در واکنش به اظهارات دایی : مایلی‌کهن با لباس رُفتگری تماشاگر ویژه بازی استقلال و ملوان!

سرمربی سابق صبای قم امروز با لباس رفتگران شهرداری در ورزشگاه تختی انزلی بازی استقلال و ملوان را نظاره می‌کند.


نادر فریادشیران دستیار سابق محمد مایلی‌کهن در صبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: محمد مایلی‌کهن در حمایت از قشر زحمتکش و پرتلاش و شریف رفتگران شهرداری امروز با لباس رفتگری وارد ورزشگاه تختی انزلی می‌شود و این مسابقه را با لباس رفتگران نظاره می‌کند.

وی ادامه داد: من به دلیل آنکه زانوی پایم را عمل کرده‌ام در تهران هستم وگرنه من هم در این حرکت حمایتی همراه مایلی‌کهن به انزلی می‌رفتم.

به گزارش فارس، علی دایی هفته گذشته در برنامه نود گفته بود که آنها که استعداد دارند مثل لیونل مسی می‌شود و افراد دیگر که مستعد نیستند کارگر شهرداری می‌شوند. محمد مایلی‌کهن هم در واکنش به این اظهارات امروز چنین حرکتی انجام می‌دهد.

+75
رأی دهید
-74

ItsMeWT - کلن - آلمان
در اینکه حرف دایی اشتباه بوده شکی نیست ولی این مایلی کهن ریاکارترین آدم فوتبال ایرانه! شرف آدمی که حرف نابجا از دهانش خارج میشه هزار بار بیشتر از آدم ریاکاره! ننگ به این آدم
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 11:45
apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
اه، چقدر از این آدم ظاهرساز بدم میاد
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 11:45
عقاب سرخ - پرسپولیس - پرشیا
گمشو مردک مایلی کلنگ ،،یه بار شیون و گریه زاری میکنه یه بار خودشو واسه جلب توجه کچل میکنه قبلن‌ها هم که نماز و روزه اجباری برای بازیکن‌ها صادر میکرد حالا هم می‌خواد این مدلی‌ عوام فریبی کنه،،،، چاپلوس و مترسک سر جالیز ،،شرط می‌بندم اگه اینو به عنوان مترسک تو مزرعه و باغ خودم بذارم محصول و زراعت چند برابر می‌شه حتی کرم‌های خاکی هم از مزرعه فرار می‌کنن
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 12:07
berahneh - پاریس - فرانسه
من اصلا از این مایلی کهنه ‌ست، مایلی جدیده چیه خوشم نمیاد،یه حسی دارم بهش که احساس می‌کنم از توبره آخوندها می‌خوره! حالا می‌خواد لباس رفتگری بپوشه یا هر کار دیگه که بکنه
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 12:08
جنگنده - تهران - ایران
این دایی تازه به دوران رسیده خیلی پاشو از گلیمش دراز کرده بد نیست یکی بشونتش سر جاش.
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 12:27
khyar - اوپسالا - سوئد
ای ول
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 12:31
samuk66 - لندن - انگلستان
با اینکه از مایلی بدم میاد ولی‌ این دایی خیلی الاغه. علی‌ یه کریمی‌
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 12:58
Boogie Nights - لندن - انگلیس
این مایلی کهن چاپلوس ترین و متملغ ترین و صد البته بی سواد ترین و بی کیفیت ترین مربی ایرانه،شک نکنید با اون سر تراشیدن و حالا هم لباس رفتگر پوشیدن میخواد برای خودش محبوبیت بخره.این همیشه آرزوی مربیگری پرسپولیس و تیم ملی رو داشته،یادتون نره این آدم همونیه که برای چاپلوسی تمرین تیم ملی رو قطع میکرد که بازیکنها رو ببره نماز جماعت و اصلا دعواش با دایی از اونجا شروع شد.حتی به کیروش هم حمله میکنه،و الان که پروین پول پرست هم با دایی بد شده بعید تیست نقشه ای باشه تا این بیسواد رو بگذارن مربی پرسپولیس.بیخود رای مثبت نزنین،این آدم سمبل دو رویی و دستمال اندازی رایج تو ایران هست و صد البته بی کلاس،بیسواد و بی عرضه.
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:27
hossein1345 - دبی - امارات
به این میگن مرده خواری. یعنی اقای مایلیکهن خیلی به فکر رفتگران شهرداریست؟ تا حالا چه کاری برای اونها کرده؟ تا حالا چه حمایتی از اونها کرده؟ چون حسرت وجود علی دایی را میخوره میخواد مثلا با این کار اونو خراب کنه ولی بیشتر خودش خراب میشه. لیاقتش بیشتر از این نیست.
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:30
afsoon.fr - پاریس - فرانسه
من به عنوان یک پرسپولیسی میگم علی‌ دایی غلط کرد.یه همچین حرفی‌ زد.اون کارگر شهرداری ارزشش خیلی‌ بالاتر از علی‌ دایی تازه به دوران رسیده است
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 13:46
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
این بابا مایلی کهن دیگه خیلی زیاده روی در حسادت میکنه. آخرش هم سر این حسادت و لجبازی جان به جان آفرین تسلیم خواهد کرد. این گفته علی دایی عین واقعیت است. انسانهای با استعداد صاحب شغلهای درجه یک و شغل های درجه 2 به بعد بنا به استعداد تقسیم میشود. البته در ایران و بعضی کشورها ، اکثرا، این پول است که تعیین میکند و استعداد در درجه بعد است.
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 14:04
Sakura - توكيو - ژاپن
خدا رو شکر دایى گفت رفتگر! اگه میگفت روسپى این ابله با اون جماعت تو استادیوم چیکار میکرد؟ یکى از اون یکى گوساله تر!!
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 14:31
تیتو تیتو - تهران - ایران
هیچ کی به هیچ کی رحم نمیکنه همین.
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 15:55
رجب علی - تگزاس - امریکا
اگه ایشان راست میگن راستی راستی بروند دو سال رفتگری کنند و فیلم بگیرن بزارن روی یوتیوپ نه اینکه بخاطر مسخره کردن قشر زحمتکش رفتگرها بیاد بشینه داخل تماشاگران ایشان بروند یه دوسال با لباس رفتگری بین مردم زندگی کند .
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 16:24
داماهی - بندرعباس - ایران
این مایلی کلنگ همون بود که میگفت ارادتم به انتری نژاد هرروزبیشتر میشه حالاهم بااین مسخره بازیهاش دنبال تیم برای مربی گری میگرده.
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 20:56
lafcadio - استکهلم - سوئد
نفهم تر ازین مربی نداریم تو ایران و بلکم دنیا. تیم نداره داره می ماله شاید پرسپولیس رو بگیره وبعدشم نابودش کنه. حالا دایی ممکنه نباید این حرفو می زد ولی دروغم نگفته که .
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 21:08
hossein1345 - دبی - امارات
بهتره که این بابا بره با شبکه من و تو مصاحبه شو انجام بده بلکه تموم مردم هم بهتر بشناسنش که چخ اوجوبه ایه. تو ایران همه میدونن مرده خواری و خراب کردن دیگران شگردشه تا بلکه شاید بتونه خودی نشون بدهو
‌چهارشنبه 30 بهمن 1392 - 21:09
باريك بين - تهران - ایران
خدایا چه بر سر این مردم و فرهنگشون اومده که کار خوب یک نفر میشه ریاکاری و ظاهرسازی و کار زشت یکی میشه شجاعت و دفاع از مملکت. واقعا برای برخی از کاربران این سایت که این حرکت زیبا رو وارونه جلوه میدهند متاسفم و ارزو میکنم که هرچه زودتر در دیدگاه خودشون یک تجدید نظری بکنند. دم مایلی کهن گرم.
‌پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 00:45
sharafYabi - بیمبه - انگولا
مایلی کهن که این کار را برای طرفداری از رفتگران نکرد، برای زدن پوز علی‌ دایی کرد. دایی هم باید میگفت: یکی‌ میشه مسی دیگری میشه هیچ کاره. به خدا کار مثبت حمال و رفتگر شرف داره به گند کاری دونه دونه مدیران کلّ و جز.
‌پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 02:46
سيروس كمال - دبى - امارات
مثلث فساد فوتبال ایران (دایى ـ مایلى ـ قلعه ) و داره کریمى هم بهشون اضافه میشه که بشه مربع فساد ....
‌پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 04:15
ali-dk - لونگبو - دانمارک
من از مایلی کهن و علی دائی خوشو نمی آید ولی کارگران شهرداری خیلی شرف دارند تا این دوتا انگل خدایش این کارگران شهرداری با حقوق ناچیز که روفتگر ی می کنند باید تشکر کرد نه اینکه مثل این .... علی دائی خوردشون کرد من خودم ترک زبانم به ترک زبانهای عزیز بی احترامی نشود . یاشاسین سوپورر که با زحمت پول سر سفره خانوادشان می برند نه مثل این علی دائی... از طرفی هم این کار مایلی کهن را تحسین می کنم .
‌پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 07:00
danial nabi - استكهلم - سوئد
علی‌ دایی دیگه زیر دیپلمه ، ولی‌ اگر لیسانس هم شود باز هم کلاس اول است.
‌پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 10:44
زوربا - اصفهان - ایران
ظاهر سازی های مموتی را این بنده خدای اطلاعاتی هم یاد گرفته,کارنامه اینها برای همه رو شده.دایی هم باید عذر خواهی کنداز این حرفش.
‌پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 14:47
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.