مهدی طائب: در روز عاشورای سال ۸۸ آبجوی صلواتی توزیع می کردند

بهار نیوز : مهدی طائب که با خبرگزاری تندروی تسنیم مصاحبه‌ای مفصل داشته، معتقد است که موسوی و کروبی دنبال براندازی بودند و به همین دلیل ازآن‌جا که براندازی نظام اسلامی از مصادیق "افساد فی الارض" است، حکم این دو اعدام است.

فرمانده قرارگاه عمار همچنین در مورد هجوم دشمن به مقدسات اسلام برای ضربه زدن به دین در فتنه 88 نیز اظهار داشت: دشمن به مقدسات ما هجوم می‌آورد و دقیقا نقطه‌ای را می‌زنند که موتور محرک است، موتور محرکی که حرف آخر را می‌زند امام‌حسین(ع) است. بر این اساس آنها از مقدمات شروع کردند و به نماز و... حمله کردند و آخرین نقطه این بود که روز عاشورا بیایند و بگویند این حرف‌های مسخره! را جمع‌کنید و شال‌سبزی بیاندازند و آب‌جو بگذارند و بگویند که ایستگاه صلواتی است! یعنی شکستن این قضیه که البته همان‌روز سیلی اصلی را از مردم خوردند. آنها به نقطه‌ای ضربه زدند که اگر می‌گرفت، توفیق مطلب پیدا کرده بودند.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه سنگینی جرم قتل و کشتن یک نفر به‌اندازه حرکت برای براندازی نیست، تصریح کرد: قرآن فرموده است: «الفتنه اشد من‌القتل»، فتنه یعنی اقدام برای براندازی نظام‌حق از قتل بالاتر است. اینکه یک‌نفر را بخوابانید و گردنش را ببرید، بدترین کار و گناه بزرگی است اما قرآن فرمودند که فتنه از آن هم بدتر است. اعلام کمیته صیانت از آرا، اعلام پیروزی و اعلام تقلب، پازل براندازی را کامل کرد، یقینا آمده بودند که براندازی کنند.

وی همچنین اظهار داشت: به آقای موسوی گفتند که اگر دوباره انتخابات شود و رای نیاوری، چه می‌گویی؟ گفت دوباره می‌گویم تقلب شده! پس این کارها برای رییس‌جمهور شدن نیست، بلکه برای براندازی است. هنگامی‌که ثابت شد این‌ها دنبال براندازی بودند، اصلا نباید دنبال جرم دیگری باشیم. براندازی، «افساد فی‌الارض» است و آن حکم «اعدام» دارد و حکم قطعی و شرعی این دو فرد اعدام است. دیگر نباید دنبال جرم باشیم که این آقا چرا دروغ گفته یا اگر امکان براندازی نبوده، جرم‌ها را یک به یک بررسی می‌کنیم. اصلا این نباید باشد؛ کار این‌ها براندازی نظام است.

+19
رأی دهید
-125

roshanaie - تهران - ایران
انگار جنسش خیلی خوب بوده که درجه هذیانش بالاس، آی‌ وای که این‌ها ملت را چی‌ فرض کردند با این چرت و پرت گویی هاشون
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 02:23
amir-amir - تورنتو - كانادا
آبجو صلواتى٫ دورغ که حناق نیست که در گلویت گیر کندخودتان را به کورى و کرى زده اید و همه چیز را وارونه تعریف مى کنید
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 02:52
paksan - آمریکا - آمریکا
شما غلط کردی که قرآن گفته . واسه یک عده بی سواد می ره بالا منبر و هیچکدوم نه سوادش رو دارن نه فهمش که برن تو قرآن مطلب رو جستجو کنند .ولی یک چیزی هست که مو لای درزش نمیره که عین مطلب تمام ادیان الهی است دروغگو دشمن خداست حالا شما مقایسه کنید مطلب فتنه که این آقا رو که نهایت شما دشمن یک نظام هستید و در دومی شما دشمن خدا هستید. حالا خنده داره که نظام برحق رو هم خودشون تعریف و خودشون هم نسخه براش می پیجن انگار نه انگار که حجت السلام معاویه زمان یک شبه با تهدید و فشار شد جانشین امام زمان و خدا و حالا خدا رو هم بنده نیست ..
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 03:05
paksan - آمریکا - آمریکا
فتنه = دشمنی با یک نظام انسانی که خودش خودش رو کرده جانشین خدا . دروغگو = دشمنی با خدا . حالا شما بگید کدوم بدتر و مفلوکتره . ساندیس یادت نره
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 03:07
garmsari - یورک - بریتانیا
شاید ویسکى هم پخش مى کردند،خجالت نکش بگو مرتیکه حرامى
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 03:39
farzad power - لوس انجلس - امریکا
نظرش قبول. اجرش با ابی عبدالله.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 03:47
compatriot - تورنتو - کانادا
‌هه ‌هه! مسخره! خوب خندیدیم حالا گم شو برو خونت! دلقک. من موندم این حرف‌ها را اینها چجور روشون میشه بخورد مردم بدند. یعنی مردم اینقدر احمقن? چرا کسی‌ یه سیلی‌ محکم تو گوش این بابا نمیزنه که بهش حالی‌ کنه خر خودتی. دورانتون رو به افوله.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 03:24
razmandeh - استکهلم - سوئد
اینو دیگه راست میگه !!!! مردم می‌رن حسین پارتی یه آبجو صلواتی هم که نخورند نمی‌شه پارتی!!!! از قدیم همیشه می‌گفتند بنوش به یاد حسین شهید !!! ولی نگفته که چی‌ بنوش حالا اینها هم آبجو نوشیدند نوش جانتان کور شه چشم هری چی‌ حسود!!!
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 04:32
metti - تهران - ایران
هاهاهاهاهاهاه ابو بریز اونجا که میسوزه مگه تو مملکت تحت رهبریه اغا ابجو هم هست استخخخفوروللا شمام فعلا سیلیه محکمی از طرفداران کثیر خودتون خوردید که بالغ بر سیصدنفر بودن دقت کن طایب مفنگی 300 نفر هاهاهاهاه پست وطن فروش
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 05:36
mashreghi - لوس انجلس - آمریکا
... اینها راه هر گونه راه مسالمت آمیز رو بستند. مبارزه مسالمت آمیز رو میگن براندازی نرم هر کاری میکنی‌ میگن چون ما از طرف خدا هستیم بر حقیم. اینها رو باید بزور از جایگاهشون پائین اورد . وون به آتیش می‌کشیدند قطعی که اینها مردم رو تو خیابون میکشند بازی‌ها میگن باید با مسالمت رفتار کرد ولی‌ من میگم اگه همون موقع چند تاشون زنده زنده تو خیابون به آتیش میکشیدن شاید الان وضع فرق میکرد
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 04:57
decentGentleman - لس آنجلس - امریکا
آیا میدونستید بیشتر این خزعبلات رو واسه این میگن که خامنه ای از ترس پس نیفته که کسی جانبدارش نیست.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 06:30
باور عمیق - قم - ایران
من بی نهایت از این آقا بدم میاد.. امان از آدمایی مثل این .. صد سال هم که صحبتهاشو بخونی یک بار چیزی که نشان از عقلانیت و یا دین باشه از توش در نمیاد
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 06:36
هستیا - شیراز - ایران
شما خودت نخورده مستی
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 07:17
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
اخه مردک قبر برست تو خودت رو مسلمان خطاب میکنی؟اون موسوی و کروبی هم هر کار بکنن باز از خودتون هستن کرک در لباش میش جون کسانی بودن که موجب استحکام این نظام خرافی شدن.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 03:56
ehsan.t66 - تهران - تهران
این افراد همان کسانی هستند که تاریخ تحریف می کنند اما باید بدانند که در طول زمان تاریخ حقایق را ثبت خواهد کرد
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 07:38
سرسره - اهواز - ایران
باز زیادی کشیدی توهم زدی پیر کف کفو
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 07:40
زوربا - اصفهان - ایران
من خودم در اعتراضات سال 88 با چشم خودم دیدم در چند نقطه مختلف خیابان تعدادی آمریکایی غرفه زده بودندوکنیاک مجانی می‌داند,آنطرفترچند انگلیسی ویسکی تاریخ گذشته وصد متر دورتموند مامور موساد دلار ویورو بین مردم تقسیم میکردند,وقتی هم اعتراض کردم من را به مرگ تهدید کردند.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 08:26
essean - دبی - امارات
سوره بقره ایه 85:. پس از آن، این شما هستید که یکدیگر را می‌کشید و گروهی از خودتان را از خانه‌ها و سرزمینتان بیرون می‌رانید، (و دیگران را بر ضدّ آنان برمی‌شورانید و یاری می‌دهید و ایشان را علیه آنان) از راه گناه و دشمنانگی، همپشتی و پشتیبانی می‌کنید. ولی اگر (بعضی از آنان به صورت) اسیران نزد شما (و هم‌پیمانانتان) بیایند (برای نجاتشان می‌کوشید و) فدیه می‌دهید (و ایشان را آزاد می‌سازید. اگر از شما پرسیده شود، چه چیز شما را وامی‌دارد که فدیه‌ی آنان را بپردازید و آزادشان سازید؟ می‌گوئید که کتابهای آسمانیمان به ما دستور می‌دهد که فدیه‌ی اسیران بنی‌اسرائیل را بپردازیم و ایشان را آزاد سازیم. مگر کتابهای آسمانی به شما دستور نمی‌دهند که خون آنان را نریزید و ایشان را از خانه و کاشانه آواره نسازید؟) و حال آن که بیرون راندن ایشان (و کشتن آنان) بر شما حرام است.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 08:49
essean - دبی - امارات
ادامه:. آیا به بخشی از (دستورات) کتاب (آسمانی) ایمان می‌آورید و به بخش دیگر (دستورات آن) کفر می‌ورزید؟ برای کسی که از شما چنین کند، جز خواری و رسوائی در این جهان نیست، و در روز رستاخیز (چنین کسانی) به سخت‌ترین شکنجه‌ها برگشت داده می‌شوند، و خداوند از آنچه می‌کنید بی‌خبر نیست.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 08:50
amonbede - تهران - ایران
هر دم از این باغ خبری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 09:47
agha-javad - تهران - ایران
توی قرآن نوشته شده، جنایتکاران و دروغ گویان با اسم محمد و خدا حکومت میکنند و ظلم بسیار بر مردم می‌نمایند ، و این کثافت‌ها فعلا بر قدرت نشسته اند و رو صد من.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 09:48
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
اخه مرتیکه خربیشعور نفهم اگه قران هم همچین چیزی گفته باشه برایه نظام سراسر دزدی وفاسد شما که نگفته بلکه هزارتا ایه توهمین قران اومده که دزد هایئ مثل شما رو که دارید خون ملت روبه اسم خدا میمکید باید مثل سگ اویزون کرد.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 09:59
man7777 - ایران - ایران
این همونی که میگفت اگه به سوریه و خوزستان حمله شه سوریه اولویته مشکلی نیست با این حرفها و اینکه تحریم اقتصاد غرب رو فلج کرد خیلی رایگان داره حقانیت کسه دیگه رو ثابت میکنه
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 10:04
آرمان شهر من - استهبان - ایران
نمی دونم خدا اینها رو کجای جهنم می تونه جا بده !؟چون فکر می کنم موجودی کثیفتر و پست تر از اینان از مادر زاده نشده است.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 09:54
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
و تو هم پای منقل
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 10:13
nimaaa - نیویورک - امریکا
چهار سال فکر کرده تا به ذهنش رسیده مزدوران جمهوری اسلامی باید به خاطر جنایتهای سال 88 محاکمه بشند مخصوصا امسال ستار نجفی و عباس کارگر جاوید قاتل مرحوم ندا اقا سلطان
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 10:22
shahab46 - هانوفر - المان
مسلمان راستگو دیدید سلام مرا بهش برسانید
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 10:48
دایی جان - والنسیا - اسپانیا
دروغ که حناق نیست که گلوی کسی را بگیره بکشه وگرنه شما ملاها تا الان ۱۰۰۰ کفنتون پوسیده بود.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 11:17
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
مگه همون رهبر هندیتون در مورد پهلوی ها نگفت که: پدران ما آنها را قبول داشتند و ما آنها را قبول نداریم! حالا ما هم همون حرف را میگیم یعنی پدران ما درسال 57 شما را قبول داشتند و ما حالا شما را قبول نداریم! کجای این حرف اشتباست؟
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 11:10
akhoond shepeshoo - ورونا - ایتالیا
حتما اولین لیوان را خودش زده متوجه شده که طعمش با ساندیس فرق میکنه :)
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 12:08
azadi88 - کی یف - اوکراین
شماها مثل سگ های هاری هستید که پاچه ملت ایران رو گرفتید و دست از سرشون بر نمیدارید...جمع کنید این بساط رو...برید جای دیگه مثل لبنان انقلاب کنید!شاید عربها بتوانند تحملتان کنند...ما دیگر نمی توانیم شماها را تحمل کنیم.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 13:15
shahab46 - هانوفر - المان
آخه احمق اگر اینطور بود که تمام مردم ریخته بودند تو خیابان و انقلاب شده بود
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 13:37
shablizim - لندن - انگلیس
به فرض هم که آبجوی صلواتی توزیع میکردند این آبجو هزار بار شرف دارد به آن ساندیس ولایت که باعث زوال غیرت میشود
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 14:06
eshgeman iran - ایران - ایران
جناب فضول میرزای.. سوئدی جاسوس تویکی برو همونجا جاسوسیتو بکن... همون رهبر ی که بقول توی بی سواد هندی اگه نبود تویکی جرآت نفس کشیدن وجاسوسی برای مردمت رانداشتی .حداقل به تو.. این جرئت رو داد که الآن بشینی توی کشوراجنبی وحرف مفت بزنی. زنده باد ملت اصیل وبا ریشه وباغیرت ایرانی. زنده وجاوید باد کسانیکه درراه مبارزه با جاسوسان ودشمنان کشورعزیزم ایران خونشان را هدیه ملت باغیرت ایران کردند
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 13:02
dara20 - تهران - ايران
گیریم که اینطور بود به تو چه قاتل
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 15:52
کبالت3 - کرج - ایران
اینطور پیش بره سال دیگه آبجو تبدیل میشه به ویسکی و ژامبون صلواتی من که رفتم سال دیگه بیام البته اوایل انقلاب جوکی بود که میگفت یه چندتا برادر مست و پاتیل رو کمیته گرفته بود توی مقر اونی که خیلی مست بوده از بغل دستیش میپرسه داداش ما رو برای چی آوردن اینجا طرف میگه برای عرقخوری اولیه میگه خوب پس چرا نمیارن بخوریم ..حالا این برادر طائب چرا نیاورد ملت بخورن کسی نه میداند کبلائی.
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 17:30
reza the persian - لیدز - انگلستان
مردیکه نفهم مغز خر خورده. آدم به این بیشعوری و خریّت نوبره،تو چی‌ عوضی‌ برو سر منقلت
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 20:06
daryoosh - شیراز - ایران
خاک بر سرت
‌پنجشنبه 12 دي 1392 - 21:07
seyed ali geda - لندن - انگلیس
قرآن میفرماید : ال آخوندو مسبب الفتنه...... یعنی‌ از آخوند دوری کنید که سرچشمه دسیسه و فتنه است. آخوند شپشو جمع کن این بساط حقّه بازی را و گورتو گم کن.
جمعه 13 دي 1392 - 01:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.