تاخیر 2 ساعته پرواز هلند به دلیل وحشت دانش‌آموزان از تایپ کردن دانشجوی ایرانی

عصر ایران :وحشت دانش آموزان انگلیسی پرواز آمستردام از یکی از مسافران در ترس از تروریست بودن وی باعث تاخیر 2 ساعته پرواز شد. این دانش آموزان گفته بودند که این مسافر اقدام به تایپ مطالبی به زبان های عربی و انگلیسی کرده است.

به گزارش عصر ایران به نقل روزنامه الحیات چاپ لندن، یکی از این دانش آموزان 15 - 16 ساله متوجه یکی از مسافران هواپیما می شود که او در حال تایپ مطالبی به زبان های عربی و انگلیسی است. به همین دلیل وحشت زده سایر همکلاسی ها و دانش آموزان را از این موضوع آگاه می کند. آنها با اعلام اینکه این فرد احتمالا تروریست است خواستار پیاده شدن از هواپیما و پرواز با هواپیمای دیگر می شوند.

این هواپیما متعلق به شرکت ایزی جت قرار بود از فرودگاه آمستردام هلند به شهر نیوکسل انگلیس برود.
این دانش اموزان پس از مشاهده این مسافر به کادر پرواز اطلاع می دهند که شخص مظنون به فعالیت تروریستی را در میان مسافران مشاهده کرده اند. به دنبال این اتفاق، کادر پرواز و مسؤولان فرودگاه آمستردام حالت فوق العاده امنیتی اعلام می کنند.

یکی از مسافران به نام آدم روبسون 21 ساله که در کنار این فرد نشسته بود در این باره گفت: این مرد با آرامش در کنار من نشسته بود. هیچ علامتی از سوء ظن نسبت به وی مشاهده نکردم . او فرد مؤدبی بود. وی در حال نگارش مطالبی به دو زبان عربی و انگلیسی در لپ تاپ خود بود.

پس از گفتگو با این مرد، مشخص می شود او یک دانشجوی ایرانی مقطع فوق لیسانس در دانشگاه تینسیه آمریکاست که برای دیدار با همسرش به آمستردام هلند آمده است. همسر این فرد در آمستردام مشغول تحصیل است.

این دانشجوی ایرانی مشغول تایپ به زبان فارسی و انگلیسی بوده است اما به دلیل مشابهت رسم الخط دو زبان، دانش آموزان فکر می کردند وی در حال تایپ عربی است.

به دنبال این اتفاق، به دانش آموزان اجازه داده شد از هواپیما پایین بیایند. تعداد این دانش آموزان 45 نفر و سن آنها حدود 15 تا 16 ساله از مدرسه ای در نورثمبرلاند بوده است.

این دانش آموز قبل از آغاز پرواز موضوع را به مهماندار اطلاع می دهد ولی مهماندار بی توجهی می کند. این پرواز به دلیل اصرار دانش آموزان به خروج از هواپیما 2 ساعت با تاخیر مواجه شد زیرا آنها معتقد بودند فردی که در حال نگارش متنی با حروف عربی است یک تروریست است. آنها اصرار داشتند از هواپیما خارج و با پرواز دیگری سفر کنند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایزی جت در این باره گفت: می توانم تایید کنم که این پرواز به سمت شهر نیوکسل به دلیل پافشاری تعدادی از دانش آموزان برای ترک هواپیما و سفر با پرواز دیگری، با تاخیر انجام شد.

وی افزود: این پرواز 2 ساعت و 20 دقیقه به دلیل بررسی و تحقیق درباره این ماجرا تاخیر داشت. دانش اموزان از این هواپیما پایین آمدند و بدون پرداخت هزینه اضافه با پرواز دیگری سفر خود را انجام دادند. به دانش اموزان در پایین آوردن بار خود نیز کمک شد.

+56
رأی دهید
-352

fdsa60 - تهران - ایران
یعنی شعور یک جلبک از این احمقها بیشتره.درضمن تروریست بزرگ کشورهای خودشونه که در قتل آدمکشی و استعمار ید طولایی دارند
شنبه 3 اسفند 1392 - 22:08
be_pa.khaste - هارلم - هلند
شما انگلیس‌های کثافت بی‌ همه چیز دنیارو نبد کردید همه تررو‌ها زیر سر خود شمست بی‌ همه چیها
شنبه 3 اسفند 1392 - 22:26
مسافر غربت - کالمار - سوئد
منم همین مشکل رو داشتم ولى نه به این شدت...مخصوصا وقتى مجبورم فارسى صحبت کنم توى ایستگاه قطار یا مکانهاى عمومى،کلماتى مثل سلام علیکم و الحمدالله را خیلى وقته نمیگم و فارسى هم تایپ نمیکنم...اخرین بار تو دیسکو به خاطر سلام گفتن کم مونده بود کار دستم بدن...از برکات اسلام عزیز و کارهاى نیک مسلمانان
شنبه 3 اسفند 1392 - 22:29
hamidla - هامبورگ - المان
یعنی‌ خاک عالم بر سرشون با این مغز فندقی!
شنبه 3 اسفند 1392 - 22:54
faranak-montreal - مونترال - کانادا
واقعن که از همین بچگی تو مخ بچهاشون کردن این خط یعنی خط آدمکشا , بعد اینا اگه بزرگ بشن یعنی نژاد پرست نمیشن ؟
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:16
senator x - تهران - ایران
مثل اینکه اروپا هم کم احمق ندارد.اگر اینمورد در تهران بود,حداکثر ظرف15 دقیقه مسئله حل میشد.
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:40
RAZMANDE - بروکسل - بلزیک
بر پدرو مادر هر چی‌ انگلیسی‌ و هلنی لعنت شماها خودتون آخر تروریست هستید اونوقت به یک ایرانی‌ تحصیل کرده شک می‌کنید ؟. همهٔ شما را باید فرستاد به زندان کهریزک.
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:23
princesse - تهران - پرژن
نسل دزدان دریایی از این بهتر نمی‌شه ..
شنبه 3 اسفند 1392 - 23:46
bita-gh - لیدز - انگلستان
یه مشت احمق
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:02
تورج - لندن - انگلیس
بی سوادترین و احمقترین مردم انگلیس نیوکاسلی ها و ساندرلندیها هستند و لهجه بسیار مسخره ای دارند.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:09
rashin 83 - تورنتو - کانادا
چه راحت مسخره دست چند تا تین ایجر کودن میشیم به خاطر یه رسم الخط......حالا بماند چیزای دیگه.......
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:28
pink panther - ابیجان - ساحل عاج
آخه دردمون و به کی‌ بگیم .لعنت به کسانی‌ که این بالا رو سرمون آوردن که چهار تا بچه گنگ عقب افتاده انگلسی باید آبروی اون ایرانی‌ بد بخت رو ببره ،حالا بد بخت ببین چه حال بدی !!اصلا دوست ندارم به جای اون باشم
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:33
tarkofski - استكهلم - سوئد
این توله سگ‌های اروپایی دهاتی از الان سیاه بازی رو یاد گرفتن و برای کول بازی این کارو کردن شک نکنین . ایده جامعه چند فرهنگی‌ توی اروپا هرگز جواب نمیده . من به طور خاص فقط تو لندن و نه کلّ انگلیس جامعه چند فرهنگی‌ رو دیدم و بقیه جاها هیچوقت جواب نمیده . اروپایی‌ها کلا دهاتی هستن . محافظه کارن . از تغییر می‌‌ترسن . خود بزرگ بینی‌ الکی‌ داران در حالی‌ که همین آمریکایی‌ها کلا اروپایی‌ها رو اصلا آدم حساب نمی‌کنن . میدونم الان یه عده‌ کاسه لیس اروپایی‌ها میخوان چیز‌هایی‌ بگن و اعتراض کنن به حرفام . از همین الان میگم که برام اصلا مهم نیست و به اعتراض‌هایی‌ از این دست وقعی نمی نهم . چون به این چیزایی که گفتم عمیقا ایمان دارم
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 00:54
cyrus Asher - لندن - انگلیس
آره شما ایرانی‌ها ی شیعه پرشین هستید عرب نیستید ! در دنیا هیچ مردمی مثل مردم ایران خنده دار نیستند که نمی دونند چی هستند فقط مثل کبک سرشوت تو برفه و ننی دونند دنیا چه خبره. پرشین‌ها ناراحت نباشید فرزندان کوروش امثال مثل علی ، رضا ، تقی اسمامی فرزندان کوروش
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 01:09
iran-kohan - مسکو - روسیه
من کاری به ایرانی‌ و زبان زیبای فارسی ندارم ، عشق من ایران و بابا طاهر و فردوسی‌ هست ولی‌ در مورد زبان عربی‌ مگه غیر این هست؟ هر چی‌ تروریست و عملیات انتحاری هست زیر سره مسلمون‌ها هست. غیر این هست؟ من هم به پسرم یاد میدم عرب یعنی‌ تروریست مسلمون تو کتابش نوشته باید غیر مسلمون رو سرش رو برید این حقیقت هستش حالا اینکه یه سری دوست ندارن قبول کنن مشکل چیز دیگس.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 01:14
pedram hosseini - بولونیا - ایتالیا
یک روز تو فروشگاه یکی از دوستان ایرانیمو دیدم که نیاز به یک ساک دستی داشت من هم همیشه یک ساک دستی پارچه ای دارم که روش تبلیغ یک شرکت ایرانیه. اونو بهش دادم و گفتم وسایلاتو بریز این تو . گفت نه این روش فارسی نوشته منو با عربها اشتباه میگیرن ترجیح میدم یک ساک پلاستیکی بخرم!. تو این چند سال متاسفانه بسیاری از ایرانیهارو دیدم که خودش رو اهل ترکیه،یونان و. معرفی میکنن اما همین عربها هیچ ابایی از عرب بودن خودشون که ندارن هیچ ، با افتخار همه جا خودشون رو عرب معرفی میکنن .به نظر شما کجای کار ما ایرانیها غلطه؟
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:08
توفیق - سیاتل - آمریکا
tarkofski - استکهلم - سوئد اگر ایده جامعه چند فرهنگی‌ توی اروپا هرگز جواب نمیده شما اونجا چه کار میکنی‌؟؟ یادت باشه تو اونجا غریبه‌ای و اگر این ایده رو باید کنار گذشت اولین کسی‌ که باید برگرده خونه خودش شما هستین.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:36
romano - تهران - ایران
مشکل از نفرت پراکنی سریالهایی مثل هوملند و فرهنگ غربیه کشورهای متعدد قله تکنولوژی رو فتح کردن ولی نیاز به لشکر کشی و آدم کشی نداشتن (خدا رحم کرده همه مثل اروپا و آمریکا تو دنیا جنگ راه نمی‌اندازند برای داشتن اقتصاد و آزادی!). در سریال هوملند که متن اون بسیار باهوش نوشته شده همینطور بصورت درهم هرچی اسم و کشور بدبخت شرقیه در غالب تروریست و مکالمات افراد می‌یاره رکیم، رویا ، ابونذیر و .. این برندینگ اطلاعاتیه (مثل اینکه انگلیس از قرن 18 برند کرد که ما عربیم همه دنیا مارو پارس می‌دنستن) مثل اینه که در کشورهای ما آخوندا برند کردن هرکی غربیه بچه نامشروع داره و از این جور مزخرفات. یا با مراسم اعدام سعی شدید دارند که ما همینیم که نیستیم (چند نفر از شما و چندبار اینم مراسم رو دیده). اون بچه‌هم در این محیط ترس و نفرت بزرگ می‌شه و گناهی نداره و یک مرد مثل سریال هوملند می‌بینه اتو کشیده و در توهمات خودش الان رکیمه (اصل داستان اینجاست که اصلا اسمی به اسم رکیم تو دنیا وجود نداره).
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:37
romano - تهران - ایران
iran-kohan - مسکو - روسیه برای شما به عنوان پدر متاسفم به بچت عشق یاد بده وقتی بزرگ شد به اندازه کافی نفرت بصورت خودکار یاد می‌گیره در هیچ کتابی گردن زدن نوشته نشده (بخشهایی وجود داره که در مورد زمان جنگ پیامبره و کاربرد فعلی نداره) غصه نخور تو غرب از همین الان به بچه‌هاشون یاد می‌دن که چطور جنس به عربها بفروشن غربیها هم بیخود هی جنگ راه میاندازند تمام تاریخشون همینطور آموزش نفرت به نسل بعدی و بربریت علیه همدیگره به ما که برسه واویلاست.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:43
tehrannn21 - تهران - ایران
حالا اگر این موضوع حقیقت داشت و طرف تروریست میبود، همه می‌گفتند عجب دانش آموزان باهوشی‌! این اتفاقات همش تقصیر افراطی‌های وحشی (وهابی و تکفیری )هست . هم باعث تفرقه بین شیعه و سنّی شدند هم باعث نفرت بعضی‌‌ها از اسلام...
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 02:57
iran farda - سندیگو - آمریکا
موجودات بیخودی هستند این انگلیسیا
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 03:15
malek khorshid - روتردام - هلند
Romano - تهران - ایران. واقعا خودت فهمیدی چی‌ نوشتی‌؟؟؟؟ من که هیچی‌ نفهمیدم. به اون آقای cyres باید بگم که زمانیکه ما تمدن و عظمت جهانی‌ داشتیم و یکی‌ از زبان‌های رایج دنیا فارسی بود اروپا یان بالای درخت بودن، این رو حتا ناپلئون در کتابش نوشته. حالا شما برو از این عقده بترک و بمیر.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 03:22
fdsa60 - تهران - ایران
cyrus Asher - لندن - انگلیس.خبر داری که نژاد شما یعنی آنگولاساکسون جزو وحشی ترین نژاد بشر در روی زمینه؟
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 03:30
smart292 - ونکوور - کانادا
حالا چی‌ میشد که برای مدت کوتاهی سر جات مینشستی و چیزی تایپ نمیکردی ، حالا اگر یک عرب با مقنعه نشسته بود در صندلی بغلی این را چه میگویید ،به عقیده من این گزارش و خبر کامل نیست برای اینکه خیلی راحت این مساله حل شدنی بود با کمی‌ موداب بودن، به جای ترساندن مردم با کارهای عجیب و غریب و کمی‌ صحبت شیرین و جلب اعتماد کردن کار به این جاها نمیرسید شاید هم این هم از آن بورسیه‌های بسیجی باشد که قیافه‌های آن‌ها همیشه تابلو هست به امید نابودی آخوند دزد که مملکت ایران را به این صورت در آورده است.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 04:10
iranian1982 - ملبورن - استرالیا
مردشور این عرب ها رو ببرند که همه چیزشون رو به ما تحمیل کردند. از دین و خرافاتشون بگیر تا رسم الخط و اسم هامون. هیچی از فرهنگ و تاریخمون برامون باقی نذاشتند. من نمی فهمم ما که فارسی صحبت می کنیم چرا باید به این خط مسخره عربی بنویسیم؟
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 04:12
dawood30a - دبی - امارات
انقدر تبلیغ بد بر علیه ایرانی بیچاره کردن که یک مشت دانش اموزی که هنوز بلد نیستن ...شونو تمیز کنن وایسادن زر زر کردن که تروریسته. اینا دیگه وقتی بزرگ شدن مغزشون پر از علف میشه
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 06:09
paksan - آمریکا - آمریکا
be_pa.khaste - هارلم - هلند .. اگر میخوای فحش بدی به وزارت اطلاعات و حزب الله فحش بده که دو دفعه حمله کرده بودند به اتوبوس مسافرا در همین کشورها و در هر دوبار هم کلمات عربی رو با صدا بلند گفتند و بمب انداخته بود . خوب ایگه اینا که نمی تونند تشخیص بدن پارسی با عربی فرق داره بچه ها حتماً آموزشهایی در یان موارد دیده بودند دیگه و شاید هم یهودی بودن ولی چیزی نگفتن و ترسیدن . میشه حق بهشون داد چون از این کارای احمقانه حزب الله خیلی انجام داده
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 06:29
Shirdel - لندن - انگلیس
cyrus Asher - لندن - انگلیس. حالا ای چه ربطی به موضوع خبر داشت که تو وهابی سلفی اینجا کامنت بی ربط میذاری .هرکه فارسی بلد هست ایرانی نیست. مرگ بر دشمنان ایران و بر دشمنان علی و شیعیانش
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 06:56
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
دوستان عزیز اصلا بدل نگیرید چون از اینگلیسیها بیسوادتر در دنیا وجود نداره، من فقط موندم چطوری دنیا را گرفتن. چندسال پیش من در یک پیتزا فروشی ایرانی کار میکردم یک روز خانمی با پسر 12،13 سالش آمد تا یک نوشابه فنتا بخرد، نوشابه های فنتا انگلیسی نبود، یک طرف به عربی نوشته بود فنتا و طرف دیگر به انگلیسی، باورتون نمیشه ولی اون کودک نوشابه فنتا رو نخرید چون میگفت به یک زبان دیگه روش نوشته و حتی نمیدونست که زبان عربی چیست. بسیار آدمهای بیسوادی هستند، در دانشگاها اکثر رشته های تخصصی دانشجویان خارجی داره، کلاس من کلا 2تا انگلیسی داره و 11 نفر ایرانی و عرب و پاکستانی هستند با 2 تا اروپایی شرقی و یکنفر افریغای جنوبی.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 07:07
nushin-alman - برونسچویگ - آلمان
اونوقت گردن اون بچه‌های مریض اسگلو نگرفتن بندا زنشون مثل سگا جلوی اون ایرانی‌ محترم بگن معذرت خواهی‌ کنین؟ یا کلا ادبه هلندیا تا همین حده؟ یه احتمال دیگه هم هست، اینها گراسی که زدن خشک نبود تازه بود، مخ هنک کرده بوده، یارو ایرانی‌ رو مثل یکی‌ از از طالبان با ریشو سیبیله بلندو سلاح به دوش می‌دیدند
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 08:09
عقل وهوش - اصفهان - ایران
cyrus asher- ما ایرانیها از هر قوم ومذهبی هم که باشیم هزار برابر وشرف داریم دربرابر پستی وخیانت وخباثت شما یهودیها چون وقتی اسیر بودید آزادتان کردیم از سرزمینتان رانده بودید تو ایران پناهتان دادیم تا روز آخری هم که در ایران بودی هیچ تبعیضی میان شما وخودمان قائل نشدیم در حالیکه ازپست ترین اقوام تاریخ وپسرعموی اعراب بودید و هستید ومنتی هم سر شما نگذاشتیم در عوض قوم شما برای ایران چه غلطی کرد جز تفرقه افکنی میان اقوام ایرانی با آن ملکه استر ومردخای وهمین الان هم تمام کارشکنیها برای بهبود رابطه ایران وغرب زیر سر شما و پسرعموهای عرب وپلید شماست حسادت شما هم نسبت به ما ناشی از اینه که خدا در قرآن شما را قوم مورد غضب قرار گرفته نامیده وبس و رسوای عالم کرده
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 08:00
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
pedram hosseini - بولونیا - ایتالیا. دوست گرامی به خاطر شباهت نوشتاری عربی و فارسی و اینکه غربی ها کلا این خط را عربی میشناسند از طرفی زبان عربی و اسلام هم بشدت به هم گره خورده اند خود عربها هم که هر جا میرسند مدام اسلام اسلام میکنند. حالا من ایرانی غیر مذهبی چگونه تو مخ همه این اروپایی ها بریزم که بابا زبان من, فرهنگ من با عربی فرق میکند تازه با وجود رژیم اخوندی ایران چه کسی حرف من را باور میکند؟
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 08:39
kasra persia - لندن - انگلیس
قبل از هر چیز باید بگم که من عاشق تمام هموطنان عزیز با هر نژاد و هر زبان هستم و عقیده دارم که ایران ما دارای مردمی با فرهنگهای بسیار زیبا و متنوع هست و دوست دارم که به همه ادیان هم احترام بذارم ولی‌ با کامل تاسف باید بگم که ملت ایران به شدت مظلوم واقع شده از طرفی‌ دنیای غرب با اون امکانات پیشرفته بر علیه اون تلاش میکنند و از طرف دیگه عربها که در راس اون خاندان سعود چشم دیدن ایران رو ندارند این رو بر اساس سالها زندگی‌ با این ملت‌ها عرض می‌کنم
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 11:09
زیک بمیچ - اسلو - نروژ
دانش آموزان بی خرد و خدمه پرواز بی خردتر از آنها...اگر کسانی فکر می کنند تنها مسلمانها شستشوی مغزی می شوند کاملا در اشتباهند.این هم نمونه اش!
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 11:11
amonbede - تهران - ایران
اینجاست که باید گفت مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید میترسد
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 12:17
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
ملک خورشید از هلند. عزیز جان بودیم بودیم و بى خیال. هستیم. هستیم رو بچسب. اگر هستیم که من و تو الآن خارج از ایران نبودیم. اگر مملکت و شخصیت و فرهنگ و شعور ملت ما بالا بود که عزیز من هیچوقت نمیذاشتیم که ملاء بر سر ما حکومت کند و مشتش همیشه بر دهان ملت ما باشد. پس بى خیال آنچه که بودیم. بله زمانى که اروپایى ها زیر درخت ....، ما توالت سوراخى تو زمین بود که رویش وایمیستادیم و کارمونو انجام میدادیم. ولى بعد از ٢٠٠٠ سال هنوز ٩٩٪ ما همینطور توالت میرویم ولى اروپایى ها مینشینند و کارشون رو انجام میدن. به این میگن تکامل. ما در یه حدى موندیم و هنوز هم تو همون حد هستیم و از اینجایى که هیچى نیستیم هى تکیه میدیم خودمونو به ٢٠٠٠ سال پیش.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 12:52
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
یکی‌ از مواردی که از آن غافلیم این است , به همه بگوئیم زبان فارسی و عربی‌ خیلی‌ متفاوته خصوصاً در فرهنگ، مثل حروف انگلیسی‌ که تقریبا در تمام اروپا به گونه ائی مانند هم است با یک دنیا تفاوت. مگر یک مسیحی‌ اروپایی را به خاطرِ دینش , خاور میانه ای میدانند، در اروپا کجا پیامبر ظهور کرده ! به نظرم این مخفی‌ نگاه داشتن هم از سیاستِ کثیفِ همیشگی‌ غرب بر علیه ما سر چشمه می‌گیرد و هم از سستی و کاهکلی همیشگی‌ خود‌مان ، کافیست در چند روزنامه کثیر الانتشارِ غربی مقاله ائی در تفاوتِ این دو و یا عنوان خاطراتِ این چنین , قید شود تا پابلیک این را بفهمد، وقتی‌ آگاهی‌ نمیدهیم اینگونه عکس العملها را باید شاهد باشیم...
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 12:38
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
... جامعه اروپا کتاب خوان و روزنامه خوان است خیلی‌ موثر است.خارجی‌ ها وقتی‌ تعجب میکنند که من با قوانینِ چند همسری اسلام مسلمانم میگویم این کار بین ایرانیان شرم آور است و اسلام ایرانی منشأش عشق است و شادی که ریشه در فرهنگ و دینِ ایرانی دارد و قرآنش مثنوی, هر چند مذهبیون ما به قرآن هم رجوع یا نماز را عربی‌ میخوانیم ، اما علاوه بر نماز مدیتیشن یا مراقبه داریم که عادتی ایرانی است نه عربی‌، غیر از این این ما هزار سال قبلِ از اسلام خدا پرست بوده و بسیاری از فرهنگمان را به آنها آموختیم که مطابق با وحی بر پیامبر بود به گونه ائی که مشاور پیامبرِ اسلام یک ایرانی بود که کمکِ بسیاری کرد.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 12:39
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
مار گزیده از ریسمون سیاه و سفید میترسه. خط عربى خط آدمکش هاست. زبان عربى زبان آدمکش هاست. زبان خشونت و جنایت است. زبان و خط احکام زد بشرى اسلام است که بعد از ١٤٠٠ سال هنوز بر سر بیش از یک میلیارد انسان حاکم است. این ها بچه هاى محصل بودند که ترسیدند و با اینکه خدمه پرواز سعى به برطرف کردن این سوء تفاهم بودند ولى باز هم اینها نخواستند سوار این هواپیما بشوند. این همون افکتى است که که در ایران همه افغانى ها را آدمکش، همه یزدى ها را نزول خور همه آلمانى ها را نازى، همه اصفهانى ها را خسیس و مسیحى ها را کثیف و و خلاصه براى همه اتیکت میچسبانند الى برا خودشون. حالا ببینید چه مزه اى دارد.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 12:41
nejaat2006 - لیدز - انگلستان
از شخصی سوال کردند: آیا شما فکر می کنید همه مسلمانان تروریست هستند؟ ایشان جواب دادند: نخیر قربان، ولی تقریبا همه تروریستها مسلمانان هستند!
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 13:25
sbvox - براتیسلاوا - اسلواکی
چقدر پست و احمق بودن
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 13:31
آذری باهوش - میانه - ایران
nejaat2006 - لیدز - انگلستان. بارک الله . تبلیغ بر ضد خودت بکن ولی خودت رو بزن به مسلمان نبودن . بی خیال دوست و رفیق و خانواده...اون خارجیها هم باور میکنند که تو مسلمون نیستی!
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 16:39
purelove_31 - مشهد - ایران
یک طویله گاو بودن واسه خودشون
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 17:57
میو میو - تهران - ایران
زبان فارسی و عربی نزدیکترین زبان ها هستند و اگر زبان فارسی یاد بگیرید زبان عربی نیز یاد گرفتید و این مشکلی وجود ندارد...این چند نفر دانش آموز که زبان عربی تروریست خطاب می کند و این از برکات رسانه های اروپایی و آمریکایی هستند ...علت اینه که رسانه های اروپایی و آمریکایی که بیشتر یهودی ها در این شبکه نفوذها دارند مردم اروپا و آمریکا را ستشوی مغزی دادند و این طور شده که مردم اروپا و آمریکا به ایران و عربها دشمنی دارند والا من تا جایی که در تاریخ خودم در 250 سال اخیر مردم اروپا و آمریکا هرگز به ایران و عرب ها دشمن نبودند و این رسانه های آمریکایی و اروپایی تحت سطله یهودی ها باعث شده مردم اروپا و آمریکا رامغز ستشو بدن و ایران و عربها تروریست خطاب کند...
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 18:01
باور عمیق - قم - ایران
حالا یه بچه نادان یک غلطی کرده . مهم نیست . کشوری که بهشت فحشا باشه بعیده ولد درست و حسابی از توش بیرون بیاد . شهری که خیابوناش با مغازه های سکس شاپ تزیین بشه طوری که فاحشه ها مثل حیوانات سیرک شب تا صبح پشت این شیشه ها قر و اطوار بیان جوری که هر کسی که شهوت به سرش نزده باشه نگاه کنه عقش بگیره چه انتظاری میشه از فرهنگش داشت که حالا یه بچه 14 سالش بخواد چی باشه؟ از شخصی سوال کردند: آیا شما فکر می کنید همه اروپائیان بی غیرت هستند؟ ایشان جواب دادند: نخیر قربان، ولی تحقیقا همه بی غیرتان اروپایی هستند!.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 19:34
iran-kohan - مسکو - روسیه
romano - تهران - ایران برای من نمیخواد متاسف باشی‌. برای دینت با اون کتاب مسخرش متاسف باش که به جز دستور قتل و غارت چیزی توش ننوشته، من خودم بلدم بچمو چه جوری تربیت کنم. جوری تربیت می‌کنم که از ۱۰ کیلومتری مسلمون جماعت رد نشه. توام برو به خودت کلوخ بمال شاید پاک شی، من اون دینی که به یه باد بنده نمی‌خوام، دینت مال خودتو امسال خودت. مسلمون یعنی‌ تروریست.
یکشنبه 4 اسفند 1392 - 19:47
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
pedram hosseini - بولونیا - ایتالیا. مشکل از ایرانی‌ بودن و زبان فارسی نیست اما مشکل اینجاست که نتونستیم به دنیا خودمون رو بشناسونیم و حالیشون کنیم که ما از پایه و اساس با عربها فرق داریم
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 02:05
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
میوه میوه. ببین خوب چشماتونو باز کنین ببینین دور و ورتون چه میگذره. بقول اون رفیق همه مسامانها و اعراب تروریست نیستند ولى ٩٩٪ تروریست ها عرب یا مسلمان هستند. حالا شما بشین تو مغازه میوه فروشیت از مطبوعات و رسانه هاى زیر مدیریت یهودیها بنال. فکر کردى اینجا هم ایرانه که. رسانه ها و مطبوعات یکطرفه باشه؟ خودتو خیلى عقل کل میدونى نه؟ از اون آدمهایى که فکر میکنى دست این اروپایى ها رو خوندى. شما تو مملکتتون افغانى ها رو به چه چشمى نگاه میکنى؟ ٩٠٪ ملت ایران افغانى ها رو آدمهایى میدونن که سر میبرند و تجاوز میکنند و هزار خلاف دیگه. در صورتى که ٩٠٪ افغانى ها انسانهایى هستند مثل بقیه. وقتى که تو اروپا همه حملات تروریستى زیر سر مسلمونها هست، پس جاى تعجب نیست که کسى با دیدن جوان عرب نمایى که در حال تایپ کردن چیزى به خط عربیست بترسه. اونهم یه محصل ١٦ ساله. شماها که سن و عقلتون مثلا بیشتره چرا اینجورى هستین ؟ همه انگلیسى ها رو حـ... و بى سواد و کدن و احمق خطاب میکنین ولى بوى گند خودتون به دماغتون نمیخوره ؟ اونها کدن هستند ولى شما آخر خطى. اون یارو از قم که دیکه به کل پاکروان تشریف دارند.
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 08:05
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
شما مملکتى زندگى میکنى که سیستمش فاشیستى مذهبى است. کاملا دیکتاتورى. اخبارى که از ایران میرسه ترس از ساخت بمب اتم. حمایت از گروه هاى تروریستى. اعدامها در ملأ عام. خشونت از اونور راهپیمایى هاى ٢٢بهمن که میلیون آدم جور واجور ریختن تو خیابون ها که شعار مرگ بر این و مرگ بر اون سر میدن. ایران تو جام جهانى میفته تو گروه آرژانتین، بیش از ٥٠/٠٠٠ نفر فهش و میکشن به مسى چون تو تیم آرژانتینه. عزیز من مشت نمونه خروار است. اینها یک مثال هاى کوچکیست از فرهنگ و شعور و درک ملت. اروپایى که نمیتونه با تک تک ایرانیها آشنا بشه تا بتونه آمار بگیره ایرانیها چجوریند. این تصاویریست که از ایران دیده میشه و حاکمانتون هم با کمال میل این چهره را از خودشون و از ایران نشون میدن. حالا شما بگو کار کار یهودیهاست و ملت اروپا شستشوى مغزى شدند و..... این ملت ایران است که ٣٥ ساله شستشوى مغزى داره میشه. خوب فکر کن به این مسئله.
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 08:17
میو میو - تهران - ایران
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان:دوست من در درجه اول رسانه عامل اصلی تغییر احساسات افکار عمومی هستت و وقتی که رسانه آنقدر قوی باشد و آن چیزی درباره مردم بگویید و مردم به راحتی حرف رسانه را قبول می کند و این یک ستشوی مغزی هستت و یک رفیق دارم و میگه شبکه فاکس نیوز که در اروپا و آمریکا فعالیت می کند آنقدر درباره ایران و خاورمیانه دروغ گفتند و این دروغ ها توی مغز مردم اروپا و آمریکا فرو کردند که دیگه نگو که آخرش مردم اروپا و آمریکا حرف رسانه های دروغ گو گوش می کردند و به راحتی قبول میکرد و جالبه توی یک نظرسنجی که 3سال پیش انجام شده بود حدودا 85 درصد مردم آمریکا به رسانه های خود اعتماد ندارن که معلومه که این رسانه های آمریکایی و اروپایی آنقدردروغ گفتند که مردم اروپاو آمریکا درباره اخبار به راحتی گول خوردند...ناگفته نمانند که یهودی ها در سانه های اروپای و آمریکایی به شدت نفوذ دارند و سعی در تغییر افکار عمومی با استفاده از خبرهای دروغ هستت....
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 21:47
میو میو - تهران - ایران
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان:درباره تروریستها باید بگم همش ساخت اسرائیل و آمریکا و فراسنه و انگلیس و اینم عربستان ...ببین تنها مسلمان تروریست نیستند و اگه توجه کنید تروریست یهودی و مسیحی نیز داریم و از شما یک سئوال دارم:چرا کشورهای غربی در خاورمیانه تروریست ایجاد کردند؟چرا؟ خب معلومه کشورهای غربی تروریست توی خاورمیانه ایجاد کردند که بتواند با این وسیله بین شیعه و سنی تفرقه بیاندازند....کشورهای غربی با این وضعیت سو استفاده می کند که بتواند منابع نفت و گاز خاورمیانه به سرقت ببرند و باید بگم علت اصلی دشمنی کشورهای ایران و خاورمیانه بر سر نفت و گاز هستت...ولی یک مشکلی داریم که اسرائیل هستت اونم تروریست دولتی که توسط کشورهای غربی ساخته شده است و باید از خاورمیانه گورتون گم شود و این خظری برای ایران محسوب می شود...
دوشنبه 5 اسفند 1392 - 21:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.