پنج نتیجه منطقی رضایت شاکی محمود کریمی

پارسینه: خبرکوتاه بود شاکی محمود کریمی در ماجرای تیراندازی این مداح مشهور در اتوبان بابایی تهران رضایت داد، خبری که تا چند روز خبر اول رسانه ها و سایت های خبری بود.

اما از این خبر، می توان نتایج منطقی زیر را برداشت کرد:

1- برخلاف ادعاهای مدافعین محمود کریمی، مشخص می شود این اراذل واوباش نبوده اند ، که به خودروی وی نیمه شب حمله کرده اند ، چرا که اراذل واوباش معمولا بعد از حمله به قربانیان خود به کلانتری ودادسرا نمی روند که از طرف مقابل بدلیل مقاومت و عدم همکاری شکایت کنند.

2- محمود کریمی ودوستانش این روزها زحمات فراوانی برای گرفتن رضایت کشیده اند، زحماتی که حالت خوشبینانه آن می تواند، ارسال گل وشیرینی ، پرداخت هزینه گلگیر سوراخ شده خودروی 206 براثر اصابت گلوله و فرستادن واسطه ها وریش سفیدی می باشد که البته می توان حالت بدبینانه ای هم در نظر گرفت که چون اساسا باید در مورد مداحان خوشبین بود از نگارش آن خودداری می کنیم.

3- حامیان حاج محمود کریمی، باید به سرعت تکلیف سناریوی صهیونیستی خود را معلوم کنند، چرا که آنان نوشته بودند گروهی از عوامل اسراییلی به این مداح ارزشی حمله کرده وحالا که این عوامل با پای خود به دادسرا آمده تا اعلام رضایت کنند ، باید بسرعت وارد عمل شوند وحاج محمود کریمی بجای روبوسی وتشکر از دادن رضایت باید این عوامل را دستگیر وبا استفاده از اسلحه خود به مراجع امنیتی تحویل دهند.

4- جنبه عمومی جرم هم نباید فراموش شود، براساس گزارش کلانتری که مورد تایید حاج محمود کریمی نیز هست ایشان نیمه شب اقدام به تیراندازی با دست کم شش گلوله در معبر عمومی کرده است، در حالی که استفاده از تفنگ آب پاش برهم ریختن نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی به حساب می آید بعید است شلیک چندین گلوله وسط یک خیابان جنبه عمومی نداشته باشد.

5- دوستان حاج محمود کریمی که این روزها برای دفاع از دوست خود مشغول تعریف کردن داستانهای جنایی مانند سه بار اقدام به قتل کریمی یا داستانهای جاسوسی و پروژه سازمانهای اطلاعاتی برای ریختن آّبروی مداحان هستند بهتراست از این پس، جهت کنترل براعصاب خود هنگام عصبانیت از نسخه های خارجی مانند کلاسهای یوگا یا نسخه های داخلی مانند نوشیدن گل گاو زبان استفاده کنند تا برای توجیه کردن آن اینقدر مجبور به زیاده روی در استفاده از  قوه تخیلشان نشوند.

+270
رأی دهید
-7

razmandeh - استکهلم - سوئد
حکمش آویزان شدن از موضع حساس به وسیله طناب دار است !!!
یکشنبه 22 دي 1392 - 04:40
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
بهتره بجایه اسم خانه مداحان ازنامی نیک وبرازنده این اشغالها استفاده بشه ٬به نظرمن (الجماعت المفتخوران) خیلی برازندست.
یکشنبه 22 دي 1392 - 05:00
samsad - تهران - ایران
از قدیم گفتند خدا خر را می شناخت بهش شاخ نداد..اما عامل اصلی به قدرت رسیدن جمهوری اسلامی چیزی جز این نبود که به هر خری رسید یک شاخ گنده داد تا ازش حمایت کنند. حالا بیا و جمعش کن این همه خر را. چه این خرهای آوازه خان و چه اون خرهایی که با لنگ کفش میرن استقبال رئیس جمهوری در فرودگاه و چه اون خرهایی که ترک بر موتور بسمت مردم شلیک می کنند و بعدش هم کفن پوش میان تو خیابون...عر عر.
یکشنبه 22 دي 1392 - 05:02
دنیای وحشی - تهران - ایران
میتوانم قسم بخورم که بیچاره صاحب 206 از ترس طرفداران ارازل و اوباش امنیتی مداح دیوانه کریمی شکایتش رو پس گرفته .اگر دریوتیوب به فیلم یکی از نوحه خوانی هایش که مثل دیوانه ها لباس و موی مردم را می کشد و باتهدید کردنشان از آنها میخواهد که خون گریه کنند نگاه کنید خواهید دانست که این مرتیکه روانی نه تنها صلاحیت نوحه خوانی را ندارد بلکه می بایست درتیمارستان جهت درمان خودش بستری شود چه برسد به اینکه اسلحه گرم را هم سازمان اطلاعات بدهد دستش تا روانی دیر یازود کسی را بکشد .فعلا که از تیراندازی به ماشین مردم شروع کرده لابد همینطور پیش برود به سروکله مردم هم شلیک خواهد کرد.
یکشنبه 22 دي 1392 - 04:58
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
بهتراست از این پس، جهت کنترل براعصاب خود هنگام عصبانیت از نسخه های خارجی مانند کلاسهای یوگا یا نسخه های داخلی مانند نوشیدن گل گاو زبان استفاده کنند تا برای توجیه کردن آن اینقدر مجبور به زیاده روی در استفاده از قوه تخیلشان نشوند. از این سطر خیلی لذت بردم..... هرچند طفلکی ها از ترس جانشون رضایت دادند
یکشنبه 22 دي 1392 - 06:24
آخونده مفت خور - سیدنی - سیدنی
این حیوانات بعنوان مداح شرم باید بکنند.مداح یا خ.. مال
یکشنبه 22 دي 1392 - 08:44
بت شکن - مونترال - کانادا
محمود کریمی ودوستانش این روزها زحمات فراوانی برای گرفتن رضایت کشیده اند، --...!!!!!هیچ اقدامی جز تهدید شاکی‌ و خانواده ‌اش موجب رضایت آنان نشده است، آنانی‌ که این گروه را دیده و میشناسند میدانند که اعضای هیأت عزاداری از چه قماشی هستند!!! راستی‌ اگر ستار بهشتی‌ هفت تیر کشیده بود چه کارش میکردند!!!??
یکشنبه 22 دي 1392 - 09:27
mehraban1980 - تهران - ایران
شاکی را مجبور به رضایت کردند چه کار دیگری می توانست بکند در غیر این صورت کل خاندانش بر باد می رفت .
یکشنبه 22 دي 1392 - 10:05
star44 - یوتبوری - سوئد
آخه مگر اینها کی هستند؟ اگر با عرعر کردن کسی گنده میشه یا تقدس پیدا میکنه که الاغ بالاتر از همه است . اینها از مقدسات نون میخورن وگرنه از اعمالشون معلومه اعتقاد واقعی ندارند.
یکشنبه 22 دي 1392 - 10:30
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
ای کاش چند تا از گلوله های صدام که دوستان و یاران پاک این سرزمین را شهید کرد به این مداحان نجس می خورد و اونها رو به درک واصل می کرد... البته این ناپاکها زمان جنگ توی سوراخ موش مخفی شده بودند و فقط حیف جوانان این کشور که بخاطر این اجنبی ها کشته شدند
یکشنبه 22 دي 1392 - 11:08
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...جامعه ائی سالم است که هیچ گونه مذهبی‌ در آن اجازه جولان نداشته باشد مگر در باورهای فردی افراد، در زمانه ما استفاده ابزاری از دین تنها به پاره پاره کردن بافت جامعه منتهی‌ میشود. بشر امروزه برای خود یک دایرته المعارف اطلاعات است که در صورتِ تمایل میتواند آگاهانه به دنبالِ باورِ خود و کشفِ حقایق آن باشدسرچشمه لایزالِ معرفتِ خداوندی هم از درونش میجوشد که رفیقِ راهش است، وظیفه دولت‌ها ، خدمات رسانی به ملتهاست نه در حصار اندیشهایِ مخرب و سطحی خود در آوردن و ایجاد نظم و قانون عدالتِ اجتماعی که برای تمامِ افرادِ جامعه یکسان باشد و قبل از هر چیز انسانها شهروند محسوب نه اینکه به خودی و بیگانه تقسیم شوند و قانون بّر مبنای این تقسیم اجرا, وقتی‌ یک روضه خوان میشود رهبرِ کشوری مانندِ ایران، انتظاری غیر از این روندِ کنونی‌ برود تنها نشانه ساده لوحی و حماقت ماست و بس.
یکشنبه 22 دي 1392 - 11:26
Hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد
آخه کجای دنیا عر عر خر هم شده مداحی........من که اصلا این اوباش رو نمی‌شناسم و نمی‌خوام صدای نحسش رو بشنوم،،،
یکشنبه 22 دي 1392 - 12:11
lucina - تهران - ایران
razmandeh - استکهلم - سوئد : دیوونه .:)))))))) یه ساعت داشتم به حرفت میخندیدم
یکشنبه 22 دي 1392 - 12:32
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
وقتی‌ تمامِ فرهنگ افراد مذهبی‌ که منشعب از به ظاهر دینداری آنهاست ، از نوکِ بینیشان بالاتر نمی‌رود این است تبعاتش، حال میخواهد این فرد مداح باشد ، ‌شیعه ، سنی ، مسیحی‌ ، کلیمی یا از دیگر ادیان، دینی که کاربردی نباشد غیر از ضرر فایده ائی ندارد و باب سؤ استفاده از آن در تمامِ سطوح وابسته به قدرت گشوده یک مداح میشود هفت تیر کش ! کسی‌ که مدام شعارِ کنترل خشم از بلندگو بلغور و یقه‌ جر میدهد خود را را مدیحه گویِ اهلِ بیت میداند و داستانها از کنترل خشم آنها حتی در میدان جنگ می‌گوید اما در عمل خود با کمترین مشاجره به روی شهروندان اسلحه می‌کشد. ...
یکشنبه 22 دي 1392 - 11:25
cornermentol - مالمو - سوید
کار کار اسرائیلیهاست ، هیچکس نمیتونه مثل اسرائیلیها ماهیت مداحان را آشکار کنه.
یکشنبه 22 دي 1392 - 13:19
ordak - بن - المان
شیعه یعینی همین خرافات خر بازاری، اصولاًً سیر تکامل شیعه اینجوری،شیعه به شیعه جعفری،شیعه جعفرا به کره خر، کره خر که کمی بالغ شدد و توانای تولید مثل پیدا کرد تبدیل به سوپر خر مثل خامنه ای میشوند
یکشنبه 22 دي 1392 - 14:49
afsaneh87 - شفیلد - انگلستان
مملکت گل و بلبل که میگن همینه ، همه چیزش به هم می اید ، اون از رهبر مفت خور و دزد و از اختلاس گران و باند مافیایی سپاه و برادران دالتون که خیمه زده اند به روی این مملکت و ثروت بی حد و اندازه اش ، اما این پایانی بسیار دردناک خواهد داشت برای این جانوران ، روزی میرسد که مردم این ارازل را محاکمه خواهند کرد و به سزای ننگینشان خواهند رسید، این مفتخوران که از چنگیز و اسکندر و هیتلر و …. بزرگتر که نیستند، سرنوشت تمام دیکتاتور ها مثل هم است و در تعجبم که چرا این احمق ها از تاریخ درس عبرت نمیگیرند،
یکشنبه 22 دي 1392 - 18:19
تیتو تیتو - تهران - ایران
ordak - بن - المان به اعتقادات دیگران توهین نکن لطفا.
یکشنبه 22 دي 1392 - 21:55
ordak - بن - المان
تیتو تیتو - تهران - ایران اعتقادات؟؟،به این خرافاتو چرندیات خر مقدس سازی و فرقه شیعه میگید مذهب؟؟، ایران و یرانی زمانی نجات پیدا میکند که اول تکلیف خودش و با این چرندیات فرقه شیعه و ته موندهاش روشن کنه این خرمقدس بازی رو بزارن کنار
یکشنبه 22 دي 1392 - 23:00
Marfar - تهران - ایران
ای خدای بزرگ ایران عزیز ما را از ظلم این ظالمین حفظ و در پناه خودت عزت از دست رفته آن را بازگردان
یکشنبه 22 دي 1392 - 23:36
احمد-ایرانی - بیرجند - ایران
ordak-بن-آلمان.لطفا اگه امکانش هس دهنتو ببن و به اعتقادات این همه شیعه توهین نکن.چرا فک میکنی فقط طرز فکر تو درسته؟ بخوای آدم باشی و تو زندگیت انسانیت درسته باشی ودلسوز مردم اطرافت باشی فارغ از سیاست که اون بحثش جداست شیعه بهترین راه برا انسانیته البته باید بشناسیش.بااحترام به همه ی ادیان
دوشنبه 23 دي 1392 - 16:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.