خواهر زن تونی بلر، پیش و پس از مسلمان شدن

بامدادخبر – تغییر دین لارن بوث، خواهر زن تونی بلر و کارمند فعلی پرس.تی.وی، به اسلام که پیش‌تر جنجال بسیاری در انگلستان به وجود آورده بود، وارد مرحله جدیدی شده است. به گزارش دیلی میل او با مردی به نام سهیل احمد ازدواج اسلامی کرده و این در حالی است که سهیل ۴۹ ساله از نظر قانونی همچنان متاهل محسوب می‌شود. همسر قانونی سهیل با اشاره به رفتار زننده لارن وقتی که برای اولین بار به عنوان مهمان وارد خانه او و سهیل شده بود، به خبرگزاری‌ها گفته است که داشتن حجاب اسلامی برای یک زن مسلمان خوب بودن کافی نیست، بلکه می‌بایست رفتار مناسبی با مردان و زنان داشت. در زیر تصویر لارن، پیش و پس از تغییر دین به اسلام را می‌بینید.

خواهر زن تونی بلر، پیش و پس از مسلمان شدن

به گزارش میل آنلاین  فیضه احمد , همسر قانونی سهیل احمد می گوید : لارن بوث , همسر مرا دزدید و خانه مرا خراب کرد. در مارچ 2012 او به عنوان مهمان و کسی که به تازگی دین اسلام را برگزیده بود  به خانه ما آمد . لارن به عنوان سخنران میتینگ ها و فعال صلح معروف بود , من برای او غذا حاضر کردم و سپس او و همسرم از خانه بیرون رفتند و خیلی دیر برگشتند . این سرآغاز ارتباط او با خانواده من بود . رفتار لارن بسیار زننده بود و من از همسرم خواستم که دیگر  به خانه ما نیاید . در آوریل  2012 همسرم یک خیریه برای غزه تشکیل داد که لارن هم در آن فعالیت می کرد . آنها خیلی دیر به خانه می آمدند و بارها از سهیل پرسیدم این چه نوع خیریه ایی هست که تا این موقع شب فعالیت می کند ؟

خواهر زن تونی بلر، پیش و پس از مسلمان شدن

فیضه احمد

 

لارن در  عید فطر همان سال پس از مراسم مذهبی در مسجد به خانه ما آمد در حالی که از سر تا به پا لباسی به رنگ قرمز پوشیده بود , لباسی که معمولا عروس ها در مراسم ازدواج در کشور من می پوشند به آشپزخانه آمد و گفت متاسفم من شوهرت را دزدیدم .

و من متوجه شدم که لارن و شوهرم به طور مخفیانه با هم ازدواج اسلامی کرده اند.

فیضه احمد اکنون به نزد برادرش در تگزاس رفته و فرزندان 13 , 11 و 6 ساله اش را در مدارس تگزاس ثبت نام کرد. وی اضافه کرد که سهیل  پس از عید فطر به وی تلفنی اطلاع داده که از هم جدا شوند و با پیامک به وی خبر ازدواجش با لارن را داده است.

لارن بوث هم اکنون نیز در فیس بوک در دفاع از چند همسری مطلب می نویسد  وی همچنین  در سال 2011 یک سخنرانی در کنفرانس بین المللی زنان مسلمان در مورد حقوق زنان در اسلام  داشت.

این دومین ازدواج لارن بوث است وی اولین بار با هنرپیشه ایی به نام کریگ داربی ازدواج کرد و پس از تصادف شدیدی که منجر به ضربه مغزی همسرش کریگ در سال 2009 شد , از او طلاق گرفت . آنها صاحب دو دختر بودند.

خواهر زن تونی بلر، پیش و پس از مسلمان شدن

خواهر زن تونی بلر، پیش و پس از مسلمان شدن

لارن به همراه همسرش سهیل احمد

خواهر زن تونی بلر، پیش و پس از مسلمان شدن

لارن قبل از تغییر دین به اسلام

خواهر زن تونی بلر، پیش و پس از مسلمان شدن

فیضه احمد و سهیل به همراه دو پسرش

خواهر زن تونی بلر، پیش و پس از مسلمان شدن

خواهر زن تونی بلر، پیش و پس از مسلمان شدن

لارن بوث و همسر اولش کریگ داربی به همراه دو دخترش ( قبل از تصادف کریگ با موتور سیکلت )

خواهر زن تونی بلر، پیش و پس از مسلمان شدن

سخنرانی لارن در ترافالگار در سالگرد دهمین سال جنگ افغانستان

+81
رأی دهید
-356

Shahin.Orel - تهران - ایران
حالا اعتراض همسر اول واسه چیه ؟ این زن فراموش کرده که یک مسلمانه ؟ یا سنت های پیامبر عظیم الشان اسلام رو میخواد زیر سوال ببره ؟ یک ماده مسلمان وقتی میخواد اعتراض کنه ، بهتره قبل از اون به باورهای متمدن تری ایمان بیاره ، بعد اینکار رو بکنه
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 12:49
eddy59 - مونیخ - آلمان
قبل از اینکه مسلمون بشه عچب هیکل قشنگی داشته اما بعدش خراب شده
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 13:01
dara20 - تهران - ايران
بیشتر شبیه گاو‌های شیرده نژاد هلیشتان است تا آدم!! جامعهٔ نکبت اسلامی را همین زباله‌ها تشکیل میدهند
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 13:18
تاراز - لیدز - انگلستان
به بربریت خوش آمدی ای نصف انسان.از این زنان اوسکل که با مردان فناتیکی مثل عرب و پاکی و کرد عراقی ازدواج کردن زیاده.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 12:44
davood63 - تهران - ایران
الان نون تو مسلمان شدن هستش قبله هم طرف انگلستان
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 13:25
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
تو پرس تیوی کار میکنه شاید شیعه شده . اخه پرس تیوی مال ایرانه . اما این بحث به کنار . در اروپا فقط در فرانسه ماهی حدود 50مسیحی تحصیل کرده از دکتر پزشک معلم حقوقدان تاجر و بازاری و کشیش کلیساها مسلمان میشن . اونای که و اروپا هستند بدون فحش دادن به من لطفا تحقیق کنند . این وعده ی خداست که روزی سراسر جهان به دین اسلام خواهند پیوست . اسلام منظورم شیعه نیست . چون شیعه از بطن یهود و نصارا و مجوس بیرون اومده . اسلام دینیست که قومیت در اون معنا نداره و متعلق به همه ملتهاست همونطور که سعدی و حافظ متعلق به همه جهان هستند فقط زاده ایران و به زبان پارسی صحبت میکردند
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 13:02
Irani2500 - لندن - انگلیس
اینهم دید چاق شده و مسلمونها هم همه چاق دوست دارن مسلمون شد.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 13:51
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این خانوم غولِ توی جک و لوبیای سحر انگیز ، بیشتر به سهیل می‌خوره، فیضه جان فدای یه تارِ موت، برو برا خودت زندگی‌ کن و اگه ترجیح دادی با یه مرد درست حسابی‌ ازدواج کن گورِ بابای هر دوشون. اینایی که به بهانه اسلام به جا معشوقه مثل خیلی‌ از مردا زن میگیرن، از ابتدا واردِ تبعیض و حق کشی میشن که غیر از خطا و خلاف چیزی براشون ذخیره نمیمونه.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 14:44
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
به دنیای شهوت مردان اسلامی خوش آمدی ماده سوسمار!!! حق امثال توست که طبق این دین کتک بخوری-شوهرت جلوی چشمان کور تو در این جهان با ۳ زن ---در آن جهان پس از گور بگور شدن با ۷۰ روسپی رسمی‌ بهشت سانفرانسیسکو---!!!!
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 14:55
perser68 - فلوریدا - امریکا
صدمین منفی‌ رو من دادم(:
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 15:08
massoudoslo - اسلو - نروژ
مردک بی سلیقه شهوتی ! من فکر میکنم خیلی از آدم های ذات خراب و فاسد به اسلام آویزان میشوند که دلیل و راهی برای هرزگی خود پیدا کرده باشند در غیر این صورت مگر میشود با اس ام اس و تلفن از زن و بچه خودت جدا بشی !!!؟
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 15:25
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
از اینها در آلمان هم زیاد است . بخصوص دانشجو رشته اسلامی. مسلمان می‌‌شوند .به ایران می‌‌روند . این ندید بدید‌های بسیج هم اینها را روی سر می‌‌گذرند و حلوا حلوا می‌‌کنند. دانشگاه مفت، دلار مفت، زندگی‌ مفت. درس که تمام شد ٔبر می‌‌گردند و چادر را دوباره با دامن کوتا عوض می‌‌کنند و میشوند مفسر اسلامی یا خبرنگار و بسیجی‌ می‌‌ماند حوضش و دلار از دست رفته . تا اینقدر مسلمان عقده‌ای وجود دارد چرا مسلمان نشوند . پای دلار که در میان است صیغه هم می‌‌شوند . مقصر هستند ؟ که اینقدر خر قبرسی ٔبر ما حکومت می‌‌کنند ؟
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 15:28
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی حاج آقا اینجا که صرف دارد از اسلامی شدن مسیحی‌ دفاع کن------ جهت اطلاع از ۶ میلیون ایرانی‌ در خارج---چهل هزار نفر مسیحی‌ شده اند ۹۰ در صد از ته قلب ----نه برای پناهندگی!!! هر مسیحی‌ که مسلمان میشود از ۴۰ در صد حماقت به ۱۰۰ در صد حماقت می‌رسد!!!!!!!!!! همین امثال تو در زمان شاه و افکار اسلامی خود او این جانوران اسلام راستین را به جان ملت انداخت بسسسسسسس کن!!
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 16:40
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
ملی مذهبیم!!!؟؟؟. تفکری پر از تناقض! . ملی مذهبی تفکری پر از تناقض! چرا که ملی بودن و دوست داشتن ایران، با مذهبی بودن در تنافض است! از این اشخاص، سوال ساده ای می توان پرسید تا تناقض آنها مشخص گردد: آیا حمله اعراب به ایران در 1400 سال پیش، کار درستی بوده یا نه؟! اگر بگویند کار درستی نبوده، مذهبی بودن خود را زیر سوال برده اند، اگر بگویند کار درستی بوده است، این سوال مطرح می شود که چگونه ممکن است یک فرد ملی گرا، حمله گروهی عرب به کشور خود را که به قیمت نابودی آن برای هزار و چند سال تمام شده، تایید کند؟.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 16:45
zavareh - رودسر - ایران
حماقت که شاخ و دم ندارد. حتما از بوی گند عرق بدن و غذاهای تازی از یک فرسخیش هم نمی‌شه رد شد.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 17:06
Alard - اِدینبرو - اسکاتلند
یه جورایی اینجور افراد مسلمان بشن خوبه. یکم غرور مسیحی‌‌ها را خاموش میکنه.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 17:26
Dracula - ترانسیلوانیا - رومانی
خیلی هم عجیب نیست..تو برنامه های مستند دیده بودم بعضی از کاوشگرها مثلا رفته بودن تو قبایل بدوی آمازون یا آفریقا و مونده بودن اونجا مثل اونها زندگی میکردن.اینهم از بس مسلمونهای بدوی که به سبک صدر اسلام لباس میپوشن و زندگی و فکر میکنن تو انگلیس زیاده اینجور شده.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 17:48
paksan - آمریکا - آمریکا
به نظرم باید جاسوس دستگاه اطلاعاتی انگلیس باشه و می خواد با این رفتارها به داخل تندروهای باکستانی ساکن انگلیس نفوذ کنه و این کاملاْ روشنه که انگلیسها می خواد درباره دشمنشون اطلاعات داشته باشند و از افکار و عقاید و برنامه هاشون مطلع بشوند.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 18:26
saeed_marz - تهران - ایران
همانطور که فیضیه احمد گفت، رفتار یک مسلمان مهم است نه ظاهر او. باید دید که این خانم تازه مسلمان چگونه رفتار می‌کند و کردار او مطابق با چه اصولی است. هر کسی‌ که ادعا کار که نمی‌توان او را باور کرد. کار این خانم از اساس اشتباه است. من به این قضیه مشکوکم. در ضمن باز برخی‌ دوستان از جمله ارتمیس و دیگر آسلام ستیزان ادب خود را نشان دادند و توهین کردند که با تمدن و حقیقت منافعت دارد. ارزش یک انسان چه مثلمان و چه پیرو ادیان دیگر به رفتار و گفتار و کردار او است، نه ظاهر و عتها‌های او.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 17:03
hamed0020 - قم - ایران
سلطنت طلب- ابوظبی- امارات متحده عربی! یه چیزی رو یادت رفت بگی که روزانه هزاران مسلمان تغییر دین می دهند، مسیحی می شوند، یهودی می شوند خلاصه هر چی ! چرا از اونا چیزی نمی گی؟ مثلا ما که داریم توی جهان سوم زندگی می کنیم از نزدیک شاهدیم که همه فقط در اسم مسلمان هستند چون پدر ومادرشون مسلمون بودند اینا هم مسلمون هستند!
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 17:06
کبالت - کرج - ایران
مسلمون شدن پیروان سایر ادیان هم داستانیه یه عده تو اینکار حرفه ای شدن مثلا یه مدت مسلمون میشن بعد سر از بودیسم در میارن بعد یه مدت با کنفسیوس فالوده میخورن آخرشم آتئیست میشن یه عده هم که تو دیار خودشون کسی پهن بارشون نمیکرد یه دفه جستی میزنن مسلمون میشن اونم شیعه یه مدت تحویل بازاره مصاحبه و سخنورانی و سایر مزایا بعدم که فراموشی و برگشتن سر خونه اول حالا توخود مملکت اسلامی وضع جالبتره تو تاکسی نشستی طبق معمول صحبت ها از گرونی شروع میشه با انتقاد از مسئولین ادامه و اگه پا بده با بد وبیراه به دین و ایمون ختم میشه اگه آمار بگیرن ام القرای مسلمین بیشترین کافر رو تو دنیا داره روز به روز هم خدا بیشترش میکنه داستان اینه کبلائی.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 18:43
Ahmad1345 - گوتنبرگ - سوئد
آفرین به هوش این خانم! فهمیده که اگر یک انسان مسلمان شد باید شبیه حیوان شود!.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 18:52
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی. ببین من الآن ٣٤ سال هست که اینجا هستم و به غیر از موریس بژار ادم مهمى رو ندیدم مسلمون بشه تازه اون موریس بژار هم قبل از اینکه خمینى إسلام واقعى رو به دنیا معرفى کنه مسلمون شد در هر حال اینجا مسلمانها از وجهه خوبى ندارن چه شیعه چه سنى چه وهابى و جه سلفى . تنها بعضى وقتها میشنویم که یکى مسلمون شده اون هم نه دکتره نه معلم نه کشیشش ولًى مثلأ یک نفر در حومه هاى مسلمون نشین پاریس که بى کار و بى عار بوده و فقط وقتى ملت شنیدن مسلمون شده که سر از أفغانستان در اورد یا به عنوان تروریست دستگیرش کردن . حالا شما منبع خبرت از ماهى ٥٠ تا دکتر و معلم و کشیش کجا هست؟.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 19:15
لبیک یا ثارالساندیس لبیک - بارسلون - اسپانیا
این مسلمان نشده پاکستانی شده.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 19:21
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی. ببین من الآن ٣٤ سال هست که اینجا هستم و به غیر از موریس بژار ادم مهمى رو ندیدم مسلمون بشه تازه اون موریس بژار هم قبل از اینکه خمینى إسلام واقعى رو به دنیا معرفى کنه مسلمون شد در هر حال اینجا مسلمانها از وجهه خوبى ندارن چه شیعه چه سنى چه وهابى و جه سلفى . تنها بعضى وقتها میشنویم که یکى مسلمون شده اون هم نه دکتره نه معلم نه کشیشش ولًى مثلأ یک نفر در حومه هاى مسلمون نشین پاریس که بى کار و بى عار بوده و فقط وقتى ملت شنیدن مسلمون شده که سر از أفغانستان در اورد یا به عنوان تروریست دستگیرش کردن . حالا شما منبع خبرت از ماهى ٥٠ تا دکتر و معلم و کشیش کجا هست؟.
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 19:16
datis - سن دیگو - امریکا
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی : شما با این معلوماتت چرا کاندید ریاست جمهوری ایران نشدی، این‌روزا پول تو روزه
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 20:32
raha1984 - هامبورگ - المان
خاک تمامی عالم بر سر دوتاشون !! زنکه مثل کرگدن شده !!!
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 20:56
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
ARTEMIS برادر عزیزم اون ایرانی های که مسیحی میشن مسلمان نیستند بلکه شیعه هستند . حتی یک در صد هم این احتمال داده نمیشه که یک مسلمان(اهل سنت)نصرانی بشه . میدونی چرا؟؟چون دینی که کامل شده و با قدرت تمام دنیا رو با احترام به فریاد میخونه که بیاید اثبات کنید که این قران و این دین حق نیست . ولی هیچکس توان این رو نداره. در مورد حمله اعراب هم در 1400سال پیش برو تاریخ بخون اولا این جنگ اعراب و ایرانی نبوده جنگ عقیده باطل و عقیده سالم بوده . ایرانی ها در سرزمینهای اعراب با استعمار اونها حکومت میکردند مثل حکومت اونها در یمن و همچنین در بخش عراق عربی و قسمتی از سوریه. ملت اون روز ایران هم از شدت ظلم حاکمانشون برای سقوط این وطن فروشان که مثل علی گدا بودن با مسلمانها همکاریکردن برید دقیق مطالعه بکنید. مسلمانها حتی با اعراب بی دین و جاهلی که دختراشون دو زنده بگو میکردند جنگیدند و افکار منحرف رو از اونها دور کردند و تمدنی رو به وجود اوردن که نذیر نداره در تاریخ تمدنی اسلامی نه عربی . دقت کن اقا
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 21:07
ali_aria - شیراز - ایران
قم_ایران شما شاید مطلب سلطنت طلب کامل نخوندید ایشون فرمودند اسلام و نگفتند مذهب...گفتند اشخاص تحصیل کرده ونگفتند که اشخاص بی اطلاع از دین ،که دین را فقط در مذهب تشیع جستجو میکنند وعاقبتش هم از روی ناچاری از اسلام متنفر میشوند که بهایی یا مسیحی یا ......اختیار میکنند
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 22:51
sting68 - گنبد - ایران
مسلمان شیعه حقیقت اسلام را باید درک بکند تا شیعه تلقی شود..................ولی ایا وهابی و سلفی پاکستانی و لیبی و مصری میشه بگه چرا به قران یک خط در میان و با افراط و تفریط برخورد میکنه ؟!!!!!!!...........شیعه مظلومه بخدا
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 22:51
ali_aria - شیراز - ایران
قم_ایران شما شاید مطلب سلطنت طلب کامل نخوندید ایشون فرمودند اسلام و نگفتند مذهب...گفتند اشخاص تحصیل کرده ونگفتند که اشخاص بی اطلاع از دین ،که دین را فقط در مذهب تشیع جستجو میکنند وعاقبتش هم از روی ناچاری از اسلام متنفر میشوند که بهایی یا مسیحی یا ......اختیار میکنند
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 22:55
Rezanl - امستردام - هلند
اگر تو جوونیش به توره من میخورد نمیذاشتم مسلمون بشه و قبل از اون خودم مسیحی میشدم ولی با این بدن حالا دیگه واسم نمیصرفه !!
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 23:31
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
saeed_marz - تهران - ایران. کردار أو درست مطابق با دین اسلام هست مگر اسلام نگفته که یک مرد میتونه ٤ تا زن داشته باشه تازه این قبول کرده که دومیش باشه
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 23:49
محمد 0045 - فرانکفورت - آلمان
خاک تو سرش با این انتخاب احمقانه اش
‌چهارشنبه 22 خرداد 1392 - 23:55
persian_aria75 - شفیلد - انگلستان
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی. شما بهتره زیاد سنگ مسلمانان سنی رو به سینه نزنی‌ ، همشون مشروب میخورن با بشکه،یک پنی هم پول برق ، گاز ، آب نمیدن ، فقط وقتی‌ می‌خوای پیتزا تعارف کنی‌ بهشون مسلمان میشن ، برادر گوشتش حلاله ؟ وقتی‌ هم میخوان برن کشورشون کلی‌ موبایل و لپتاب و این چیزها از کمپانیها میپیچونن ، تو زن بازی هم که دست کمی‌ از برادران عربشون ندارند ، اگه می‌خوای بازم از تردستی. های مسلمانان سنی بگم برات .
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 02:21
شروین1360 - کوالالامپور - مالزی
برای من خیلی بامزه است که افراد هنوز سر شیعه، سنی و مسیحیت بحث میکنن. در واقع اصل دین ایراد داره. همه دینها میگن که ما از آدم و هوا به وجود آمدیم ولی علم ثابت کرده که ما تکامل یافته میمون ها هستیم. این اثبات علمی به اندازه تمام قوانین علمی دیگه اعتبار داره ولی دیندارها هرگز نمی خوان قبول کنن. دوست دارن یک موجود غیبی و خیالی رو بپرستن و فکر کنن که همیشه یه نفری اون بالاها هست تا اینکه کله شون رو به کار بندازن واسه زندگی کردن.
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 04:16
saeed_marz - تهران - ایران
مجید آرامش - پاریس - فرانسه. متاسفانه برداشت شما و این خانم اشتباه است. تاکید بر سرپرستی یتیمان است نه مردانه زیاده طلب.
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 04:34
eddy59 - مونیخ - آلمان
Ahmad1345 - گوتنبرگ - سوئد like
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 04:43
سعد حلي - سیدنی - استرالیا
قران کریم خطاب به مردان. : اگر شک کردید که عدالت را نمیتوانید اجرا کنید یک همسر کافیست. این بابا هنوز زن نگرفنه زن اولش را ترک کرد. از اینجور ادمهای مذهبی متنفرم. اینها سبب میشوند یک عده ادم عقده ای هر چی دوست داشته باشند بگویند.
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 05:03
کبالت - کرج - ایران
اما یه چیزی رو باید گفت با تمام مصائب و مسائلی که مذهب برای کشور بوجود آورده اما اگه ایران به اصل دین اسلام مونده بود و انشعاب نمیزد الان زبون ما هم عربی بود و عین بقیه کشور های طاعون زده که علاوه بر تنبون پاشون فرهنگ وتمدنشونهم از دست دادن خودمون رو با افتخار عرب میدونستیم یکی از مشکلات عربها با ما همینه اونا شکر خدا ایرانی رو مسلمون نمیدونن که اگه دقت کنی خوشبختانه درست میگن برای همینه با تمام توهمات جاری با ذره بین و میکروسکوپ باید بگردی تا یه ایرانیه مسلمون شیعه انتحاری فی سبیل الله پیدا کنی البته به وهابی و سلفی پول میدن که وکالتی خودشون رو بتر کونن اون هچ من یکی خیلی هم خوشحال میشم این جماعت به ما میگن کافر چون اگه ما هم مسلمون واقعی بودیم الان هم از حکومت باید میخوردیم هم هروز صبح یکی مون در راه الله مدینه باید کمر بند انتحاری به کمر سر راه زن و بچه مردم کمین مینشستیم تا بترکونیم و پرت شیم تو بغل حوری نه اخوی نه برادر مرا به خیر تو یکی اصلا امید نیست مهملات و جفنگیات و ارهابی و انتحاری مرسان شما بفرما من یکی با همین کبلائی راحتتر م جون تو.
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 05:06
mark2000 - تهران - ایران
جالبه این خانم وقتی خوش هیکل بوده این هیکل رو از نامحرم نپوشونده حالا که بد هیکل و زشت شده و دیگه اگه لخت هم بشه کسی بهش نیم نگاهی نمیندازد و شاید ازش فرار کنن شده عابد و مسلمانا
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 06:19
smart292 - ونکوور - کانادا
فقط او را یکبار بفرستیم ایران به مدت یک ماه ،در ماه دوم از دین اسلام فرار خواهد کرد.
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 07:15
Zagros_finland - هلسینکی - فنلاند
تارا . لیدز. اگر با تو هم ازدواج میکردن تو هم از اونا فناتیک تر عقب مانده تر و پس مانده تر بودی ، کردهای عراقی خیلی از شماها به ظاهر متمدن پیشرفته تر و روشنفکر ترند چون برای حسین و علی خودشون رو جر نمیدن و قمه نمی زنند مواءب باشی چی بلغور میکنی و نژاد پرست نباشً عربها هم ثابت کرده اند که از شماها شجاع تر و نترس ترند نیم نگاهی بخودت بنداز هر کس ازاده با هر کیً که میخواد ازدواج کنه همینجور که تو میتونی صیغه هر بشیً و ازادی
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 09:12
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
سلطنت طلب ----پی‌ بردم سوادت در حدی نیست که بتوان بحث کرد ---در این فاضلاب اندیشه غرق باش!!!با تو کاری نیست این دین ننگینترین اخترأع تاریخ بشر بوده و هست!!!!! ژ‌ن عربی‌ اجدادت پیروز شده سنی شیعه ندارد! همین
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 09:31
raha1984 - هامبورگ - المان
تنها کار مثبتی که جمهوری اسلامی در این سالها انجام داد متنفر کردن مردم از دین اسلام !! دستشون واقعا از این بابت درد نکنه
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 09:56
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی - جناب شما هم تو دعوا نرخ تعیین نکن و از آبِ گًل الود ماهی‌ نگیر، علتِ مخالفت اینگونه از سویی خود نشانگر اهدافِ اصلی‌ آنها هست و اما در ارتباط با افرادی نظیر شما که جو گیر شده اید ، حکومتِ ولایت فقیه هم کاری را کرد که سیاست سنی‌ها با پیامبر و امام علی‌، البته مقایسه حکومتِ خمینی و منش او که اصولا سیک زاده بود نه مسلمان چه رسد به شیعه آنهم ایرانی درست نیست!! شاهِ فقید یک شیعه ایرانی بود، این حکومت به بنی عباس و امیه، معاویه و یزید می‌خورد که همه از افتخارهای سنی مذهب‌ها هستند، اصولاً من در رابطه با هیچ بنی بشری از نظر عقیده مشکل ندارم حتی یک گاو پرست ، چون خالقِ اونها نیستم ، مشکل زمانی‌ پیش میاد که بخواد مثلِ یک گاو شاخ بزنه و وظیفه انسانی‌ خود را دفاع میدانم. اولا سلمان فارسی بزرگترین مشاور پیامبر بود که حتی او را از اهلِ بیت خودش میداند، در موردِ کدام یک از اصحابش این را گفته ؟...
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 10:05
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. امام علی‌ که داماد او ، جانشین و وصی‌ و ولی‌ او بود و حسابش با همه جداست ، همچنین اولین ایمان آورنده آنهم در ۱۰ سالگی ، یعنی ۵ ، ۶ سال قبل از رسیدن به سنّ تکلیفِ شرعی برای تشخیص نیکی‌ و بدی ، یعنی‌ او هیچ وقت مانند عمر و ابوبکر و عثمان بت پرست نبود، و نه به قصدِ کشتن پیامبر , چون عمر به نزدِ پیامبر آمد برای کشتن او که بعد از جو گیر شدن مسلمان شد، یا ابوبکر که به حساب یارِ غار پیامبر بود اما زمانی‌ که علی‌ جای پیامبر خوابیده بود او در غارِ امن با پیامبر می‌ترسید و از تنها بودن دو تاشان واهمه داشت که پیامبر به او یاد آوری کرد نفرِ سومی‌ هم با ماست و او خداست !!! حالا شما افتخارات را به خود نسبت می‌دهید !!! و معضلات را به شیعه ، علی‌ خود قران ناطق است و مشاور هر سه خلیفه یی که حقِ او را غصب کردند ، حالا سنی‌ها طلبکار هم هستند، قصد توهین ندارم اما باور کنید درکِ معرفت علی‌ سوادِ معرفت میخواهد نه فقط سوادِ شرعی،...
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 10:08
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. در هر صورت شما‌ها وقایع را با حقایق اشتباه گرفته اید، پشت سر وقایع تمامِ احتمالات و مجاز هست اما پشتِ سر حقیقت فقط راستی‌ ، شفافی و درستی‌ ست، هر کس باید در هر موردی به خود رجوع کند تا ببیند پیرو چیست و چه میخواهد، وقایع یا حقایق. وقایع در این دنیا که مجاز است اعتبار دارد اما حقایق در آن دنیا که جنسش غیرِ مجاز و حقیقی‌ است اعتبار و جایگاه, متوجه که هستید !
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 10:08
coco - تورنتو - کانادا
عجب نکرهِ گاوی شده این زنه، فقط تو دینِ اسلامه که میتونی‌ با هیکل و قیافه مثل گوریل شوهر یکی‌ دیگه را غر بزنی‌، مطمئنم لباس ز زیرشو هم ماهی‌ یک بار عوض میکنه الان .
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 15:43
Madjid aramesh - پاریس - فرانسه
saeed_marz - تهران - ایران. یعنى براى کمک به یتیمان باید با مادرشون خوابید؟l
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 17:56
کبالت - کرج - ایران
امام علی از بین سی ویکی بچه هاش سه پسر به اسم ابوبکر(کشته شده همراه برادرش حسین در کربلا ) و عمر و عثمان داشته که تو رسالات و کتب شیعه گم شدن از یابنده تقاضا میشه اونا رو به عاشقان آن حضرت معرفی کنن.
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 21:25
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
جای بسی‌ تأسف و تعجب است هم از یکی‌ شدن این دو بیرحم و بی‌ احساس و هم از نظریات بعضی‌ از این سیاه دلان. باید گریست.
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 21:53
Marde shab - لندن - انگلستان
این خانم رئیس کانال پرس تى وى هستش و سالیانه بالاى یکصد هزار پوند از جمهورى اسلامى حقوق مى گیره
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 23:13
tashtar12 - بلینگهام - ایالات متحده آمریکا
احتمالا این خانم چند سال بعد هم یک کتاب پر فروش خواهد نوشت که علیه مسلمانان و چون خودش میانشان هم بودن لذا سخنش باور کردنی هم می شود. من در کار این خانم صداقتی نمی بینم. دوستان راست می گویند اسلام اجازه چهار زنه بودن را می دهد. اما یک زن چگونه به خود اجازه می دهد که زندگی زن دیگری را بر هم زند؟ فرضا اگر اسلام اجازه تاپاله خوردن را هم بدهد آیا آدمی که بوئی از انسانیت برده تا پاله را هم خواهد خورد؟
‌پنجشنبه 23 خرداد 1392 - 23:00
afshinmiauuu - هلسینکی - فنلاند
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه, سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی ,با هم بحث نکنید و به همدیگه اراجیف تحویل ندید، جفتتون مثل دو نیمه سیب میمونید. جفتتون افراطی و معتصب و نادان.پس به قول خودتان در فاضلاب اندیشه‌هایتان غرق باشید...چه بخواهید چه نخواهید ۹۹% ایرانیان مسلمان هستند ۹۰%شیعه ۹ % سنی و ۱% هم دینهای دیگه . امثال شماها چیزی نیستید که درصدی براتون تعلق بگیره...:) پس یا علی‌ بگید و بیائید شیعه باشید و نفرت و افراط گری را بذارید کنار.. یا اینکه همدیگرو ماچ کنید و سطلی آب بردارید و بریزید به اونجای همدیگه که میسوزه.. هه هه هه
جمعه 24 خرداد 1392 - 00:46
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
خانم لارن بوث واقعا آنجور که خواسته و یا فکر کرده که درسته زندگی کرده و این چه ایرادی داره که بعضیها .. می کنند! حالا اگر از اسلام به مسیحیت می رفت چی؟ آنوقت شاید از نظر آنها ایرادی نداشت ! به نظر من این ایرادها اساس درستی نداره ، چون یا از سر لجاجت با اسلام است و یا اینکه دلایل دیگری داره که به مصلحت نمی بینم بازش کنم . امیدوارم همه انسانها چه مسلمان و چه غیر مسلمان و چه آنهائیکه از اسلام به مسیحیت می روند و چه آنهائیکه از مسیحیت یا هر دین دیگری به اسلام می گروند و ... زندگی سالم ، اخلاقمند و با وجدان داشته باشند و بعلاوه بدون داشتن آزار و اذیتی برای دیگران زندگی با زندگی نشاطی داشته باشند. انشاء الله همه با هم مهربان و با گذشت باشند. آمین
جمعه 24 خرداد 1392 - 02:24
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
coco - تورنتو - کانادا - مطمئناً تمیزی فقط به ظاهرِ آراسته نیست، اتفاقا این بنده خدا قبلش ،با گوشت خوک خوردن و مشروب که هر دو در بد بویی عرقِ بدن موثرند ، همچنین با پوزش ، پایین تنه نشسته که فقط با دستمال مدفوع را پاک میکنند کثیف‌تر بوده ، این شعار را حتما در توصیه به مسلمانها از اسلام شنیده اید : نظافت نشان دهنده ایمان است، اگر کسی‌ رعایت نمیکند مشکل خودش هست.
جمعه 24 خرداد 1392 - 10:17
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
جنابِ کبلائی که به زیارتِ پسرِ امام علی‌ ، امام حسین رفتی‌ و کبلائی شدی اما پشتِ سرش سوسه میدونی :) امام علی‌ که چهار تا فرزند از فاطمه زهرا داشت، ابوالفضل هم که از امّ البنین ، ۲۵ تای دیگه رو نمی‌دونیم !! حالا تو این عده به قولِ شما سه تا را هم به این اسامی گذاشته ، مگه نشنیده اید میگویند با دوستام مروت با دشمنان مدارا ، تازه امام علی‌ اصلا اینا رو دشمن خودش نمیدونست چون برا غصبِ خلافت که خودش میگه از آب بینی‌ شتر برام بی‌ ارزشتره ، از به انحراف رفتنِ مردم هم ناراحت نیست چون لیاقتشون همون قدر است می‌دانید او از چی‌ شاکی‌ هست ؟ از جهل و نادانی مردم !!! و از جاه طلبی خلفا که نمی‌دانند انحراف و جاه طلبی خود را و بر آن به بهانه صحابی پیامبر بودن سر پوش می‌گذارند در عین به حساب زهد و صدق داشتن.
جمعه 24 خرداد 1392 - 10:33
کبالت - کرج - ایران
شیرزن ایرانی -فاصله دونستن تا ندونستن دیگه اندازه یه کلیک شده فشاری هم به نوک انگشت نمیاره از سایت های شیعه هم استفاده کن کسی هم شک نکنه مگه اینکه علی رو که خودت برا خودت ساختی خیلی دوست داشته باشی و نخوای دست به زلفاش بزنی.
جمعه 24 خرداد 1392 - 12:42
shahab46 - هانوفر - المان
خریت نچندان علف خوردن است
جمعه 24 خرداد 1392 - 18:00
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
یک مشت رژیمی‌ و بی‌ سواد اسلامی که دست راست و چپ خود را نمی‌شناسند و چشم آنها کتابی‌ جز مزخرفات و جنایات دینی ندیده سایت را به مسجد تبدیل کرده چنان به سنی می‌‌تازند تو گویی انگار نه انگار جنایتکاران داخل ایران شیعه هستند!! و داستانهای صد من دینی را بلغور میکنند!! همین‌ها باعث شدند بانوان روشنفکر سایت فمینیسم و بیتا تهرانی‌ عطا ی سایت را به لقایش بخشیده و ننویسند---خبر مرگتان اینهمه سایت‌های اسلامی هست چرا اینجا بلبل زبان شده اید!!! ننگگگگگگگگگگ
جمعه 24 خرداد 1392 - 17:52
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
shirzan e irani - آبجی‌ زینب اگر در سوئد هستی‌ که دروغ می‌گویی!!!!! آفتابه با خودت داری که از خارجیها انتقاد میکنی‌ که با دستمال؟؟؟؟؟؟ ...-آنها هر روز< یکی‌ دو بار دوش میگیرند !!!!!!!نه مثل رهبران سوسمار دینت در عربستان بی‌ آب و علف!!!
جمعه 24 خرداد 1392 - 18:58
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
کبالت - کرج - ایران , جناب من فارسی مینویسم به عرایضم درست توجه کنید ، یا. شاید اصلا معنی را نمیگیرید ، تمامِ مشکل در اکتفا کردن به همان یک کلیک کردن است که سوادِ معرفت را در جمع آوری اطلاعات می‌دانید، شما به همان کلیک کردن مشغول باشید، اما لطفا برای دیگران اینگونه نسخه نپیچید ، اتفاقا دست زدن به زلفش خواه نا خواه کارِ هر اهلِ دل‌ و هر اهلِ حقیقتی ست ، چون : سلسله مویِ دوست حلقهِ دام بلاست، هر که در این حلقه نیست غافل از این ماجراست.
جمعه 24 خرداد 1392 - 23:27
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
1)شیرزن! اسلام با چند زنی مخالف نیست و دلایلش زیاد است، یکی اینکه ویژگی فیزیولوژیکی زن با مرد متفاوت است و از طرفی دیگر در گذشته به علت جنگها مردها کم بودند و اکثرا کشته می شدند و اسلام هم بخاطر حل این مشکل و بعلاوه احترام به زن و توجه به خواسته های روحی زن با قانون عرفی موجود چند زنی مخالفت نکرد . به این دلیل که مردان مواظبت بهتری از زنان بکنند چند زنی مقبول بود و این به نفع زنها هم بود البته خود حضرت محمد ص تا زمانی که حضرت خدیجه زنده بودند زن دیگری نگرفت و همچنین حضرت علی ع هم همینطور تا زمانی که حضرت فاطمه س در قید حیات بودند ازدواج مجدد نکرد. بعلاوه اسلام برای چند زنی شرایط قائل شده و اینگونه نیست که هر کس بتواند چند زن اختیار کند .اگر کسی احساس کند که نمی تواند بین زنها عادلانه رفتار کند نباید زن دیگری بگیرد. اسلام دین روشنی است. یعنی یک مسلمان باید صادق باشد و اسلام هم برای صداقت او راه حل درست گذاشته است.
شنبه 25 خرداد 1392 - 16:29
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
2) ولی در غرب آنهائیکه می گویند یک زن در واقع دروغ می گویند. من خیلیها را می شناسم که به همسرشان و به جامعه دروغ می گویند و در حالیکه معشوقه ها دارند و رابطه های عشقی متفاوتی دارند ولی می گویند یک زن داریم! آنها هم عملا یک زن ندارند ولی هم به خودشان و هم به زنانشان دروغ می گویند و وقتی هم لو می روند آنوقت از زن اول جدا می شوند ولی در اسلام اینگونه نیست و این خیلی بهتر از آن دروغ غربی است. اما متاسفانه افرادی مانند شما دروغ را بیشتر می پسندید تا واقعیت ها را! خانم محترم زنها اکثرا در طی یکماه حداکثر شاید سه هفته و هر هفته هم تنها یکبار تمایل جدی به رابطه جنسی با مردی داشته باشند بعلاوه حداقل یک هفته هم که بخاطر پریود عملا نمی توانند رابطه ای برقرار کنند اما سیستم بدنی مردها بشکلی است که یک مرد سالم هر 24 ساعت یعنی در طول یک شبانه روز حداقل یکبار نیاز مبرم به این رابطه عمیق دارد ، حالا من از شما سوال می کنم که اگر شما مرد سالم بودید چیکار می کردید ؟! البته مرا مجبور کردید که اینها را بنویسم وگرنه خودم تمایلی به نوشتن اینها نداشتم.
شنبه 25 خرداد 1392 - 16:32
یا علی مدد - منچستر - انگلستان
3) بعلاوه در جوامع غربی بار و کلوپهای رقص هست و برخی از انرژیها هم در آنجا تخلیه می شود اما در اسلام اینها حرام است و لذا این انژریها خیلی هم در جوامع مسلمانان بیشتر است در حالیکه این انرژیها باید درست تخلیه شود و یک روش بسیار مناسب که خدمت به زنان و ثبات روحی جامعه هم هست ازدواج موقت و یا ثابت( در صورت داشتن شرایط مالی و شخصیتی ) می باشد . البته بحث در این خصوص خیلی زیاد است که متاسفانه نمیشه در اینجا زیاد راجع به آن صحبت کرد . لطفا در قضاوت تان راجع به اینجور چیزها و موارد مشابه منصف باشید و شکمی نظر ندهید. خانم محترم آیا بهتر نیست راجع به چیزی که اطلاع کافی ندارید ، قاطع صحبت نکنید ؟
شنبه 25 خرداد 1392 - 16:37
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
همین سایت هم در اشغال لمپنها در آماده تقی‌ اسلامی افشا میشود-- نقی‌ میاید-حسین افشا میشود حسن میاید-امّ البنین میرود--‌سمّ البنین-- می‌‌آید همه مأمور معذور!! هر کدام یک بالاپوش!!! یکی‌ به ظاهر ضدّ اسلام به همه ی زنان ایرانی‌ توهین می‌کند آن دیگری زیر سلطنت و شاه سفره پهن کردی نذری امام حسین میدهد---تعدادی هم از احزاب خارج منفورتر از این حکومت سینه زنان اسلام شریعتی‌---دیگری زیر پرچم داس و چکش نام الله!!!!!همین بوده ایم و خواهیم بود!!
شنبه 25 خرداد 1392 - 13:16
کبالت - کرج - ایران
شیر زن-اشکالی نیست شما دنبال دلت برو ماهم دنبال واقعیت من نسخه نپیچیدم شما ماشاالله انشاالله وصل به بالائی و بالا میروی و معرفتت الهییه من هم به همون زمین خودم اکتفا میکنم خوش باش و مشتعل عشقش باش که با عاشق جماعت بحث و منطق گردکان بر گنبده چون علت عاشق ز علتها جداست علی یارت کبلائی
شنبه 25 خرداد 1392 - 17:08
saeed_marz - تهران - ایران
مجید آرامش - پاریس - فرانسه. اولا متاسفم که برخی‌ با کوچکترین مساله، شروع به حمل به اعتقادات یک گروه میکنند، اینن فقط دنبال بهانه میگردند تا کینه‌های خود را آشکار کنند. من قبلان هم گفتم که حرکت این خانم درست نیست چرا که بدون کسب اجازه از همسر اول با یک مرد ازدواج کرد. در ازدواج مجدد اجازه همسر اول شرط است. در ضمن، یکی از معضلات پیچیده جامعه قبیلگی معاصر ظهور اسلام، در فقدان دولت مرکزی و سازمانهای حمایت کننده اجتماعی، همچون پرورشگاه، یتیم‌خانه و امثالهم، موضوع اداره زندگی زنان بیوه و فرزندانی بوده است که سرپرست خود را در جنگ‌ها از دست می‌دادند و اداره زندگی این یتیمان در روزگار فقر و جهل، نیاز فوری جامعه و مبرم‌ترین وظیفه اجتماعی به شمار می‌رفته .
شنبه 25 خرداد 1392 - 17:10
کبالت - کرج - ایران
نخستین همسر آن حضرت، فاطمه زهرا (ع) دخت گرامى پیامبر خدا بوده است.على (ع) تا زمانى که فاطمه در قید حیات به سر مى‏برد با کس دیگرى پیمان زناشویى نبست.پس از وفات فاطمه، آن حضرت با امامه دختر ابو العاص بن ربیع بن عبد العزى بن عبد شمس که فرزند زینب دختر پیغمبر بود ازدواج کرد.ام البنین دختر حزام بن دارم کلابیه، زن دیگرى بود که على (ع) او را به عقد خود درآورد.پس از ام البنین، آن حضرت با لیلى دختر مسعود بن خالد النهشلیة تمیمه دارمیه ازدواج کرد و پس از وى با اسماء بنت عمیس خثعمى پیمان زناشویى بست..ادامه
شنبه 25 خرداد 1392 - 21:24
کبالت - کرج - ایران
....اسماء تا قبل از شهادت جعفر بن ابیطالب، همسر وى بود و پس از شهادت جعفر، ابو بکر او را به ازدواج خود درآورد و چون ابو بکر از دنیا رفت، على (ع) او را به همسرى خویش گرفت.یکى دیگر از همسران امیر المؤمنین (ع) ام حبیب دختر ربیعه تغلبیه و موسوم به صهبا بوده است .این زن از قبیله «سبى» بود که خالد بن ولید در عین التمر بر آنها حمله برده و ایشان را به اسیرى گرفته بود.خوله دختر جعفر بن قیس بن مسلمه حنفى و یا به قولى دیگر خولة دختر ایاس از دیگر زنان آن حضرت بوده است.همچنین على (ع) با ام سعد یا ام سعید دختر عروة بن مسعود ثقفى و نیز مخبأة دختر امرى القیس بن عدى کلبى پیمان زناشویى بست
شنبه 25 خرداد 1392 - 21:28
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
کبالت - کرج - ایران -برای من اصلا اسامی و تعداد مهم نیست و راستش وقت سر موضوعاتِ الکی‌ نمیزارم، اصلش رو در نظر دارم و مواردِ برجسته را ، حضرتِ زهرا برجسته بودند ، امّ البنین هم به خاطر حسنِ اخلاق و ارادت همچنین مادرِ ابوالفضل , در موردش دانستن برایم جالب بود آنهم نه کلِّ بیوگرافی اش ، نه قصد توجیه دارم نه قصد طرفداری من اصلِ موضوع را درک کرده‌ام و همین برایم کافی‌ است، قضاوت را به خودتان وامیگزارم معمولا یک پسر تا قبل از ازدواج با چند دختر و زن رابطه برقرار می‌کند ؟ یک مرد بعد از ازدواج با چند تا ؟ اگر هم رابطه نداشته باشد به چند زن و دختر چشم چرانی می‌کند ؟! حالا در جایی‌ که خدا این اجازه را داده که به شرطِ عدالت ، اگر زن‌ها قبول کنند میتواند با چند زن باشد! چرا سر باز بزند و از راه خلافش برود ! آنهم در جامعه یی که مرسوم بوده تازه محدود شده ، منطقِ من این است کسی‌ که خود را در سطحِ فقیر‌ترین فردِ جامعه گرسنه نگاه میدارد و در حدِ آنها لباس میپوشد میتواند بر شهوتِ خود غالب شود امیرِ نفس خود است نه بنده آن ،...
یکشنبه 26 خرداد 1392 - 19:57
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. این را هم پیامبر در زمانِ خدیجه و هم امام علی‌ در زمانِ زندگی‌ با فاطمه زهرا نشان دادند، در تاریخ قید شده که حضرتِ زهرا به خاطر مصائبِ فراوان از کودکی کلا بانویِ محزون و غمگینی بوده اند ، آنهم با مسئولیت چهار فرزند، آنهم با تحمل رنج و خود داری از تمنّا‌های زنانه که به خاطر آویزان کردنِ پرده یی نو و کمی‌ بهتر از حدِ معمول پیامبر که عاشقانه‌ پاره جگرِ خود را دوست درد به عنوانِ اعتراض به خانه او نمیاید و مابقی ماجرا، ، همچنین تن و سرزنشِ زنان اشراف قریش به خاطرِ نوع زندگی آاش, چنین بانویی به احتمالِ زیاد نمیتوانسته مثلا مثلِ عایشه سرِ پر شوری داشته و کلا نگاهش و رفتارش با ایشان بسیار متفاوت ! چرا امام علی‌ برای رضایتِ جنسی‌ بیشتر زنهای دیگر نمیگرفت ، یا پیامبر که در ۲۴ سالگی زن ۴۰ ساله یی را به عنوان تک همسر تا پایانِ عمر با کمال عشق و رضایت می‌پذیرد ! مگر چند همسری قبل از رسالتِ او مرسوم نبوده. ...
یکشنبه 26 خرداد 1392 - 19:57
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...باز هم میگویم اگر بخواهیم به حقایق برسیم , چشمها را باید شست جور دیگر باید دید، نه نه اینکه چنان به وقایع بند شویم و در آنها گیر که فرسنگها از حقایق دور بیفتیم ! هدف چیست ؟ دانایی یا ادای آن را در آوردن ؟ ضمنا همه ما توانایی وصل شدن داریم ، من هیچ گاه ادعای بالا بودن نکرده و نمیکنم بلکه گفته‌ام به جای والا و بالایی‌ وصلم ، جایی‌ که مختص من نیست و ربطی‌ به من ندارد ، در اختیار همه است، گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست ، در اینجا گدا به معنی سائل یا در خواست کننده است .
یکشنبه 26 خرداد 1392 - 20:04
arashbehdin - اتلانتا - امریکا
آن بالا کسی هست که سنی سنی براه انداخته و زیر نام دشمنی با آخوند شیعه به دینهای زرتشتی و مسیحی و یهودی ناسزا میگوید. مگر نمیگویید اسلام دینهای دیگر را پذیرفته پس توی مسلمان چرا به دینهای دیگر ناسزا میگویی و زرتشتیان را برسم تازیان بادیه نشین وحشی آدم کش، مجوس مینامی. ایرانی ها شما را نمیخواهندآ انها یا از دین زده شده و آتئیست شده یا به دینهای مسیحیت و زرتشتی روی میاورند و یا شیعه می مانند و هرگز هم دست از علی و حسین برنخواهند داشت. این رو در سرت فرو کن و زور بیخود نزن.
یکشنبه 26 خرداد 1392 - 23:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.