فرماندار آریزونا قانون ضد همجنس گرایی را نپذیرفت

 

آریزونا، در جنوب غربی آمریکا، به طور سنتی، از جامعه ای راست گرا، محافظه کار و اغلب حامی حزب جمهوریخواه تشکیل شده است

جن بروئر، فرماندار آریزونا لایحه جدیدی که 'ضد همجنس‌گرایی' توصیف شده بود را وتو کرد.

این قانون درخواست می‌کرد به کاسبان و تجار این ایالت اجازه داده شود با استناد به باورهای مذهبی خودشان از ارایه خدمات به مشتریان همجنس‌گرا سر باز زنند.

خانم بروئر، روز چهارشنبه (۲۶ فوریه - هفتم اسفند) با وتوی این قانون پیشنهادی که از سوی محافظه‌کاران حزب جمهوریخواه حمایت می‌شد، به بحث های چند هفته گذشته پیرامون تبعات اجرایی شدن چنین قانونی پایان داد.

او همزمان با اعلام خبر وتوی خود گفت: "من تا به حال در آریزونا نشنیده ام که کاسبی بگوید به حقوق و آزادی‌های مذهبی او تعدی شده است."

بسیاری از تحلیلگران هشدار داده بودند که در صورت اجرایی شدن چنین قانونی، ممکن است گروه‌های اقتصادی برای سرمایه گذاری و ارایه خدمات در ایالت آریزونا تمایل نشان ندهند.

آریزونا، در جنوب غربی آمریکا، به طور سنتی، از جامعه ای راست گرا، محافظه کار و اغلب حامی حزب جمهوریخواه تشکیل شده است.

با این حال، گزارش شده که همزمان با اعلام وتوی این قانون از سوی فرماندار، در ساختمان کپیتول شهر فونیکس، جایی که نهاد قانونگذاری و ایالتی آریزونا در آن مستقر است، فریاد شادی سر داده شده است.

+80
رأی دهید
-11

nimaaa - نیویورک - امریکا
باید یه سرزمین مشخصی برای همجنسگراها تعیین کنند این افراد عامل فساد جامعه و نا امنی هستند
جمعه 9 اسفند 1392 - 12:01
gaagol - دالاس - آمریکا
چند وقت دیگه سودای آزادی حیوان گرایی و کم کم کودک گرایی هم میاد نگران نباشید. آخه خیلی ها هستن که دوست دارن چرا به حقوق اونا احترام نذاریم.
جمعه 9 اسفند 1392 - 12:05
Kiyanoush - زاربروکن - آلمان
باز یک موفقیت دیگر و تبریک به همهٔ همجنسگراها،سخت برای محافظه کاران و آدمهایی که دم از مذهب میزنند حالا چه امریکایش باشه چه ایرانی‌...به امید آزادی بیشتر و دموکراسی برای همه مردم با هر عقیده و تفکوری و در نهایت احترام متقابل...
جمعه 9 اسفند 1392 - 13:18
perser68 - فلوریدا - امریکا
nimaaa - نیویورک - آمریکا. توی نژاد پرست و امثال تو رو باید از آمریکا مثل یه موش پرت کرد به همونجایی که تو رو ساخت!!!ناامنی رو تو و امثال تو برای جامعه میارن که با حمایت از خشونت و نژاد پرستی کشوری مثل ایران و افغانستان و سوریه و عراق و پاکستان میسازن!!!شما‌هایی‌ که بروی زنان و دختران جامعه اسید می‌ریزید چون نمیخوان باهاتون به رختخواب برن،ناامنی و فساد میارید!!!
جمعه 9 اسفند 1392 - 15:18
Ahmad_Esfahani - اصفهان - ایران
Kiyanoush - زاربروکن - آلمان. من هم با شما موافقم و معتقدم که هر کسی تا موقعی که به کسی ضرر نزند اشکالی نداره هرطور خواست زندگی کند یه مرد برود با یه مرد دیگر و یا یه زن با یه زن دیگر و به ما مربوط نمیشود اما در جایی به ما مربوط میشه که فرزندان پرورشگاه را 2 تا مرد سبیل کلفت ببرند و در میان خود بزرگ کنند واو را مانند خود بیمارگونه بزرگ کنند و بعدا این کودک به جامعه برگردد و این یه جنایت است در حق کودک و جامعه و بایستی جلوی آن را گرفت درست است.دصورتی که این کودک را میتوان به یه خانواده نرمال که درای پدر و مادر است سپرد که به طور طبیعی تربیت شود.
جمعه 9 اسفند 1392 - 16:00
perser68 - فلوریدا - امریکا
شاه می‌بخشه،پناهنده ایرانی‌ نمیبخشه((:
جمعه 9 اسفند 1392 - 16:42
mosafer60 - لندن - انگلیس
nimaaa مردک تو خودت ریشه‌ ناا امنی‌ هستی‌ با این طرز فکر کثیفت .همین آدمهای مثل تو و این پاکستانیها دنیارو به لجن کشیدید نه کسانی‌ که تو چار دیواره خونشون آزادی دارن .
جمعه 9 اسفند 1392 - 17:18
nimaaa - نیویورک - امریکا
perser68 - فلوریدا - امریکا. mosafer60 - لندن - انگلیس. هیچ محیط کاری و اجتماعی شما رو نمیپذیره عزیزم همجنسگراها انگل جامعه هستند
جمعه 9 اسفند 1392 - 20:42
perser68 - فلوریدا - امریکا
nimaaa - نیویورک - آمریکا. حالا که اصرار داری من همجنس گرا باشم،مشکلی‌ نیست،اما تو خودت یه انگلی تو جامعه آمریکا و یه بدبخت که مجبور شدی به آمریکا پناهنده بشی‌ و از بس که نژاد پرستی‌ تو خونت جریان داره،هم ک ر شدی و هم کور!!!هر روز یه موفقیت برای همجنس گرا‌ها و اینم یه نمونش!!!تو به گور میری،اما همجنس گراها امتیاز پشت امتیاز،موفقیت پشت موفقیت بدست میارن،صد البته که تو کشورهای گل‌ و بلبل و خرافه پرست که امثال تو از اونجا میایید نه !!!اما بمون و ببین و دق کن از نژاد پرستی‌ که تو فاضلاب هم جاتون نمی‌دن!!!همین دیروز یکی‌ رو تو ملا عام بدار کشیدن که بگفته بعضی‌‌ها به یه زن باردار تجاوز کرده بود!!!تو و امثال تو لیاقتتون همون‌ها هستن و همون‌ها رو می‌خواهید که مرد و رنگ گردن دارند!!!بیسوادی بد دردیه!برو بیشتر مطالعه کن که اگه فردا بچه‌های خودت به درد همجنس گرایی دچار شدن سکته نکنی‌ و فلج شی‌ و وبال گردن بچه‌هات مثل یه تٔف سر بالا!!!همجنس گرا‌ها از کره ماه نیومدن و زیر بوته هم درست نشدن!از پدر و مادر زاییده شدن که میتونن هر کدوم از ماهها باشن!
جمعه 9 اسفند 1392 - 23:33
mosafer60 - لندن - انگلیس
خاک تو سر کشوری که مثل تورو تو خودش راه داده .حرف حق رو زدن دلیل بر همجنسگری نیست ابله.گفتم فکرت کثیفه
جمعه 9 اسفند 1392 - 23:33
hovakhshatare - تهران - ایران
nimaaa - حالا نه این که دگرجنسگراها به سر جامعه خیلی گل زده‌اند! تمام اخبار مربوط به تجاوز مال دگرجنسگراهاست. در مقابل هر خبر تجاوز که یک مرد به یک زن انجام داده چند تا خبر تجاوز از یک مرد به یک مرد منتشر می‌شه؟! ما که هرچی خبر تجاوز می‌شنویم که همه‌شون دگرجنسگرا بوده‌اند. در ضمن همجنسگرایی یک امر ژنتیکیه و اگه فرض بگیریم که تو راست می‌گی و این‌ها یه مشت آشغال‌اند پس تقصیرش گردن خداست که آشغال آفریده. من که به خدا اعتقاد ندارم اما تو که معتقدی لااقل یه حرفی نزن که به خدای خودت توهین بشه. حالا از این که از حرف‌هات بوی نادانی و نژادپرستی و تعصب احمقانه و .. میاد می‌گذریم.
شنبه 10 اسفند 1392 - 02:18
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
nimaaa - نیویورک - امریکا. انگل جامعه تویی که با جهالت خودت یک قشر از جامعه رو توهین میکنی. احتمالا تو ... و به دلیل بی سوادی این کار رو با همجنسگرایی یکی میدونی!
شنبه 10 اسفند 1392 - 02:53
nimaaa - نیویورک - امریکا
perser68 - فلوریدا - امریکا. من وقت جر و بحث با روانی مثل تو رو ندارم چند شب پیش منهتن رفته بودم از جلوی امپایر استیت که رد میشدم وحشت کردم.واقعا همجنسگراها معضل جامعه هستند
شنبه 10 اسفند 1392 - 11:00
nimaaa - نیویورک - امریکا
mosafer60 - لندن - انگلیس. ...تو خودت هم انگل جامعه انگلیس هستی.به کدام شغلتان به کدام مدارج تحصیلیتان به کدام زندگی ابرومندانه و شرفتمندانه خودت افتخار میکنید.شماها یک ... که بیشتر نیستید
شنبه 10 اسفند 1392 - 11:05
perser68 - فلوریدا - امریکا
nimaaa - نیویورک - آمریکا. نگفتم بیسوادی همه چی‌ میاره!؟نگاه کن چند نفر دیگه تو رو نژاد پرست خوندن!چه می‌شه کرد!تٔف سربالایی و فقط میتونی‌ تو این سایت بنویسی‌!تو رو چه به منهتن مرکز توریستیه جهان!تو لیاقتت ر د شدن هم نیست از اونجا!این حرف‌ها رو به یکی‌ از همونا میگفتی‌ تا دست بسته تحویلت بدن به پلیس!معلومه که با این تفکرات فاشیستی باید پناهنده بشی‌ به غرب!چرا پس موندی،جمع کن برو از همون دهاتی که اومدی!دق کن که همجنس گراها تو منهتن میتونن باشن و تو فقط عرضه ر د شدن داشته باشی‌!دوباره میگم!تو امثال تو به گور میرید ،ولی‌ همجنس گرا‌ها هر روز بیشتر به موفقیت می‌رسن!دوباره!تو لیاقت همون‌هایی‌ هستن که اسید به روی زن و خواهر و مادرانشون میریزن!!!نسیبه خودت شد،خبرش رو هم به ما بده((:
شنبه 10 اسفند 1392 - 16:39
mosafer60 - لندن - انگلیس
nimaaaهاهاها گفتم فکرت فاسده چون تو هیچی‌ راجع به من و زندگی‌ من نمیدونی‌ .من به چیزی که دارم میبینم(افکار مریض و ابلهانت) گیر میدم نه چیزی که نمی‌بینم و نمیدونم دیدی فکرت و مغزت فاسده
شنبه 10 اسفند 1392 - 16:43
میو میو - تهران - ایران
مرده شور هر کی هم جنسگرایی ...اصلا خداوند هم جنسگرایی تائید کرده است یا نه؟ البته خدا می داند...حالم از هر چی هم جنس گرایی بهم می خوره...
شنبه 10 اسفند 1392 - 22:45
nimaaa - نیویورک - امریکا
perser68 - فلوریدا - امریکا. گفتم که امثال تو و مسافر 60 رو باید بفرستند توی یه جزیره...شما نمیتونید مثل ادمیزاد زندگی کنید حتی حیوان هم با همجنس خودش معاشقه نمیکنه الان هم که دارید اونجا زندگی میکنید از صدقه سر مالیاتی هست که امسال ما داریم میدیم
شنبه 10 اسفند 1392 - 20:05
mosafer60 - لندن - انگلیس
ابله تو توی آمریکا مالیات میدی من اینجا تو انگلیس زندگی‌ می‌کنم .میگم مغزت خراب باورت نمیشه .یه نگاه به کامنتها بنداز ببین چقدر از بقیه بجز من و پسر۶۸ خوردی. من و بقیه از آزادی انسانها و طرز زندگی‌ دیگران حرف می‌زنیم و حمایت می‌کنیم نه مثل توی خودخواه آزادی و طرز زندگی‌ دیگران رو زیر سوال ببریم اگر کسی‌ از آزادی و برابری زنها حرف می‌زنه دلیل بر زن بودنش نیست اون مغز فندقیت بیشتر از این کشش نداره .آدم بیسوادی مثل تو که حتا سواد و دانش اینرو نداره که بدونه یه هم جنس باز چرا همجنس بازه باید هم یک هم چین افکار مریض فاشیستی داشته باشه .انسانها تا زمانی‌ که به کسی‌ آذری نرسونن آزاد هستن که هر جور میخوان زندگی‌ کنن و به تو و امثال تو هیچ ربطی‌ نداره که جیرو برای زندگیشون انتخاب کنید .وقتی‌ هنوز یاد نگرفتی‌ که به حقوق دیگران احترام بذاری اونجا چه غلطی میکنی‌؟تازه اگر اونجا باشی‌ و از دوقوز آباد این اراجیفو ننویسی یا احتمالا تازه قدم به اونجا رسیده!!!!!!!!!
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 01:22
perser68 - فلوریدا - امریکا
nimaaa - نیویورک - آمریکا . نژاد پرست!دق میکنی‌ و به گور میری!زندگیه خودت رو بکن و کاری به اتاق خواب دیگران نداشته باش! اگه خیلی‌ ناراحتی‌ که مالیات میدی برگرد به کشور عزیزت ایران آخوند زده مثل خودت! به قول ‌mosafer60ها ها‌ها ها‌ها ها
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 02:22
nimaaa - نیویورک - امریکا
mosafer60 - لندن - انگلیس. گفتم که ....25 درصد از مبتلایان به ایدز در امریکا شماها هستید اکثرا بیماری مقاربتی دارید.یه مشت ادم طرد از جامعه و خانواده . اینو بفهم که توی انگلیس مردم دارند 45 درصد مالیات میدن
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 10:54
mosafer60 - لندن - انگلیس
راجع به مریضای مقاربتی که تو ظاهراً اطلاعات خوبی‌ داری حالا نمیدونم از... بهت رسیده یا ... .ولی‌ انقدر ...هستی‌ که اصل قضیه‌رو نمی‌فهمی نادون که بحث اصلی‌ سر چیه
یکشنبه 11 اسفند 1392 - 23:15
perser68 - فلوریدا - امریکا
mosafer60 - لندن - انگلیس. گرامی‌،این این بیمار همه رو مثل خودش می‌بینه!انسان بودن لیاقت می‌خواد که این موجودات نمیتونن داشته باشن!تٔف سربالا به اینا میگن!بگذار تو حال خودش دق کنه((:
دوشنبه 12 اسفند 1392 - 03:18
nimaaa - نیویورک - امریکا
mosafer60 - لندن - انگلیس. برای دولت انگلیس متاسفم که بخاطر آلت تناسلی برای امسال تو پناهندگی داده
دوشنبه 12 اسفند 1392 - 07:43
mosafer60 - لندن - انگلیس
nimaaaaaaaهاهاهاهاها اگر این آلت تناسلی‌ نباشه که تو با شغلی‌ که اونجا داری گشنه میمونی دیگه می‌خوای چیو بمالی :)تو از طرز نوشن اسمت معلومه که خیلی‌ عقده داری و می‌خوای خودی نشون بعدی .یه چنتا دیگه a میذاشتی آخر اسمت بد ابله میاد راجب همجنس گراها نظر میده.
دوشنبه 12 اسفند 1392 - 11:01
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.