شکایت رولز رویس از تاجر اماراتی: با خودروی لوکس،کاه و یونجه جابجا می کند

شرکت رولز رویس انگلیس سازنده خودروهای لوکس با ارائه شکایتی خواستار محاکمه یک شهروند اماراتی مالک یک دستگاه رولز رویس شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه الحیات چاپ لندن، این اماراتی با استفاده از رولز رویس، علف و کاه، جابجا می کند. او در صندوق عقب، داخل و بالای خودروی رولز رویس، علف و کاه می ریزد و برای شترهایش می برد.

دفتر نمایندگی شرکت رولز رویس در شهر ابوظبی قبل از این شکایت، با اعزام نماینده ای تلاش کرد خودروی رولز رویس وی را خریداری کند اما او این پیشنهاد را نپذیرفت.

شرکت رولز رویس معتقد است این شیوه استفاده شهروند اماراتی از خودرویش، به کاهش شأن برند رولز رویس منجر می شود.
این اماراتی رولز رویس اش را به عنوان هدیه از فرزندش دریافت کرده بود.

البته مخالفت این اماراتی با فروش خودرویش باعث نشد شرکت رولز رویس از هدف خود چشم پوشی کند. این شرکت تلاش می کند شکایتی را علیه این شهروند اماراتی مطرح کند.

مالک این خودروی رولز روس یکی از بزرگترین بازرگانان شتر در ابوظبی است.  او علاوه بر این یکی از فعالان و شرکت کنندگان مسابقات شترسواری است.

+223
رأی دهید
-10

khyar - اوپسالا - سوئد
وای مردم از خنده، حتما داده آهنگری سر کوچشون یه باربند هم برا سقفش ساخته. اسم این تاجر ۶۸perser نیست،آخه اون هم‌ای پدّ داره تازه هر روز حموم آفتاب هم میگیره.
شنبه 10 اسفند 1392 - 22:03
danial nabi - استكهلم - سوئد
این انگلیس‌های چشم چپ را باید زد تو اون یکی‌ چشمشون تا اون هم چپ شود، فضول به این انگلیس‌ها ، میگن.
شنبه 10 اسفند 1392 - 21:53
nassau - مالاگا - اسپانیا
یکی‌ نیست بگه خوب به شما چه؟؟ ماشین خودم هست دوست دارم پهن بارش کنم
شنبه 10 اسفند 1392 - 22:47
atila1111 - هیلرود - دانمارک
واقعا حال کردم خندیدم.دمش گرم
شنبه 10 اسفند 1392 - 23:20
amir-amir - تورنتو - كانادا
لابد فکر کرده این هم شتر است پول زیادى دارند نمى دانند چگونه استفاده درست بکنند آن با سواد هایش که عاشق کازینو و زنبارگى اند این هم از بى سواد هایشان
شنبه 10 اسفند 1392 - 23:29
iran4ever - لندن - انگلستان
ایول دمش گرم.بالاخره یه کار مفید از این اعراب دیدیم.
شنبه 10 اسفند 1392 - 23:56
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
اتومبیل خودشه و هر کار دوست داشته باشه باهاش می کنه!
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 00:00
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون دستش درد نکنه ، پول داده خریده هر جوری که بخواد استفاده میکنه .اصلا دوست داره باهاش بره هندونه فروشی به کسی‌ چه !!! حالا با این کار دیگه تریاردرهای ایرونی نمیرن سمت رولز رویس میگن عربا باهاش یونجه حمل می‌کنن . برید داییتونو دیوونه کنید .
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 00:34
ekman - شیراز - ‫ایران
مال مال خودشه دوست داره علف و یونجه و یا گوسفند و شتر سوار کنه،یا اینکه زنان زیباروی جوان و یا مردان شیک سووار کند،به کمپانی سازنده چه مربوط،اونو صننم.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 00:39
princesse - تهران - پرژن
عرب است دیگر گاهی دلش می‌خواهد به ۱۴۰۰ سال پیش برگرد :))
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 00:53
vurujak - لندن - بریتانیا
قربون این خدای عادل برم که به چه کسانی‌ چنین ثروتی میده، و چه کسانی‌ به نا‌ن شبشان محتاجند.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 01:16
Saratane 1400 saleh - سانفرانسیسکو - امریکا
نمونه‌ای دیگر از بی‌ فرهنگی و بی‌ کلاسیه عرب و یک مثاله خوب دیگر که پول به تنهائی‌ کلاس و فرهنگ نیست گر‌ چه کمک می‌کند که انسانها یاد بگیرند اما این در مورد اکثر انسانهاست نه عرب بی‌ کلاس بی‌ فرهنگ وحشی.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 01:23
faranak-montreal - مونترال - کانادا
وای وای من روده بر شدم از خنده خوب چکارشون دارید میخوان علف یونجه بر بزنن هحاهاهه
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 01:29
این نام کاربری قبلا رزرو - تورنتو - کانادا
شرکت کیا سازنده خودروهای پراید با ارائه شکایتی خواستار محاکمه ایرانیان شد. این شرکت معتقد است این خودرو فقط علف و کاه، جابجا می کند. ایرانیان باهاش ادم حمل می کنند
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 01:30
تورج - لندن - انگلیس
اولا پول داده خریده و اصلا میخواد اتیش بزنه.... دوما اینکار برای اعراب بسیار عادیست
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 01:38
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
گدا زاده عاقبت گدا شود، بعضی‌ وقت‌ها به سیستم آفرینش خدا شک می‌کنم، چه سیاستی در پشت خلقت بعضی‌ آدم‌ها داره، خودش داند
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 01:43
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
شخصیت فهم و شعور و اصالت که نداشته باشى با داشتن میلیاردها دلار ثروت باز همون شخصیت اصلى دون و حقیر درونى ات رو یه جورى ابراز مى کنى!! از این جور ادما تو ایران هم کم نداریم!! مثل همون راننده بنز متخلف...
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 02:06
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
Ekman-شیراز// طرز تفکر شما کاملا اشتباه است!! مالکیت به معناى داشتن قدرت مطلق نیست! اگه قرار باشه هر کس تنها به صرف داشتن مالکیت چیزى هر کارى دلش خواست بکنه که اجر رو اجر بند نمى شه!! همین شما اگر صاحب ملکى باشى مگر مى تونى بدون اجازه تنها به صرف صاحب ملک بودن هر ساخت و سازى که دلت خواست بکنى و هر چند طبقه دلت خواست برى بالا؟؟؟؟؟؟حتى بدون اجازه نمى تونى یه دست شویى اونجا بزنى!!شاید بتونى داخل محدوده ٤ دیوارى اتا قاى خونت هر کار دلت خواست بکنى ولى وقتى کارى که مى کنى در نظر عموم باشه دیگه حق مالکیت و هر کار دلم مى خواد مى کنم تا یه حدودى کار برد داره دوست عز یز !!!!!شرکت رلزرویس شرکت ایران خودرو نیست که خر یداران اتومبیلش هر کار دلشون خواست بکنند و به کلاس و ابروحیثیت کارخونه لطمه بزنند!! مطمئن باش جلوى این کار این ادم نادان رو خواهند گرفت!!!!!
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 02:23
Saratane 1400 saleh - سانفرانسیسکو - امریکا
نمونه‌ای دیگر از بی‌ فرهنگی و بی‌ کلاسیه عرب و یک مثاله خوب دیگر که پول به تنهائی‌ کلاس و فرهنگ نیست گر‌ چه کمک می‌کند که انسانها یاد بگیرند اما این در مورد اکثر انسانهاست نه عرب بی‌ کلاس بی‌ فرهنگ وحشی.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 02:31
shab sepid - رم - ایطا لیا
یه رنگ آبی نیسانی هم بزنه پشتش بنویسه ، خر همون خره پالونش عوض شده.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 04:11
rashin 83 - تورنتو - کانادا
اتفاقا اسمش خیار - اوپسالا - سوئد هست، چون هنوز یاد نگرفته از اینترنت درست استفاده کنه ،اگه دلت می‌خواد فردا بیا باهم سر کوچه سبزی پاک کنیم کلی‌ غیبت هم می‌کنیم تازه
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 04:30
تیردادسورنا - ایران - ایران
khyar - اوپسالا - سوئد نه جانم طبق تحقیقاتی که انجام شد معلوم گردید لنگه این مرد عرب شخصی است با مشخصات khyar - اوپسالا - سوئد که با دوچرخه اش در سوئد علف و کاه جابجا میکنه و بعضی اوقات از سر سوزش از خودش جفنگیاتی در میکنه!
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 05:01
hassan5 - تهران - ایران
تا اینجای کامنت ها را که مطالعه کردم اکثرا بپشتیبانی ان مرد عرب بود. این برایم جای تعجب دارد.مگر میشود با اموال خود هر کاری کرد؟؟؟بعنوان مثال اعراب مسلمان بچه های خودشان را جزو اموال خودشان بحساب میاورنند مگر در این زمانه میشود هر کسی با بچه هایش هر کاری بکند.(کشتن بچه در اسلام قصاص ندارد).مگر هر کسی میتواند اسکناس خودش را اتش بزند؟؟؟بنظرم این نوع کامنت ها نشانه بی شعوری است.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 05:38
AZADI - کرج - ایران
اتفاقا به نظر من با این که عرب هست کار درستی انجام داده این برند و برند سازی و این خزئبلات کار دنیا رو به کجا رسونده که تی شرت 100 هزار دلاری تولید میکنه.به هر حال این حقش هست دوست داره که اینجوری ازش استفاده کنه به هیچکس ربط نداره.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 06:49
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
فراموش کردم دین و آیین این اعراب سوسمارخور شترسوارچی بود؟ نکنه ما هم دین اونها رو داریم و روزی سه دفعه بطرف بتخانه اعراب خم و راست می شیم؟
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 06:20
سهیل ایرانی - اصفهان - ایران
دمش گرم. خوب حال این انگلیسی های مغرور را گرفته لووووووووول.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 07:45
سالار123 - کوالالامپور - مالزی
حالا می تونند کمی حال مدیران سایپا رو درک کنند!
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 09:00
omidvaran - نورکل - امریکا
اولا که مال خودشه وقانونا وعرفا حق تکملک واستیفای مال دارد - رلزرویس هم حرف وادعای بی ربط داره که از نظر قانونی مسموع نیست -اینکه گفته باعث کاهش شان رولزرویس میشه این شان یک چیز خودساختگی است واثبات ان درعالم خارج بسادگی ممکن نیست ممکنه تو انگلیس شان داشته باشه ولی برای اون عرب شانش بانداره همون بارکشی است - ا البته بعضی از ماشینهای انگلیسی مثل بنتلی هم بدرد کود کشی میخوره خوبه یه بنتلی هم بخره وکود شترهاشو باهاش جابجا کنه......ولی خوشم امد که محکم زده تو پوز این انگلیس های ازخودراضی متفرعن که تو دنیا هیچ کس رو ادم حساب نمیکنن
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 08:53
Asamasa - دوسلدورف - ألمان
درسته که ماشین خودشه،ولى هرشرکتى هم که سایپا و ،،،،، نیستن . حق به هر دو باید داد، ولى اون عربه میتونست یه پراید وانت بخره و کاه توش پر کنه
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 09:37
ordak - بن - المان
اقا خر ما خودمه گوشش را نعل میکنم به شما چه؟؟، بعدش هم مقصر خودتوننید اخه عرب و رولز رویس؟؟ مثل ادم رو کوههای الپ دنبال دزد دریایی بگرده!!
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 11:06
ابن ملجم - مونیخ - آلمان
بالا خره از عرب هم یک کار مفید سر زد،انطور میخواد بفهمونه،نفت ما نباشه فرقی بین رولزرویس و گاری وجود نداره !!،اینکه پول کافی داره،حقش بود ۱۰ ،۱۲ تا رولزرویس میخرید عقبشون و میبرید و تانکر سوارشون میکرد و شرکت تخلیه چاه توالت میزد، تا بهشون بفهمونه این بی انصافیه یک میلیارد نفر گرسنه تو دنیا هست سالانه سیصد هزار کودک از بی غذای میمیرند،که بعضیها ماشین چند میلیونی سوار بشن.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 11:28
alireza esh - تهران - ایران
اینهم یک نمونه ازمتمدن شدن عربهای ملخ خوره؟.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 11:44
فراوانی - قطر - قطر
بتو چه آخه میخواد پول داده میخواد باهاش یونجه ببره میخواد خانم بلند کنه عجبا
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 11:47
علی چپ دس - رشت - ایران
نمیدونم شاید شتر عیلاش باشه که اینقده براش محترمه . شاید شتره مادر بجه باشه . عرب مفتخوار
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 11:59
تورج - لندن - انگلیس
مطالعه کردی ولی درک نکردی 1- اگر آدم از کسی بدش میآد دلیلی نداره که نظر منطقی نده. 2- بچه = خانواده. ماشین = اموال . حالا اون دیگه از جهل اعرابه که بچه را زنده بگور میکردند.... 3- بسیاری از خواننده ها و فوتبالیستها در اروپا وامریکا از ابلهی پول خود را آتیش میزنند با یک سرچ درگوگل میشه فهمید که بله میشود. 4- .. از نداشتن اطلاعات کافی میاد که از این نظر دادنت ابلهانت مشخصه. در دنیای ازاد هر کس در صورت ضرر نزدن و پایمال نکردن حق و حقوق دیگران و جامعه اختیار اموالش رو داره.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 12:46
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
hassan5-ایران/// بالاخره یه نفر عاقلانه نظر داد!! از کامنتى که گذاشتى و نمونه هایى که گفتى واقعا لذت بردم!! برام عجیبه چرا با اینکه کارى که این مرد عرب کرده حتى بنظر همون موافقیتش خنده دار و غیر معمول بوده باز ازش دفاع کردن!!! اخه حتى اگر فرض رو به این بگیریم که شرکت رلزرویس واکنشى نشون نده ، این کار نشون دهنده شخصیت حقیر و فهم و شعور فوق العاده پا یین یه نفره!!چطور مى شه مدافع کار خارج از عرف یه نفر بود؟؟؟ حمل و نقل کاه و یو نجه با رلزرویس !!واقعا باید از این کار دفاع کرد ؟؟هر چیزى یه کاربردى داره!! مگه مى شه کامیون و تریلى هاى غول پیکر خرید و تنها به صرف مالک بودن بجاى با ر برى و حمل و نقل برون شهرى ، ازش بعنوان یه خودروى شخصى استفاده کرد!! تصور کنید جمیعتى تو تهران این کار رو بکنن و بیافتن تو خیا بونا؟؟؟ یا میادین میوه و تره بار بجاى حمل ونقل میوه با وانت از حیواناتى مثل خر و اسب و شتر استفاده کنن و بیافتن تو خیا بونا!!!!!!
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 18:00
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
hassan5-ایران/// هر کارى موقعى کار عاقلانه نامیده مى شه که از روى عقل و استفاده صحیح از وسایل مربوط به ان کار باشه .......و جایى که عقل سالم براى انجام کارى استفاده نمى شه منجر به کارهاى غیر معمول و مسخره ایى مى شه که مثل همین نمونه تبدیل به یه خبر براى درج در رسانه ها مى شه!!!!!معمولا ٢ تا کار رسانه ایى مى شه: یکى کارهاى منحصر به فرد دانشمندانه و دیگرى کارهاى منحصر به فرد جاهلى !!!!!!! واقعا باید به کدومش نظر مثبت داد؟؟؟
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 18:03
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
تورج -لندن// خودت تو خط اخر همه حرفهاى خودت رو که در خطوط بالا نوشتى نقض کردى دوست عزیز!!!! دقیقا درست میگًى : در دنیای ازاد هر کس در صورت ضرر نزدن و پایمال نکردن حق و حقوق دیگران و جامعه اختیار اموالش رو داره ( کپى و پیست حرفاى خود شما) ! این اقا داره به ابرو حیثیت شرکت رولزرویس و دارندگان این اتومبیل ضرر مى زنه!!!!!!!! اینطور نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 19:17
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
تورج -لندن// خودت تو خط اخر همه حرفهاى خودت رو که در خطوط بالا نوشتى نقض کردى دوست عزیز!!!! دقیقا درست میگًى : در دنیای ازاد هر کس در صورت ضرر نزدن و پایمال نکردن حق و حقوق دیگران و جامعه اختیار اموالش رو داره ( کپى و پیست حرفاى خود شما) ! این اقا داره به ابرو حیثیت شرکت رولزرویس و دارندگان این اتومبیل ضرر مى زنه!!!!!!!! اینطور نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 19:19
کبالت3 - کرج - ایران
این موضوع توی دادگاه های غرب بعنوان تمسخر و اهانت به یه برند تجاری ثبت شده قابل پیگیریه (بسختی) اما خود انگلیسیها کم سایر برندهای ماشین رو تمسخر نمیکنن مثل گذاشتن توالت و لگن تو تویوتا و فورد و ...در برنامه تخت گاز که بیننده عمومی و جهانی داره اون چی میشه ؟اما آفرین به سعه صدر ایران خودرو خودمون که یه عمره با وانتش گوسفند جابجا میکنن تا حال هم شکایتی نکرده کبلائی.
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 23:11
Ali Mardan khan - تورنتو - کانادا
کبالت 3-ایران// دوست عزیز شما کاملا درست میگى!!! کمپانیها براى رقابت از این کارها زیاد مى کنند ، حتى تو تبلیغات پپسى و کوکاکولا هم از این جور کارها دیده مى شه!! ولى فکر نمى کنم به یک شخص تا این حد حق و حقوق داده بشه که شرکتهاى معتبرى مثل بوگاتى ، فرارى ، رولزرویس وووووو رو تا این حد تضعیف کنه !!!من هم وکیل وصى رولزرویس نیستم و کارخونه رولزرویس هم مال پدرم نیست که ازش دفاع کنم !! فقط از سطح فکرى فوق العاده پایین أدمى که نحوه درست استفاده کردن از یه وسیله رو نمى دونه انتقاد کردم!!
دوشنبه 12 اسفند 1392 - 00:59
mihanesabz - تورنتو - کانادا
ملک شخصی‌ و مال خودشه هر کاری هم که دوست داره میتونه باهاش بکنه، به انگلیسی‌‌های حـ... و کاربران حسود و چشم تنگ و گدا و گشنه این سایت هم ربطی‌ نداره.
دوشنبه 12 اسفند 1392 - 07:18
همایون52 - تل اویو - اسرا ییل
حرفاتان درست ولی آخر چرا ملت کیان 1400 سال پیش گرفتار این.....مشنگان شدند؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 17 اسفند 1392 - 11:52
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.