روحانی: برخی نه در جنگ و نه در انقلاب بودند،‌ اکنون یک‌شبه انقلابی شده اند

انتخاب : رییس‌جمهوری در دیدارِ مجمع نمایندگان استان هرمزگان تأکید کرد: باید کشور را برای سرمایه‌گذاری‌های وسیع اقتصادی آماده کنیم و سرمایه‌گذاری بدون آزادی، ثبات و امنیت شکل نمی‌گیرد.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های استان هرمزگان و آشنایی با مشکلات و مسایل آن گفت: استان هرمزگان به دلیل موقعیت استراتژیک، از جمله واقع شدن در کنار تنگه هرمز بسیار با اهمیت است.

رییس‌جمهوری با اشاره به مشکلات این استان، از جمله بهداشت و درمان و آب شیرین گفت: دولت برنامه‌هایی برای رفع آنها خواهد داشت و اکنون بحث‌های اصلی برای حل چنین مشکلاتی مطرح است که البته برخی از این مشکلات در بسیاری از استان‌ها وجود دارد.

دکتر روحانی در ادامه این جلسه، به سرمایه‌گذاری در کشور، به‌ویژه در استان هرمزگان اشاره کرد و سپس با یادآوری سفر اخیر خود به داووس و جلساتی که با بازرگانان، صاحبان صنایع بزرگ جهان و مدیران شرکت‌های بین‌المللی داشت، گفت، بسیاری از کمپانی های مهم آماده سرمایه گذاری در این کشورند.

رییس‌جمهوری تصریح کرد: کشور ایران استعداد زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد، اما باید شرایط بهتری برای سرمایه‌گذاری بیشتر بوجود آورد.

روحانی خاطرنشان کرد: در کشور ما برای ایجاد توسعه نیازمند کاری بزرگ هستیم. سرمایه داخلی، کفایت لازم برای همه طرح ها را ندارد.

دکتر روحانی با اشاره به برخی از لحن های تند تعداد معدودی در رسانه ها گفت: برخی انقلابی‌تر از همه شده‌اند؛ آنها نه در جنگ و نه در انقلاب بودند و اکنون یک‌شبه انقلابی شده اند.

رییس‌جمهوری افزود: توسعه کشور به تعامل مناسب‌تر با جهان گره خورده است، با این حال حاضر نیستیم حقوق و عزت ما خدشه دار شود. اگر چه دولت، با اتکا به رأی و حمایت مردم توانست با شش قدرت بزرگ جهان سر یک میز بنشینند و با آنها گفت‌و‌گو کند و به تفاهم برسد. در واقع این قدرت و عظمت ملت بود.

روحانی با اشاره به سرمایه‌گذاری خارجی در ایران گفت: در سرمایه‌گذاری خارجی، ایرانیان خارج از کشور باید پیشقدم شوند، اینجا آب و خاک آنهاست. باید ایرانیان و مدیران ارزشمند ایرانی را که در شرکت‌های بزرگ جهانی مشغول فعالیت هستند، برای سرمایه‌گذاری در ایران ترغیب کنیم.

رییس‌جمهوری در پایان این جلسه به مشکلات استان هرمزگان پرداخت و با بیان اینکه اکنون بزرگترین پایانه‌ دریایی در هرمزگان واقع است، گفت: باید روابط مان با همسایه‌های جنوبی نزدیک شود.

روحانی مسأله گردشگری در استان هرمزگان را از جمله جاذبه‌های این استان دانست و خواستار آن شد که مسئولان این شهر، سواحل خلیج فارس را برای استفاده گردشگران، مهیا و زیباتر کنند.

در ابتدای این جلسه، نمایندگان استان، هر یک به مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود پرداختند و خواستار رفع آنها شدند.

+90
رأی دهید
-3

hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
اصلا من نمی‌فهمم انقلابی یعنی‌ چی‌؟ یه غلطی ۳۴ سال پیش اتفاق افتاده و نهایت اینکه حالا هرکی‌ می‌خواد بیشتر بچاپه حتما باید یا انقلابی باشه یا جنگی. حالا جالب اینه که تو انقلاب تنها کاری که به این آخوندا کردن فقط دو تا چپ و راست چک زده باشن!! حالا شدن مبارز انقلابی!! اگر یه تفنگ ورداشته بودن دیگه لابد میشدن چگوارا ورژن فیضیه!
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 01:39
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
تا زمانیکه این مردم به وعده قناعت میکنند همیشه بدبخت هستند.
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 03:18
fdsa60 - تهران - ایران
روحانی جان اینها همان دزدهای بی شرفی هستند که از راه تحریم ثروتهای افسانه ای برای خود جمع کردند.خدارو شکر که دوران سیاه احمدی نژاد تمام شد، اینها هم تفالهای باقی مانده از دارو دسته مش محمود هستند که هر روز دارن داد و بیداد راه می اندازن
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 03:54
behzad2010 - رتردام - هلند
۳۵ ساله که اینها وقت حرف مفت میزنند به عمل که می‌رسه زیرش میزایند
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 06:02
paksan - آمریکا - آمریکا
آخه مملکتی که با آمدن یک نفر قوانینش شل میشه و با آمدن یکی دیگه مثل احمدی نژاد همه قوانین عوض میشه یا بعنوان قوانین ترویج سرمایه داری ممنوع میشن رو برای کی تبلیغ میکنید؟ ایرانی های خارج از کشور نهایت بتونند پول میارن می گذارند بانک ! بعدش چی؟ با تورم و نوسان شدید قیمت ارز هم این کار یعنی دیوانگی چون در عرض یکسال گذشته دارایی ایرانی های خارج از کشور که پول آورده بودند تو ایران یکسوم شد.اگر هم خونه خریده بودند که حالا نمی تونند بفروشن چون خریدار نیست با این قیمتهای اروپایی!فقط سود اصلی رو بانکهای سپاه و بنیاد جانبازان و بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان(مستکبران) و آستان قدس و قرض الحسنه های سپاه بردن که با این پولهای زد و بند و بخر و بفروشی میکنند و هم تورم رو می برن بالا هم سودهای نجومی به جیب می زنند
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 02:27
علی چپ دس - رشت - ایران
بله حکومت فقط خیر خواه مردمه . حکومت مردم سالاری اینه . حکومت دروغ و ریا
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 05:01
دوستدار - استهکلم - سوئد
اقای روحانی که تو 2 شبه انقلابی شدید. انقلاب نیرنگ و فریب سال 1357 که در ایران شد پیشکش خودت و جدابادت. حالا به چسب به مسئله بحث برانگیز و وقت بگیر مذاکرات اتمی و خاتمه به بازی سیاسی مذاکرات اتمی بده. چون اگر این مذاکرات دست و پا بگیر اتمی از سر راه برداشته شود انگاه مسئله اقتصادی هیچی که روبراه میشه مسئله گردشگری هم حل خواهد شد و تمام ان مشکلاتی که در کشور موجود است مانند بیکاری و فساد و تباه کاری اداری و بی ابی و نبود امکانات رفایی و فقر و جنایت نیز حل خواهد شد.
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 10:16
مهم - بروكسل - بلزيك
شما که انقلابی هستید چه گ هستید که اونیکه انقلابی نیست باشه همتون یه مشت اشغال هستید + اون دست از مردم که انقلاب کردن و درحال حاضر از شما حمایت میکنند همتون یه مشت اشغال هستید که بزنه یه زلزله بیاد نابود کنه همتون رو
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 11:57
hassan5 - تهران - ایران
سرمایه جائی میره که زیرش اب نره ...کجای جمهوری اسلامی با این نظام ولایت فقیه امنیت داره که سرمایه گذار خارجی بیاد اینجا وکارخانه یا مراکز تولیدی بزنه و مملکت رو از فقر و بی کاری نجات بده؟؟؟اشکال اساسی مملکت از نظام مطلق ولایت فقیه است نه از امثال احمدینژاد یا روحانی ویا خاتمی ها.
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 12:01
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
ای خدا این انقلاب رسوا با همکاری عوامل خارجی‌ و وطن فروشان داخلی‌ و جنگی که از سوئ حاکمان داخلی‌ و خارجی‌ تحمیل شد چه نان و آبی‌ برای این حکومت شد، تمام تلاششان این است که همچنان این تنور را داغ نگاه داشته و ملت را در آن برشته کنند و با مخلفات بخورند، به راستی‌ آقای روحانی چه چیزی از این مقوله مانده که به آن افتخار کنی‌، غیر از این تباهی فساد و جنایت، اگر منظورت این است که آن حکومتیان که در این بازی بازنده انقلاب شرکت نداشتند حرفت بجا ست اما در این قمار ملت بودند که برای همیشه باختند و شما‌ها از هر دو گروه برندگانی بودید که تاریخ به یاد ندارد آخوندی که کارش مداحی هست و چند ماه در رژیم قبلی‌ بر علیه امنیت ملی‌ اقدام و دستگیر شده, بشود همه کاره مملکت، از هر نظر چه فرهنگی‌ چه سیاسی چه اقتصادی چه عقیدتی‌ چه نظامی ، !!! ای که اگر خاک بر سر مان بیش از این میشد حقمان بود.
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 12:18
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.