واکنش خنده دار یک مرد به تزریق آمپول

+76
رأی دهید
-35

leila leila - گوتنبرگ - سوئد
حیف درد زایمان مادرت
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:18
دوستدار - استهکلم - سوئد
این مرد که از امپل میترسد مرتضی عقیلی هنر پیشه قدیمی سینما ایران نیست؟.
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:24
princesse - تهران - پرژن
سوسمار رو میخوره بعد از یه آمپول میترسه :)
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:57
bach abadan - آبادان - ایران
اینها که باپول همه چیز را میخرن !!! پول میدا یکی بجاش میرفت وآمپول میزد .
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:59
آرش١١٠ - لندن - انگلیس
باید میزدین واکنشه یه عرب به واکسن نه یه مرد ! مرد ازین اداها در نمیاره !
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:01
1irooni - گوتنبرگ - سوئد
اینکه کپیه احمدی‌ نژاد خودمونه :)
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 07:12
dark night - تهران - ایران
سلفی کثافت، انگار که آّر پی‌ جی‌ بهش خورده.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 08:24
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
احتمالا فقط بلده با شمشیر برقصه، اما از زخم سوزن به جلز و ولز می‌ا‌فته. اعراب مثل پاسدار و بسیجِ فعلی‌ ایران هستند، در صدر اسلام کسانی‌ چون پیامبر و حمزه و علی‌ و غیره جنگیدند تا جامعه از جهل ، خرافات وببت پرستی‌ در بیاد، بعد از انحراف اسلام و دفن آن , عمر با تکیه به لشکری که پیامبر , علی‌ و حمزه برای آرایش آن زحمت کشیده بودند برای تامین عرب و قبیله‌ بازی و جاه طلبی , که در خودش با توسل به زهد پوشیده شده بود به جنگ با هدفِ غارت مشغول، وگرنه کدام زاهد است که تا این حد جاه طلب باشد، و دنبالِ غنیمت جمع کردن به اسم گسترش اسلام, که امروزه شاهدیم به خواندنِ نماز و حجاب منتهی‌ و ختم شده والسلام, از آن سؤ هم به وصیتِ پیامبر عمل نکرده و از این سؤ هم مدام دنبال چشم داشت به دیگرِ کشورها و غنائم‌شان ! زاهدِ نوبر ! ...
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 11:07
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...مانند آخوندِ زمانه ما که به خود لقبِ روحانیان میدهند و تنها بهره ائی که نبرده اند از معنویات است، باری !بعد آن عرب غیر از لمیدن , مفت خوردن به خاطرِ نفت و اداره حرمسرا چه فعالیتِ خارق و العاده ائی کرده و داشته، حتی به کمکِ اعراب نرفت , که آخوند برای اهدافِ خودش و به اسمِ آنها , باز ایرانیان را غارت کرد، مثلِ اینکه در دنیا دیواری کوتاه تر از دیوارِ ایران و ایرانی نیست که راهزنان شرقی‌ , غربی ، عربی‌ و خائنان داخلی‌ به راحتی‌ دستبرد میزند ، مثال اعراب مانند مثلِ پاسدار و بسیجِ یا به گفته مرحوم احمدی نژاد برادران قاچاقچی خودمان , است , که هنوز از کیسه مردم به اسمِ جانباختگان جنگ میخورند تنها وعده‌ها و توقعشان گوش فلک را پر کرده.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 11:08
odin - انتورپن - بلژيك
shirzan e irani چرا دروغ مینویسید عزیز جان؟ چه نفعی در پرورش دروغ و فریب دارید شما؟ محمد و همراهانش که جنگ میکردن برای زدودن خرافات بود یا گسترش و سیستماتیک کردن ان؟ چطور جنگ و غارت و کشتار بنی قریضه (گردن زدن 800 نفر در یک روز و دفن در چاله مدینه)زدودن خرافات بود اما جنگ و قتل و غارت سلفی ها و القاعده و سپاه پاسداران و حزب الله و غارت؟ خدا رو شکر که حد اقل این قسمت اخرش رو تونستین درک کنید! این کار شما یعنی ماله کشی بر روی جنایاتی که دقیقآ محمد و افرادش بعنوان سرمشق برای امت خونخوار خودش به میراث گذاشت. عزیز برادر اینها دقیقآ بدستور او و اسلامش عمل میکنند. شما بفرمایید اینها چه کاری کرده اند که محمد نکرده بود؟ جهاد نکاح؟سر بریدن؟ تجاوز به بچه؟ دست و پا در جهت مخالف قطع کردن؟ چه کاری!؟
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 12:03
Ghooloo - آبادان - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد_ به نظرم گذاشتن یک همچین مطالبی در این صفحه فکاهی کمی نشان از سردرگمی شما در مسائل دارد! محمد در ۱۳سال با آیات مکی و موعظه فقط تعدادی انگشت شماری را توانست به دین اسلام دعوت کند ولی در عرض ۱۰ سال با آیات مدینی و تغییر روش از موعظه و نصیحت به دست بردن به شمشیر و کشت و کشتار، اسلام رشد کرد و با سیستم هر که را کشتید ای مسلمین همه داراییهای او (حتی زن و دختر و بچه هایش) مال شما، اسلام گسترش پیدا کرد بعد از مرگ آن حضرت هم سر اینکه چه کسی قدرت را به چنگ بیاورد همیشه با هم درگیر بودند! دیگر کدام انحراف اسلام؟ اسلام همین چیزی است که هم اکنون هم هست و هر جا هست با بقیه ادیان و ایدئولوژی ها مشکل دارد و خودش هم هیچ راه حلی برای اجتماع امروزی جز کشت و کشتار و جنایت ندارد! به قول این دوستمون لطفا ماله کشی نکن! خودت هم گول نزن! موفق باشید
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 16:39
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
odin - انتورپن - بلژیک - بابابزرگ جان که جّو فهمیدگی بد جور داغونت کرده، دروغگو و فریبکار خودتی که همه چیز رو ول کردی چسبیدی به قبیله‌ بنی قراضه ، نکنه از وابستگانِ شما بودند که اینقدر مطمئنی و هر چی‌ می‌شه بدو سراغِ اون میرین ، دست بر دارید از این رفتار مغرضانه که از جهل بر میخیزد، ۱۴۰۰ سال ، هزاران دانشمند و فیلسوف و عارف ، شاعر و حکیم ایرانی هزاران دلیل و روش را بیان کرده اند ، با این رفتار اول اینکه همه را به اسلام نسبت می‌دهید و انگار نه انگار که ادیان در جهتِ تکمیلِ هم آمدند و اسلام آخرین بود، دیگر اینکه از فردوسی تا حافظ و سعدی و ابوعلی سینا و سایرین را با این حساب دروغ گو و فریبکار پنداشته یا طرفدارِ ظالم، کجا سیر می‌کنید، چهار تا کتابِ معلوم الحال خوانده اید احساسِ علامه بودن بهتان دست داده ول کنِ ماجرا هم نیستید، غیر از به سخره گرفتن خود راه به جائی نمیبرید، در حد و اندازه ائی هم نیستید که متوجه بحث هائی شوید که از آن درکی نمی برید، زشت است اینقدر سطحی بودن و خارج از محدوده رفتار کردن.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 20:54
سرسره - اهواز - ایران
ghooloo-ابادان- کاملا با نظرت موافقم دوست عزیز
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 00:39
odin - انتورپن - بلژيك
shirzan e irani_ ای کاش شما هم «4» کتاب در مورد دینی که اینقدر ضعیفه و نیاز به ماله شما و دوستت از قم داره، خونده بودید و یک جو صداقت داشتید که جنایات تاریخی و سنگ اول بنایی را که امروز حاصل ان شما و این دو سه نفری که خودتون رو 1ونیم میلیارد و 63 درصد و گاهآ 99.9 درصد خطاب میکنید، انطور که هست معرفی میکردید. بفرمایید جنایت علیه بشریت شامل مرور زمان میشه؟ کشتار و قتل عام زندانیهای 67 رو کسی فراموش میکنه که شما به این راحتی سر بریدن 800 بیگناه که به طمع اموالشون پیغمبر شما گردنشون رو زد و دش داشه بچه ها رو بالا زد تا ببینه مو دراوردن و سرشون رو ببره، به این راحتی میگین بنی قراضه!؟ جنایت یکی از اصول اسلامه.شاهد زنده ان همین کامنت شما. بجای توهین، یه کم مطالعه کن و انسان بودن را بیاموز. شما از سعدی مینویسی که گفت بنی ادم اعضاء یک گوهرند، بعد میگین «بنی قراضه»؟شرم که ندارین، دوروز دیگه شاملو رو هم از تولیدات اسلام عزیز معرفی میکنید!
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 12:58
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
Ghooloo - آبادان - ایران- شما آزادید که نظرِ خود را عنوان کنید، منهم آزادم آن را قابلِ اعتنا و جوابگوی ندانم، تا مغرض هستید بحث کردن بیفایده است، شما هم بیشتر موفق باشید و دنیا همیشه بر کامتان چرا که آخرِ آمال و اهدافتان است.
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 13:45
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
odin - انتورپن - بلژیک- چون مانندِ رفتارِ مرسومِ امثالِ خود, بحث را با کمالِ صداقت و انسانیت به انحراف می‌‌کشانید، مجبورم پاره ائی توضیحات بدهم، از آخر شروع کنم, هر چند که شاملو در سرنگونی حکومتِ قبل با زنجموره کردن و سرودنِ اشعار‌ی مانند پریا بی‌ تأثیر نبود، اما با علمِ به نوع افکارش که گرایش به چپ داشت ، یکی‌ از شعرا محبوب من است، اما به خاطر اینکه در موردِ مولانا و موسیقی‌ ایرانی کمی‌ تا قسمتی‌ یاوه گویی کرد ، هیچگاه من او را با شعرایِ صاحبِ فضیلتِ معرفت در یک گروه نمی‌گذارم بنا بر این نگرانی تان بیمورد است ، / باز به صحرای کربلایتان یا همان قبیله‌ِ گرانبها زدید ! نوع نگاهِ من با شماها فرق می‌کند ، من نگاهِ یک محقق را دارم که عمرش را بدونِ غرض ورزی یا تعصب و جا نبداری مغرضانه صرفِ تحققیق کرده و به نتایجِ گرانبها رسیده، این است که تا به چیزی علمِ یقین پیدا نکرده امکان ندارد آن را باور کنم، ...
‌سه شنبه 6 اسفند 1392 - 19:37
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.../ همه از حمله اتمی‌ امریکا به ژاپن فغان میکنند، اما کمتر کسی‌ به علتِ آن اشاره که ژاپن چه بلایی سرِ امریکا , چین و دیگران در جنگ جهانی‌ دوم آورد و بی‌ ترمز ادامه میدادکه به این مرحله رسید، حمله اتمی‌ در هر حالتش فاجعه است ، منظورم عللِ حادثه است، شاید در آن زمان ژاپن هیچ گونه متوقف نمی‌شد و ماشینِ جنگی اش از حرکت نمی‌‌ایستاد، یا حکایتِ سینما رکس آبادان که دشمن به اسم و پای حکومتِ شاه فقید گذاشت، در دنیای امروزه ما توانستیم اصلِ موضوع را از طریقِ اینترنت و غیره متوجه شویم، یا در مورد زنده یاد صمدِ بهرنگی , اخیرا دوست نزدیکِ ایشان که با او شنا میکرده و از نزدیک شاهدِ غرق شدنش بوده , حقیقت را بر ملا کرد که حکومتِ شاهِ فقید هیچ گونه دخل و تصرفی در آن نداشته و غرق شدنِ او حادثه ئی بوده که بهرنگی با شنا کردن خود مسبب آن شده, ببینید در این مدت چه مرثیه سرای هایی شد و چه نسبتها داده شد، ...
‌سه شنبه 6 اسفند 1392 - 19:37
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...حال حکایتِ این داستان هاست، در جامعه ائی که میخواهد با خشونت راهش را بنا به ذاتِ قبیله‌ بازی و تعصّبِ قومی خود ادامه دهد ، همان گونه که با همین روش خلافت را بعد پیامبر به نفع خود قبضه کردند، بنابر این خلقِ چنین داستان هایی برای مشروعیتِ خود حکمِ نان و آب را دارد، تا بهانه ائی باشد برای غارت و کشور گشایی هاشان، مگر جا انداختن اهدافشان در قالبِ داستان‌های ساختگی سخت است، زمانی‌ که تاریخ نویسان تقریبا همه وابسته به قدرتهای حاکم بوده اند، نمونه زنده اش در زمان خودمان ، حرفی‌ که یکی‌ از مزدورانِ خامنه ائی برای فریب اذهان عامه مردم زد، که خامنه ائی هنگامِ تولد یا علی‌ گفته، چرا که باور مردمِ عامی‌ از او برگشته و نیاز به خلق‌ این داستانهای بی‌ شرمانه برایِ بقای بقای خود دارند، و در آخر من گمانم بر این بود دشداشه را به سرشان می‌بندند نه پایین تنه‌شان :)
‌سه شنبه 6 اسفند 1392 - 19:38
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.