مردان هوسران در دام زنان زورگیر

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری اعضای باند سارقان شش نفره‌ای خبر داد که با فریب مردان، از آنان فیلم تهیه کرده و زورگیری می‌کردند.

به گزارش جام جم، سرهنگ محسن صفری فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر زورگیری از آنها توسط چند دختر و پسر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت، گفت: یکی از شاکیان با مراجعه به پلیس عنوان داشت که روز حادثه دختری جوان در مسیر عبورم قرار گرفت و پس از سوارکردن، او مرا به خانه ای در منطقه «سرآسیاب» کشاند و سپس دو پسر جوان با تهدید سلاح سرد، وجوه نقد و اموالم را به سرقت برده و دست و پایم را بسته و در مناطق بیابانی رهایم کردند.


وی با بیان اینکه با ثبت اظهارات این فرد و شکات که به شیوه مشابه مورد زورگیری قرار گرفته بودند، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و افزود: با آغاز تحقیقات، سرنخی از فعالیت این باند در سرآسیاب شناسایی شد.

سرهنگ صفری در مورد عملیات پلیس برای دستگیری اعضای این باند، اظهارداشت: پس از ارجاع زورگیری به پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار قرار گرفت و با انجام تحقیقات و همچنین راهنمایی شاکیان و استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته، پلیس این افراد را شناسایی و طی یک عملیات در دو مرحله دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه این باند شامل چهار دختر و دو پسر بود، افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که اعضای این باند به ویژه دختران با طرح دوستی با شکات و فریب دادن آنها، مالباخته را به منزلی در سرآسیاب کشانده و اموال آنها را سرقت می کردند.

وی با بیان اینکه متهمان به نام های «مریم»، «فاطمه»، «ظریفه»، «فرشته»، «میثم» و «محسن» پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند، اظهارداشت: سارقان زن پس از برقراری روابط دوستانه با شکات، آنان را به منزل کشانده و با همدستی «میثم» و «محسن» و گرفتن فیلم از آنها و تهدید به تکثیر و انتشار آن، اقدام به سرقت و زورگیری از مالباختگان می کردند.

سرهنگ صفری با بیان اینکه بررسی ها نشان داد که متهمان از اواخر سال قبل و با همکاری یکدیگر مبلغ 19 میلیون ریال وجه نقد و دو دستگاه گوشی تلفن همراه به سرقت بردند، افزود: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند، اما سرانجام در مواجهه با اطلاعات پلیسی، به سه فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه تاکنون سه تن از مالباختگان را شناسایی کرده اند، گفت: متهمان انگیزه اصلی خود را مسائل مالی عنوان کرده اند که با توجه به شیوه و شگرد متهمان، تحقیقات همچنان برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

+71
رأی دهید
-8

kiyanoush - زاربروخن - آلمان
خدایا این مردم چرا اینجوری شدن و این مملکت به کجا داره میره........
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 00:45
rezgar - لینشوپینگ - سوئد
ایت دولت, دولت امام زمان است باید دزد و زورگیر, سارق و جیبزن, تن فروش و دلالش , حقه باز و مال مردم خور همین طور خاوری و اخوند کلاش باشد تا امام زمان برای اصلاح ظهور کند.
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 01:16
Rezanl - امستردام - هلند
این مردان هوسرانتون منو کشته ، حالا بابا چندتا بدبخت هم پیدا شد که بعد از کلی‌ بدبختی طلبه شدن یه حرکتی‌ کنن این که هوسران نمیشن که
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 01:54
مهر مادر - اهواز - ایران
خدا لعنت کند هرچی مرد هوسرانه خواست نره کیف کنه که بعد هم نتیجه اش شو ببینه/ قابل توجه بعضی آقایون که هر وقت یه زن یهشون رو داد زود میخوان سوار بشن دیگه به عواقبش فکر نمی کنند ...خلایق هرچی لایق...
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 02:36
shahramareia - تهران - ایران
متاسفانه هیچ دلخوشی تو ایران نمانده شده دقیقاً مثل دوره برده داری سریال اسپارتاکوس را ببینید تو یک قسمتی به زن دومش میگه تنها جایی که برای لحظاتی غم هامو فراموش میکنم آغوش توست حالا وضعیت ما ایرانی ها هم شده مثل اون زمان مثل برده ها صبح تا شب میدویم تا 8 مون گرو 9 نباشه تنها دلخوشیمون شده همین سکس اینقدر غم داریم که با هیچ شادی پاک نمیشه عدم آزادی انسانی حکومت دیکتاتوری گرانی غم نداری دیگران عدم قدرت کمک به دیگران و دیدن غم آنها روز به روز هم بدتر میشه فقط خدا میتونه کمکمون کنه اینقدر یابو تو مملکت هست که دیگه به هیچ کس نه میشه اعتماد کرد نه تکیه
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 06:45
lili AT - برلین - آلمان
کسی که زیپشو برای هر آشغالی کنارخیابونی پایین بکشه........بالاخره گیر لاشخورها هم میوفته
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 07:47
همایون خدای صبر - اسلو - نروژ
اما سرانجام در مواجهه با اطلاعات پلیسی، به سه فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند.؟ اینجوری بنویسی بهتره : اما سرانجام تا اسم آگاهی مرکز رو شنیدن خودشونو خراب کردن و کارایی که تو بچه گیشونم کرده بودن رو لو دادن
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 09:08
hamidla - هامبورگ - المان
خانمهأ عزیز!تورو خدا منم زور گیری کنید. هر چقدر هم که دلتون خواست فیلم بگیرید!؛)
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 09:15
mina minavand - هانور - آلمان
مردان هوسران،زنان تن‌ فروش،،،،لطفا بگید مقصر کیه؟هر دو تاشون مقصرن و بیشتر از اینها رژیم که این چیزهارو رواج داد.انگار مردم از هیچ چی‌ خجالت نمیکشن.
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 09:17
Tiz bin 4 - پاریس - فرانسه
این مردها آاش رو خوردن یا فقط لباشون سوخته،،اگه آاش نخورده باشن و گیر افتاده باشن که وای به حالشون تو کهریزک باید آاش رو پس بدن
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 15:26
coco - تورنتو - کانادا
hamidla - هامبورگ - المان - ها‌ها ها، از دست تو- مردم از خنده.
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 19:17
dorood bar shah - نمور - بلژیک
آفرین به زنهای شیردل اینجوری
‌چهارشنبه 8 خرداد 1392 - 20:52
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
مملکت اسلامی همین دیگه , زورگیری , غارت و چپاول , غنیمت , تجاوز , دقیقا مثل صدر اسلام و روش آل محمد , بیخود نیست میگویند در مملکت اسلامی آنقدر فساد بالا میره که دیگه امام زمونشون از ته چاه میاد بیرون جلوی فساد را بگیره.
‌پنجشنبه 9 خرداد 1392 - 00:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.