دادگاه تایلند ایرانیان متهم به توطئه ترور دیپلمات‌های اسرائیلی را محکوم کرد

سعیدی مرادی "تکنیسین و نظامی سابق ایرانی" به اتهام توطئه قتل، استفاده از مواد منفجره علیه ماموران دولتی و خسارت به اموال به حبس ابد محکوم شده است

دو ایرانی متهم به اقدام نافرجام برای ترور دیپلمات‌های اسرائیلی در تایلند به دوره‌های طولانی زندان محکوم شده‌اند.

روز پنجشنبه، ۳۱ مرداد (۲۲ اوت)، منابع خبری تایلند گزارش کردند که دادگاه کیفری بخش جنوبی بانکوک، پایتخت این کشور، دو شهروند ایرانی به اسامی سعید مرادی، ۲۹ ساله، و محمد خزاعی، ۴۳ ساله را در ارتباط با توطئه قتل دیپلمات‌های اسرائیلی در تایلند مجرم شناخته و آنان را به ترتیب به حبس ابد و پانزده سال زندان محکوم کرده است.

قاضی دادگاه هنگام اعلام رای گفت که سعید مرادی "در ارتباط با حمل مواد منفجره در اماکن عمومی، استفاده از مواد منفجره با هدف قتل ماموران دولتی و استفاده از مواد منفجره منجر به تخریب اموال" مجرم شناخته شده است.

آقای مرادی هنگامی که تحت تعقیب ماموران پلیس بود، ظاهرا به منظور فرار از دست ماموران، به پرتاب مواد منفجره مبادرت ورزید که در نتیجه آن، دو پای خود را از دست داد. او با صندلی چرخدار در جلسات دادگاه شرکت کرده بود.

محمد خزاعی نیز به اتهام در اختیار داشتن مواد منفجره غیرقانونی به پانزده سال حبس محکوم شد.

هر دو متهم پرونده اتهامات وارده را انکار کرده بودند و پس از صدور رای دادگاه، وکیل مدافع آنان گفت که پس از مشورت با محکومین و خانواده‌های آنان، موضوع تجدیدنظرخواهی از حکم صادره را مورد بررسی قرار خواهد داد.




دادگاه خزاعی را به جرم تدارک مواد منفجره به پانزده سال حبس محکوم کرد



به گفته کارشناسان حقوقی تایلند، سعید مرادی، که از او با عنوان تکنیسین کارخانه در تهران و یک نظامی سابق ایرانی نام برده شده، با محکومیت اعدام مواجه بود اما دادگاه او را به حبس ابد محکوم کرد. قوانین کیفری تایلند همچنان برای برخی جرایم مجازات اعدام را پیش بینی کرده است.

در جریان رسیدگی به پرونده، آقای مرادی گفته بود که در نظر داشت مواد منفجره‌ای را که هنگام تعقیب توسط ماموران پلیس منفجر شد، از یک خانه مسکونی به محل دیگری حمل کند و از میان ببرد. وی افزوده بود که خبر نداشته که این مواد به "بمب های چسبنده‌ای" شبیه بود که یک روز قبل از حادثه انفجار در بانکوک، در تلاش برای ترور دیپلمات‌های اسرائیلی در هند و گرجستان به کار رفته بود.


متهمان دیگر

محمد خزاعی هم در جریان محاکمه تاکید داشت که "تروریست" نیست، با ماجرای مواد منفجره ارتباطی نداشته و در فرودگاه تهران و موقع سوار شدن به هواپیمای به مقصد تایلند با سعید مرادی آشنا شده بود.

در حال حاضر، یک شهروند دیگر ایرانی به نام مسعود صداقت زاده، ۳۱ ساله، در ارتباط با همین پرونده در مالزی در بازداشت به سر می‌برد و مقامات قضایی آن کشور مشغول بررسی تقاضای دولت تایلند برای استرداد او جهت محاکمه هستند.




مرادی در جریان انفجار دو پای خود را از دست داد



به گزارش منابع خبری تایلند، آقای صداقت زاده با آقایان مرادی و خزاعی در شهر پاتایا، تایلند، ملاقات کرده بود اما پس از واقعه انفجار، توانست به مالزی بگریزد.

حدود دو هفته پیش، یک مقام پلیس مالزی اعلام کرد که یک شهروند دیگر ایرانی به نام سید رامین میرعزیز پاک‌نژاد، ۴۵ ساله را به اتهام قاچاق انسان و جعل گذرنامه و روادید بازداشت کرده است و گفت که او "تسهیلات لازم را در اختیار تروریست‌ها، قاچاقجیان مواد مخدر و قاچاقچیان انسان قرار می‌داده تا با استفاده از مدارک جعلی، بتوانند به کشورهای مختلف سفر کنند."

به گفته پلیس مالزی، آقای پاک‌نژاد مسئول تدارک مدارک جعلی مورد استفاده گروه متهم به توطئه ترور دیپلمات‌های اسرائیلی در تایلند بوده است و امکان استرداد او به تایلند وجود دارد.

در فوریه سال ٢٠١٢، و یک روز پس از سوء قصد به جان دیپلمات‌های اسرائیلی در گرجستان و هند، پلیس تایلند دو مرد ایرانی را بازداشت کرد. بازداشت این افراد پس از وقوع انفجار در خانه اجاره‌ای محل سکونت آنان و همچنین پرتاب وسایل انفجاری به سوی یک تاکسی و یک مامور پلیس هنگام فرار صورت گرفت. در جریان این انفجارها، یکی از بازداشت‌شدگان از ناحیه پا به شدت زخمی شد.

پلیس تایلند اسامی دو ایرانی بازداشتی را "سعید مرادی" و "محمد خزاعی" اعلام کرد و گفت که یک زن ایرانی به نام لیلا روحانی نیز آنها را همراهی می‌کرده اما قبل از دستگیری، ظاهرا به ایران بازگشته است. پلیس تایلند همچنین معتقد است که یک ایرانی دیگر هم در این طرح دست داشته که او هم توانست به کشورش بازگردد.

در زمان وقوع انفجارها، برخی منابع اسرائیلی گفتند که جمهوری اسلامی که اسرائیل را به دست داشتن در ترور کارشناسان هسته‌ای خود متهم کرده بود، در نظر داشته است به منافع اسرائیل حمله کند و از جمله به قتل دیپلمات‌های اسرائیلی مبادرت ورزد. دولت جمهوری اسلامی این اتهام را رد کرده است.

+86
رأی دهید
-9

bardia.kaviani - زوریخ - سوییس
حالا این حسن قفل باز کن چطوری می خواد ابروی رفته را به پاسپورت ابرانی برگرداند ما نمی دانیم؟
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 10:35
ojagh gaz - تهران - ایران
این تروریستهای بی‌ ناموس جمهوریه آخوندی تو چهرشون اصلا ندامت و پشیمانی نیست برای اینها حبس کمه .لعنت به هر چی‌ تروریستو تروریست پروره.
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 10:55
yas abi - ببرسل - لز
والا معلوم نیست که پشت پرده داستان چیست. از ایران مطمئنا هیچکس مأمور چنین کاری نشده. ایران با اون تشکیلات محکم و منسجمی که داره نمیاد از ۲ تا جوون بی‌ تجربه که واسه دختر بازی رفتن اونجا بخواد به یک اسرائیلی حمله کنه و درد سر درست کنه. اینهم مثل ماجرای سفیر عربستان تو آمریکا است که گفتند یک سلطنت طلب فراری ایرانی‌ میخواسته اون رو ترور کنه. اصلا تو ایران کلّ اسرائیل رو جزو آدم حساب نمیکنند که بخواند یک اسرائیلی که معلوم نیست چه اهمیتی داشته رو ترور کنه.
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 10:57
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
امیدوارم همکاران کثیفتان در سایت که با کپی نوشته‌ها خود را آگاه سیاسی جا میزنند و هر کدام زیر یک عبا!!!شاه الهی با کشیدن پارچه ی سفید به روی اسلام ننگین شاه قسمت‌های مثبت حکومت او را هم زیر سوال بردند!!!!!!!! توده‌ یی‌ها با انکار همکاری خود با مجاهدین اسلامی‌ها فیضیه ای‌ها در ۱۳۵۷...که حتی با وقاحت پیرزن آشپز دربار را با بنزین سوزاندند---به عنوان ساواکی!!!! و پیکر سوخته ی او را در خیابانها گرداندند!!!! و هنگامیکه به جای فشار بر شاه برای احترام به سکولاریسم!!! قانون شرم آور تعدد زوجات البته با اجازه ی دادگاه!!!!!! مثلا پیشرفت از نوع محمد رضا شاهی-نه رضا شاهی‌!!! زیر آنجای خمینی پنهان و شعارشان ج.اسلامی بود!!! و وقتی‌ خمینی انگشت شست نشان داد با کور و کچلها راهی‌ خارج و از اینجا ز‌ر ز‌ر!!!!
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 11:15
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
نه بابا اینها همه دروغ است که اینها تروریست هستند دولت تایلند الت دست امریکا جهانخوار واسرائیل قاتل است توطئه می کنن علیه جمهوری اسلامی ایران تازه اینها مورد حمله تروریست عوامل اسرائل قرار گرفتهاند که یکیشون دوپای خود را از دست دادهاست عجبا عجبا ما درعجب دنیائی می پلکیم اینها تروریست ولایت فقه قاتل وجانی می داند اما معصوم ولایت فقه قاتل ودزد وشکنجه گر وجانی است اما این را هم بگوئید خیلی ناز ومعصوم است اخ . الهی ساندیسخور ها فدایت شوند
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 11:22
perser68 - فلوریدا - امریکا
از بس غرق در آیات شیطانی شده،خودش هم نمیدونه برای چی‌ علامت پیروزی رو نشون میده!با سر تو دیوار رفتن که نشان پیروزی نیست!حتماً از اینکه پاهاش رو به خامنه‌ای جلاد هدیه کرده خوشحاله(: تحجر چه‌ها که نمیکنه(:اینا نگران نیستند،۴روزه دیگه روحانی متچکریم،برشون میگردونه خانه پدری با شاخه‌های ...،ببخشید گٔل محمدی(:
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 11:07
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
یک ماهی‌ بود کامنتی نگذاشتم زیرا که دیدم سایت در اشغال تعدادی رژیمی‌ یاوه گوی چپ!!!! طرفدار مصدق!!!!! طرفدار سبزهای اشغال کروبی و موسوی نقاش!!! و کمونیستهای ۲ زاری کور در برابر کشتار ۱۰۰ میلیون انسان از ۱۹۱۷ تا ۱۹۷۹ پول پوت !! تحصیل کرده ی نازنین کمونیسم در پاریس و بهشت کمونیسم را با کشتار ۲ میلیون از ۸ میلیون مردم کامبوج پیاده کرد!!!گفتم خلایق هرچه لایق!!! اکنون میبینم ۲ رژیمی‌ زیر نام ----میهن سبز و !! فردا دیر است!!!! شده اند ناجی تعدادی بی‌ رگ!!! تهمتی نیست که به من نزده باشند!!! اگر از اراذل اوباش رژیم نیستید دقت کنید!!.....قسمت ۱
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 11:25
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
قسمت ۲---این آراذل آنقدر بی‌ سواد هستند که نمی‌دانند آمریکا هر چه هست در مورد بچه بازی و سکس با زیر ۱۸ سال حساس!!!!!!!! بدین دلیل هم رومن پولانسکی کارگردان به نام به دلیل سکس با ۱۳--یا ۱۴ ساله از آمریکا رانده شدد!!آنوقت این ۲ رژیمی‌ فقط به دلیل کامنت من ----نظر وودی آلن در مورد الیزابت تیلور مرا منحرف!!!!!!!! خواندند!!در حالیکه هیچ الاغی ادعا نکرده که وودی آلن بچه باز بوده!! گفتند یک مرد در ورای آی دی من قرار دارد!!! و همان اننننننن قلابیو نی که خود را برای هر مطلبی در مورد شاه جررررررررر می‌‌دهند با همین ۲ آراذل از فیضیه هم صدا شدند!!! ننگتان باد!! نوشتم چون این فیضیه ای‌ها هر آی دی تازه واردی را به من چسباندند !!!!!!!!چون نقد کوبنده و علمی‌ من از این دین خون سکس بچه بازی‌ آنها را سوزانده بود!!!
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 11:53
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
3-----و حتی کسانی‌ که به ظاهر دوست من بودند در برابر این ۲ سوسمار سکوت کردند!! به سکوت خود بر می‌گردم!!! این سایت این شما---کووور باشید در برابر فاجعه ی داخل و رنج ملت!! چرا که خود تامین هستید!!! ایران اسلامی ارزانی‌ شما با توپ‌های فوتبال غرب برای رد!!فاجعه!!!!!-مصدق..شاه----رضا شاه-موسوی-کروبی---مرتضوی----جدائی نادر از سیمین-فوتبال و و---نوش جانتان
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 11:54
rezanl - امستردام - هلند
هر دو مایهٔ شرم هستید، به مردم آزاده دنیا تبریک میگم. درضمن من وصف زنداناشونو شنیدم برید حالشو‌ ببرید که جان‌تون فدای رهبر شد
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 12:21
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
وقتی خود حکومت به مردم ظلم می کنه اجازه بی حرمتی به هر کسی دیگه داده می شه !!!!!!!! تاسف باره
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 12:41
atash20 - کلن - آلمان
باز هم اسلام و خشونت.خاک بر سرشان که هم زندگی‌ خودشون نبود شد و هم آبروی نداشتهٔ ایرانیها را به بده هوا گرفتند.قبلان البته این آخوندها ی بدون دینو ایمان آبرو برای ایران و ایرانی‌ نگذشته بودند.حالا من که خوشحالم مرادی یکی‌ از تروریست‌ها پاهاشو از دست داده تا بفهمه چقدر دردناک هست.این مزخرف که تو عکس خوشحاله.خاک بر سرش..
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 12:09
perser68 - فلوریدا - امریکا
ARTEMIS -SW -پاریس -فرانسه. دوست عزیز خوشحالم که میبینم سالم و تندرست هستی‌،اما متاسف از یه چنین روزگاری!عاقبت ایران و ایرانی‌ با وجود یه چنین جونورانی که اسم بردی چه خواهد شد!؟امیدوارم همچنان کامنت‌های تو رو اینجا داشته باشم و کاری نکنی‌ که این جونوران قصدش رو داشتند،همانا کنار کشیدن!!!درود بر تو
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 13:45
datadatabb - تهران - ایران
همچین بعض ها میگن ایران و ایرانی که ادم میگه اینا الان چشم آبی و کله بور هستند. کدوم ایران و ایرانی؟ اگر یکی بلند شه یه ازمایش ژنتیکی انجام بده میفهمه که بیش از 90% ژن ما عرب و مغول هست. اصلا آزمایش نمیخواد اگه ایرانی و آریایی بودیم که الان باید پوست روشن چشم های رنگی و موهای بور داشتیم. په لطفا هی ایران وایرانی نکنین!
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 14:33
faghat zartosht - شیراز - ایران
perser68 - فلوریدا - امریکا امثال تو و آرتمیس هم به اندازه آخوندا حال به هم زنید.فقط بلدید چرت و پرت بگید.
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 15:33
m.noor - شارجه - امارات
با درود. دوست عزیز ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه.ما رو از مطالب خوبت بی‌ نسیب نگذار پاینده باشی‌.م.ن
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 16:33
m.noor - شارجه - امارات
دوست عزیزARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. لطفا ما را از مطالب خوبت به نصیب مگذار پاینده باشی‌ م.ن
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 16:37
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
perser68 - فلوریدا - امریکا اول سپاس!!!!!! ولی‌ گرامی‌ این را بدان‌من چشم و گوش بسته مدافع شاه نیستم و پارادوکس شخصیتی‌ او را میبینم....سپاد دانش---سپاه بهداشت-- سپاه ترویج و آبادانی-- آزادیهای نسبی‌ اجتماعی --دادن حق رای به زنان همزمان... لغو منع حجاب رضا شاه!!پرو بال دادن به ملایان بی‌ همه چیز---روضه ی عاشورا و تاسوعا در دربار----اجازه ی تعدد زوجات --گروپ سکس-- اسلامی با اجازه ی دادگاه!!!!! و حسینیه ی ارشاد و شریعتی‌!!!!!!!!!! تا وقتی‌ که فقط سپید و فقط سیاه ببینیم میشود همین بازی‌های سایت با قوچ علی های رژیمی‌ سبز و--- فردا دیر است!! شاید ناراحت شوید ولی‌ حقیقت را باید گفت!!!
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 14:41
Fresh Start - لندن - انگلستان
- .پاریس - فرانسه خوشحالم که باز کامنت گذاشتی، عاملان رژیم در هراسند از کسانی‌ که قصد دارند با استفاده از دانش خود از شرایط ایران معاصر در این سایت روشنگری کنند و چهرهٔ واقعی خود فروختگان و مزدوران سایبری را به دیگران نشان دهند. مهم انست که آنانی‌ که باید، سخنان شما را درک کنند و هرگز این برچسبهایی که این مزدوران آخوندها به شما میزنند را نمی‌پذیرند. کسی‌ که واقعا عاشق ایران باشد می‌داند که از سر دلسوزی برای این خاک و که از سر خودفروشی در این سایت کامنت می‌گذارد.
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 17:59
تن‌ تن‌ و میلو - دویسبورگ - آلمان
حالا این دوتا بوزینه که رفتن گوشه زندان تو تایلند. اما قصه غم انگیز اینه که لات و اوباش رژیم آخوندی نه تنها در مالزی و تایلند و ترکیه آبرو برای ایران و ایرانی‌ نگذاشته اند بلکه در کشورهای شوروی سابق هم(گرجستان، آذربایجان، تاجیکستان و اکراین و.....)کلی‌ مایه شرمساری و خجالت ایرانیان مهاجر در تمام این دنیا هستن. تربیت آخوندی و نفس کشیدن در اسلام ناب محمدی و ذوب شدن در ولایت وقیح که بهتر از این از توش در نمی‌آد.
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 18:44
perser68 - فلوریدا - امریکا
ARTEMIS-SW -پاریس -فرانسه. کاملاً باهات موافقم و همیشه در کامنت‌هات این مورد‌ها رو احساس کردم!سر فراز باشی‌
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 20:25
perser68 - فلوریدا - امریکا
faghat -zartosht -شیراز -ایران. دیدی جنبه نداری!؟طرز حرف زدنت کاملا آخوندیه!؟میخواهی‌ چی‌ بنویسیم؟ایران گٔل و بلبل؟مهد آزادی؟درصد بیکاری صفر؟تصادفات جاده‌ای صفر؟تورم صفر!؟قانون برای همه در ایران جذام زده!؟احزاب سیاسی آزاد!؟فقر و فحشا وجود نداره!؟تریاک و هروین و شیشه و گرد مثل شکلات پیدا نمیشه تو هر کوچه و برزن!؟بعد از ۲شیفت کار باز برای کرایه خونه باید تن‌ فروشی کرد!؟خیلی‌‌ها هفته‌ها گوشت سر سفره ندارند و با شکر و چای بچه‌هاشون رو سیر میکنند!؟مادرکشی و پدرکشی خواهر کشی و برادرکشی و زن کشی و فرزندکشی اصلا حرف و حدیثه!؟مخالف مجازات نیستم،اما مخالف اعدام هستم!هیچ کس حق نداره به هر دلیل کسی‌ رو از خانواده جدا کنه برای همیشه!خشونت خشونت میاره!اعدام بهانه‌ای شده برای جمهوری مرگ اسلامی که از هر آدمی‌ خوشش نیومد به بهانه‌ای از سر راهش برداره و تر و خشک با هم خواهند سوخت!اعدام راه برگشت نداره و کسی‌ ممکنه بیگناه اعدام شه و دیگه نمیشه جبران اشتباه کرد!در آخر مؤدب بودن کار سختی نیست(:
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 20:43
Esfahan Nesfe Jahan - کالیفرنیا - آمریکا
ARTEMIS-SW - پاریس - فرانسه .. بانوی گرامی با اینکه من دیگه کمتر به این سایت میام و حوصله باز کردن همه لینکها را ندارم ولی همان گهگاهی که فرصت خواندن مطالب سایت را دارم کامنتهای شما را با دقت میخوانم از خواندن کامنتهای شما و اطلاعاتی که دارید لذت میبرم و نیرو میگیرم. متوجه شدم افراد آگاه و دانا و بی پروا که پرده از حقایق بر می داشتند ، یا نام کاربری آنها بسته شده و یا پی ببرند که یکنفر با چندین آیدی و شخصیتی چند گانه در این سایت فعال هستند و ترجیح دادند لقاشو به عطاش ببخشند . بهرحال امیدوارم مثل همیشه جنگنده و کوبنده در راه روشنگری گام بردارید.
‌پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 21:24
کبالت3 - کرج - ایران
این برادران پت ومت بیگناهن اینا گفتن نیتشون سفر کربلا بوده اما اتفاقی رفتن تایلند اتفاقی یه خونه اجاره میکنن که اتفاقی تو کابینت آشپز خونش بجای ظرف و ظروف یه چند تا بمب بوده (احتمالا مستاجر قبلی بن لادن بوده)که وقتی میخواستن اونارو تو سطل آشغال بندازن اتفاقی پوکیده و اتفاقی جفت پای یکیشون قلم میشه اینا داستان کارتون پلنگ صورتی نیست یه بخش از دفاعیه برادراس که اتفاقا بیگناهن کبلائی.
جمعه 1 شهريور 1392 - 00:17
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Fresh Start - لندن از شما هم سپاسگزارم هم میهن گرامی‌
جمعه 1 شهريور 1392 - 01:06
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Esfahan Nesfe Jahan--m.noor - -perser68 دوستان گرامی‌ اینترنت یک دنیای مجازی برای کسانی‌ است که با نام حقیقی خود کامنت نمی‌‌نویسند خوب این نام کاربری چه در کسوت موریس مترلینگ باشد چه آنجلیکا جولی چه سود اگر همه او را ستایش کنند یا منتقد او باشند اما!!! من شخصاً نسبت به زادگاه خود تعصب دارم نه به مفهوم اسلام زده ها!!! شاید کمی‌ خودخواهانه باشد که جنایت داخل زادگاهم بیش از اخبار دیگر نقاط جهان به روحم صدمه میزند!!!ولی‌ گریزی نیست-من با اعتقاد صد در صد اینرا میدانم که ۹۹ در صد بدبختی ملت ایران ناشی‌ از این دین خونریز است!!! اگر این دوره ی جنایت مذهبی‌ در کتب تاریخی‌ اروپا در قرون وسطی اتفاق افتاد اکنون پس از ۲۵۰ سال وحشیانه تر کثیف‌تر در ایران و کشورهای اسلام زده در جریان است!!! باید گفت و باید نوشت حتی اگر نوشته یی بر با د باشد--- سپاس از مهرتان
جمعه 1 شهريور 1392 - 00:52
دادمهر - ایران - ایران
دوست عزیز ARTEMIS-SW -پاریس -فرانسه با این که یکی دو سال هست که با این سایت آشنا شدم و از اون موقع بیشتر از این سایت استفاده می کنم ولی بدون تعارف طرز فکر و نظرات پرباریکه نشاندهنده میزان آگاهی و دانش بالا و همچنین عشق سرشار به تاریخ ایران در وجود شما هست منو خیلی به خودش جذب کرد امیدوارم هنوز هم اینجا فعال ببینمت
جمعه 1 شهريور 1392 - 05:45
prince of darkness - دبی - امارات
artemis...سلام دوست من هر چند که در نگاه شما من دشمن هستم...ببین من هم اومدم بهت بگم که بمون و کامنت بذار تا با هم دعوا کنیم...تو کامنت نذاری من با کی جر و بحث کنم؟هر چی میخوای فحش بار آخوند جماعت بکن ولی بد دینم روبگی باهات دعوا میکنم...حالا خودتو لوس نکن جواب کامنت رو بده..ههههه....پاینده باشی هموطن..
جمعه 1 شهريور 1392 - 14:18
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
دادمهر - ایران - ایران گرامی‌ این را بدان من برای رد یا پذیرفتن هر چیز کوشش کرده‌ام بخوانم و به خوانم-در هر موردی که بوده از ادیان گرفته تا تاریخ کشورها و دکترین‌های سیاسی چه مثبت چه منفی‌ تا حتی ادعای سفر موجودات فضایی به زمین و روح و و و!!! اینرا به عنوان برتری فکری خود نمیدانم اینگونه بوده‌ام و خواهم بود!! وقتی‌ یک بی‌ سواد اسلامی می‌نویسد زنده با د هیتلر چون یهودیان بی‌ گناه را به آن روش وحشیانه کشت باید به او گفت آیا ۵۰۰۰۰۰ کولی که در بازداشتگاه‌ها جان باختند یهودی بودند؟؟؟!! وقتی‌ کسی‌ اسلام را به طور ارثی و یا عدم مطالعه قبول کرده بی‌ توجه به تعداد زیادی دستورات کشتن و استثمار انسانها به عنوان برده و سکسیسم برای مردان!!! خوب به او می‌گویم مطالعه کن اگر این دستورات را قبول داری در خانه ی دلت حفظ کن نه در سطح اجتماع!!این را وظیفه ی خود می‌‌دانم به عنوان یک ایرانی‌ حتی اگر دیگر زادگاهم را نبینم-همین و شاد باشی‌.
جمعه 1 شهريور 1392 - 22:13
دادمهر - ایران - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه درود بر تو و پاینده باشی
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 01:04
bahar 2014 - فرانکفورت - المان
یاس آبی -ببرسل - والا پشت پرده داستان معلومه ،کار کاره انگلیس هم نیست .خمینی ملعون میگفت امداها و نیروهای غیبی ، منظورش سپاه قدس برون مرزی بود برای ترور ، بمب گذاری . منظورش سربازان امام زمان ، همان سپاه قدس . تو یک الف بچه میخوای ما رو بازی بدی .
یکشنبه 3 شهريور 1392 - 12:20
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.