درخواست جیش العدل برای مبادله سربازان ایرانی

آنا: گروهک تروریستی جیش العدل پس از آنکه ۵ سرباز بی‌گناه ایرانی را در مرز سیستان و بلوچستان با پاکستان ربودند روز گذشته (سه‌شنبه) اقدام به انتشار مطالبی در حساب توئیتر خود کردند.
 
براساس این گزارش گروهک تروریستی جیش العدل در متن منتشر شده مدعی شده است: اگر این سربازان برای دولت ایران مهم بودند حتما تاکنون برای آزادسازی آنها اقدام می‌کردند. در حالی که چنین نیست. باید بگوییم که خیلی از ما بدون گناهی در زندان‌های ایران افتاده‌اند. بیایید معاوضه کنیم! اگر این سربازان برای حکومت ایران مهم هستند به خواسته جیش‌العدل تن بدهید! ما قبلا اعلام کردیم که برای سربازی به بلوچستان نیایید! حالا که می آیید جوابگو باشید. شما از کشتن بلوچ‌ها به دست این سربازان بی‌خبرید.
 
جیش العدل در پایان مطالب خود تهدید می‌کند که سربازان سد دفاعی هستند اول سرباز را برمی‌داریم بعد راه باز می‌شود.

+107
رأی دهید
-55

machan - لس انجلس - آمرکا
تنها مقصر اصلی این حادثه رژیم بیشرف آخوندی است که در بلوچستان افتاده به جان اهل سنت و داره بیچاره ها را اعدام می کنه و زندانی. این عکس العمل ها طبیعی است فقط کاش به جای سرباز وظیفه ها سرداران سپاه و اطلاعات را م گرفتند. اونوقت سلاخی هم می کردنشون ملت تازه خوشحال هم می شدند
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 21:01
alikoms - کتول - ایران
متاسفانه سر این هارو جدا میکنن.پدر مادر اینها چی میکشن
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 21:16
baas - روتردام - هلند
خدمت به‌‌‌ حکومت اسلامی خیا نت به‌‌‌ ایران است .
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 21:20
باران تابستانی - استکهلم - سوئد
خائن های پست! آخه با سرباز بدبخت چه کار دارین؟ تا کی این همه خشونت و نادانی؟
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 21:45
faranak-montreal - مونترال - کانادا
براشون مهم نیست اینها نیروهاشون تو سوریه هستن بداد فک فامیلشون برسن . اگه راست میگید بیایید تو این خیابون پاستور ٤ تا موشک بندازید هم ما را خلاص کنید هم خودتون را بجای اینکه نمک رو زخم مردم باشد
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 21:58
datis - سن دیگو - امریکا
تو ایران هر بدبختی که پارتی نداره و تحصیلات بالا نداره برای سربازی میفرستنش مرز، این ۵ تا بیگناهند، میخواین آدم بکشید ۴ تا سپاهی یا ساندیس خورو سر ببرید ناین جوانان بیگناهو
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 21:54
rezanl - امستردام - هلند
سربازی دست خود آدم نیست که من خودم مجبور بودم از جنوب برم به چهل دختر جائی‌ که آسایشگاه از تو شیشه‌اش یخ میزد.
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 22:45
leila leila - گوتنبرگ - سوئد
سربازه بی‌چاره که به دلخواه خودش نرفت تو اون جهنم آخه این چه منطقیه ؟ عکس این طفل معصومها رو میبینم جگرم خون شده کاش کمی‌ وجدان داشتید ، خدا میدونه خانوادشون تو چه حالی‌ هستن . دولت بی‌ شرف هم که حتا نام سربازها رو فاش نکرده فقط یک عکس داریم و چندتا سرباز که رژیم از گفتن اسمهاشون هم حذار می‌کنه چه رسد به تلاش برای آزادیشون. تو این رژیم کثیف تنها چیزی که معنی نداره آزادیه در عوض واسه خون و مرگ هزاران واژه هست.
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 22:51
tehrannn21 - تهران - ایران
وقتی‌ این حرومی‌ها ی وحشی را میگیرند باید همون لحظه به درک فرستاده شوند، زندان جای انسان هست که مجازات می‌شه تا سالم به جامعه برگرده نه‌ این جانور‌های آدم خور.. حرومی‌ها خودشون را بیگناه هم میدونند! همین حرومی‌های وحشی وهابی هر روز در بلوچستان پاکستان شیعه‌ها و کودکان بیگناه را سر میبرند، حتی به سنّی‌ها هم رحم نمیکنند ، زن و کودک و پیر و جوون و بیگناه هم حالیشون نیست...لابد اونجا هم بیگناهید بیناموسها؟ حالا میخوان همون وحشی گری‌ها را تو بلوچستان ایران هم بکنند و کسی‌ باشون کاری نداشته باشه.. امیدوارم هر طور شده دولت این ٥ تا بیگناه را آزاد کنه , حالا چند تا از اون سگ های هار اونا را ول کنند.. دفعه بعد که گیرشون اوردند از انجاشون اویزونشون کنند, نه اینکه ببرند زندان نون مفت بشون بدهند.( البته اگر راست گفته باشند که میخوان مبادله کنند )
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 22:54
آرمان شهر من - استهبان - ایران
یه مشت تروریست و جانی تکفیری و وهابی چند تا سرباز رو گروگان گرفتن اونوقت یه عده به اصطلاح هموطن خارج نشین روشن فکر کلی با اونها اظهار همدردی می کنن! ولی وقتی آمریکائها می رن سراغ همفکرهای اونها توی پاکستان و افغانستان همین آدمها کلی ذوق می کنند و اونها رو یه عده اسلامگرای افراطی می دونن که سزا شون فقط مرگه...
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 22:57
رزم جو - لوس انجلس - امریکا
این بیشرفای سلفی وهابی چه رویی دارند.
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 23:01
tehrannn21 - تهران - ایران
وقتی‌ این حرومی‌ها ی وحشی را میگیرند باید همون لحظه به درک فرستاده شوند، زندان جای انسان هست که مجازات می‌شه تا سالم به جامعه برگرده نه‌ این جانور‌های آدم خور.. حرومی‌ها خودشون را بیگناه هم میدونند! همین حرومی‌های وحشی وهابی هر روز در بلوچستان پاکستان شیعه‌ها و کودکان بیگناه را سر میبرند، حتی به سنّی‌ها هم رحم نمیکنند ، زن و کودک و پیر و جوون و بیگناه هم حالیشون نیست...لابد اونجا هم بیگناهید بیناموسها؟ حالا میخوان همون وحشی گری‌ها را تو بلوچستان ایران هم بکنند و کسی‌ باشون کاری نداشته باشه.. امیدوارم هر طور شده دولت این ٥ تا بیگناه را آزاد کنه , حالا چند تا از اون سگ های هار اونا را ول کنند.. دفعه بعد که گیرشون اوردند از انجاشون اویزونشون کنند, نه اینکه ببرند زندان نون مفت بشون بدهند.( البته اگر راست گفته باشند که میخوان مبادله کنند )
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 22:54
azadeh11 - آمستردام - هلند
اینها از کجا پول میگیرن. خدا به این جونها رحم کنه.
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 23:29
Freedomforiran - لندن - انگلستان
شما ها کجا زندگى مى کنید مثل اینکه در این دنیا زندگى نمى کنید این حکومت عرب صفت چند هفته پیش ١٦ نفر بلوچ را بدون دلیل در زندان دار زد. مرگ بر جمهورى اسلامى و طرفدارانش. تنها راه نجات ایران نابودى این حکومت نا مردمى است.
‌چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 23:30
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
طوری حرف میزنن که انگاری سربازا به دلخواه خودشون محل خدمتشون رو تعیین کردند. بابا اگه اسلحه دارین، اگه قدرت دارین، برین خامنه ای یا خانواده شو گروگان بگیرید تا هم شما به حقتون برسین و هم مردم ایران تا عمر دارن دعاتون کنن. آخه گرفتن چهار تا سرباز بدبخت که فقط اومدن اونجا تا این دو سال کوفتیشونو تموم کنن که هنر نیست!
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 00:13
azadi2011 - تورنتو - کانادا
این کار شما که چند سرباز بیگناه را به گروگان بگیرید ربطی به بلوچ ویا سنی های ایران ندارد۰ مردم بلوچ ایرانی هستند وخود مرزبان سرزمین اجدادی خودشان بوده و هستند۰ شماها که رفتید توی پاکستان قایم شدید: آیا ایرانی هستید ? پاکستانی ? عرب ? ملیت شما چیست ?
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 00:24
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
ریگی هم از این زیاده گویی‌ها زیاد کرد.دیدید چطور از تو هوا گرفتنش؟دیدید چطور به .. خوردن افتاد و حامیان آمریکایی‌ و اسرائیلی اش رو قهوه‌‌‌ای کرد.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 00:40
caroline - تهران - ایران
وقتى دولت به این منطقه خیلى بى توجه ! فقر اقتصادى و فرهنگى تو این منطقه داره بیداد میکنه، خوب معلومه یمشت تروریست تحویل جامعه میده که به جون بقیه مى افتن! نمونش افغانستان! آخه سربازا چه گناهى کردن!
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 00:39
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
machan - لس انجلس - آمرکا-اردک جان .با این محاسبات شما خون سرباز‌های آمریکایی‌ رو ریختن کاملا صحیح و بر حقه.مثلا تو ویتنام کره افغانستان و پاکستان.اگر چهار سرباز متجاوز آمریکایی‌ که خارج از خاک خودشون زن و بچه بی‌ گناه پاکستانی‌ و عراقی‌ و افغان رو میکشن به درک واصل بشن قاتل‌هاشون رو تروریست خطاب می‌کنین و سرباز‌های متجاوز و جنایت کارتون رو قهرمان میدونید.جدا که امثال شما اتابکی‌ها و شب خیز‌ها و همتی‌ها تز‌ فرار مغز‌ها از کشور رو زیر سوال بردید
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 00:49
halk_35 - لیوواردن - هلند
باس _روتردام -هلند - دوست عزیز منم یکی از مخالفان رژیم آخوندی هستم اما سربازی که به اجبار به خدمت میره چه خیانتی کرده به ایران ؟ منظور شما اینه که همه باید سرباز فراری بشن تا از نظر شما خاءن نباشن ؟
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 02:44
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
انسانهای بی گناه را نگشید چه ایرانی چه عرب چه امریکایی چه إسرائیلی و مال هر ملیّتی که باشد ربطی ندارد گشتن بی گناه بزرگترین گناه است و خدا هرگز نخواهد بخشید اگر دولت هایی که با هم بد هستند می توانند دریک جا مثل سازمان ملل مقام های عالی رتبه ان گشورها بیایند و با هم کشتی بگیرند وهر گشوری که بأخت بایستی با گشور برنده هماهنگی کند اینجا نه به مردم ظلم می شود و نه گسی گشته می شود.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 03:08
perspolisi - سیدنی - استرالیا
آخه یکی‌ به اینا نیست بگه که دولت به هیچ شهروندی اهمیت نمیده چه برسه به سربازای بیچاره. به قول دوستای اینجا شما‌ها اگه مرد بودید و جرات داشتید، میرفتید سروقت اصل کاریا، سربازا و درجه دارای سپاه، امام جمعه و غیره، نه یه سری سرباز از همه جا بیخبر که با زور مجبور شدن ۲ سال از زندگیشون رو بیان اونجا که اسیر شما بشن. واقعا پست و ذلیل هستید اگه این ۵ تا رو آزاد نکنین. با این کارتون مردم هم از شما متنفر میشن
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 03:21
hamed-irooni - سیستان - ایران
سرباز اولین خطی دفاعی برای حمله خارجی هاست نه برای گروهی که مدعی هست پایگاه مردمی داره. مزدوران عربستان با اون شمشیرش
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 04:12
srdash - تبریز - ایران
بلاخره این قضیه هم یاخوب یابدتموم میشه ومن امیدوارم که این جوونهای عزیزهرچه زودتربه آغوش گرم خانواده هاشون برگردنداماموضوعی که بیش ترازهمه چیزمن رواذیت می کنه تاامروزچندوقته که این گروهک تروریستی توبلوچستان جولان میده چندوقت پیش بودکه این حرومیاچهارده تن ازبهترین فرزندان این مملکت روبه خاک وخون کشیدن چرادولت باوجوده خبرداربودن ازموجودیت همچین حیوونهایی دراونجامواضعش رواستحاکام نکرده تادیگرشاهدچنین وضعی نباشیم آیاهمه قدرت شمااینه ،که حتی نمیتونیدازسربازان خوددرمقابل چندوحشی حمایت کنیدپس فرداچگونه میخواهیدباآمریکابجنگید.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 06:02
massoudoslo - اسلو - نروژ
شیعه ها و سنیان در بلوچستان باید این امکان را داشته باشند که در کنار هم بدون چیرگی و ظلم سیاسی .دینی .فرهنگی بر یکدگر زندگی کنند در غیر اینصورت تا جمهوری اسلامی به سیاست های نادرست خود در سیستان بلوچستان ادامه میدهد شرایط از این هم بدتر خاهد شد .
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 07:55
nassau - مالاگا - اسپانیا
خدا نسل این آخوندها را از رو زمین برداره،
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 08:42
malekIT - شیراز - ایران
عقب افتاده های تروریست با این بی چاره های سرباز که اختیاری از خودشون ندارند چیکار تف به روحتون ..
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 09:11
راهجو - فریدونکنار - ایران
آخرشم بازنده ان! درست حکومت اریران ضعیفه ولی این مدل کارا تو ایران جواب نمیده الآن عربستان داره با دمش گردو میشکونه با این مهره هاش اما شک ندارم ته ماجرا بازنده اند فقط دلم برا سربازا میسوزه که بیگناهن کاش آقازاده ها رو میگرفتن از تو هتلا میدوزدیدن !!!.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 08:31
chocoman - روتردام - هلند
موردشور خودتون و عدلتون رو ببره مثله عدالت هیتلر است. اینکار شیخها ی عربستانه که تو خونه حکم به کشتن شیعه‌ها میدن و تو لندن مشغول همجنسبازی با پسر بچها هستن.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 11:05
Ramin2004uk - منچستر - انگلستان
این مردک انگار عقل نداره که این اراجیف میزنه مگر جاى خدمت سرباز بیچاره تعین میکنه عوضى
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 11:48
danial nabi - استكهلم - سوئد
هر چی‌ وهابی و سلبی لعنت خدا بر آنها که میان سنی و شیعه تفرقه ایجاد کردند. اینها برای اینکه تن‌ تن‌ مواد مخدر وارد ایران کنند از سوی سربازن مرزی به شدت نگرانند.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 12:08
dark night - تهران - ایران
این همه از مقامات ایران برای دنیا شاخ و شونه میکشند، اون وقت این جیش عدل که به اندزهٔ میکرب هم نیست اینارو آزار میده.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 14:14
کریم خان - زاگرس نشین - ایران
برای بعضی ها متاسفم . جیش العدل یک گروه تروریستی است که از طرف بعضی کشورهای منطقه و بعضی کشورهای غربی حمایت می شوند و هدف ان ها ایجاد تفرقه و اختلال در مناطق مرزی است . آیا کشتن چند سرباز بی گناه که به اجبار به این منطقه اعزام شده اند به بهانه ی حمایت از مردم بلوچ عدالت است . تازه اسم خودشون را گذاشتن جیش العدل و حمایت از مردم سنی . لعنت خدا بر این افراد و هزاران لعنت بر کسانی که به هر نحوی کار این افراد را توجیه می کنند.
‌پنجشنبه 24 بهمن 1392 - 16:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.