زن 41 ساله امریکایی عاشق کشاورز 25 ساله هندی شد

 آدریانا پرل زن 41 ساله امریکایی و صاحب یک دختر، به صورت آنلاین در فیس بوک فوریه سال گذشته با موکش کومار 25 ساله ملاقات کرد.وی در ماه اگوست به هاریانا در هند رفت و چند ماه بعد با کومار ازدواج کرد.

آدریانا دختر25 ساله اش را رها کرد و حالا در کنار شوهر جدیدش در روستایی که تا لب جاده اصلی به شهر 30 دقیقه فاصله دارد زندگی می کند.آنها داخل خانه توالت ندارند و از دوش حمامی که برای شستشوی گاوها استفاده می شود، استحمام می کند.

زندگی کاملا از سبک امریکایی بدور بوده و امکانات در حد صفر (دقت کنید آقای کومار کامپیوتر و فیس بوک از کجا پیدا کرده و با آدریانا چت کرده و ...) آدریانا که حالا شده خانم کومار، قصد دارد از شوهرش موکش، بچه بیاورد.

آدریانا ترک دختر 25 ساله اش را تراماتیک توصیف کرد! عروس جدید را در کنار مادرشوهرش مشاهده می کنید که چقدر خوشحال به نظر می رسند.

عروس خانم که در باشگاه ورزشی در مرسد کالیفرنیا زندگی می کرد تصمیم گرفت زندگی خود را در 41 سالگی تغییر دهد و موکش شوهرش که دست و پا شکسته انگلیسی بلغور می کند، شاید امروز یکی از خوشبخت ترین ها باشد.

ظاهرا مادرشوهر از عروس درخواست دو فرزند (نه یکی) کرده است.

+118
رأی دهید
-117

pink panther - ابیجان - ساحل عاج
دقیقا مثل مسلمون شدن شخصیت‌های معروف .یه چند وقت دیگه دلش واسه سانتا مونیکا تنگ می‌شه .این اروپایی‌ آمریکایی‌‌ها خیلی‌ ماجرا جوو هستن ..یا قاطی‌ کرده یا عاشق شده.
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 00:38
ukang - لندن - انگلستان
چهل و یک ساله ای که دختر بیست و پنج ساله داره!! چی بگم والا! !!!!
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 01:02
دوستدار - استهکلم - سوئد
در هندوستان خیلی از خانمها وفتی که میدانند بچه ای که در شکمشان است دختر می باشد از بینش میبرند و به همین علت امار مردانشان از زنانشان بیشتر است. این است که خیلی از مردانشان شانس پیدا کردن زن برای همسری را ندارن. برای یک خانم 45 ساله امریکایی که هنوز اتش هوس جنسیش روشن است بد فکری نیست که در هندوستان مرد مورد علاقه اش را بیابد و با او ازدواج کند. البته خیلی از خانمها هستن که در سن 40 به بالا ارزوی شوهر جوان داشتن را میکنند و حاضرند برای به دست اوردن شوهر جوان در بدترین مکان زندگی کنند و یا متحمل هر گونه هزینه ای بشوند. خدا رحمی به همه بکند و همه به ارزویشان برسند!
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 00:56
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
متاسفم که چنین مطلب نژاد پرستانه‌ای رو خوندم.تصور کنید آقای موکش یک یهودی بود...........
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 02:14
paksan - آمریکا - آمریکا
همچین میگن زن آمریکایی که فک می کنند چی هست . اینها نود و نه درصد زنهای مکزیکی هستند یعنی مکزیکی هایی که تابعیت آمریکایی دارند و اکثراً مثل تراکتور کار میکنند و خود مردهای مکزیکی که به درد فقط قاچاق و خلافکاری می خورن و اونهایی هم که آدم حسابی هستند نمی یان اینا رو بگیرن پس خوب این خانوم هم حال کرده به این هوا بره هند هم به سبک زنهای شرقی بخوره و بخوابه و هم زندگیش انقدر فرقی با زندگیش با مکزیک نداره در ضمن خیلی از زنهای مهاجر وقتی با یک آمریکایی(یا نژاد اروپایی)ازدواج میکنند بعد از جدایی فامیل طرف رو نگه می دارن چون باعث میشه رد گم کنند مثلاً الان یک خانومی هست بنام فریدمن که ایرانی هستش و ظاهرش رو هرکی نگاه کنه عمراً بفهمه ایرانیه و پاسپورت آمریکایی هم داره راحت می تونه بگه آمریکایی هستم .
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 02:57
eddy59 - مونیخ - آلمان
ادامه داستان:بعد از چند وقت زنه خسته میشه از این زندگی نکبتی و میگه میخوام برگردم امریکا ...پسره هم امریکا ندیده دنبالش راه میوفته میگه عشقم تو رو خدا منم با خودت ببر پلیز؟؟میگ خوب تو هم بیا بریم....بعد که میرن امریکا<از آنجایی که هندیا آدامایه بی چنبه و شهوتی هستند چشمش می خوره به دخترای خشگل و جوون پس صبر میکنه تا سیتی زینیش که درست شد ...میگه نه تو 40 سالته خودتو با من چیکار داری ؟طلاق ..مامانش هم میبره پیش خودش تمام
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 03:38
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
pink panther - ابیجان - ساحل عاج این حرف درسته، به قول یکی‌ از دوستان این غربی‌ها زود عاشق میشوند و زود فارغ..
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 04:00
sepherdad - سیدنی - استرالیا
خودش گفت که میخوان در آینده برن آمریکا!! برای همین می‌خواد اداره مهاجرت رو متقاعد کنه که یک ازدوج واقعی هست!
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 05:53
رضاخان - تاسمانی - استرالیا
بابا زنه از مرده بیشتر لهجش هندی بود
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 06:18
payamak - منچستر - انگلستان
توجه کنید یارو توی این دهات فیس بوک آنلاین داشته،یه کمی‌ هم انگلیسی بلغور می‌کنه،جل الخالق
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 07:00
Saaami - استکهلم - سوئد
دیوانگى که شاخ و دم وداره، اینم یه جورشه
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 07:12
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
. اسم این پسر هندی موکش به لهجه مشهدی شباهت داره :)
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 08:31
nassau - مالاگا - اسپانیا
آیا شما توجه کردید که این خانوم لهجه داره!!!؟؟ این چند وقت هست که تو هند است؟؟ همه چیز این قضیه کمی‌ بوی میده، حمام ندارند تشک ندارند ولی‌ کامپیوتر و اینترنت از کجا آمده؟؟
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 08:58
khyar - اوپسالا - سوئد
حالا اگه یک زن ایرانی‌ بود چیا که نمیگفتید،زنه دیونه که نیست ،یه حساب سر انگشتی کرده دیده بابا زندگی‌ توی هند میان گاوو گوسفند بهتره از کالیفرنیا.و الی‌ زن از ۴۰ که بگذره اصلأ به سکس فکر نمیکنه.
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 09:57
nimaaa - نیویورک - امریکا
زنه احمقی بیش نیست همه به آمریکا مهاجرت میکنند این زندگی توی کالیفرنیا رو رها کرده رفته زن یه هندو کشاورز گشنه شده
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 11:36
epsilon - مشهد - ایران
هر انسانی لایق همون محیطی هست که درش زندگی میکنه . این خانم احمق لیاقت زندگی خوب رو نداشته . لایق این بوده که پهن گاو جمع کنه و ظرف بشوره . خریت نه تنها علف خوردن است
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 15:48
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
بزرگترین اشکال کارش اینجاست که چرا از مردان ایرانی اجازه نگرفت، آخر او یک زن است و هنوز حس جنسیش در ۴۱ سالگی نخفته ، او یک مرد ۱۰۰ ساله نیست که با یک دختر جوان بیست و اندی ساله ازدواج کند تا گٔل از گٔلِ مردان بشکفد و به او بگویند‌ای ول به این کمر و نوش جانت.
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 16:20
آذری باهوش - میانه - ایران
nimaaa - نیویورک - امریکا. دوست عزیز. اولا امریکا دیگه مثل 60 سال پیش نیست و خودت هم میدونی بحران مالی چه جوری زندگی مردمش رو عوض کرده است دوما خیلی اینها هندی و پاکستانی و چینی و.. از انواع و اقسام کشورهای دیگر هستند که میروند و پاسپورت میگیرند و فکر میکنند انگلوساکسون شده اند و میروند در کشورهای خودشان پز میدهند. من دوست بچگی خودم اینجور شده بود وقتی برگشت فکر میکرد از دیگران خیلی بهتر است ولی بعداز مدتی درست گردید.پس شما هم زیاد . گیر نده به اینکه کلیفرنیا اینجور و اونجوری هست چون که اینترنت آمده و مردم همه آمارها را دارند و اینجا ضایع میشوی.
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 16:21
kamran2103 - لندن - انگللستان
فکر می‌کنم دختر عمو پسر عمو تشریف داشتند ، دور تاشون هم اصل هندی هستن ، نه‌فقط لهجه ، بلکه رنگو روشون هم هندی بود
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 19:18
kimiaa - تهران - ایران
این خانم 16 سالگی زاییده! ببین از کی شروع کرده....معلومه دیگه چه شخصیتی داره بهرحال امیدوارم باعث خیربشه برای جوان هندی
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 19:19
esi par tala - تهران - ایران
خیلی جالب بود !!
‌پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 06:00
agha_ehsan - تهران - ایران
بابا این آخوندها یه چیزی میدونن که میگن فیسبوک حرامه
‌پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 15:26
ukguy4u - لندن - بریتانیا
عروس خانم یک سال نشده لهجه هندی گرفته!
‌پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 23:34
kamran-london-calgary - لندن-کلگاری - انگلستان-کانادا
این خانم خودش هندیه با اون لهجه تابلوش.تو وی او ای میگقت که بیش از 20.000.000 امریکایی(اصل یا مقیم)زیر خط فقر هستن.30.000.000 هم قشر ضعف جامه هستن
جمعه 11 بهمن 1392 - 10:32
مالك استر - ایران - تهران
تبریک،،، و امیدوارم به کورى جشم ادمهاى cheap که فقط یاد کرفتن همه دنیا رو مسخره کنن در کنار هم خوشبخت بشن . خیلى راحت بدون اىنکه هیج شناختى از این زن و شوهر داشته باشیم کلى داستان و جک و توهین براشون درست کردیم ،،،،!! بعد هى داد و فریاد میزنیم که اخوند و ملا فرومایه است . خیر سرتون همتون هم تو دنیاى ازاد و دموکراسى زندکى میکنین . مغز ما ایرانیها از درون کندیده ،،، اخوند و ملا و دیکتاتور و اینها همه یه بهانه و قصه است . از سرمون هم زیاده حکومت اخوندى
‌سه شنبه 15 بهمن 1392 - 19:47
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.