کارت شناسایی جاسوسی علی مطهری!

طنز روزنامه قانون

زهره طبیب زاده , عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اظهارات اخیر علی مطهری گفت:اگر نگوییم آقای مطهری به عنوان عامل MI6 نظر می‌دهد قطعا تحت تاثیر سرویس‌های جاسوسی بوده چرا که فکر نمی‌کنم آنقدر کند ذهن باشند که نتوانند تشخیص دهند فتنه ۸۸ یک توطئه‌ براندازانه نظام بوده است.

+152
رأی دهید
-41

بت شکن - مونترال - کانادا
علی‌ مطهری که خوبه، خود حضرت علی‌ هم زنده شود و از این دم و دستگاه انتقاد کند او را ستون پنجم دشمن می‌نامند، به همین خاطر است که امام زمان هم ظهور نمیکند چون بنده خدا از بیت رهبری و تمامی یارانش می‌ترسد!!!
شنبه 21 دي 1392 - 12:43
fodeh - تهران - ایران
تهمت زدن برای ما چقدر راحت شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
شنبه 21 دي 1392 - 15:34
fodeh - تهران - ایران
تهمت زدن برای ما چقدر راحت شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
شنبه 21 دي 1392 - 15:34
کبالت3 - کرج - ایران
احتمالا این کارت جعلی باشه کبلائی.
شنبه 21 دي 1392 - 17:06
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
وقاحت و کور باطنی تا کجا؟ آخر انتخاباتی در همان حکومتِ منفور هر ۴ سال یکبار انجام میشود، فردی از داخل خودِ نظام که از ابتدا سابقه داشته رای صلاحیت آورده آنهم از سوئ فسیلانِ ماقبلِ تاریخ که پایه‌های حکومتِ جبار را در دست دارند ، مردم رفته و به خاطرِ اینکه در دامِ دوباره احمدی نژاد نیفتند به این منتخب رای داده اند، از همان لحظه تقلب را علناً شروع کرده اید، دنیا برای خالی‌ نبودن عریضه مدتی‌ اخبار را در صدر قرار داده اما خیلی‌ متمدانه !!! اعلام که ما به امورِ داخلی‌ ایران کاری نداریم ، پس از آن که مردم برای تقلب به زیباترین و متمدانه‌ترین شکل اعتراض کردند، چه جنایتها و خیانتها که به آنها نکردید ، و با زور احمدی نژاد را بر مسند نشاندید، منتخبین را به زندان ، معترضین را به قتل رسانده و وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها را تا اکنون بر آنها اعمال کرده‌اید، احمدی نژاد در این مدت بر سر دانه دانه شما نشست و چنان قهوه ائی تان کرد که تا سالها باید جمعش کنید ، ....
شنبه 21 دي 1392 - 21:32
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...مردم سخترین دوران اقتصادی را تحمل کردند، کشور را تا آستانهٔ جنگ پیش بردید و هزار معضل دیگر، دستِ آخر دم از فتنه و خارجی‌ و غیره میزنید، کسانی‌ که از یک بیمار سادیست و مازوخیسم که به سکیزفرنیای حاد دچار است تبعیت میکنند نتیجه غیر از این نمی‌تواند باشد، خداوند ریشه تان را بخشکاند.
شنبه 21 دي 1392 - 21:32
paksan - آمریکا - آمریکا
این برای مسخره کردن مطالب افرادی کم سواد و بی عقلی مثل طیب زاده اس .
شنبه 21 دي 1392 - 22:14
paksan - آمریکا - آمریکا
من به مطهری افتخار میکنم . یعنی از میان فرزندان مقامات رژیم همین مطهری صالح درآمد و حرف حق رو میگه و آخرت خودش رو به دنیا نفروخته . این افراد مثل همین یارو طیب زاده مثل روز روشنه دنبال منافعشون هستند و اصلاً چیز دیگه ای براشون مهم نیست هرچی بهش بگند همونو میگه تا صندلیش رو حفظ کنه . به معنای یک کلمه گروه پایداری و طرفدارای تمساح یزدی یک مشت آشغاند که هدفشون رهبر کردن تمساح یزدی هستش حالا به هر ترتیبی چه با تولید 3هزار دکتر برای اینکه بگند انقدر دکتر طرفدارا ما هستند و فرستادنشون به مجلس و .. دیگه برای من هیچ دکترایی ارزش نداره و 3هزار دکتر تقلبی چیز کمی نیست
شنبه 21 دي 1392 - 22:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.