سفر به پاریس، از جیب سازمان مجاهدین خلق؟

یکی از اتوبوس‌های مورد استفاده برای حمل و نقل شرکت‌کنندگان در میتینگ سیاسی

رادیو فردا: آلینا آلیمکووا، دختر دانشجوی قرقیز که مدتی را به عنوان خبرنگار آزاد با سرویس قرقیزی رادیو اروپای آزاد/ رادیو آزادی همکاری کرده به تازگی سفری به پاریس داشته است. اما این سفر برای آلینا آن گونه که توصیف می‌کند سفری معمولی نبوده است.


آلینا می‌گوید که روزی اتفاقی با یک آگهی رو به رو شده که به گفته او کلیدی بود برای سفرش به پاریس. شهر رویاهای آلینا. آن هم با قیمتی باورنکردنی برای یک دختر دانشجو. بلیت رفت و برگشت، یک هفته اقامت در هتل چهار ستاره همراه با صبحانه:

«اساسا آنهایی که به این سفر آمده بودند بیشتر دانشجو بودند و همه شیفته قیمت پایین این سفر شده بودند. این که می‌شد حدود ۱۵۰ هزار تومان بدهی و مدتی را در پاریس بمانی. من آنجا  جوان‌هایی را از روسیه، جمهوری چک، اوکراین و آسیای میانه دیدم.»

آلینا مانند بسیاری از دانشجویان و جوانان دیگر ای‌میلی برای برگزارکننده تور فرستاد، اما خودش می‌گوید همان جا پی برده است که باید کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه باشد. اما ترسی به دل راه نداد.



آلینا آلیمکولووا، راست، در میتینگ سیاسی در پاریسآلینا



آلینا سپس ادامه می‌دهد که برگزارکننده تور برایش توضیح داده است که او باید در یک تظاهرات سیاسی در پاریس هم شرکت کند. پرچم در دست بگیرد و شعارهایی به زبان فارسی بدهد. برگزارکننده تور که خانم آلیمکووا تلاش دارد نام او محفوظ بماند به این دختر دانشجو اطمینان می‌دهد که این حرکت یک حرکت اعتراضی مسالمت‌آمیز و خالی از خشونت است و او پس از آن صحیح و سالم به خانه‌اش خواهد رسید.

آلینا آلیمکووا با این که خودش اذعان می‌کند که حتی یک کلمه فارسی هم نمی‌داند و چیز زیادی هم درباره مسائل مربوط به ایران نمی‌داند، اما تصمیم می‌گیرد با این پیشنهاد (به عقیده او) «خوب» به پاریس سفر کند.

۳۱ خردادماه ۱۳۹۲ ساعت ۹ شب در یک هوای سرد و بارانی آلینا همراه با یکی از هم‌دانشگاهیان قرقیزش قدم به ترمینال اتوبوس پراگ می‌گذارد. همه مسافرانی که قرار است سوار هشت دستگاه اتوبوسی شوند که از پراگ به پاریس می‌روند جوان‌اند و اغلب دانشجو و همه از طریق اینترنت به گفته او به نوعی استخدام شده‌اند. چنان که این دختر دانشجوی اهل قرقیزستان می‌گوید هیچ کس به درستی از هدف این سفر اطلاعی نداشته است.

یک دختر اهل روسیه به او می‌گوید که هدفش از این سفر دفاع از حقوق زنان ایرانی است. اما یکی از دوستان این دختر به میان حرف او می‌آید و می‌گوید چه کسی به زنان ایرانی اهمیت می‌دهد! حتی آلینا آلیمکووا به پسری از آلمان اشاره می‌کند که با اطمینان تصور می‌کرده در تظاهراتی برای حمایت از تحولات عراق شرکت کرده است.

در بدو ورود به پاریس مسافران متوجه می‌شوند که از هتل چهار ستاره وعده داده شده همراه با صبحانه گرم خبری نیست و این هتل ۶۰ کیلومتر با پاریس فاصله دارد. اول تیرماه مسافران را که به گفته این دختر دانشجو حالا قرار بود نقش معترضان به نظام حاکم در ایران را بازی کنند به جایی در نزدیکی فرودگاه شارل دوگل می‌برند. آنجا را که عده‌ای نگهبان شخصی محافظت می‌کردند با پرچم‌های زرد و بنفشی که به گفته خانم آلیمکووا اسم مریم رجوی بر آنها حک شده بود تزیین کرده بودند:

«آنجا همراه داشتن دوربین عکاسی و تلفن‌های هوشمند ممنوع بود و آنها همه وسایل ما را گرفتند.»

اما آلینا به رغم اخطارهای برگزارکننده تور با پرداختن مقداری پول به یکی از نگهبان‌ها دوربین خود را به داخل می‌برد. آلینا می‌گوید حدود ده هزار نفر داخل سالن حضور داشتند و به همه شرکت‌کنندگان کوپنی داده بودند که با آن می‌شد نوشیدنی و ساندویچ مجانی گرفت:

«من فکر می‌کنم سی درصد افرادی که آنجا دیدم از کشورهای دیگر آمده بودند و هفتاد درصد هم مخالفان حکومت ایران بودند.»

رادیوفردا گفته‌های این دختر جوان دانشجو را با سخنگوی سازمان مجاهدین خلق ایران در پاریس در میان گذاشت.

شاهین قبادی، سخنگوی این سازمان، طرح این گونه موضوعات را توطئه سازمان‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت که آنها از هفته‌ها قبل برای بی‌اعتبار کردن این نشست سیاسی برنامه‌ریزی کرده بودند:

شاهین قبادی: این موضوع که شما گفتید فوق‌العاده مشکوک است. هیچ ربطی مطلقا به سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران ندارد. توجه کنید که ما در رابطه با رژیمی در ایران صحبت می‌کنیم که حرم امام رضا را می‌دهد بمب‌گذاری می‌کند، می‌اندازد گردن مخالفان و مدعی می‌شود این کار مجاهدین خلق بوده. تصریح می‌کنم که اینها سر سوزنی واقعیت ندارد و هدف خاص سیاسی و اغراض مشخص سیاسی بیان می‌شود و هیچ موردی هم سازمان مجاهدین نه چنین کاری کرده و نه چنین نیازی دارد و نه چنین چیزی را پذیرفته.

به‌رغم تکذیب این سازمان، بارها مسئله بسیج افراد خارجی توسط سازمان مجاهدین خلق ایران در دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مطرح و بحث‌انگیز شده است.

+89
رأی دهید
-102

faghat zartosht - شیراز - ایران
لعنت بر مجاهدین خلق که از جمهوری اسلامی بدترند.حکومت بعدی ایران فقط و فقط پادشاهی مشروطه.یعنی شاه با اختیارات محدود سمبل وحدت،و دولت قانونی به انتخاب مردم.و خادم واقعی مردم.درست مانند سوئد و نروژ و دانمارک و ...که میبینید کشورهای بسیار موفقی هم هستن.به امید آن روز
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 16:20
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
این گروه خطرناک همزبان با ملایان در انتشار تحجر اسلام!! بارها این کار را کرده اند از لهستان هم نوچه به پاریس برده اند!!! در واشنگتن زیر سبیل اوباما دفتر زده اند با وقاحت می‌گویند ننگ بر امپریالیسم آمریکا!!!!پولها از کجاست؟؟؟ خدای مکارشان داند!!!!
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 16:25
shabparast - ایران - شمال
همیشه از مجاهدین خائن متنفر بودم. تا شاه بود مخالف شاه بودن.خودشون انقلاب کردن بعد که به قدرت نرسیدن شدن مخالف اینها . بعد تو جنگ مردم رو کشتن حتما مملکت عوض شه میشن مخالف اونها.بدم میاد از این گروه کمونیست روسی
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 16:31
ir2013 - کرج - ایران
تروریست می گوید من آدمکش نیستم مرگ بر منافقین خلــــــــق
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 16:35
ir2013 - کرج - ایران
تروریست می گوید من ادمکش نیستم مرگ بر منافقین خلــــــــــــق
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 16:36
Rezanl - امستردام - هلند
راجع به این داستان منم چیزایی شنیدم ولی‌ باید بگم که ما تو کمپ پناهندگی بودیم که مارو به بهانه دیدن جام جهانی‌ میخواستن ببرن به پاریس که چون پاسپورت نداشتیم همه اتوبوسا رو تو مرز فرانسه نگاه داشتن و مارو برگرداندن. البته از این داستان ۲۰سال میگذره و من بعد از اینکه اقامتم درست شد خودم صدبار با ماشین رفتم پاریس. کلا کسی‌ چیزی مفتی به کسی‌ نمیدن
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 16:29
MartinT - هایدلبرگ - آلمان
من باید این رو بگم که این تظاهرات در پاریس کاملا ساختگی هست ،و ۳۰% که اون خانم میگن درست نیست بلکه ۹۰% از اشخاصی‌ که به این تظاهرات می‌رن دانشجوهای خارجی‌ ،پناهندهای ایرانی‌ و خارجی‌ البته نه همهٔ پناهندهای ایرانی‌،افراد غیر ایرانی‌، که قسمت بزرگی‌ از این ۹۰%رو شامل میشن.(واقعا برای کسانی‌ که از مجاهدین هواداری می‌کنن متأسفم،متاسفم که نمیخوان باور کنن هیچ پایگاه مردمی ندارن و هر سال این سیرک مسخره رو راه میدزن)
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 16:35
مانفرد - ایران - ایران
احمقها نمونه های زیادی دارند
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 16:41
Bozgar - کولالمپور - مالزی
فرقش با جمهوری إسلامی چیه ، اونها هم اتوبوس میبرن تو روستا مردمی که آز هیچی خبر ندارن. رو میارن تو راهپیمایی و،،،،،جفتشون فاشیست ، طالبانیسم ،هستن ، قاتلین قران بدست
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 17:23
Amoo Ashkan - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
این گزارش ۲ تا مطلب توش هست ، ۱- این سازمان هیچ پایگاه مردمی بین مردم ایران نداره که واسه همایشش مجبور دست به دامن خارجیها بشه و باکلی دوز و کلک اونارو‌ بببره ۲- وبستگی این گروهک به خریجها مخصوصا فرانسه و روسیه کاملا مشخص وگرنه پول این کارارو از کجا میارن ، من که شخصاً از این گروهک حالم بهم میخوره یه مشت خائن و وطن فروش که زمان شاه با تفنگی روسی آشوب و جنگ خیابونی راه انداختن و بعدشم رفتن توی دامن صدام و جوونای این مملکتو به خاک خون کشیدن هنوزم میگن ما نمیندهٔ مردم ایرlنینیم برید گشید همتون با اون عوضی‌ که رئیس گروهکتون
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 17:37
thepsychologist - آلمان - فرانکفورت
ااا من زمانی‌ که انگلیس دوره میگذروندم یادمه یکی‌ از دوستان ایرانی‌ گفت با بیست پوند دارن میبرن فرانسه یه تظاهرات اجتماعی هم هست که باید دو ساعت وقت بذاری واسش و بقیه مجانیه پس این بود جریان ، چه خوب که قبول نکردم
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 17:38
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
من یک همکار لهستانى دارم که خواهرش تونست چند سال پیش با چند تا از همکلاسیشها به وسیله همین اگهى هاى مجاهدین به قیمت خیلى ارزون چند روز آخر هفته رو بیان پاریس البته با همین شرایط شعار دادن و دست زدن در گرد هم ائى مجاهدین البته خواهر همکارم میگفت اون و دوستانش تنها دانشجوها نبودن میگفت حداقل ١٥ تا اتوبوس بود و تعجب میکرد که یه گروه چرا اینقدر پول براى فقط دست زدن و تشویق پول خرج میکنه
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 18:02
مراد درشوری - ویله - دانمارک
از این نوع من زیاد شاهد بودم، چند تن از آشنایان من از جمهوری آذربایجان هستند که بلیت رفت و برگشت پاریس از طرف مجاهدین گرفته بودند، از من پرسیدن ، من هم واقعیت را گفتم آنها هم نرفتند. متاسفانه مجاهدین صادق نیستند کلی‌ از نیروهای جوان توسط این گره به هدر رفتند
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 17:42
lona_düsseldorf - دوسلدورف - آلمان
آقای شاهین قبادی شما مثل س گ دارین دروغ میگین ،من خودم چندین با ر برای گردش در پاریس با اتوبوسی که سازمان مجاهدین اجاره‌ کردن رفتم ۹۰% از اون افراد به ظاهر مخالف رژیم جمهوری اسلامی همه روس .لهستان ،و کشورهایی مراکش ،عراق،پاکستان و.....هستن بابا ایرانیها شما را به عنوان خیانتکار میشناسن ،شما مردم ایران ،و ایران زمین سرزمین اجدادی ما را به آتیش کشیدین لعنت خدا بر شما با د ،شما را باید به عنوان خأین توف،لعنت داد
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 17:50
parviz1 - کترینگ - انگلستان
در انگلیس هم این کثافتها با پول دادن و بلیت مجانی به پاریس و ... یک مشت جوان بیکار که بیشترشان هم از جوانهای عراق هستند را گول میزنند و با وعده به اینکه با دختران ایرانی آشنا می‌شوید و... از این جور اراجیف تعدادی را با خود بردند .یکی‌ از همین جوانان کلّ جریان را برایم تعریف کرد . این جوان از کردهای عراق می‌‌باشد و به زبان فارسی هم کاملا مسلط است ولی‌ لهجه بسیار غلیظی دارد .
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 18:24
yas abi - ببرسل - لز
مجاهدین خلق، کثیف، جنایت کار، خائن به کشور، همدست صدام، بی‌ دین، دستمال کاغذی روابط ایران با اروپا. بهترین کار این است که این چند صد نفر باقیمانده را به یک جزیره‌ ببرند و غذای آنها را تامین کنند و مرد و زن جدا باشند تا نسلشان تمام شود. آنها به درد هیچ کس نمیخورند: نه ایران نه غرب، نه خانوادهشان، و نه خودشان.
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 18:25
Dorssa - دورن - المان
بدبخت این دختره راست میگه من خودم دیدم که خارجی ها رو میبرن پاریس که مثلاً بگن ما تعداد مون زیاده تازه سر گروهشان هم نزدیک بیست ساله که مجاهده من با دولت مخالفم ولی از مجاهدین هم متنفرم اینا هم سنگ اسلام را به سینه میزنن و ادماشون میرن انگلیس با مسیحیت پناهنده میشن ونون دولت رو میخورن ومیرن در خونه ها کیسه گذایی دست میگیرن برای مخارج مریم خانم......تا ملت رو مجانی ببرن پاریس و تور أمریکا رو از خودشونی ها میزارن اسم خودشون رو هم جان بر کف گذاشتن .... همین مجاهدین بودن که اخوند رو دودستی اوردن ایران .... با هم کاری انگلیس اشغال
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 18:53
Bahare bozorg - کلن - آلمان
این خانم حرف درستی زده و شاهین قبادی حقه باز برای منحرف کردن افکار عمومی بسان رهبر زن بازش دهان به دروغ گشوده،من یک روز قبل از این مراسم نکبتی در پاریس بودم تعداد زیادی سوریه ای را با اتوبوس از برلین برای مراسم بسیج کرده بودند،سازمان مجاهدین این شیوه را سالیان است که ادامه می دهد زیرا توان بسیج ایرانیان عزیز و وطن پرست را ندارد.زهی بی شرمی ننگ بر شما و آن ساندیس خورهاتون.
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 19:52
dkdk - اسلیس - دانمارک
ای بمیرید که همه کارهاتون ننگ آور و ذلت بار است.این گروهک پست فطرت و لجن زمانی که با صدام همراه شدن که ایران و ناموس ایرانی را پیشکش صدام کنند به همه ثابت کردند که از کفتار هم بی‌ صفت تر‌ و از کرم توی فاضل آب هم کثیف ترند.بی‌ شرافتانی که ایران و ایرانی را به عربهای بی‌ مقدار میخواستند هدیه بدهند.همانطوری که دختران فریب خورده بدبخت در گروهکشان را به تشک گرم کن صدام و بعثی‌هایش تبدیل کرده بودند ایران را هم میخواستند به عربها تقدیم کنند.
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 20:13
khosrow norsk - اسلو - نروژ
اتفاقاًًً کاملاً درسته. من خودم تو سویس بودم و این جور مسخره بازیها رو زیاد دیدم از این احمقها. بلیط رفت و برگشت به ژنو رو که کلى پولش میشد ( یعنى حدود ٣٠٠ فرانک) به همه میدادند حتى بچه هاى افغانى که فقط برن تو تظاهراتشون شرکت کنند. خاک تو سر اون مملکتى که اینجور اپوزیسیونى داره. فکر نکنید که فقط مجاهدین اینجورین ها کل اپوزیسیون خارج نشین همینجوریه.
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 21:14
baluch m - اسلو - نروژ
دوستان بنده در روز شنبه ۱ تیر در موضوع درج شده با عنوان دها عضو سازمان مجا هدین خلق از عراق به آلبانی منتقل شدند ،نوشتم که مجاهدین شعبه نروژ خیلی‌ از خارجیها را به برای راهپیمایی و تظاهرات با دادن هزینه به پاریس برده اند که تعدادی از آنها افغان هستند.ولی‌ اکنون آقای قبادی منکر میشوند.امیدوارم که این آقایان یک روزی از این فرهنگ سفسطه و دروغ‌ دست بردارند.
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 21:26
malek khorshid - روتردام - هلند
Rezanl - امستردام - هلند. آی‌ گفتی‌... من هم از رتردام اومده بودم و تو یه اتوبوسی بودم که نتونستیم بریم داخل فرانسه. دقیقا وقتی‌ رسیدیم خونه که ۲ دقیقه مونده بود به بازی ایران و آمریکا. چه روزی بود مردیم از خستگی‌ و بی‌خوابی. ولی‌ خوش گذشت دوره هم تو اتوبوس. درود بر ایران و ایرانی‌.
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 21:39
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
خائنین پست که میگن این ها هستند. اینها از دو جهت به ایران خیانت کردند. 1 - همه میدونید همکاری با صدام در کشتار جوانان ایران و نابودی اقتصاد و زیرساختهای ایران. 2 - ترورها و عملکرد احمقانه در اول انقلاب و سوق دادن انقلاب ایران به سمت پلیسی و افراصی شدن. و اکنون هم به هر شکلی شده میخوان دوباره بر سر این سفره بشینند.
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 22:55
ensanam arezoost - خارگ - ایران
حقیرترین و احمق ترین گروهک سیاسی که میتوان در ایران و جهان نام برد این دیوانه ها هستند که از حجابشان تا عزاداری و شکل و شمایل سازمانی که دارند نشان میدهد چقدر متحجر و عقب افتاده اند...
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 23:05
ensanam arezoost - خارگ - ایران
حقیرترین و احمق ترین گروهک سیاسی که میتوان در ایران و جهان نام برد این دیوانه ها هستند که از حجابشان تا عزاداری و شکل و شمایل سازمانی که دارند نشان میدهد چقدر متحجر و عقب افتاده اند...
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 23:06
ensanam arezoost - خارگ - ایران
حقیرترین و احمق ترین گروهک سیاسی که میتوان در ایران و جهان نام برد این دیوانه ها هستند که از حجابشان گرفته تا عزاداری و شکل و شمایل سازمانی که دارند نشان میدهد چقدر متحجر و عقب افتاده اند...
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 23:12
ali-dk - لونگبو - دانمارک
این مجاهدین بی‌ همه کس می‌رن بد بخت بیچاره‌ها را از کمپ و امسال این دانشجوها را فریب میدهند میبرند به امید اینکه بتوانند پناهندگی بگیرند آنها هم باور دارند نمی‌دانند خبری از پناهندگی نیست هیچ کشوری حاضر نیست این خائنین را بپذیرند میخوان برای دیگران بگیرن فریب این خائنین را نخورید .
‌پنجشنبه 6 تير 1392 - 23:14
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
رادیو فردا که هم از اخورولایت فقه قاتل پول الوده شده به خون ملت را می خورد وهم از طویله استعمار خبر به این بزرگی را با پولی که از بیتالمال گرفته را کوچک می کند تا دلداری داده باشد ولایت فقه چلاق ودرمانده وقاتل ملت ایران را
جمعه 7 تير 1392 - 06:05
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
باز ساندیسخورهای بیت ولایتفقه قاتل وکثیف ودزد سروکلهشان همیشه در اینجا جمع است اصلا این تظاهرات به شما ساندیخورهای اکثریتی وتودهای وامت همیشه در صحنه چه ربطی دارد کجای شما می سوزد کجای رادیو فردا وایرانیان اوکی میسوزد مگه تمام مسئولان قاتل ودزد نظام از اصلاح طلب قلابی گرفته تا ان ساندیسخورهای چپ وراست نمی گوئید که مجاهدین اصلا وجود ندارند از بین رفته اند وهوادار ندارند در داخل پس از چی مجاهدین می ترسید بگذارید هرکاری می خواهند بکنند اصلا اینها فقط چند صد نفر بیشتر نیستند ولی من فکر می کنم یا مجاهدین هودار داخل زیاد دارند که ولایت فقه چلاق ذلیل ودزدمی ترسد ویا شماها انقدر ترسو هستید از چند صد نفر انهم در تظاهرات در پاریس کاخ ولایت فقه قاتل ودزد شما را لرزانده وشما رابه وحشت انداخته که نکند پول ساندیسما قطع شود
جمعه 7 تير 1392 - 06:01
aziz iran - کپنهاک - دانمارک
درود بر مجاهدین خلق ایران که توانستند با گرد هم آئی عظیم ویلپنت خود هزاران . تن از هموطنانمان vh از سراسر جهان گرد هم آوردند ....مجاهدین خلق نماینده ی واقعی ملت ایران در دوستی با تمامی ملل هر ساله در گردهم ائی خود دوستی ملت ایران با تمامی کشورهای جهان را در سر لوحه ی خود دارند و امسال نیز در ویلپنت با شکوه مجاهدین خلق ایران نمایندگان 70 کشور جهان شرکت داشتند , اگر رژیم آخوندی پیوند ایران را با جهان بست مجاهدین خلق ایران گشاینده ی در دوستی با تمامی مردم جهان بوده و هست و این موفقیت عظیم مجاهدین خلق ایران میباشد و در ضمن تمامی هزینه های این دوستی که نویدی است بر اینده ی ایران نوید, از جیب و کار مجاهدین خلق ایران تأمین میشود و یک ریال ان از بیت المال ملت ایران نمیباشد که هر روزه به تاراج میرود .......و این است پیروزی عظیم یک مقاومت که خار چشم دشمنان ملت ایران شده است .
جمعه 7 تير 1392 - 08:37
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
رژیمی‌‌ها و مبلغین اسلام ناب محمدی در بالا نظر خارج!!! کردند..شما‌ها ساکت !!!!!!دست شما هم در کسه ی خونین این دین و رژیم است تفاوتی‌ با مجاهدین ندارید!!!
جمعه 7 تير 1392 - 08:47
shabparast - ایران - شمال
خدا رو شکر تو این مورد مردم ایران با هم قبول دارن که مجاهدین کیا هستن.لعنت خدا بر اینها . بودجه اینهارو شوروی قدیم و رویسه حالا میده . تا ابد تو اینده سیاسی ما هستن تا درد سر درست کنند ..
جمعه 7 تير 1392 - 09:10
yas abi - ببرسل - لز
خوب است حد ا اقل تمام ایرانیها از هر مرام و مسلکی از این گروه کثیف نفرت دارند.
جمعه 7 تير 1392 - 10:24
reza_karvan - وان - ترکیه
شک نکنید که کار و مجاهدین است من دوستان بسیار زیادی دارم که دقیق با همین پیشنهاد های کلان به این گرد همایی ها آمده اند چرا خو به صورت آنهایی که در تجمعهای مجاهدین شرکت می کنید نگاه نمی کنید شاید یک پناهنده گرسنه و بی پول ایرانی شرکت کنند همه از کشورهای مختلف به به قصد و نیت تور مسافرتی وارد پاریس می شوند بعدا می فهمند که باید در یک تظاهرات به قول در دفاع از حقوق ایران شرکت کنند. از وقتی من مجاهدین و تلویزیون مجاهدین را می شناسم 4 تا 5 نفر در تلویزیون کار می کنند دوستانم در سئود می گویند هیچکس آنها را در کوچه یا خیابان نمیبینند چون مبادا فرار و دیگر برنگردند.
جمعه 7 تير 1392 - 10:51
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
مجاهدین در بالا باز همه را به یک چوب راندند من نه رژیمی هستم نه کمونیست از هر نوعش و نه به امید بازگشت رضا پهلوی!!! ولی‌ از شما نفرت دارم زیرا که از همان کتاب قتل و غارت ملا!!! و اسلام ناب محمدی بهره می‌برید با بهانه ی اسلام دیگر---کشتاری دیگر!!!! رل کثیف شما در به قدرت رسیدن خمینی-- تأیید اعدام بیگناهان در اوایل آن قلاب---تعدادی را به اسارت کشیده در پایگاهی در عراق برای مظلوم نمائی !! نه اینکه راهی‌ ندارند در این ۳۰ سال راه بوده که به کشورهای دیگر روند ولی‌ مسعود و مریم نخواستند!!! حال تا می‌‌خواهید دشنام دهید چه باک!!!اگر قرار است شما بیائید همین ملای صد پدر بیشرف و قاتل تمرگیده!!!
جمعه 7 تير 1392 - 13:59
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
ارتمیس پاریس دیدی ساندیسخور در امدی ترجیح می دهید همین ملاهای دزد قاتل شکنجه گر در قدرت بمانند اگر مینیموم عیرت داشتی وهیچ کس را قبول نداشتی حداقل یرای مردم ازادی می خواستی نمی گفتی البته ملاها وان ولایت فقه تو بهتر از دیگران است وهمین ولایت فقه قاتل ودزد ذلیل شده انتخابات را بر سر مردم سوارهمی خواهی یعنی با ولایت فقه ذلیل شده ساندیسهای ما سر جایش هست گور پدر ملت که کشته می دهند مرگ بر اصل ولایت فقه می گویند مرگ بر دیکتاتور می گویند تو ساندیسخور نشان دادهای که بین مردم و ولایت فقه قاتل دزد ترجیح می دهی ولایت فقه قاتل بماند ننگ بر تو
جمعه 7 تير 1392 - 18:06
bahar 2014 - فرانکفورت - المان
ترس و وحشت شما از کجاست. از سرنگونی هیچ گریزی نیست.
جمعه 7 تير 1392 - 20:37
Bahare bozorg - کلن - آلمان
بچه ها یادتان باشد هواداران مجاهدین برای قلم زدن و چرند گفتن از سازمان خائن مجاهدین پول می گیرند
جمعه 7 تير 1392 - 22:44
shabparast - ایران - شمال
لعنت و نفرین خدا بر مجاهدین که ما رو به این روز انداختن
شنبه 8 تير 1392 - 07:50
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
بچه های مجاهدین برای نوشتن واقعیت پول که نمی گیرند هیچ حتی برا ی روشن شده واقعیت به رسانه های مجاهدین مثله سیمای ازادی وتلویزیون ملی ایران کمک مالی هم می کنند تا با برنامه های بیشتر بتوانند افشاگری بیشتری انجام دهند ومردم زیر ستم ولایت فقه چلاق ودر مانده را اگاه کنند تا این ساندیسخورها را بیشتر بشناسند .
شنبه 8 تير 1392 - 08:41
bahar 2014 - فرانکفورت - المان
بهاره بزرگ باید خدمت جنابعالی عرض شود که شما کاملا دروغ میگی وبه امثال تو میگن آدم هفت خط .امثال تو خودشان را به چند درهم عربی میفروشند .اگه پول سوسیال برای امرار معاشت کم هستش برو یک کم کار کن ولی مزدوری نکن. از آن دروغگوهای هفت خط هستی.هفت روز هفته برات فرقی نمیکنه .پرده اطاقت رو بکش کنار و یه ذره هوای تازه .............
شنبه 8 تير 1392 - 11:26
srdash - تبریز - ایران
shabparast-شمال دوست عزیزم واقعادست مریزاد حرف دلموزدى توهردوکامنتت . حق مطلب وخوب اداکردى لعنت خدابرمسعودومریم رجوى ,بابااینااگه آدم بودن حداقل به دوستان خودشون که الان توعراق روزگارشون سیاهه کمک میکردن واله صدرحمت به حیوانات که لااقل هواى همجنس خودشوداره اماایناتازمانیکه جوونى میخوانت یکم که پیرشدى سرتوزیرآب میکنن تروریستهاى خدانشناس
‌چهارشنبه 12 تير 1392 - 09:53
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.