انقلاب در روابط سکسی جوانان ایرانی

در دومین همایش "روان‌پژوهان ایرانی خارج از کشور" با عنوان "فرهنگ و روان ما"، هفت روان‌شناس ایرانی به موضوعات مختلفی از جمله "فرهنگ و روابط سکسی ایرانیان"، "نگاهی ساختاری به روحیات ما ایرانیان" و... پرداختند.

برای دیدن ویدیوی این گزارش بر روی عکس زیر کلیک کنید

+68
رأی دهید
-33

be_pa.khaste - هارلم - هلند
یه مشت آدم بیکار که ۹۸% شون حقوق بیکاری می‌گیرن
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:11
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
این بیچاره ها خودشون بیشتر به درمان احتیاج دارند!
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:43
منبع موثق - بن - آلمان
من تا حالا هیچ روانشناس و یا روان پزشکی رو ندیدم که خودش قاطی نداشته باشه اکثراً حرکات عجیب و غریب انجام میدن و حرفهای قلمبه سلمبه میزنند مثالهاشون هم در مورد کهکشانهای دیگه صدق میکنه.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 11:44
Dara va sara - پرت - استرالیا
دقت کرده اید دوستان ؟ هر چیز خوب و یا لذت بخشی که در این دنیا هست . همه اختراع شیطان هست ؟ زنهای زیبا رو . شراب . سکس . خوشی . آواز و ترانه. آرایش و تراشیدن ریش.موسقی. رقص و شادی.......و اما ...خدا ،،، کشیش و ملا و خاخام. نماز و روزه . عذاب . بابونه جوشونده. زنهای سیبیل دار. مردان کثیف و ریشو. سریریدن حیوانات. خون و کشتار. ترس از جهنم .وحشت شب قبر.......خلاصه در کشری زندگی میکنیم که : از ترس صاحبان الله . باید پنهانی عشق بازی کرد و در روز روشن خشونت را تمرین کرد
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 13:12
Dara va sara - پرت - استرالیا
در جوامع استبدادی همیشه زن و مرد از هم جدا می شوند تا مردها و زن ها چیزی که بینشان جریان داشته باشد،ناشی از یک شهوت بیمار گونه باشد.و نه مرد زیبائیهای زن را بشناسد و نه زن قادر به درک مرد باشد.و انتخاب انها فقط بر پایه شهوت بنا میشود نه اشنای با روابط منطقی و خواستها .و بلعکس،، اگر در جامعه روابط زن و مرد آزاد باشد آن دیوار شهوت فرو میریزد و زن ها و مرد ها زیبایی و زشتی واقعی را تشخیص میدهند. و خانواده هایی که تشکیل میدهند بر پایه دوست داشتن انسانی و منطق و خواسته هابنا میکنند و فرزندان سالم تربیت می کنند که تاب استبداد را ندارد
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 13:41
yas abi - ببرسل - لز
انقلاب در روابط سکسی‌ ایرانیان؟ یک عنوان یا تاپیک بی‌ معنی‌ و مسخره، منظورتون اینه که بدون ازدواج سکس باشه؟ این اسمش انقلابه؟ خوب جوامع غربی از ۶۰-۷۰ سال پیش یکی‌ پس از دیگری انقلاب کردند!! میشه واژه مهم انقلاب رو برای کثافت کاری استفاده نکنید؟ ضمنا اگه خود شما خارج نشینان از اینکه دختر پسرتون همینطوری قاطی‌ هم بشند و ایدز بگیرند راضی‌ هستید دیگر ایرانیهای با شرف رو به اینکار تشویق نکنید.
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 14:31
golly47 - فرانکفورت - المان
هارلم - هلند - بهتر از تجاوز کردن و بعد کشتن و آتش زدن است
‌پنجشنبه 3 مرداد 1392 - 15:07
Marde shab - لندن - انگلستان
یاس ابى -ببر سل -لز مثلاً تو که حاصل رابطه بعد از ازدواج هستى چه گلى به سر دنیا زدى جز خیانت و ادم فروشى و علاقه به ساندیس
جمعه 4 مرداد 1392 - 00:52
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
yas abi - ببرسل - لز- بازهم که بیسوادی خودت را عیان کردی! انقلاب به معنی تغییر و تحول و دگرگونی است نه تنها به آن معنی که تو بسیجی چماقدار سایبری فکر میکنی به خیابان ریختن و تظاهرات و انقلاب کردن ( سرنگونی ) است. اینجور گزارشها را این سایت خوب است بالایش بنویسد: فقط برای غیر مسلمانها !! چونکه با عقب مانده گی ذهنی پذیرش چنین مباحث علمی را ندارید. کسی که هنوز به محتوای خرافات اسلامی 1400 سال پیش معتقد است معلومه که در عصر امروز زندگی نمیکند. مرتجعین مسلمان امثال خودت 35 سال دارند روز و شب تبلیغ اسلام و سکس از دید اسلام را میکنند. چقدر موفق شدند روی جوانان ایرانی تاثیر مثبت بگذارند؟ از آمارهای فحشا و تجاوز جنسی در ایران اسلامی با حجاب اجباری خبر نداری یا خودت را میزنی به کودنی؟ در اسلام شما سکس با بچه شیرخواره تا غیره را حلال میداند یا نه؟ به سایت: نه اسلام نه قرآن جانم برای ایران- مراجعه کن کلی کتابهای مجانی است و کتاب “اسلام کیش سکس و شهوت” نوشته “فرزاد جاسمی را با لینک دانلود مجانی بخوان. تا کمی آگاه شوی و سکس در اسلام را خوب بشناسی!
جمعه 4 مرداد 1392 - 01:46
mashady - منچستر - انگليس
Dara va sara - پرت - استرالیا , مرسیییییییییییییییییی
جمعه 4 مرداد 1392 - 01:51
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
باز قوچعلی خارج نشین نظر داد!!! قبل از آن قلاب و رواج مینی ژوپ در ایران در شهرهای بزرگ ۶۰-۷۰-در صد دختران از این دامن استفاده میکردند پس باید در هر شهری هزاران تجاوز اتفاق می‌‌افتاد!! که نبود!! ولی‌ وقتی‌ باباجان خمینی آمد و اسلام ابگوشتی تبدیل به حقیقی‌ شد این جهنمی به وجود آمد که همه می‌بینند جز---کورهای اسلامی!!
جمعه 4 مرداد 1392 - 00:17
fariborzkhan - ایران - ایران
Dara va sara - پرت - استرالیا- عزیزم وقتی نقل قول می کنی، رفرنس بده تا خدایی نکرده متهم به دزدی نشی.
جمعه 4 مرداد 1392 - 03:47
paksan - آمریکا - آمریکا
ایدز بگیرن؟ والا فسادی که تو ایران و کلاً خاورمیانه هست تو خارج از کشور نیست.خدایش آدم می ره ایران تو یک روز کلی مطلب سکسی می بینه . فقط کافیه یه دختر باچادر بی چادر هرچی بیاد سر خیابون خدایش موتور و ماشین و همه می خوان سوارش کنند اگر طرف خودش رو قنداق کرده باشه و خدای ناکرده باد بزنه و چادر بچسبه به بدنش دیگه شروع می شه صف می کشن تا سوارش نکنن ولش نمی کنند. اینه کشور اسلامی؟حالا ساعت دو نصف شب طرف لخت هم باشه تو خیابون کسی جرات بوق زدن نداره واگر کسی هم مزاحم بشه صددرصد اهل خاورمیانه اس یا عربه یا پاکستانی.آخه برای کی لاف می زنی واسه ما ایرانی ها ؟ما که خودمون همه چیز رو می دونیم و می دونیم که زنهای چادری از بقیه بدترند واصلاً فساد زیر چادر هستش الان هر کسی چادر داره هزار کار می کنه و انقدر که روابط پنهانی در ایران هست تو خارج نیست.بدون استثناء تو ایران یکی از سرگرمی ها دختربازی زن بازی یا برعکس هستش و 80درصد وقت و فکر پیر و جوون و شیخ و دکتر و مهندس دنبال این چیزاست و همشون هم مخفیانه اس
جمعه 4 مرداد 1392 - 06:09
shooshtari - اهواز - ایران
تو این ویدیو مطلب علمی یا جدیدی مشاهده نمیشه البته یک واقعیت رانباید انکار کرد که الگو های مغرب زمین را تمام و کمال نمیشه در مشرق حتی در کشور های پیشرفته ای مانند کره پیاده کرد.
جمعه 4 مرداد 1392 - 07:40
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
با عرض پوزش که در کامنت اول من در بالا اشتباهی شد. اسم درست سایت: . نه اسلام نه قران جانم فدای ایران - https://naeslam.webs.com - برای کسانی که علاقه مندند کتابهای ممنوعه در ایران و افشاگری در باره اسلام را بخوانند.
جمعه 4 مرداد 1392 - 12:43
Dara va sara - پرت - استرالیا
fariborzkhan - ایران - ایران...به جون فریبا خان. تاریک بود ستارهاتو رو شونه هات ندیدم....آدم باسواد.. وقتی از یک مطلب رفرنس میدی که دقیقا جملات همون نویسنده را نوشته باشی. بدون هیچ تعقیری..نه اینکه انچه خودت هم فهمیدی باید رفرنس بدی..کتاب لحظه های با فروید....مطمئن هستم میدونی چی چی هست ؟؟
جمعه 4 مرداد 1392 - 17:20
farahnoush - ساری - ایران
من زنم و به همان اندازه از هوا سهم می برم که ریه های تو !!! .میدانی ؟ درد آور است من آزاد نباشم که تو به گناه نیفتی !!! .قوس های بدنم به چشم هایت بیشتر از تفکرم می آیند !!! .دردم می آید باید لباسم را با میزان ایمان شما تنظیم کنم !!! .دردم می آید ژست روشنفکریت تنها برای دختران غریبه است !!! .به خواهر و مادرت که می رسی قیصر می شوی ؟!! .دردم می آید در تختخواب با تمام عقیده هایم موافقی !!! .و صبح ها از دنده دیگری از خواب پا می شوی !!! . تمام حرف هایت عوض می شود !!! .دردم می آید نمی فهمی !!! . تفکر فروشی بدتر از تن فروشی است !!! .
شنبه 5 مرداد 1392 - 02:06
farahnoush - ساری - ایران
2)من محتاج درک شدن نیستم !!! .دردم می آید خر فرض شوم! .دردم می آید آن قدر خوب سر وجدانت کلاه می گذاری و هر بار که آزادیم را محدود می کنی.می گویی من به تو اطمینان دارم اما اجتماع خراب است!.نسل تو هم که اصلا مسئول خرابی هایش نبود !.میدانی ؟دلم از مادر هایمان می گیرد .بدبخت هایی بودند که حتی می ترسیدند باور کنند حقشان پایمال شده است !!! . خیانت نمی کردند نه برای اینکه از زندگی راضی بودند!.نه خیانت هم شهامت می خواست . نسل تو از مادر هایمان همه چیز را گرفت جایش النگو داد .مادرم از خدا می ترسد .از لقمه ی حرام می ترسد . ازهمه چیز می ترسد!.تو هم که خوب می دانی ترساندن بهترین ابزار کنترل است .دردم می آید این را هم بخوانی می گویی اغراق است .ببینم فردا که دختر مردم در بیرون به جرم موی بازش کتک می خورد . باز هم همین را می گویی .ببینم آنجا هم اندازه ی درون خانه ، غیرت داری ؟؟دردم می آید که به قول شما تمام زن های اطرافتان خرابند . و آنهایی هم که نیستند همه فامیل های خودتانند . دردم می آید از این همه بی کسی دردم می آید . سیمین دانشور
شنبه 5 مرداد 1392 - 02:09
حقیقتجو - دوسلدورف - آلمان
تقدیم به تمام زنان سرزمینم: من زن خلق شدم.....نه برای در حسرت یک بوسه ماندن_برای خلق بوسه ای از جنس آرامش_من زن نشدم که همخواب آدمهای بیخواب شوم....زن شدم که برای خواب کسی رویا شوم_من زن نشدم که در تنهایی ام حسرت آغوشی عاشقانه را داشته باشم ....زن شدم تا آغوشی در تنهایی عشقم باشم.- نوشته ی بالا از بانو سیمین دانشور بود(روحشان شاد).
یکشنبه 6 مرداد 1392 - 15:39
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.