حکم دادگاه چک برای استرداد ایرانی متهم به قطع آلت تناسلی به آمریکا

دادگاهی در جمهوری چک حکم به استرداد یک مرد ایرانی ۳۵ ساله به آمریکا را داده است تا در آمریکا به اتهامات او رسیدگی شود. این فرد به ربودن٬ شکنجه و بریدن آلت تناسلی یک مرد در کالیفرنیا متهم است.

به گزارش خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه٬ ۱۴ اسفندماه٬ حسین نیری به همراه سه تن دیگر متهم است که پاییز سال ۹۱ (اکتبر ۲۰۱۲) صاحب داروخانه‌ای در اورنج کانتی کالیفرنیا را که به فروش ماریجوانای پزشکی می‌پرداخت٬ دزدیده و او را به بیابانی بردند که فکر می‌کردند صاحب این داروخانه پول‌هایش را آنجا پنهان کرده است.

به گفته پلیس آمریکا چهار متهم سپس آلت تناسلی این فرد را بریده٬ با خود برده و او را رها کردند.

روزنامه «لوس‌ آنجلس‌ تایمز»  سایر افراد متهم را نَئومی و رایان گورکیان به ترتیب ۳۴ و ۳۳ ساله و کایل هَندلی ۳۴ ساله معرفی کرده است.

هر چهار نفر متهم به آدم‌ربایی٬ ضرب و شتم٬ شکنجه٬ دزدی و بریدن آلت تناسلی صاحب داروخانه متهم شده‌اند. در صورت محکوم شدن این افراد٬ با مجازات حداکثری حبس ابد بدون امکان عفو مواجه هستند.

به گفته مقام‌های آمریکایی آقای نیری پس از اقدامات غیرقانونی خود٬ این کشور را به قصد ایران ترک کرده و ماه‌ها در ایران بوده است. او پاییز سال جاری زمانی که قصد داشته از پراگ به اسپانیا برود تا با خویشاوندانش دیدار کند٬ توسط پلیس اف‌بی‌آی در پراگ دستگیر می‌شود.

روز چهارشنبه سخنگوی دادگاه پراگ اعلام کرد که حکم استرداد آقای نیری به آمریکا صادر شده است. حسین نیری می‌تواند درخواست تجدیدنظر در حکم کند.

به گزارش رویترز٬ فردی که مورد شکنجه حسین نیری و سه فرد همراه با وی قرار گرفته پس از این آدم ربایی و قطع آلت تناسلی‌اش برای مدت‌ طولانی در بیمارستان بستری بود تا این‌که در نهایت از بیمارستان مرخص شد.

+130
رأی دهید
-3

leila leila - گوتنبرگ - سوئد
عجب حیوانی بوده این پست فطرت ، حالا بریدی دیگه واسه چی‌ با خودت بردی؟
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 00:47
perser68 - فلوریدا - امریکا
یه مرد بدون آلت تناسلی‌ چطور می‌خواد به زندگیش ادامه بده؟!کسی‌ رو می‌شناختم که حتی حاضر نبود برای سرطان پرستاتش جراحی انجام بده،چون میدونست بعد جراحی درواقع رابطه جنسیش با همسرش بهم میخوره و ترجیح داد بمیره و بعد ۳ سال هم متأسفانه فوت کرد! آدمهایه بیمار همیشه تمام ذهنشون به شکم و زیر شکمه!وحشیگری که شاخ و د م نداره!یواش یواش حالم داره از هر چی‌ اینترنت بهم میخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 02:03
sami_223 - لیدز - انگلستان
حالا بریدی به جهنم چرا با خودت بردیش دیگه، بچها یعنی‌ این یارو می‌تونه یک مصنوعیشو باز پیوند بزنه ؟خوب شاید اون کلید پول‌ها صاحب دارو خانه بود ))))))))))
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 02:52
razmandeh - استکهلم - سوئد
اینجاست که قصاص جواب میده !!!
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 03:34
Sohane Qom - قم - ایران
میخواسته خشکش کنه بندازه گردنش
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 05:59
گلسان - تهران - ایران
و باز هم داستان ایرانی های های کلاس کالیفرنیا، از این موجودات عجیب و غریب تا دلتون بخواد در سن دیه گو زیاده، به خصوص در وایت پارتی ایرانی ها! واقعا مایه تاسف و آبروریزی هستن اینجور أدمها و برای من سؤاله که اینها با چه ویزایی و از چه طریقی مثل قارچ اینجا ریختن!؟
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 06:04
گلسان - تهران - ایران
به نظر من زندان و نفس کشیدن برای این حیوون وحشی بی آبرو کمه، باید آلت تناسلی ش رو قطع کنن و بفرستنش پیش فأمیلاش در ناکجاآباد ، مایه ننگ ایران و ایرانی
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 06:09
pedram_Newyork - نیویورک - آمریکا
eila leila - گوتنبرگ - سوئد کاملا حق با شماست در واقع دلیلی که می خواهند محاکمه اش کنند بردن الت است و نه بریدن ان.
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 06:28
benetton - لندن - بریتانیا
می‌ خواسته دست خالی‌ نره اسپانیا سوغاتی ببره هم واسه اقوامش....خخخخخخخ
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 06:37
zan kermanshah - کلن - آلمان
کلن آلمان.قابل توجه آقایون فکر میکنم بعد از اسید پاشی این مدل جدیده محتاط باشید.اون با خودش برده که فکر پیوند دوباره به سرش نزنه . هم خیال اونو هم خیال خودشو راحت کرده.
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 07:08
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
leila-leila. سوئد. عجی کامنت قشنگی گذاستی. ببینم به عقیده تو اگر ان سر نیزه بی خاصیت با خودش نمی برد .گس انرا کجا میانداخت. یعنی جلوی سگ که انرا بخوره
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 08:03
nimaaa - نیویورک - امریکا
leila leila - گوتنبرگ - سوئد. شما حالا اینقدر به خاطر اون آلت خودتو ناراحت نکن یه لیوان آب بخور
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 09:24
مسافر غربت - کالمار - سوئد
Leila-leila...گوتنبرگ -سوئد.....چطورى خبر را هنوز دنبال میکنى....خسته نباشى
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 09:34
massoudoslo - اسلو - نروژ
چه دیوانه گانی در میان بقیه اجتماع اینور انور میروند و به ظاهر سالم تا زمانی که دستگیر میشوند !!! صاحب یک یونجه فروشی را برده اند بیابان تا میخورده کتکش زده اند و بعد بند تنبانش را بریده اند (تا اینجای جورم را میتوان فهمید ) اما اینکه بعد ان را با خود برده اند(!!!) آدم را مبهوت میکند که تو سر بعضی از آدما چه میگذره !!!
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 09:43
parjavan - تهران - ایران
از قدیم گفتند یه مرد بی پول بهتر از یه مرد بی د...
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 11:13
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
ها ها کجا برده ؟؟ . حتما کاشته تا درخت بشه !!!. ببخشید دوستان من بیشتر خندم گرفت از حماقت بیش از حد این مردک روانپریش !!. ولی واقعا این دکی چطور زنده مونده بدون اون ؟؟؟؟مگه میشه؟؟؟
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 11:04
biparva-jan - تهران - ایران
چه میکنند ایرانی های خارج نشین! اونجا که دیگه اخوند نیست بندازید گردن اونها!
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 12:22
آذری باهوش - میانه - ایران
biparva-jan - تهران - ایران. دوست عزیز. این جنایتها و کلاه برداری ها که ایرانیهای مقیم خارج میکنند تقصیر آخوندها است چون وقتی ایران بودند آنها را اذیت کردند پی اینها هم میروند خارجیها را اذیت میکنند و پول آنها را میخورند. پس خود این شخص مقصر نیست و باید وکیل بگیرد و آنجا وکیلش ثابت کند که مقصر او نیست تا وی را آزاد کنند
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 14:57
گلسان - تهران - ایران
biparva-jan - تهران - ایران. اووووووه بیا و ببین، مخصوصا جماعت ایرانی های کالیفرنیا، به قول یه نفر کلاغ های کبک شده!
‌پنجشنبه 15 اسفند 1392 - 18:22
marineboy - لس انجلس - امریکا
کسانی که منتظر قانون قرون وسطایی قصاص اند بدانند قصاص جرح وجود ندارد یعنی دست برابر دست و چشم در برابر چشم از قانونهای بابلی قدیمی است که وارد اسلام شده است. در قرآن قصاص بعنوان یک راه اختیاری مجازات و تنها برای کشتن ادمیزاد بکار رفته است.
جمعه 16 اسفند 1392 - 16:43
biparva-jan - تهران - ایران
برادر عزیز جناب اذری باهوش. خداوکیلی اگر کسی همچین کاری با شما میکرد و میگفت تقصیر من نبود و اخوند ها ناراحتم کرده بودند اجازه میدادی سرشو بندازه پایین و بره؟ یا اون موقع از صد تا اخوند اخوندتر میشدی و به کمتر از قصاص راضی نمیشدی!
جمعه 16 اسفند 1392 - 22:34
آذری باهوش - میانه - ایران
biparva-jan - تهران - ایران. دوست عزیز. من شوخی کردم چون ایرانیهای خارج همه چیز را به گردن آخوند میاندازند .قصاص راجع به آلت تناسلی قابل اجرا نمیباشد و فقط برای دست و پا میباشد چون در قانون پیش بینی نشده است. ضمنا در خارج که اصلا قانون قصاص ندارند پس او را زندانی میکنند. ولی من اجازه نمیدادم این شخص از مجازات فرار کند چون قطع آلت تناسلی از قتل یک مرد خیلی بدتر است و این بدبخت تا آخر عمر باید زجر بکشد و شاید هم همجنسگرا بشود و یا برود با عمل جراحی زن بشود.
جمعه 16 اسفند 1392 - 23:03
biparva-jan - تهران - ایران
ماشالله اخر نمکی اذری جان هاها
شنبه 17 اسفند 1392 - 11:37
azadi-iran - وین - اطریش
biparva-jan - تهران - ایران. این آقای ایرانی تولید و پرورده جمهوری ولایت بیت رهبری. اولین نسل انقلاب
یکشنبه 18 اسفند 1392 - 17:27
biparva-jan - تهران - ایران
تو که خدایی ناکرده تولید همون نیستی azadi ؟ مطمئن باشیم فردا پس فردا در اطریش هم یک اتفاق مشابه نمیفته؟
‌چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 13:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.