پادشاه اردن در حال هل دادن ماشین

عبدالله دوم پادشاه اردن امروز مجبور شد در خیابان های برفی و یخ بندان شهر امان(پایتخت) لحظاتی را از خودرویش پیاده شده و یک خودرو  را که در برف گیر کرده بود، هل دهد.

به گزارش پایگاه خبری "امون نیوز" اردن، پادشاه اردن روز شنبه به منظور سرکشی به وضعیت خیابان های شهر امان که از روز جمعه شاهد بارش برف سنگین است، سوار برخودرو شد و در خیابان " وسفی تال" امان با صحنه گیر کردن یک خودرو در برف مواجه شد.

عبدالله دوم برای دقایقی  از خودرو خود پیاده شد و به کمک خودرو گیر کرده در برف رفت . عکس و فیلم صحنه هل دادن خودرو از سوی پادشاه انعکاس گسترده ای در شبکه های اجتماعی اردن داشته است. پایگاه خبری " جردن تایمز " در این باره نوشت: صاحب خودرو وقتی دید پادشاه برای کمک به هل دادن خودروی او آمده است شوکه شد."

اردن از روز جمعه شاهد بارش برف کم سابقه است.مقامات دولتی به شهروندان اردن توصیه کرده اند برای جلوگیری از حوادث احتمالی در برف و یخ بندان جاده ها و خیابان ها حتی الامکان از منازل خود خارج نشوند.

+160
رأی دهید
-18

yahya3212000 - برگن - نروژ
البته پادشاه جدید ما هم به دلیل چلاقی نمی‌تواند کمک کند! و از حسین تشنه کمک می‌خواد!
شنبه 23 آذر 1392 - 22:07
Alard - اِدینبرو - اسکاتلند
هل نمی‌ده پانتومیم بازی می‌کنه.
شنبه 23 آذر 1392 - 23:16
eqqe - بوگوتا - کلومبیا
ادم نمیدونه به این عرب ها فحش بده یا تعریف کنه؟؟ هزار افرین که 1400 ساله ما ایرانی ها و کل دنیارو با دینشون بازی دادن و فحش نه به اونا به خودمون که در خوابی عمیق هستیم و دنیارو اب داره می بره ما هنوز در خوابیم. تا حالا دیدین یک مسئول بلند پایه ایران برای سرکشی بیاد توی مردم و خیابونا ؟؟ نه حالا نمیخواد ماشین هول بده فقط بره بعضی محله ها زندگی رقت بار مردومو ببینه.
شنبه 23 آذر 1392 - 22:30
compatriot - تورنتو - کانادا
هل دادن الکی. جلوی هل دادن ۱۰ نفر را گرفتن تا پادشاه اردن ماشین یارو را تاچ کنه. ‌هه ‌هه ما هم باور کردیم. امروزه بیشتر حکمرانان مملکتها چون میدونن پایگاه مردمی ندارند از این لوس بازی‌ها در میارن! :) ولی‌ بازم دمش گرم. ما تحت مبارک را یه تکونی دادا یکم از این چربیها سوخت!
شنبه 23 آذر 1392 - 23:14
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
اقا استکان را انداخته بالا. داغ داغ .گفته هم فال هم تماشا. و ضمنا تمام انهائیکه در اطراف هستند همه امنیتی بر چین شده و حساب شده هستندو امدن یا نیامدن این فرد چه مشکلی را در اصل حل میکند . فقط یک حسن دارد که مردم ساده بگویند بله پسر حسین هم ادمه. این قبیله نمک ناشناس . واقا نمک ناشناس
شنبه 23 آذر 1392 - 23:49
مدافع حق - مادرید - اسپانیا
ادا در میاره میخواد بگه مردمى هستم ژست پوپولیسم میگیره اوناهم که هل میدن از محافظاشن..
یکشنبه 24 آذر 1392 - 01:02
دنیای وحشی - تهران - ایران
قطعا همه میدونن که پادشاه اردن مادرش آمریکایی و پدرش هم که صد البته ملک حسین فقید بود و این صحنه هم ولو به قول بعضی ها فیگور و مردمی نشان دادن و پانتومیم و یاهراسم دیگری که میخواهید بگذارید باشه باز هم کاربسیار جدید و زیبایی از طرف پادشاه وشخص اول کشوری است .من که شخصاااا بسیار بسیار از این حرکت او لذت بردم .کاشکی همه سران و شخص اولهای دنیا حتی برای تظاهر هم که شده سعی کنند گهگاهی وقتی درموقعیتی شبیه به این قرار می گیرند حرکتی این چنینی از خود نشان داده و باعث امیدواری و شعف مردمشان بشوند .
یکشنبه 24 آذر 1392 - 03:29
shahramareia - تهران - ایران
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان. ساندیس خور اقای شما حتی برای نمایشم همچین کاری نمیکنه باز دم پادشاه اردن گرم
یکشنبه 24 آذر 1392 - 06:37
aram.01 - کردستان - ایران
پس مانتوش کو؟!!
یکشنبه 24 آذر 1392 - 08:07
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
eqqe - بوگوتا - کلومبیا٬دوست عزیز٬ شاید بخاطرتربیت مادرش هست که مثل حکام عرب رفتارنمیکنه٬مادرپادشاه اردن انگلیسی هستش.
یکشنبه 24 آذر 1392 - 10:42
m4ssod - لندن - انگلستان
دوست دارم یه دفعه ببینم جنّتی داره ماشین دنبال میده!
یکشنبه 24 آذر 1392 - 11:38
بت شکن - مونترال - کانادا
کمی‌ از تنگ نظر‌ای بیرون بیایید، مثبت‌ها را ولو تظاهر مثبت بپندارید!!اصلا ما ایرانی‌ها بافرهنگ، عرب‌ها بی‌ فرهنگ، ما با سواد و با اخلاق، عرب‌ها بی‌ سواد و بی‌ اخلاق، ما جوجه کباب و قرقاول خور، عرب‌ها سوسمار خور، ولی‌ وزیر به اصطلاح با فرهنگ آموزش و پرورش ایران اصلا رفت ببیند که شین آباد کجای ایران است؟؟ قوه قضائیه اصلا وزیر را دید؟!اگر این اتفاق ناگوار که قلب هر انسان بی‌سواد را نیز به درد میاورد در هر کشوری رخ داده بود نه تنها وزیر مربوطه آش، حتی وزیر الوزراش را هم به پای میز محاکمه میکشاندند!!!
یکشنبه 24 آذر 1392 - 09:59
Nimi1354 - تربت جام - ایران
اصلا چاپلوسی وتظاهر بوده ,بخدا بخشدار کوره دهات های ما اینکارو نمیکنن ازدماغ فیل افتادند
یکشنبه 24 آذر 1392 - 22:36
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
shahramaria تهران ایران . ببین ساندیس کجا هست ما بریم یک دونه نوبر کنیم بی وفا
یکشنبه 24 آذر 1392 - 23:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.