رقص زیبای آذری اکبر عبدی - ویدیو


+303
رأی دهید
-17

perser68 - فلوریدا - امریکا
choukh gouzalبسیار عالی‌،چرا همیشه نمی‌بینیم!؟ این آهنگ و رقص با یه پیاله شراب قرمز کامل کامل میشه((:
‌چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 17:43
khyar - اوپسالا - سوئد
چرا بیژن بنفشه خواه پا نمی‌شه??
‌چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 17:16
paksan - آمریکا - آمریکا
این کجاش رقصی آذری بود. ایرانی می رقصید خیلی هم ناز رقصید .اکبر عبدی خودش می دونه ایران چه ارزشی داره و سرزمین پارس سرزمین همه ماست .
‌چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 17:57
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
انشا الله اکبر عبدی سالها با سلامتی برای ملت شادی بیافریند
‌چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 17:59
goleshab - اوگسبورگ - المان
خیلی با حال بود زنده باشی ,وقتی میبینمش سریع خاطرات دیدن برنامه از مدرسه تا مدرسه واسم تداعی میشه و اصلا باورم نمیشه که اون سالها چقدر زو گذشت .
‌چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 18:12
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
چرا دیگران همراهی نکردند ، قر تو کمر همه‌شان گیر کرده، وقتی‌ اون دنیا دیدید چه کلاهِ بزرگی‌ سرتون رفته که تابع فرهنگِ آخوند شدید حالتون جا میاد. رقصیدن شرم ندارد بردگی آخوند کردن شرم آواره، مرسی‌ اکبر جون شاد باشی‌ و سلامت..
‌چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 18:45
Rezanl - امستردام - هلند
کاشکی میشد بهش گفت رفیقت احمدی‌نژاد چی شد نظرت الآن راجع به اون چیه ?!
‌چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 19:49
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
paksan - آمریکا - آمریکا- تو هم از خودت سبک در آوردی، با این که این رقص آذری نبود اما رگ ضد تورکی توهم تحریک شد
‌چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 20:22
perser68 - فلوریدا - امریکا
paskan - آمریکا - آمریکا. از کی‌ تاحالا آذری ایرانی‌ نیست؟شما بفرما با کیا ایران شد ایران؟
‌چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 21:25
aram.01 - کردستان - ایران
این ویدئو مشکوکه و هدفهای خاصی داره.
‌چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 21:49
parvaz 1 - پلیموس - انگلیس
تا کور شود هر آنکس که نتواند دید
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 02:20
پهلوون مفرد - كلن - المان
perser68 - فلوریدا - آمریکا، برای جشن سرنگونی حکومت خون و جنون اسلامی؛ با سکینه‌دایی‌قزی و باباکرم و خمره‌‌های نذری تکیلا و ابسولوت چوخ گوزل‌تر و کامل‌تر می‌شه، شاد و پیروز باشید....
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 06:34
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
paksan - آمریکا - آمریکا....سرزمین پارس یک توهم تازیخی است.این گربه ناز که نامش ایران است مال همه هست که یکی از این همه هم پارس ها هستند.
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 09:30
uk.ali - لیورپول - انگلیستان
Paksan-أمریکا-أمریکا ! منظورت از ایران و ایرانی فقط فارس هست ؟ خوب با دید شماها ان موقع مطمئن باش راه دموکراسی به بمب بست رسیده و راه برای استقلال غیر فارس ، مخصوصا ترکها هموار می شود ! شما هم صاحب همان استانهای مرکزی و کویر میشوید ! اولا اکبر عبدی ترک اردبیل هست ، دوما نژادپرستی چشم عقلت را کور کرده که رقص ترکی ازبایجانی را بد می دانی و رقص فارسی از من در أورده را ایرانی اصل می دانی !
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 09:41
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
perser68 - فلوریدا - امریکا...بی شک با ترکها ایران شد ایران...این را من نمیگویم بلکه تاریخ می گوید.
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 09:43
آذری باهوش - میانه - ایران
ها ماشالاه یاشاسین اکبر آقا واقعا عالی بود ایشالله هرچه زودتر موفق بشی
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 11:05
راهجو - فریدونکنار - ایران
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی. اگه منظورت صفویان هستن باید خدمتت عارض بشم که اونها هم سیستم ملی گرایی ایرانی رو تو دستور کار داشتن وگرنه یه ترکزاده هرگز حاضر به رواج فرهنگ ایرانی نمیشه!مثله عثمانیها که آسیای صغیر پر از یونانی و کورد رو بزور ترکیه کردن! بعدشم خداکنه منظورت قجرها نباشن که اونها بد مارو به عقب بردن از آقا ممدخانتون تا مظفر ! تازه اینم یادت باشه حکومتای سلجوقی و صفوی و تیموری و غزنوی هرگز نتونستن هویت ایرانی رو عوض کنن و اگر چارتا ابنیه و ظرف و ظروف جا گذاشتن آثارش بیشتر ریشه در فرهنگ خودمون داره تا اقوام مهاجم!نمونه خط تعلیق و نستعلیق که در دورهاهی تاریخی آل بویه (ایرانی) وبعدتر سلجوقیو صفوی ارتقا یافت هیچ با خطوط اعراب بادیه هم خوانی نداره و بیشتر به خط پهلوی میزنه!! ایران رو ایرانی آباد کرده نه ترک و نه فارس اونجا که نادر شاه با هویت ایرانی جنگیده با ترکای عثمانی اونجا که شاه اسماعیل با غیرت ایرانی جنگیده با همون عثمانی اونجا که یعقوب لیث عیار ایرانی با خلیفه جنگیده!!
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 13:40
راهجو - فریدونکنار - ایران
uk.ali - لیورپول - انگلیستان. نه که تو نژادپرستی چشمتو کور نکرده !هرجا که بتونی تنور پان ترکا رو گرم کنی میپری وسط !حالا اون بابا یه خبطی کرده چرا حرفشو تعمیم میدی به تاریخ و. دستگاه آزادیخواهی و دموکراسی!الحق که تو این یه سال هیچ عوض نشدی بلکه پان ترکتر شدی پانچه جان!ضمنا آران شمالی باید برگرده به سرزمین ایران با کویر و زاگرس و سیستان همش بنام ایرانه نه چارتا مغولزاده وحشی زیاده خواه!!!ببرو تو همون مثلا لیورپولت بشین واسه ملت نسخه نپیچ بیشتر خوئت محتاج نسخه پزشکی!!!
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 13:32
perser68 - فلوریدا - امریکا
vahidtaheri - مالزی. بنده هم همین منظورم بود و سوالم از طرف بود که جوابش رو شما به درستی دادی!
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 15:30
perser68 - فلوریدا - امریکا
پهلوون مفرد - کلن - آلمان. یه بار هم خواستم از سیاست دور بشم،فقط یه بار!چقدر حالا سخت میگیری عزیز برادر((:
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 15:34
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
راهجو - فریدونکنار - ایران. پیش فرض عرایضم این است که همه اقوام ایرانی دوستدار ایران هستند و بر خلاف عقیده شما آنها را به ترک زاده و فارس زاده تقسیم نمی کنم. به همان اعتبار که فارس ها را سازنده تمدن و صاحب فرهنگ ایران نمی بینم ترکها را نیزتنهاسردمدار و ترکتاز عرصه تمدن و فرهنگ ایرانی نمی دانم و معتقدم همه اقوام ایرانی به فراخور تواناییها و موقعیتهای تاریخی که داشته اند هر کدام نقش خود را داشته اند ولی در عین حال هم باید اذعان داشت که فارسها و ترکها نقش پررنگتر و تعیین کننده تری داشته اند. در این میان نیز اگر به نسبت تاثیر گذاری باشد کفه نقش ترکها سنگینی خواهد کردبه این دلیل مهم که اکثریت حکومتهای حاکم بر ایران بعد از اسلام ترک بوده اند ولی علی رغم این به فرهنگ و ادبیات فارسی ایران خدمات زیادی کرده اند (از مولوی و نظامی گنجوی گرفته تا پروین اعتصامی و شهریار...
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 17:57
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
راهجو - فریدونکنار - ایران. در مورد سلسله های تاریخی: . 1. در مورد صفویان: تاکید بیشتر رو محوریت مذهبی بوده تا ملی گرایی. توجه فرمایید که ملی گرایی پدیده ای مدرن است که در چارچوب دولت-ملت (نیشن- استیت) بیشتر مطرح می شود و قبل صفویه ایران حالت نیشن-استیت نداشته و بیشتر به صورت حکومتهای محلی و ممالک محروسه بوده است. در ثانی زبان فارسی زبان دیوانی آن زمان بود و حتی در دربار عثمانی هم استفاده میشد.پس آنها به زبان فارسی با تعصب کور نگاه نمی کرده اند. 2. با شما موافقم که دوران قاجار دوران تاریکیهاست ولی فراموش نکنیم که خونخوارترین پادشاه قاجار(آغا محمد خان قاجار) بزرگترین خدمت را در جهت تشکیل و قوام ایران امروزی انجام داده است.
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 18:02
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
راهجو - فریدونکنار - ایران. 3 اینکه گفته اید< ایران رو ایرانی آباد کرده نه ترک و نه فارس اونجا که نادر شاه با هویت ایرانی جنگیده با ترکای عثمانی اونجا که شاه اسماعیل با غیرت ایرانی جنگیده با همون عثمانی اونجا که یعقوب لیث عیار ایرانی با خلیفه جنگیده!!> این دقیقا حرف دل من هست: درست است نادر شاه از ترکهای افشار خراسان بود یا شاه اسماعیل از ترکهای آدربایجان بوده و یعقوب لیث (اگر اشتباه نکنم سیستانی بوده) ولی همگی برای ایران جانفشانی کرده اند و به این دلیل نباید ایرانیها را به ترک زاده و فارس زاده تقسیم کرد .
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 18:05
دانشجوی ایرانی - تهران - ایران
یاشاسین. آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک. دقیقا
‌پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 23:05
راهجو - فریدونکنار - ایران
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی. تو قرن 21 که دنیا به دنبال جایی تو فضا برا زندگیه نباید ما خاورمیانه ایها هنوزم اندرخم کوچه فارس و ترک وعرب و .. باشیم !نباید دور شد که فارسی امروز بسیار وامدار دقیقی توسیها و فردوسیهاست که پایه اش از زمان سامانیان قوام گرفت همان زبانی که دستکم مارو مصر و سوریه ولبنان نکرد!البته نباید منکر شد که همین شاهنامه را تیموریان و سلجوقیان ونیز صفویان حفظ کردن (البته بیشتر برای حفظ قدرت و شناسنامه سازی خودشون بود)ولی مثله آذربایجان و ترکیه وکوچولوهای خلیج فارس مفاخر رو ندزدیدن !!!دوست گرامی همونطور که فرمودی شک نکن همسایه های ما و بسیاری قدرتها مارو به همین شکلی میخوان که الآن تو ایرانیم ونیز حکومت!اما شما هم میدونی که اگه روح ایرانی در درونمون زنده کنیم با توجه به غنای فرهنگی(تجربه و بار ظرفیتی) چند هزار ساله مون تمدنی میافرینیم نه برای فخر بلکه برای خدمت به بشریت!موفق باشید
جمعه 4 بهمن 1392 - 06:52
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران
عده ای ذاتا ایران را مترادف با آریایی و فارس میدانند امثال paksan و عده ای با نقاب دم از ایران میزنند اما دم خروسشان هنگام استفاده از کلمه ترک بیرون میزنه امثال راهجو اما نیازی به کابد شکافی تاریخی نیست نگاه کنید بینید در همین سایت و در محل زنگی شما و در ایران و در دانشگاه ها و .... بحث ترک و هویت خواهی روز به روز داغتر میشود و نه با زور و نه با دسیسه نمیتوان حقوق فرهنگی آنها را نادیده گرفت. در این رقص هم اکبر عبدی فرم دستهاش آذری بود اما به اقتضای سن نمیتوانست حرکت پا را نیز ترکی انجام دهد برای مشاهده رقص واقعی و زیبای ترکی آزربایجانی به اینترنت رجوع کنید من در کامنت دیگری آدرس را لینک میکنم شاید تایید شود
جمعه 4 بهمن 1392 - 08:41
دستان سام نریمان - بیرمینگهام - انگلستان
paksan - آمریکا - آمریکا.به نظر میرسه شما ایرانی نباشی یا اینکه از تاریخ ایران چیزی نمیدونی و یه چیزی میپرونی.اگر کسی گیلکی یا لری برقصه شما میگید این نه گیلکی بود نه لری بلکه ایرانی بود؟ تاریخ نشون میده که ایران سرزمینیست با اقوام گوناگون که یکی از اونهام آذریها هستند.
جمعه 4 بهمن 1392 - 15:03
راهجو - فریدونکنار - ایران
اسکندر ذوالقرنین - اردبیل - ایران. شما بهمون بحثاتون ادامه بدید حتما ایرانو نصف خواهید کرد نه اینکه بزور وارد شدید میخواین بزور بازم تقسیم کنین تازه اگه یه بفرما بزنیم مازندران وگیلانم میگیرید!(سر صحبتم با امثاله پان ترکاست)آقا گذشت دوره های وهوی و عربده کشی برا زمین دزدی حالا حتی اگه رسانه قوی هم داشته باشی بدون طرفه مقابلتم همچین بیکار ننشسته! بنده ابایی ندارم که بگم آریایی ام اما نمیگم چون عقلم میگه نمیدونه برخلاف جنابعالی که جوگیرت کنن(که هستی) تا خود تیمورلنگم شده میچسبونی شجره نامه ات رو، تو با فارس و ترک بازیت خوش باش اونا میرن دنبال سناریو های بعدی برا جهان سومیهایی مثله من و شما!
جمعه 4 بهمن 1392 - 14:52
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
متاسفانه اگر این فلک هست و این روزگار ویرانه دهم هزار هزار، با این افکار ضد تورکی ایران را به پرتگاه می‌برید. ما باید از سوریه، عراق،افغانستان، بالکان. و دموکراسی اروپا درس بگیریم. در غیر این صورت..
شنبه 5 بهمن 1392 - 12:00
freedom for all - واشینگتن دی سی - امریکا
یک رقص ترکی چه ولوله ای انداخته به جان نژاد پرستان وطنی !!!
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 04:52
راهجو - فریدونکنار - ایران
freedom for all - واشینگتن دی سی - امریکا. از کوزه همان برون تراود که دراوست ! پان ترک و منطق ! زهی خیال باطل!!!
دوشنبه 7 بهمن 1392 - 17:42
freedom for all - واشینگتن دی سی - امریکا
راهجو - فریدونکنار - ایران ، پس پان فارس ها چی ؟هرچه پول ، رسانه ، امکانات مادی ومعنوی در این مملکته در خدمت تبلیغات پان فارسیسم قراردارد و مالیاتی که تورک وکرد وبلوچ وغیره می پردازند در حقیقت صرف سرکوبی آنان می شود . دوست عزیز نژاد پرستی تاریخش گذشته و حامیان آن جز شکست و نابودی نتیجه دیگری نخواهند گرفت . ایران برای همه ایرانیان فارغ از هر دین و نژاد وعقیده سیاسی معنی پیدا می کند نه انحصارگرایی که اینده ای جز جنگ داخلی وتجزیه کشور نخواهد داشت . از من گفتن ، حال خود دانید که کدام راه را انتخاب می کنید.
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 00:07
راهجو - فریدونکنار - ایران
freedom for all - واشینگتن دی سی - امریکا. من از خودم مطمئنم که نژاد پرست نیستم ولی هوای بس ناجوانمرد رو دارم از همه جا حس میکنم بعضیا با مظلوم نمایی بعضیا با تهدید به تجزیه وبسیاری با راههای دیگه میخوان هرجوری هست میخوان قدم به قدم ما رو به مسلخ ببرن شاید منو و شما هم مهره هاشون باشیم و ناخواسته در جهت منافع ایشان در مسیریم شاید!!!
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 13:28
آتیلا قشقایی - کپنهاک - دانمارک
تو و امثال تو (پان فارس‌ها را کوچیک هستند اما نه به کوچکی تو) نه سر پیاز هستی‌ نه ته پیاز ایران مجبور هست با وضیت جهانی‌ پیش بره، حالا یا به زور یا به میل
‌سه شنبه 8 بهمن 1392 - 18:12
راهجو - فریدونکنار - ایران
چی نوشتی خودت فهمیدی!!!! تو دنیای توهمت باش و عشق کن، دن کیشوت تازه وارد!
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 05:56
persianshadow1 - برایتون - انگلستان
باز یه مشت چنگیز و تیمور ریختن اینجا لجن پراکنی. آرزو بر شما مغولان عیب نیست.
‌چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 14:44
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.