گروه تروریستی جیش العدل: حکم اعدام 5 گروگان صادر شده/می خواهیم یکی از سربازان را اعدام کنیم

انتخاب : گروه تروریستی "جیش العدل" که 5 مرزبان ایرانی را روز هفدهم بهمن به گروگان گرفت، ادعا کرد که قصد کشتن یکی از سربازان را دارد.

به گزارش «انتخاب»، گروهک تروریستی جیش العدل در صفحه ی توییتر خود مدعی شد که قصد اعدام یکی از گروگان ها را دارد.

این گروه تروریستی ادعا کرد که یک نفر از اعضای آنها اعدام شده و آنها نیز قصد دارند یکی از گروگان ها را اعدام کنند.

ساعاتی پس از انتشار این پیام در صفحه ی توییتر منتسب به گروه تروریستی، پیام دیگری مبنی بر صدور حکم اعدام 5 سرباز منتشر شد.

در این پیام جیش العدل در توییتر آمده است: حکم اعدام 5 سرباز ایران در محکمه شرعی صادر شده است.

+100
رأی دهید
-91

آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
الهی بمیرم واسه خانواده این طفل معصوم ها ..... خیلی سخت و غم انگیزه ...... ننگ بر خامنه ای و دولت دیکتاتور پست شارلاتان
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 11:53
ناچار - شیراز - ایران
آخه به چه جرمی؟؟؟!!! خدای من الآن چه استرسی دارن.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 11:54
new idea - لندن - انگلستان
وای..بابا تورو خدا واسه اینا یک کاری کنین.اینا با کسی‌ شوخی‌ ندارن.میکشن تموم می‌شه ها...!چرا فقط جون خودتون واستون عزیزه
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 11:59
New Idea - لندن - انگلستان
من نمی‌‌فهمم رأی منفی‌ به این خبر واسه چیه؟! یعنی تأیید می‌کنین بکشندشون؟یا میخواد بگید که با باج به شغال موافق نیستین؟!!اینا شوخی‌ نمیکنند و باید یک کاری کرد.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 12:01
Ramin2004uk - منچستر - انگلستان
اینها وهابى هستند که از طرف سعودیها حمایت میشن مزدوران ال سعود
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 12:20
Boogie Nights - لندن - انگلیس
لعنت به اون محکمه و اون شرعتون تروریستهای جیش ال ان.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 12:33
مهرداد2538 - تهران - ایران
این نتیجهء پناه دادن به امثال حکمتیار و عناصر القاعده در ایران است. باید از پاکستان به شورای امنیت شکایت کرد. اگر نتیجه نداد و بار دیگر این مسائل تکرار شد باید مثل اسرائیل از بلوچستان برویم و از وزیرستان پاکستان در بیاییم.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 12:45
Ukguy4u - لندن - بریتانیا
خدا کنه بلوف باشه.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 12:53
hajmehran - شیراز - ایران
من قبلا هم گفته ام این سربازان چون قیافه این اراذل بیشعور القاعده را دیده اند خواه و نا خواه باید کشته شوند یا به مدت بسیار طولانی در حبث نگهداری شوند چون در غیر این صورت اگر اینها آزاد شوند می توانند این اوباش را شناسایی کنند و منجر به دستگیری آنها میشود.راه دیگر اینکه با یک نقشه طراحی شده در یک حادثه همه آن اوباشها به درک واصل شوند.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 13:12
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
خاک بر سر نامردتون که افتخارتون شده اعدام اسیر. فرقی با ج ا ندارین چون هر دو مثل کفتار افتادین به جون هم شرعیات رو اجرا میکنین. این وسط هم مردم عادی تقاص پس میدن
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 13:50
dark night - تهران - ایران
این پهباد‌های که ایران ساخته پس به چه دردی میخوره ،نمی‌تونن مثل آمریکایها چند تا بفرستن تا دخل این اشغال هارو بیارن.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 15:18
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
مرده شورِ اون عدل و اون شرعِ خبیث تون رو ببرند که به دزیدن چند سرباز عدل میگویید و عده ائی راهزنِ ، بی‌ دین و دور از انسانیت برای رفتارِ خبیثِ خود اسم مشروعیت هم می‌گذارید، بروید در سوریه با اصلِ کاریها رو در رو بجنگید یا با سرانی که با هم سر لحافِ ملا جنگ دارید, به چند جوان بیگناه که دوران خدمتِ وظیفه خود را میگذرانند زورتان رسیده بزدلانِ بی‌ خاصیت قاتل . لعنت به حکومتِ آخوندی که همه را به جان مردم انداخته خودشان که در امانند ، همیشه مردم باید جور و تاوان پس دهند، لعنت به هر دو شم ، گروههای بی‌ دین بدعت گذار و ضدّ بشر.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 12:51
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
همیشه گرو هائ نوکر اجنبی نامهای دهان پر کن مانند جیش العدل یا هر اسم مردم فریب دیگری را انتخاب میکنند. زیراخزعل نوکر بیگانه هم در جنوب یک نام دهان پرکنی مثل این جیش العدل را انتخاب کرده بودجبش العدل یعنی سربازان عادل یا ارتش عادل یا هر چیز مسخره تا زمانی که کشور و مردم شاهد شنیدن اینگونه نام های بی محتوی هستند باید سربازن و مردم کشور ما اسیر این گروه های نوکر بیگانه باشند. خوب دقت کنید گروهی که کار ان ترور. ادم کشی.سرقت انسانها است این گروه نام خود را جیش العدل میگذارد. تنها چیزری که این گرو های نوکر اجنبی ندارند همان عدل است. تنها چیزی که این گونه سازمانها ندارند همان عدل است. تنها چیزی که در فاموس بی اصالت اینها نیست همان عدل است. تنها چیزی که مفهوم خارجی ندارد همان عدل است همیشه افراد و گروه ظالم نام عدل را انتخاب میکنند.یادتان باشد ظالم ترین مردم نام عدل و عدالت را انتخاب میکنند.اگراین گروه یک ذره شرف در ذات و اساسنامه و مرام نامه خود داشتندقبول میکردند که سرباز بی پارتی ترین و مظلومترین طبقه است.اگر اینگروه یک ذره شرف در مرامنامه خود داشتند باین اصل توجه میکردند
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 12:58
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
محکمه شرعی؟؟ میشه آقای سطل طلب از ابوظبی معنی اش رو بگه؟
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 16:04
کبالت3 - کرج - ایران
تا حال بشهادت تاریخ نه مرگ بر این گفتم نه زنده باد اون اما آرزو که عیب نیست پس آرزو میکنم امثال این مجاهد مخ لسین هرجا که هستن هر مذهبی که دارن به هر زبونی که حرف میزنن و در راه رضا و بدستور هر جانوری که آدم میکشن زوزه کفتار بکشن و سقط بشن ..حتما هم میشن کبلائی.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 16:20
alibabatabrizi - تبريز - ايران
سلطنت -طلب -ابوظبی وهابی.... دست از این ترور باز یها بر در .آخه این چه افتخاریست .که به خودتون بمب میبندید تا چند تا بیگناهو با زنو بچه رو بکشید .که برید بهشت . بهشت جائی‌ جنایت کارانی مثل تو و طالبانو بن لادن آشغال نیست .
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 17:02
آرمان شهر من - استهبان - ایران
کشتن این سربازان وطن چیزی جز نفرت بیشتر و بیشتر ایرانیان از این گروهک تروریستی و سران تکفیری و وهابی اونها نصیبشون نمی کنه ! این دشمنان ایران زمین مطمئن باشن که سرنوشتی سیاه تر و تباه تر از ریگی قاتل در انتظارشون هست.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 18:01
hamidesabz - لندن - انگلیس
حساب این کتافتهای خود فروخته را خود مردم منطقه باید برسند، نابود باد فاشیسم چه وهابی و چه ولایت فقیه!
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 18:59
تیتو تیتو - تهران - ایران
به امید خدا شما نابود خواهید شد همانطور که ریگی نابود شد شما جز یک گروه تروریستی حامی تروریسم و مواد مخدر ماهیت دیگری ندارید.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 19:08
ekman - شیراز - ‫ایران
شما آشغال کلّه ها اگر به اندازه سر سوزنی شرف و انسانیت داشتید که انتقام اعدام شدن یکی از هم پالکی هاتون را از کسانی که هیچگونه رابطه ای با حکومت ندارند نمیگرفتید.بقول هموطنی بلوچ که میگفت شما ها اصلا بلوچ نیستید که دایه طرفداری از قوم بلوچ و مظلومین را یدک میکشید. او اینکه شما بلوچ نیستید را از آن آهنگی که روی ویدئوی به گروگان گرفتن پنج سرباز گذاشته بودید فهمید.کلمه ای بلوچی صحبت نکردید،آهنگتان هم بلوچی نبود،نام گروه تروریستی تان هم بلوچی نیست بلکه عربیست.شما جیره خوارهای وهابیان هستید.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 19:39
nasser.gh - گلپایگان - ایران
آخه اینا که این همه ادعا میکنن اطلاعاتشون قویه پس چرا یه ... به سرشون نمیگیرن که این جوونای مجبور به خدمتو نجات بدن.
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 21:25
senator x - تهران - ایران
گفته میشه اینها از سعودی دستور میگیرند,پس چرا این ملت احمق ما برای سرازیر کردن دلار بجیب این سعودی ها, 10 سال و 15 سال ثبت نام کردن برای مکه. اهای کسی که نه برای خانه خدا ,برای لقب گرفتن (حاجی و حاجیه)میخواهید راهی آنجا شوید آیا میدانید هر زوار که وارد عربستان بشه,200 دلار تو جیب خاندان سعودی ریخته؟ خانه خدا آرامش قلب بچه یتیمه .خانه خدا نو کردن لباس بچه مستمنده. خانه خدا فراهم کردن وسائل شیرخوارگاه های جنوب شهره . باز هم برت بشمارم , یا بیدار شدی؟
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 21:55
jila.purple - وین - اتریش
این سازمان های صلح جهان کجا رفتند؟؟چرا آمریکای عوضی که دم از صلح و برابری می زنه هیچ غلطی نمی کنه؟؟ایران سرزمین مف خران چرا هیچ .... نمی خورن؟؟؟ای خدااااااا روزی صد نفر بی گناه به دست این آشغالای شیطون صفت کشته می شن....درد و مرضشون چیه؟؟چرا کسی جلوووووووی ایناااااااااااااارو نمی گیییییرهههههههه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 21:51
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
ایران باید ضربتی حمله کنه به پاکستان. اینکار رو هر کشور دیگری بود تا حالا کرده بود.. اگر ما در جنگ بودیم وظیفه داشتیم بمیریم اما دولت ایران وظیفه دفاع از جان ما را ندارد؟
‌پنجشنبه 8 اسفند 1392 - 23:43
trust - بوشهر - ایران
لعنت بر وهابیت کثیف
جمعه 9 اسفند 1392 - 08:50
کوروش مهری - یزد - ایران
مسئول مستقیمش جمهوری اسلامیه!
جمعه 9 اسفند 1392 - 14:44
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
vahid.sharifi - ونکوور - کانادا/ حکومت ایران عرضه نداره دماغشو بالا بکشه, تا حالا چه کاری برای این مردمو ممکلت کرده؟ 34 ساله از گرده این مردم کشیده بازهم خواهد کشید.
شنبه 10 اسفند 1392 - 05:30
زاگرسى - مهاباد - ایران
نظر هر آدمیکە دارای روان متعادل و عقل سالم باشە راجب این جور گروهها و کلا اسلام سیاسی واضحە ، ولی مسئول اصلی پیدایش چنین گروههایی و چنین وضعی حکومت شیعی ایران هستش.
شنبه 10 اسفند 1392 - 06:54
sash - تبريز - ايران
لعنت خدا بر جیش العدل
شنبه 10 اسفند 1392 - 10:41
راهجو - فریدونکنار - ایران
ای جنم و جیگر کجایی که سخت به تو در میان حکومتیای ایران نیازدارنت!!! بابا یعنی هیچی !یه شکست دیوار صوتی یه چارتا بمب تو خاک پاکستانی (منطقه طالبان).. ای تف به اون ذات نداشتتون که مثل ترمز بریده های بسیجی فقط حرف میزنین و صبح تا شب در حال پرچم آتیش زدنید! کجان اونایی که مردم رو به تیر می بستن حالا جرات یه گوله شلیک کردن به خاک اهریمن و ندارن؟ کی ای کاخ زور فرو بریزه که هر چی بیشتر بگذره استخوانهاشون سخت تر میشکنه
شنبه 10 اسفند 1392 - 18:39
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
زاگرسى - مهاباد - ایران اینکه تو ایران کار دست کاردان نیست درست. بعضی از تبعیضها هم که وجود داره درست ولی قبول داری که این تبعیض واسه شیعه ها هم هست؟اینطوری نیست که شیعه ها راحت باشند وسنی ها ناراحت!! در ضمن این نا امنی های مرزی بیشتر از وقتی اوج گرفت که خبرگزاریها تو یک اقدام هماهنگ همزمان شروع کردند صحبت از مطالبات قومی مذهبی!بمب گزاری ها وقتل مردم عادی تو کردستان وسیستان واهواز بعد بلافاصله بحران سوریه رفیق ایران رو دامن زدند پول وتروریست هم از قطر وعربستان سرازیر شد ترکیه هم قاطی کرد خودشو.اینا بخاطر تبعیض قومی بود یا چیز دیگه؟ میخوان این بلا رو سر ایران هم در بیاورند اگه من وتو حواسمون نباشه.
شنبه 10 اسفند 1392 - 18:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.