غلامعلی رجایی: هاشمی شناسنامه انقلاب است و هیچ عاقلی مهر باطل به شناسنامه خود نمی زند

کلمه : پس از شایعه پراکنی ها و خبرسازی های اتاق جنگ روانی جریان حاکم غلامعلی رجایی از نزدیکان هاشمی رفسنجانی در وبسایت خود نوشت:

مدتی است بازی رسانه ای به غلط علیه هاشمی شروع شده و ظاهرا دوستان در جهت عدم تحقق حماسه سیاسی ذوق زده شده اند و آخرین تلاشهایشان هم بی ثمر مانده. شایعات زیادی این چند روزه مبنی بر تایید صلاحیت آیت الله هاشمی مطرح می شود که در پی آن تماس ها و پیام های زیادی برای مطمئن شدن از این سوال روانه من شده است.

فردا که نتایج تایید صلاحیت ها اعلام شد، با آمدن آیت الله رو سیاهی آن می ماند به ذغال!!

هاشمی ستون محکم انقلاب، بازوی رهبری و پناه مردم در نجات کشور از این بحران ساخته شده توسط مدعیانی است که می خواستند جهان را مدیریت کنند.

هاشمی شناسنامه انقلاب است و هیچ عاقلی مهر باطل به شناسنامه خود نمی زند.

+108
رأی دهید
-19

BPM300 - برلین - المان
ســکــوت خـــطــرنــاکــ تـــر از. حـــرفـــهـــاى. نـــیـــشـــدار اســـت. کـــســــى کــه ســـکـــوت مـــى کــــنـــد روزى حــــرفـــهـــایـــش را ســـرنـــوشـــت بـــه شـــمــــا خـــواهـــد گـــفــــت ...
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 02:50
paksan - آمریکا - آمریکا
آقای رجایی باید توجه کنی که سپاه با وجود همین نیروهای مدیریت جهانی آقا به چنان قراردادها و قدرتی دست پیدا کرده که حاضر نیست یک نفر که نفوذ و قدرت کلام داره رو تحمل کنه چون می دونه بسیاری از قدرتهای مافیایی رو از دست می ده و هاشمی و مردم هم می دونند که نود درصد گرانی های امروز نشات گرفته از سپاهیانی هستند که در زمان قبول قطعنامه 598 سکته کردند و ناراضی بودند چون ادامه جنگ هم به آنها قدرت سرکوب داده بود هم قدرت تجارت و خلاصه هر کاری که می خواهند انجام دهند با حربه جنگ و امروز هم همین گروهها تمام تلاش خود را برای ادامه تحریمها گماشتن و با باد کردن رهبر و دمیدن در پوستین رهبری که سیاست و اقتصاد نمی داند چنان وانمود می کنند که درمقابل زورگویی ایستادگی میکند ولی آقا نمی داند که دورزدن تحریمها مجانی نیست و دورزنندگان به ثروتهای افسانه ای رسیده اند و از طرفی با هوار زدن دژمن دژمن هر صدایی که فساد دامنه اطراف رهبر را برملا کند را سرکوب می کننددر این شرایط آمدن یک نفر غیرخودی باعث برملا شدن بسیاری از این رانتها و فسادها و ظلمها به مردم می شودپس بدان که صلاحیتش رد می شود
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 03:09
مهر مادر - اهواز - ایران
مواظب باشند هاشمی رد صلاحیت نشود چون رهبر بی بازو خواهد شد / یک دست. چلاق یکدست هم بازو نداشته باشد جانبازی ولایت لقمه هم کامل میشود و بعد هم جنگ قدرتها شروع خواهد شد ....
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 04:34
ذک گرجی - فررارا - ایتالیا
هاشمی شناسنامه وستون جنایت این نظام است اگر او فرو به ریزد کل نظام فرو خواهد ریخت
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 07:13
bavaffa - باكو - اذربيجان
کاملا با شما موافق هستم حاصلش خودفروش اعتیاد وطنفروشی غارت فساد مالی کشتن جوانانه کشور در جنگ و و و .......... لعنت بر شما. هاشمی ستون محکم انقلاب، بازوی رهبری و پناه مردم در نجات کشور از این بحران ساخته شده توسط مدعیانی است که می خواستند جهان را مدیریت کنند.
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 08:39
bavaffa - باكو - اذربيجان
کاملا با شما موافق هستم حاصلش خودفروش اعتیاد وطنفروشی غارت فساد مالی کشتن جوانانه کشور در جنگ و و و .......... لعنت بر شما. هاشمی ستون محکم انقلاب، بازوی رهبری و پناه مردم در نجات کشور از این بحران ساخته شده توسط مدعیانی است که می خواستند جهان را مدیریت کنند.
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 08:38
دلمرده - تهران - ایران
آقای رجایی کسایی که به آخر خط رسیده باشن و خودشون را در معرض نابودی ببینن دیگه شناسنامه براشون هیچ اهمیتی نداره و حاضرن شناسنامه را بسوزونن!!!!!!!!!
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 09:26
m.noor - شارجه - امارات
با نه به انتخابات...... اگر به من باشد مهر باطل را به آن شناسنامه میزنم چونکه صاحب این شناسنامه ایران را فدای مذهب تشیع و ولایت کرده است به امید روزی که ایران آزاد شود امین.م.ن
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 09:48
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
به امید خدا با رد هاشمی‌ پرونده حکومت ولایت فقیه در ایران بسته میشود ! آغا با برنامه ریزی رفسنجانی آغا شد! هاشمی‌ بسیار سر پا تر از آغا شیره ائی است که فرماندهی کلّ ارتش با اوست !!!! رهبری نظام با اوست !!! و همه چیز از فیلتر او باید رد شود !! اما برای هاشمی‌ رئیس یکی‌ از سه قوه شدن زیاد است !! هر چه حلقه اطرافیان آغا تنگتر شود مردم تنگ این حکومت را بهتر بدست میگیرند !
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 12:51
dara20 - تهران - ايران
پس اگر این کوسه منفور را شکار کنیم حکومت فاسد اسلامی باطل میشود!!!
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 15:48
masoudm06 - منچستر - انگلستان
خیلی عذر می خواهم کی الان نمی دونه که بهشتی و رجایی و باهنر و مرتضی مطهری و صیاد شیرازی و آیت و .. را خود رژیم کشته؟ اینها شناسنامه انقلاب نبودند!؟
‌سه شنبه 31 ارديبهشت 1392 - 16:42
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.