بابک زنجانی در حال رقص با دختران تاجیکی

در پی دستگیری بیش از 40 نفر از مقامات ترکیه به اتهام پولشویی و دریافت رشوه از رضا ضراب،تاجر ایرانی الاصل کشور ترکیه و شریک بابک زنجانی خبرگزاری Doğan Haber ترکیه با انتشار ویدئویی از رقص بابک زنجانی می نویسد این ویدئو 15 مارس 2013 در حاشیه مراسم افتتاح یکی از پروژه های پایانه مسافربری «آسیا اکسپرس» - شرکت هلدینگ توسعه سورینت بابک زنجانی با حضور برخی مقامات تاجیکستانی توسط خبرنگار این خبرگزاری گرفته شده است. با بالاگرفتن دعوای سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ترکیه میان جناح وابسته به فتح الله گولن و رجب طیب اردوغان و افشای پی در پی فسادهای مقامات و آقازاده های دولتی، پای سورینت ایران هم به این پرونده باز شد.جریانات مربوط به کشف بیش از ۱.۵ تن طلا در فرودگاه آتاتورک ترکیه بخشی از اتهامات مختلفی است که علیه آقازاده های کابینه اردوغان مطرح شده است. بنابراین گزارش، در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۳ ، هواپیمایی متعلق به خطوط هوایی یو.ال.اس با محموله ۱.۵ تن طلا در فرودگاه آتاتورک متوقف می شود. مقصد بخشی از این طلاها شرکت های ترکیه ای بوده اند و بخشی نیز که به ادعای رسانه های ترکیه فاقد اسناد و مدارک رسمی بوده اند، متعلق به شرکت سورینت در ایران بوده اند. زنجانی طی مصاحبه ای با ایسنا گفته بود که من به عنوان یک سرباز بسیجی در جبهه اقتصادی کار می‌کنم.



+122
رأی دهید
-37

gom gashth - تهران‎ - ایران
خوب حالا که چی‌ کجی این موضوع بد بود
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 04:55
hamidla - هامبورگ - المان
دزد کثیف. شریک سید علی‌ گدا. درک واصل شی‌!
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 05:03
هستیا - شیراز - ایران
پول بیت المال و بر میداری میای با خیال راحت اینجا قر میدی اونورترم کارای دیگه میکنی مملکت بی صاحب باشه همینه دیگه
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 05:05
razmandeh - استکهلم - سوئد
این نرقصه می‌خوای من برقصم !!!!!!!
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 05:10
gom gashth - تهران‎ - ایران
خوب حالا که چی‌ کجی این موضوع بد بود
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 04:56
RAZMANDE - بروکسل - بلزیک
اگر ا‌و نرقصد من می‌خواهم برقصم با پول ملت میلیاردر شده و برای خود سلطانی می‌کند خدا لعنت کند احمدی‌ نژاد را که باعث بوجود آمدن مافیهأی مثل زنجانی و دیگران شد به امید آن روزی که این ملت حقشان را از حلقوم بابک زنجانی و امثالهم در آورند ،آمین
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 06:19
shayaan - کلن - آلمان
من ازش متنفر بودم ولی‌ این ویدئو رو که دیدم برام اینکارش خیلی‌ با ارزش هستش که با مردم عادی همصحبت بشی‌ ،برقصئ و حتی باهاشون غذا بخوری خیلی‌ از ما وقتی‌ به یه جایی‌ میرسیم(حالا از هر راهی‌) حتی خانواده‌ها نزدیک خودمون رو فراموش می‌کنیم ولی‌ این آقا چه متواضع نون محلی چند روستایی رو میخوره.
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 06:55
paksan - آمریکا - آمریکا
سرباز ولایت بهت افتخار میکنیم که انقدر رقصت خوبه .. همین نفوذی ها رژیم رو چپه خواهند کرد شک نکنید که نفوذ بی سروصدای اینها و پول بی صاحب این گروهها می تونه دل بیشتر مقامات فاسد اطراف خامنه ای دیکتاتور رو ببره و خیلی زود میشه نماینده مجلس خرید و وزیر خرید و رئیس دفتر معاویه و پسر معاویه رو چرب کرد و به نظر من باید از این افراد حمایت کرد و شک نکنید که زنجانی فقط یک نفر یا یک گروه هستش و صدها گروه دیگه هستند که همینطوری دارن مابین سپاه و بسیج و لاشه هایی مثل نقدی لول می زنند و میلیارد میلیارد خودشون میخورن و می دن به این مقامات فاسد که دومن ریش دارن هر روز داد و بیدادشون برای اسلام و ایران بالاست ولی زیر پتو فکر ارزش دلاراشون و ملک و تجارتشون هستند و این سیاهی های مهر روی پیشونی فقط روشی برای نفوذ به دامنه شیطان هستش .
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 07:12
Queen Queen - انتاریو کالیفرنیا - امریکا
پس فکر کردین بابای من باید اون وسط برقصه ...مردتیکه دزد پدر سوخته با اون ثروت باداورده که از صدقه سر اخوندای کثافت به دست اورده بایدم بره برقصه
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 08:31
نوادا - تهران - ایران
نمیدونم چرا ولی کلا از این بابک خوشم میاد
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 08:34
دنیای وحشی - تهران - ایران
رقصیدن و شادی کردن نه تنها چیز بدی نیست بلکه برای هر انسان سالمی دروقت خودش لازم است .ولی از اینکه این مرتیکه خو درا بسیجی و حزب الهی بخواند و با هزار حقه و کلک بخصوص دربحران اقتصادی ایران که مردم بافقر دست و پنجه می کنند ولی او آنقدر ثروتمند شود که اگر میخواست از راه حلال این پولهارا به دست بیاورد گمان نمی کنم حتی اگر از صد سال قبل تولدش هم دست به کار پس انداز می زد تا الان که گمان نمیکنم بالای چهل باشد میتوانست این همه ثروت اندوزی کند .درکنار ثروت باد آورده او وامثال وی که از خون دل خانواده های مستضعف به دست آمده و ثروت اندوزی های امثال اوست که ایجاد توسعه فقری شده که باعث اعتیاد و فحشا و جنایت و آدم ربایی و دزدی و امثالهم می باشد .خدا جوابشان رابدهد انشاالله .
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 09:07
parastooeshge - توکیو - ژاپن
دمش گرم چشم احمدی روشن.این بچه هاسپاهی وبسیجی کجا هستند پول مردم می خورند صدایش در نمیاورند این نماینده ها کجا هستند فقط دم اسلام می زند این روحانی ها چرا حرفی نمیزند این اقای زنجانی اگر جنگ بشه اولین نفریه که فرار می کنه تو یکی دیگر اسم مقدس بسیجی خراب نکن جون مادرت.
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 09:11
alborzi - کرج - ایران
از هر کارش بدم بیاد این یکی خداییش قشنگ بود رقصش اصلا جلف نبود ولی خودمونیم لحجه تاجیکی چقدر زیباست .
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 10:58
مدافع حق - مادرید - اسپانیا
این که میگه من بسیجى خادم وسر باز امام زمانم اقاجون یه کمى به هم رزمات فرماندت سردار نقدى از این قر اطفار ها یاد بده پول هاى دزدى رو هم برگردون و تو کشور خودت خرج کن اى نامرد دو رو
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 11:03
مخمل خان - وین - اتریش
راه پیشرفت زنجانی در استعداد این فرد در استفاده از موقعیتها و توانایی خاص او در تجارت با چاشنی شانس هست و هیچ خرده ای به ایشان نیست.همچین ادمهایی هر جای دنیا که باشند موفق هستند ولی هر کشوری راه خودش را دارد.
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 11:08
baluch m - اسلو - نروژ
برقص که خوب می‌رقصی.می‌رقصی بر اه و اندوه جوان کلیه فروش و کارتون خواب تهرانی‌.می‌رقصی بر پینه دست پیرمرد بلوچ. در بین دختران تاجیک قر کمر را بر اه و فغان خوزستانی بینداز که نفتش را غارت کردی حال محتاج یک هوای نیمه سالم است.این رقص تو ر‌ه به آن داردکه دیر یا زود مردم گریبان تو و ولایت ننگینت را بگیرند .
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 10:55
بت شکن - مونترال - کانادا
رقص با نامحرم چه اشکالی دارد؟؟ حالا اگر در حال شکنجه و یا تیر باران کسی‌ بود خوب بود؟؟ هر کس که پشت و پناهش آقا باشد، مجلس باشد، سپاه و بسیج باشد، سردار رویانیان و کفاشیان باشد، سعید مرتضوی باشد اگر توی بغل چند دختر هم دیدین تعجب نکنید همین که سهم امام را اینجا و آنجا میدهد و همه را راضی‌ نگاه میدارد هیچ اشکالی ندارد چه شرعی چه قانون، فقط رقص آن‌ هایی اشکال دارد که سهم امامان را نمی‌دهند!!!
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 11:04
oghab - هلسينكي - فنلاند
ﭼﺮاﻛﻪ ﻧﺮﻗﺼﻪ ﺗﻮ اﻭﻧﺠﺎﻱ ﺧﻮﺩﺵ ﻭﺟﺪﻭﺁﺑﺎﺩﺵ ﭘﺎﺭﺗﻲ ﮔﺮﻓﺘﻪ .....اﻣﺖ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻴﺪاﺭ اﻳﺮاﻥ ﺯﻳﺮﺳﺎﻳﻪ ﻭﻻﻳﺖ ﺑﻊ ﺑﻊ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ اﻳﻦ ﺑﻲ ﻧﺎﻣﻮﺳﻬﺎ ﻫﻢ ﺳﻮاﺭﻱ ﻣﻴﮕﻴﺮﻧﺪ ....ﺯﻧﺪاﻧﻲ ﻫﺎﻱ ﺳﻴﺎﺳﻲ ﻫﻢ ﺑﻲ ﺧﻴﺎﻝ ..ﺑﻨﻴﺎﻣﻴﻦ ﺩﺩﺭاﺯ ﺷﺪﻩ ﻣﻠﺖ ﺳﻮﮔﻮاﺭ اﺑﻠﻔﻀﻞ ﻭﺯﻳﻦ اﻟﻌﺎﺑﺪﻳﻦ ﺑﻴﻤﺎﺭﻩ .....ﻭاﻳﻴﻴﻴﻴﻲ ﭼﻪ ﻣﻠﺖ ....اﻳﻮﻝ ﮔﻮﺭﺧﺮ
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 11:21
sheys - توکیو - ژابن
مدیر عامل لنگیا رو ببین رقاصه
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 11:41
رضا پهلوان - لندن - انگلیس
https://i0.wp.com/bamdadkhabar.com/wp-content/uploads/2013/04/zanjani-mirian.jpg
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 06:57
parsoheila - تهران - ایران
چرا ما بسیج نداریم چرا ازاد طلب ها یکی نیستند ایا می دانید همین کلمه بسیجی انگلیسی است
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 13:41
seyed ali geda - لندن - انگلیس
سرباز بسیجی‌ ولایت کثیف آخوندی برقص که خوب می‌رقصی. بر روی حق پایمال شده و خون ریخته شده این ملت بچاره برقص که خوب می‌رقصی. مرتیکه دزد‌ غارتگر.
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 14:20
kimiaa - تهران - ایران
shayaan - کلن - آلمان . واقعا چقده این اقا تواضع زیبایی داره که مغرور نمیشه به پول دزدی و ادمکشی....و همچنان خون مردم ایران نه نه ببخشید نون محلی روستایی میخوره چقده تواضعش قابل تحسینه!! امثال شما ثابت میکنین که حماقت را نهایتی نیست و رفتن به اروپا و دید سبک زندگی و پیشرفت غرب چیزی به فهم و شعور ادن نفهم اضافه نمیکنه.
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 14:42
عاشق تبریز - تبریز - ایران
رقص که خوبه.و هر چند دزدئ کرد ! ولئ حداقل بهتره تا پولها را بفرستن برا غزه و حزب الله ک....لبنان...بذار یه ایرانئ بخوره ..
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 15:32
رزم جو - لوس انجلس - امریکا
داش بابک عشق است. دارندگی برازندگی زرنگ بوده پول سرمایه واسه خودش درست کرده تو مملکت خودش پس چی فکر کردید همه پناهنده دوزاری هستند .
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 16:41
alborzi - کرج - ایران
این ویدئو عجب سروصدایی تو روزنامه های ایران راه انداخته فکر کنم دیگه دارن سیفون این یارو رو میکشن !
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 21:17
مدافع حق - مادرید - اسپانیا
حضرات محترم که از پیشینه این شاه دزد به گفته خودش بسیجى و سرباز ولایت اطلاعى ندارن نظر ندن
‌سه شنبه 3 دي 1392 - 21:29
azadi2011 - تورنتو - کانادا
راست بگو چقدر پول ملت ایران را تا با علی خ۰ به جیب برادران ترک ریختی??
‌چهارشنبه 4 دي 1392 - 00:23
shayaan - کلن - آلمان
kimiaa - تهران - ایران اول از همه برو درس بخون و سواد یاد بگیر که فارسی رو سلیس صحبت کنی‌ تا منظور تو بهتر بیان کنی‌ و دوم اینکه از اون کشور عقب مونده بیا بیرون بلکه از این کشور‌ها متمدن کمی‌ درس اخلاق و ادب و احترام به نظر دیگران یاد بگیری تا اینجوری متحجّر و جاهل نباشی‌.
‌چهارشنبه 4 دي 1392 - 03:17
baluch m - اسلو - نروژ
دوست خوب شایان(:shayan )خانه از بای بست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است.اقای زنجانی سرمایه کشور رابا همبالکی های خود اینطور به یغما میکشد حال تعدادی ازدوستان برخو رد مردمی ،،خوردن نان روستایی ویا رقص اقای زنجانی راتحسین و اظهار خوشحالی میکنند. تندرست باشید.
‌چهارشنبه 4 دي 1392 - 08:29
kimiaa - تهران - ایران
shayaan - کلن - آلمان . کشور ایران بخاطر ادمایی با طرز فکر تو عقب مونده است که دزد رو احترام میکنن وقتی اروپا هم میرن و غرب و اجتماع پیشرفته رو میبینن نه تنها درس اخلاق و ادب یادنمیگیرن که جاهل و ابله تر میشن چون عقب موندگی تو مغزشونه نه کشورشون.هرجای دنیا برن باخودشون میبرنش!!
‌چهارشنبه 4 دي 1392 - 13:29
piade - تهران - ایران
shayaan - کلن - آلمان. برای افرادی مثل تو آخوند هم زیاده . ناراحت نیستی که سرمایه کشورت چپاول شده و به کارهای مضحک یک دزد افتخار میکنی و جالب تر اینکه ادعای روشنفکری هم داری ومثلا در یک کشور متمدن درس اخلاق و ادب یاد گرفتی. وای به حال اون کشور که متمدنش تو شدی.
‌چهارشنبه 4 دي 1392 - 22:10
*پسر شجاع* - تهران - ایران
kimiaa - ﺗﻬﺮﺍﻥ - ﺍﯾﺮﺍﻥ. اتفاقا دلیل عقب موندن کشورهایی مثل ایران این هست که بخاطر حسادت آدمهای موفق و با استعداد قادر به فعالیت نیستند در حالیکه در کشورهای پیشرفته برای آدمهای با استعداد ارزش زیادی قایل هستن .حتی اگه یه نفر خلافکار باشه ولی با استعداد باز هم حمایتش میکنن و ازش استفاده میکنن و کم نبودن دزدهای حرفه ای یا جاعلان بزرگ یا هکرها که برای پلیس و کارخانه های گاوصندوق سازی و بانکها کار کردن ..همین بابک زنجانی چه امثال تو خوششان بیاد یا نه آدم موفقی هست.و توانسته در بدترین شرایط تحریم .نفت ایران رو بفروشه..این ربطی به سیاستهای اشتباه حکومت آخوند نداره که کشور رو بجایی رسوندن که برای فروش نفت نیاز به کسانی مثل بابک زنجانی باشه..
‌چهارشنبه 4 دي 1392 - 23:10
shayaan - کلن - آلمان
kimiaa - تهران -وقتی‌ میگم سواد کافی‌ برای ابراز عقیده شخصی‌ خودت نداری بگو خوب، کامنت من رو با همون کلمات و ادبیات کپی کردی و داری به خودم تحویل میدی لول
‌پنجشنبه 5 دي 1392 - 04:38
shayaan - کلن - آلمان
خدمت بقیه دوستان هم عرض کنم که من به ایشون افتخار نکردم فقط گفتم آدمی‌ با این ثروت ( حالا از هر راهی‌) حداقل این ویژگی‌ مثبت رو داره . نمیدونم اینهمه تعصب کور کورانه شما از چی‌ ناشی‌ می‌شه قبول کنید توی وضعیت فعلی‌ ایران همه به نوعی دزدی می‌کنن و حق دیگری رو میخورن ولی‌ ملت فقط اختلاس و بالا رفتن از دیوار مردم رو دزدی میدونن. بعد هم میان به بابک زنجانی فحش میدن اگه جامعه درست کاری داشتیم امثال بابک زنجانی در اون رشد نمیکردن.
‌پنجشنبه 5 دي 1392 - 05:16
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.