده تا توجه مردم و به خصوص مردم اروپا را به وضعیت کودکان در جنگ به ویژه کودکان سوریه ای جلب کند. در این ویدیو هر ثانیه نشانه یک روز زندگی یک دختر انگلیسی است و جنگی همانند آنچه در سوریه اتفاق افتاده در انگلستان روی داده است و به مرور زمان با وسعت گرفتن جنگ , زندگی عادی او  زیر و رو می شود . زندگی این دختر بچه از زندگی شاد در کنار پدر و مادر به انفجار های متفاوت , ترس , فرار , بیماری , وحشت و سیاهی میرسد . گروه نجات کودکان با ساخت این ویدیو توانسته زندگی زیر و رو شده کودکان سوریه را در ورژن انگلیسی آن نشان بدهد تا برای مردم اروپا ملموس تر باشد. در آخر هم می نویسد اگر این اتفاق در انگلستان نیافتاده دلیل بر این نیست که این اتفاق اصلا به وقوع نپیوسته است .

+78
رأی دهید
-7

سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
لعنت به بشار، جمهوری اسلامی و روسیه
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 11:39
تورج - لندن - انگلیس
خود انگلیس طراح اصلی این جنگه البته در سایه و با پول مردم بدبخت ایران. حالا بعداز این همه مدت چه دلسوز شدند!!!
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 14:17
agha_ehsan - تهران - ایران
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا - تو چقد ساده ای . اتفاقا این جنگ رو CIA و نوچه های انگلیسیش را انداختن. و اتفاقا جمهوری اسلامی خوب می کنه که تا الان مداخله کرده. چون بعد سوریه نوبت ایرانه که امریکا و انگلیس اقوام مختلف ایرونی رو به جون هم بندازن و بعد بهنوان منجی وارد میدان بشن و ایران رو تکه تکه کنن.  
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 15:24
saeed scotland - گلاسگو - اسکاتلند
آقآ احسان شما مثل اینکه خیلی از مرحله پرتی
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 17:25
سبز کم رنگ - آمریکا - آمریکا
agha_ehsan - تهران - ایران دست بکشین از این افکار دایی جان ناپلونی. خودشون عقل داشته باشن. حکومت ایران هم اگه رویه اش رو درست نکنه و به خفقان ادامه بده، نمیخواد آمریکا حمایت کنه، خودبخود مردم به اون سمت خواهند رفت. یه نگا به امنیت داخل ایران و اعدام ها بندازی میفهمی.
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 18:02
hossein+87 - ایران - ایران
تف به گور باعث و بانیش. حالا هرکی که هست. جوابگو بودن برای ریختن اینهمه خون افراد بیگناه کی میتونه باشه؟
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 18:21
taghebostan - فرانکفورت - آلمان
چرا ممالک اسلامی با داشتن این همه ثروت نمیتونند توسعه یافته بشند به خاطر اینکه اسلام اجازه این کار را به مردمش نمیدهد اسلام مخالف هنر و فرهنگ و تکامل و تکنولوژی و شادی است
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 23:49
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.