اعدام دو متجاوز در ملاعام

دو مرد که به اتهام آزار و اذیت یک عروس و خواهرشوهر در شهرستان نظرآباد استان البرز دستگیر شده بودند، سحرگاه دیروز در منطقه 45 متری گلشهر کرج در ملأعام به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش جام جم، سامان قاضی زاده، دادیار شعبه 6 اجرای احکام کیفری دادگستری استان البرز در این باره گفت: رسیدگی به این پرونده بیست و ششم شهریور سال 1390 هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی نظرآباد قرار گرفت که دو زن جوان با حضور در این مرکز، از دو مرد به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند.

در تحقیق از شاکیان معلوم شد آنها عروس و خواهرشوهر هستند که روز حادثه برای خرید از خانه شان در کرج خارج و با دیدن یک مرد آشنا، سوار خودروی او می شوند.

دعوت دردسرساز

وی افزود: در ادامه مشخص شد، این دو زن که فریب مرد جوان را خورده بودند، دعوت او را برای صرف ناهار قبول می کنند. سپس همراه او و دو نفر از دوستانش به باغی در یکی از روستاهای نظرآباد می روند. وقتی مرد راننده برای سوختگیری خودرو از باغ خارج می شود، دو زن مهمان متوجه نیت پلید آنها می شوند و می خواهند از باغ فرار کنند، اما دو مرد جوان راهشان را سد کرده و هر دو نفر را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

دادیار شعبه 6 اجرای احکام کیفری دادگستری استان البرز یادآور شد: وقتی مرد راننده ای که دو زن جوان و دو مرد شرور را به باغ آورده بوده، به محل بازمی گردد، سعی می کند آن دو زن را نجات دهد که بی نتیجه می ماند و از ترس متواری می شود.

وی افزود: دو مرد شرور نیز از ترس این که مرد راننده موضوع را به پلیس اطلاع دهد، از باغ متواری می شوند. در ادامه این دو زن با حضور در مرکز پلیس نظرآباد، از دو مرد آزارگر شکایت می کنند و شماره پلاک خودروی آنها را در اختیار پلیس قرار می دهند.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: با چهره نگاری رایانه ای از دو مرد آزارگر، هویت مالک خودرو شناسایی و وی به مرکز پلیس احضار شد.

در تحقیق از این مرد معلوم شد دو متهم فراری، خودروی او را به مدت چند ساعت اجاره کرده بودند و از نیت شوم آنها بی اطلاع بوده و حتی می خواسته آن دو زن را از دام شیطانی متهمان نجات دهد که موفق نشده است.

دستگیری هر دو متهم

وی گفت: با اطلاعات به دست آمده از این مرد، پاتوق متهمان به نام های بهنام و آرش زیر نظر گرفته شد و هر دو در مخفیگاهشان در کرج دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی اعتراف کردند دو زن جوان را فریب داده و در دام شیطانی خود گرفتار کرده اند.

با اعتراف متهمان، پرونده آنها با صدور کیفرخواست از دادسرای نظرآباد به شعبه دوم دادگاه کیفری استان البرز ارسال شد و متهمان خرداد سال گذشته پس از محاکمه به اعدام در ملأعام محکوم شدند.

پرونده زندگی 2 آزارگر بسته شد

دادیار شعبه 6 اجرای احکام کیفری دادگستری استان البرز یادآور شد: با صدور این حکم قضایی پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و حکم از سوی قضات شعبه 27 دیوان عالی کشور تائید و برای اجرا به واحد اجرای احکام دادگستری استان البرز فرستاده شد.

بنابراین پس از استیذان از رئیس قوه قضاییه برای اجرای این حکم، بامداد دیروز ـ نهم تیر ـ دو محکوم به مرگ از زندان به محل اجرای حکم در منطقه 45 متری گلشهر، چهارراه گلزار شرقی کرج منتقل و مقابل دیدگان مردم به دار مجازات آویخته شدند.

+152
رأی دهید
-48

rezgar - لینشوپینگ - سوئد
همه این تجاوزهای و ادم کشیها و زورگیریهای وووووووو که در ایران انجام میگیرد به خاطر فرهنگ و حکومت کردن اخوندیسم است.
دوشنبه 10 تير 1392 - 22:32
*Fanoos* - ایران - ایران
نمیدونم چرا هرچی اعدام میکنن و میدونن مجازاتشون هم حتما اعدامه باز انجام میدن و دست بردار نیستن. این چه غریزه حیوانی ست که به عقل غلبه میکنه
دوشنبه 10 تير 1392 - 22:33
perser68 - فلوریدا - امریکا
نه به اعدام و ننگ به جمهوری آدم کش اسلامی فاشیستی!
دوشنبه 10 تير 1392 - 22:50
zagros56 - آتن - يونان
به جهنم...
دوشنبه 10 تير 1392 - 22:53
alirreza - استکهلم - سوئد
این جور ادامها باید ۳ دفعه اعدام بشن
دوشنبه 10 تير 1392 - 22:55
samira joon - مشهد - ایران
خب حتما خودشون هم دلشون میخواسته والا یک زن شوهردار چرا باید دعوت یک مرد غریبه توی یک باغ رو قبول کنه به نظر من حکم اعدام براشون خیلی سنگین بوده
دوشنبه 10 تير 1392 - 23:24
Rezanl - امستردام - هلند
همه‌‌جا این اتفاق می‌افته ولی‌ اینکه در جمهوری اسلامی به نمایش عموم گذاشته می‌شه انسانی‌ نیست. اگر می‌خواست درس عبرتی بشه که میشد نگاه کنید همین امسال چقدر این نمایش خیابانی تکرار شد و باز هم داستان ادامه دارد.....
دوشنبه 10 تير 1392 - 23:25
nahal-alman - هامبورگ - آلمان
تنها چیزی که اتیشش هیچوقت خاموش نمیشه شهوته.چرا اینجا کسی به کسی تجاوز نمی کنه ،شاید ده سالی یک بار اون هم طرف حتمأ مست بوده .
دوشنبه 10 تير 1392 - 23:38
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
خوب کاری کردن . فقط نمیدونم چه روزی اخوندای صفوی در ملاء عام اعدام بشن به خاطر شهوت پرستی و ازار نوامیس مردم به نام صیغه و به خاطر دزدیدن یک پنجم مال مردم به نام خمس
دوشنبه 10 تير 1392 - 23:55
aisa jijar - سمنان - ایران
یعنی چی...؟!دوتازن شوهرداربدون شوهراشون باسه تامردمیرن توباغ ناهاربخورن انتظارنیت پلید روهم نداشتن؟!!!غلط کردین رفتین که بعدحال وحول میرین شکایت میکنین...اون دوتا که حقشون بود ولی کرم ازدوتا زنه هم بود نباید همین جور دربرن...تف به روی همشون...
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 00:07
محسن واستقلال - لندن - انگلیس
یعنى چى !؟ زنها خودشون دعوت نهار رو قبول و با رضایت رفتن ،آدم شاخ در میاره والا
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 00:24
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
این دو زن که فریب مرد جوان را خورده بودند، دعوت او را برای صرف ناهار قبول می کنند. سپس همراه او و دو نفر از دوستانش به باغی در یکی از روستاهای نظرآباد می روند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 01:04
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
بای بای به درک......
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 02:27
مهدیار - تهران - ایران
اعدام چرا. اتیششون میزدید
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 05:29
dark night - تهران - ایران
خریّت نه به علف خوردن است،وقتی‌ خودشون همراه مرد غریبه به خاطر یک ناهار مجانی‌ میروند باید فکر اینجاشم میکردن.
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 06:46
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
٢ تا زن که بهمراه یک مرد آشنا و ٢ تا از دوستانش براى صرف نهار به یک باغ میروند... والله تو اینجا یک زن شوهردار با یه مرد آشنا نمیره نهار بیرون. رو چه حسابى آخه ؟ یعنى انقدر مردم کرج روشنفکر و باز هستند؟؟؟ اون ٢ مرد هم فکر کردن دیگه بله دیگه خانم ها اومدن باغ و خلاصه یا على برو بریم ...بهرصورت حکم این جرم اعدام نبود. حبس درازمدت بله ولى نه اعدام.
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 09:01
نیایش - تهران - ایران
چطوریه که متجاوزان کهریزک به زندان هم محکوم نشدند ولی این دوتا رو اعدام کردند !!!!
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 09:23
نیایش - تهران - ایران
چطور اونها دعوت یه مرد غریبه رو به ناهار در باغ ! پذیرفتند ؟!
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 09:25
پروردگار - تهران - ایران
مردم خاورمیانه روزی آدم می شن که بفهمند بهترین هدیه برای دختر 18 ساله شان یه دوست پسر و یک اتاق خالیه
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 10:03
behruz22 - لوزان - سویسی
اینجور حیوان را باید اعدام کنند بهتر، اما نباید فراموش کرد که تمام فستها توی ایران همین جوری به بار نیومده؟؟؟
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 10:04
فراوانی - قطر - قطر
آخه میشه آدم با یک مرد غریبه بره نهار اونم توی باغ اونم با دوتا مرد دیگه نمیدونم این ماجرا درست است یا نه ولی اینو میدونم که من خر نیستم تا باور کنم
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 10:48
Beytoalmal - سیدنی - استرالیا
اینها و همه افرادی مثل اینها همه و همه قربانی معضلات اجتماعی هستند. شاید اگر جامعه ما بهتر مدیریت می شد کمتر اینطور موارد مشاهده می شد. بیاییم بهتر ببینیم که چرا چنین می شود بجای اینکه برای ایشان طلب مرگ کنیم. به امید رسیدن به جامعه ای ایده ال تر.
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 10:52
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
مهدیار - تهران - ایران --- زمان رهبر دینت و امام اول تو نیست!!!!!!!!
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 11:14
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Rezanl - امستردام - هلند!!!همه‌‌جا این اتفاق می‌افته ولی‌ اینکه در جمهوری اسلامی به نمایش عموم گذاشته می‌شه انسانی‌ نیست!!!خوب شد که آگاه شدیم که در هلند مرکز دادگاه بین المللی لاهه متجاوزان جنسی‌ اعدام میشوند!!! منتها نه در ملأ عا م!! کامنت شما بدین مفهوم بود متأسفم همین!!
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 12:07
مهر آسا - تهران - ایران
پروردگار - تهران - ایران - مردم کشور من گل هستند و بی غیرتی در آنها جایی ندارد کسی که خود را اجازه دهد به زور به کسی تجاوز کند اعدام هم برایش کم است
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 12:33
لبیک یا ثارالساندیس لبیک - بارسلون - اسپانیا
nahal-alman - هامبورگ - آلمان میدونی معنی و مفهوم روابط جنسی عوض شده دلیلش هم اینه که زنها در آلمان از سن کودکی در مدارس و یا خانواده روابط جنسی رو شروع میکنند و تا سن چهل سالگی لااقل با 20 مرد رابطه داشته اند واسه همین اگر کسی هم یک بار به زور این کار را باهاشون بکنه زیاد سخت نمیگیرند و براشون فاجعه نمیشه و خودشون را به زحمت شکایت کردن نمی اندازند.
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 11:42
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
مهر آسا - تهران - ایران حاج آقا ؟؟ وقتی‌ اجدادت به ایران حمله کردند و پس از اینکه از کشتن خسته شدند دختران ایرانی‌ را دزدیده در بازارهای برده فروشی طبق قانون دینت!!کنیز !! فروختند و مردان ایرانی‌ را کشته و همان شب با همسر او سکس کردند آن‌هم به دستور دینت!!!! غیر ت امثال تو با تأیید این کثافتکاری در کدام گوری هست!!!
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 14:27
princesse - تهران - پرژن
تا زمانی‌ که مردم از اعدام مجرمین استقبال میکنند این چوبه‌های دار خواهد بود .اعدام جنایت ‌ست نه مجازات .
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 15:12
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
لبیک یا ساندیس عزیز برادر خواب دیدى خیر باشه. الآن تو ایران سکس از آب خوردن هم راحتتر شده. مثل اینکه خیلى وقته تو ایران نبودى. الآن در ایران ٣ تفریح وجود داره. ١- خوردن چلوکباب با قلیان بعد از غذا ٢- سکس از همه نوعش. از کلید پارتى و ضربدرى تا سکس معمولى. ٣- خوردن انواع مشروبات الکلى تا بالا بیارن. بعلاوه ماست و خیار و کالباس و خیارشور و نون باگتى. اینجا اگر دخترى سکس داره با دوست پسرش داره و دوستش داره نه مثل تو ایران که هرکى Prado به بالا زیر پاش باشه مثل آبخوردن دختر تو خیابون جمع میکنه. هرکى خونه مجردى داشته باه هر شب یکى رو میاره. هرکى دستش به دهنش برسه و اهلش باشه مثل دونه هاى تسبیه همینجورى ردیف دختر براش وایستادن و نمیدونه کدوم یکیشون رو ورداره ببره. کجاى کارى؟ انقدر که تو ایران سکس راحته که دست اروپا رو از پشت بستن.
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 15:27
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
ساندیس از بارسلونا اسپانیا. اصلا این حرفى که تو زدى اگه جلو یه زن آلمانى بزنى چنان میزاره در گوشت که ٢ بار دور خودت بچرخى. تو آلمان اگه کسى به یه زن آلمانى تجاوز کنه زیاد سخت نمیگیره چون مردهاى زیادى داشته ؟ واقعا کجا بزرگ شدى تو؟ الآن دیگه اون ایران گذشت که دخترها همه سبر میکردن براى شوهر. الآن تو شهرهاى بزرگ که خیلى ها هفته اى دوست پسر یا دوست دختر عوض میکنند. تجاوز یک جرم است حتى در زندگى زناشویى ولى حکمش نباید اعدام باشه. هیچ جاى دنیا.
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 15:36
Rezanl - امستردام - هلند
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. سوال کردن عیب نیست ندانستن عیبه! تجاوز همه جا اتفاق میفته!
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 16:36
لبیک یا ثارالساندیس لبیک - بارسلون - اسپانیا
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان حالا چرا گودرزی را به شقایق ربط میدی؟ من کی در مورد ایران نظر دادم ؟ این تویی که خبر نداری و حالیت نیست برو تحقیق کن ببین اینها چند تا جشن دارند که درش لباسهای عجیب غریب میپوشند و به قول خودشون بالماسکه!! بعد تو اون جشن آزادند با هرکی دلشون بخواد برن و عشق کنند متأهل و مجرد قاطی اصلاً اینها میگن تنوع در زندگی لازمه یک بار هم که شده روزنامه را بخوان ببین چند نفر تقاضای رختخواب چهار نفره میکنند و پیشنهاد میدن که زنهاشون رو باهم عوض کنند، اومدی آلمان بازم تو خونه نشستی و از جامعه خبر نداری عزیز جان اونجا ایران نیست برو بگرد تا تجربه ات زیاد بشه.
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 22:07
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
Rezanl - امستردام - هلند --درخارج-!! تجاوز به ندرت اتفاق می‌افتد آن‌هم با مجازات زندان طولانی!! چرا که روابط آزاد بین ۲ جنس مخالف با رضایت طرفین است!! بنابراین تجاوز صد در صد غیر عادی!!!! حتی اگر همسری رابطه را نخواهد و به اجبار باشد باز از نظر قانون شوهر متجاوز محسوب میشود!!! در ضمن در کامنت شما با توجه به تیتر مطلب---اعدام به دلیل تجاوز!!! نوشتید این در همه جا اتفاق می‌افتد بدون توجه بدین مساله که شرایط داخل ایران و این حکومت اسلامی مسبب ۹۹ در صد جنایات و تجاوزات است!!!
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 20:15
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
چگونه است که قاتلان کثیف اسلامی که ۶ بیگناه مطلق را در کرمان به وضع بسیار فجیعی کشتند -- !قتلهای محفلی کرمان! --چون از سوی رژیم بودند هیچ کدام زندانی هم نشدند چه رسد اعدام!!!!!!! ولی‌ اینجا که مقصر اصلی‌ خود زنان خل و چل بودند که دعوت نهار در باغ خارج شهر را قبول یعنی‌ ----بله!!! اعدام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خفاشها باز بوی خون شنیدند کسانی‌ که در بالا اعدام را تأیید کردند.!!!
‌سه شنبه 11 تير 1392 - 20:33
AmiriAlex - مانیلا - فیلیپین
متهم به قتل
‌چهارشنبه 12 تير 1392 - 04:56
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
آقاى عزیز این جشن هاى swinger party که در اینجا هست و هر چى زن و مرد چاق و ایکبیرى و پیر و زشت میرن، در ایران هم هست که زنهاى جوون و خوشگل میرن. و این singer party فقط پدیده اروپایى نیست. ولى این جشن ها چه ربطى به زیاد بزرگ جلوه ندادن تجاوز جنسى در آلمان یا اروپا داره؟ من اون حرف شما رو اصلا نمیپذیرم که گفتید چون در آلمان یه زن تا سن ٤٠ سالگى ٢٠ تا مرد داشته (که البته مینگین آمارى ٣ مرد بیشتر نیست)، بهمین دلیل اگر هم بهش تجاوز بشه زیاد سخت نمیگیره. فکر کن ببین چى گفتى.
‌چهارشنبه 12 تير 1392 - 07:58
Rezanl - امستردام - هلند
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. باز هم تکرار می‌کنم تجاوز همه‌‌جا اتفاق می‌افته چه شما بپذیری چه نپذیری !
‌چهارشنبه 12 تير 1392 - 13:01
danial nabi - استكهلم - سوئد
پرسر۶۸ - فلوریدا - امریکا از اعدام بدت میاد حرا تو اون قبرستون زندگی‌ میکنی‌ که با برق و زهر آدم‌ها رو میکشند، دروغ گوو به امسال تو میگند، چه بسا نادان،
‌چهارشنبه 12 تير 1392 - 14:37
goleshab - اوگسبورگ - المان
نهال‌آلمان - هامبورگ - آلمان ---- قربونت اینجا که کافیه یک بچه را تنها گیر بیارند ، خودت که بهتر میدونی‌ حتما اول تجاوز و بعد هم مرگ حتمی !!!
‌چهارشنبه 12 تير 1392 - 14:57
لبیک یا ثارالساندیس لبیک - بارسلون - اسپانیا
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان میدونی خنده ام از چی میگیره؟ یک ایرانی فرق نمیکنه حزب اللهی باشه یا چپی یا راستی یا هرچیز دیگری تنها کاری که بلدید مقایسه کردن و ربط دادن گودرز به شقایق !! تو رفتی دنبال کمیت و از کیفت و وقاحت کار بی خبری، میگی همش 3 تا بوده !!! اونم طبق تحقیقاتی که کردند!! لابد زنهای آلمان خیلی نجیب تر از زنهای انگلیس هستند چون پارسال بی بی سی تحقیق کرده بود آمار انگلیس رو حدود 19 نفر اعلان کرده بود، ولی خنده ام میگیره برو تو اجتماع بگرد این اروپاییها خیلی آب زیر کاه هستند تو که سهل تمام مردم ایران رو هم سر کار میگذارند و غش میکنند از خنده. بعدش هم خوب نیست آدم اجنبی پرست باشه.
‌چهارشنبه 12 تير 1392 - 22:05
Faryade_Khamoosh - آخن - آلمان
لبیک یا ساندیس از بارسلونا. راستش من از اسمت و چرت و پرتهایى که از خودت در میکنى خنده ام میگیره. یعنى اصلا خودت هم نمیفهمى چى میگى. خدا بهت کمى عقل بده. بد چیزى نیست.
جمعه 14 تير 1392 - 21:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.