ماجرای غمناک زوال زیبایی در یک زن کره ای

ماجرای غمناک زوال زیبایی در یک زن کره ای  

عصر ایران - " هانگ میوکو" مدل سابق کره ای که در اثر تزریق روغن خوراکی به جای سیلیکون به زیر پوست خود صورتش به شدت آسیب دیده بود پس از 10 بارعمل جراحی چهره اش آن قدر تغییر پیدا کرد که حتی والدینش قادر به شناسایی او نبودند. پزشکان در 10 عمل جراحی گذشته توانستند در مجموع 60 گرم سیلیکون و روغن را از صورت و 200 گرم را از گردن او خارج سازند.

پس از جراحت خانم میوکو مسیر زندگی این مدل سابق کره ای به کلی تغییر کرد و او هم اکنون در یک کارخانه بازیافت مشغول کار است. وی می خواست زیباتر شود و چین و چروک پوست صورتش برود و پوست نرم تری داشته باشد، از این رو با خرید سیلیکون غیر مجاز از بازار سیاه و تزریق آن به پوست خود و سپس تزریق روغن خوراکی به جای سیلیکون، صورتش را به وضعی انداخت که در نهایت پزشکان عمل جراحی پلاستیک او را جواب کردند.

به گزارش روزنامه " دیلی میل" بریتانیا،این زن کره ای می گوید هدفش از جراحی پلاستیک بازیابی زیبایی سابقش بوده است اما ظاهرا عمل جراحی آن گونه ای که وی می خواسته سبب بهبود او نشده و چهره او را به کلی تغییر داده و  صورت او را به غایت بزرگ و متورم شده است .
پس از پخش مستند این زن در تلویزیون کره مردم این کشور دهها هزار دلار به منظور انجام عمل جراحی پلاستیک و بازیابی بخشی از زیبایی از دست رفته این زن به او کمک کرده اند.

این زن کره ای در سن 28 سالگی و برای نخستین عمل جراحی خود با کمک های جمع شده از مردم به ژاپن رفت و تا کنون 10 بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است .وی که زمانی می خواست خود را زیباتر از آنچه که هست نشان دهد با ندانم کاری، امروز خود را به حال و روزی انداخته است که حتی وقتی خودش در آینه به چهره اش نگاه می کند ، وحشت می کند و بسیاری از دوستان و نزدیکان او چهره جدید او را نمی شناسند.

مقایسه دو چهره هانگ میوکو قبل(عکس سمت راست) و بعد از عمل جراحی پلاستیک


شکل فعلی این زن کره ای پس از 10 بار جراحی پلاستیک

ماجرای غمناک زوال زیبایی در یک زن کره ای  


 هانگ قبل از اتمام مراحل جراحی پلاستیک

ماجرای غمناک زوال زیبایی در یک زن کره ای  

هانگ میوکو در سن 28 سالگی و پیش از ماجرا

  


میوکو قبل از تزریق های اولیه (عکس سمت چپ) و بعد از تزریق های اولیه زیر پوستش

+156
رأی دهید
-23

marcopollo - امستردام - هلند
زن نادان
‌چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392 - 22:24
Jiddu_Krishnamurti - هامبورگ - آلمان
عقل که نباشد جان در عذاب هست.کاش ما انسان ها اینقدر که به زیبایی ظاهر اهمیت می دادیم به زیبایی درون هم اهمیت می دادیم .واقعا متاسفم.
‌چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392 - 22:39
God666 - تهران - ایران
قابل توجه زنان هاى ایرانى که دوست دارن شبیه عروسک باشن .عطر أن است که خود ببوید نه أن که عطار بکوید.cosmetic sergory نه تنها زیبا نمیکنه بلکه خیلى هم ظاهر بد و مصنوعى میده just natural
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 00:22
perser68 - فلوریدا - امریکا
همچین بدم نشده،تازه بعد از اینهمه عمل قیافش به اسمش میخوره!میو کوو؟میو اینجاست(:خیلی‌‌ها دوست دارن قیافشون شبیه سگاشون باشه و تلاش می‌کنن که به هم شبیه شن و این خانوم هم حتماً خواست شبیه اسمش بشه!
‌چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392 - 22:48
faghat zartosht - شیراز - ایران
میگن هر چیزی طبیعیش قشنگتره.امان از این جراحیهای زیبایی!!!!!!!!!!!!!!
‌چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392 - 23:20
dkdk - اسلیس - دانمارک
حماقت حماقت حماقت.بقول صمد آقا این به شما نیامده که تو کار خدا فضولی کنید.اگر خدا نمیخواست تو چین چروک نداشتی.واقعا زن زیبا زنیست که از خواب بیدار میشه و صورتش را میشوره نگاهش کنی‌ زیبا باشه.من با آرایش مخالف نیستم اما به اندازه‌ای که باعث جلف و سبکی نشود.متاسفانه تعداد زیادی از بانوان ایرانی بطور افراطی آرایش میکنند.اما در اروپا که من سالها زند‌گی کردم با تمامی آزادی که دارند از ۱۰۰درصد زنان تقریباً ۹۵ درصد اصلان دنبال آرایش نیستند.ضمنا ‌یک بانوی پاک ایرانی نباید با آرایش بیش از حد به خودش توهین کند و خودش را مثل ‌یک کالا در جامعه به نمایش بگذارد.میدانید چقدر زیبا و قابل احترام هستند بانوانی که آرایش میکنند اما تنها برای شوهرشان.هیچ مرد ایرانی دوست ندارد کسی‌ به همسرش نظر داشته باشد.و این واقعیتی است که آرایش بانوان جلب توجه مردان را بهمراه دارد.و این چیزی نیست که ‌یک مرد با شرف و اصیل دوست داشته باشد.(از مردانی که بی‌ ناموسی را فرهنگ بالا میدانند بگذریم).بهرحال این دنیا فانیست و زند‌گی انسان کوتاه.امیدوارم در این مدت کوتاه خوب و پاک زند‌گی کنیم.
‌چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392 - 23:51
htafas - مادرید - اسپانیا
کلا با دستکاری بدن مخصوصاً صورت مخالفم. نمونش دیگش مایکل جکسون
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 00:05
کبالت - کرج - ایران
این زوال عقله.
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 00:12
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
خدا به احمدی نژاد رحم کرد، اگه با تزریق این مدلی میشد، گٔل بود به سبزه آراسته میشد !!!
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 00:40
piade - تهران - ایران
خوب این چه مرضی هستش آخه.!! بلاخره که هیچکس برای همیشه جوون نمی مونه . دیر یا زود همه پیر میشن .هرچی فکر میکنم نمیفهمم چرا بعضی ها با خودشون این کارهارو میکنند .
‌چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392 - 22:14
sasi_seoul - سئول - کره جنوبی
shirzan e irani - استکهلم - سوئد ؛ خودتونو .... با این احمدی نژاد و خامنه ای. میشه یه جایی بریم از شر شما و اینا راحت باشم. آخه این خبر چه ربطی به این مرتیکه داره که اینجا نوشتی، بذار راحت باشیم بابا
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 05:27
kolah-ghermezi - ونکوور - کانادا
خدمت دوستان عرض کنم که ۹۰ در صد دختران زیبا کره‌ای که شما در تلویزیون یا در فیلم‌ها میبینین عمل زیبایی‌ صورت انجام داده‌اند. چند سال پیش یه برنامه تلویزیونی دیدم که کم مونده بود شاخ در بیارم، دختران زیبای برنامه با خودشون عکس قبل از انجام زیبایی‌ صورت شون رو اورده بودند، باور نمیکردم که اون دختران زیبا همونی بودن که تو عکس‌ها نشون داده می‌شدند. من همیشه به دوستان شرق آسیا می‌گفتم که دختران کره‌ای خیلی‌ خوشگلند همینو بهم میگفتن ولی‌ من باورم نمی‌شد، فکر می‌کردم که حسودیشون میشه این حرفا رو میزنند تا اینکه قسمت شد من با چشمان خودم دیدم. حیف به اون چشم ابروی دختر ایرونی که اخیرا ابرو تتو میکنند شبیه جّن شدند.
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 05:46
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
dkdk - اسلیس - دانمارک باز ملای سایت شروع به چرند نویسی---آرایش فقط برای شوهر!!!! آرایش نکردن یعنی‌ پاک!!!! بودن زن!!!! چرا در کار خدا دست می‌برید-اگر دماغ شبیه چپق ناصر الدین شاه بود و چشمانت چپ----و و و مبادا جراحی کنی‌ چون خدا!!!! این جور آفریده! حقا که یک اسلامی واقع هستی‌!!
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 08:05
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
این زن یک بیمار بوده که خود رل پزشک پلاستیک را بازی کرده و اما در ایران زنی‌ که به وسیله ی شوهر --فامیل او یا دیگران تحقیر میشود به دلیل بینی‌ بزرگ یا سینه ی کوچک و یا هر عیب ظاهری دیگری ----اگر بتواند به جراحی پناه میبرد-وقتی‌ توجه به زن بیش از تفکر دانش عواطف---ظاهر زن باشد همین خواهد شد!!فیلم اسلامی بازی نکنید
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 08:10
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
از این رو با خرید سیلیکون غیر مجاز از بازار سیاه و تزریق آن به پوست خود و سپس تزریق روغن خوراکی به جای سیلیکون، صورتش را به وضعی انداخت که در نهایت پزشکان عمل جراحی پلاستیک او را جواب کردند.!!!!!!!!!!!!!.
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 08:50
shirzan - برلین - آلمان
شاید مقصر جامعه و هم اینکه تک تک ما باشیم که به زیبایی ظاهری خیلی اهمنیت میدیم و یک شخص میخواد مورد توجه جامعه باشه ای کاش این رسانه ها دست بر میداشتند یکی از احمقانه ترین کارها همین ملکه زیبایی هست چرا مسابقه ملکه هوش و شخصیت برگزار نمیشه؟
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 09:07
lili AT - برلین - آلمان
بهتره یاد بگیریم که در جوانی از پوستمون مراقبت بکنیم تا در میانسالی یا پیری دست به کارهای جنون آمیز نزنیم.....مادر من ۷۵سال سنّ داره...پوست صورتش مثل ۵۰ سالهاست....البته در زمان جنگ نه کرم پیدا میشد نه ماسک.....تنها با محصولات طبیعی از پوستش مراقبت میکرد...
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 09:45
فراوانی - قطر - قطر
خریت که تنها جو خوردن نیست
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 10:17
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
فروغ فرخزاد------تن‌های هرزه‌ را سنگسار میکنند---غافل از آنکه شهر پر از فاحشه‌های مغزی است...و کسی‌ نمیداند --------مغزهای هرزه‌ ویرانگرترند تا تن ‌های هرزه‌
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 11:15
perser68 - فلوریدا - امریکا
dkdkاسلیس -دانمارک. نماز جمعه یادت نره!!!
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 13:25
compatriot - تورنتو - کانادا
من هم چند بسته مارگارین ایمپریال تو یخچال دارم الان ۶ یا ۸ ماهی‌ میشه که استفاده نکردم. آدرس بده تا برات بفرستم. مناسب تزریق زیر پست صورته!
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 15:06
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
sasi_seoul - سئول - کره جنوبی/ حق با شماست هر نکته جایی‌ دارد، اما می‌دانید چیست، استاد شجریان در مصاحبه ائی در سال ۸۸ گفت، من در این ۳۰ سال این حکومت یک روز آرام و قرار نداشتم، نگاه و تربیتِ ما با نسلِ شما بسیار متفاوت است، وقتی‌ بچه من ، خواهر یا برادرِ من در حالِ غرق شدن است نمیتوانم به تخمه شکستن مشغول باشم، غیر از آن من در تاپیک سیاسی‌ یا مربوط مطلب میگذارم و مربوط به تیتر، و از همه مهم تر اینکه علتِ اشاره به احمدی نژاد به دو خاطر بود اول اینکه مردها هم به دنبال این چیزها هستند و دیگر اینکه کسی که مدام دم از ساده زندگی‌ کردن بدونِ تظاهر میزند، اینگونه نیست آنهم برای مرد. شما ایرانت رو برو هیچ تغییر، جهش، هدف، تلاش برای تغییر شرایط ایران نداشته باش همه چی‌ همانگونه پیش میرود که تا کنون بوده، از تاپیک حالت رو ببر، ببخشید.
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 15:00
مدافع حق - مادرید - اسپانیا
اول دست بعد گردن این جراح رو باید قطع کنن ......
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 18:17
perser68 - فلوریدا - امریکا
shirzanبرلین -آلمان. شما تو هر چی‌ دست ببری و انگشت روش بگذاری،یه ۴تایی‌ هم پیدا میشن که قاطی‌ می‌کنن و از هل حلیم میوفتن تو دیگ!چیزی هم که ممنوع شد بدتر میشه،مثل ایران قبل انقلاب که همه آزاد بودن هر جور میخوان بپوشن و وقتی‌ خمینی بووو گندو زنان رو با حجاب اسلامی فاشیستی به صلابه کشید،امروز اگه یه دست و پای زن از لباسش بیرون باشه،تا یه مقدار نور آفتاب بهش بخوره،زمین و زمان به هم می‌ریزه!!همه چشم‌ها کجو کله میشه و آب از لب و لوچه آویزون!
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 17:48
غلامعلی - تهران - ایران
دردناکه طفلک
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 23:02
غلامعلی - تهران - ایران
دردناکه طفلک
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 23:03
princesse - تهران - پرژن
dkdk-------کامنت ARTEMIS-SW عزیز را صد بار بخوان .
‌پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392 - 22:33
purelove_31 - مشهد - ایران
زن احمق
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 00:04
farahnoush - ساری - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه-زیبا .. بسیار زیباست اشعار فروغ !!! . ممنون .. گل .
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 04:27
rahaei - تهران - ایران
God666 - تهران - ایران . اولا که مشک آن است که خود ببوید! دوما اینکه این ضربالمثل برای موارد دیگری استفاده میشه و ربطی به موضوع این پست نداره. سوما surgery! نه sergery!!!!
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 08:09
rahaei - تهران - ایران
dkdk - اسلیس - دانمارک. بله حتما آقای عزیز! شما راست میگی! ما هم از پشت کوه اومدیم و این روشنگری های شما از دانمارک!!!!!!بسیار چشم مارا باز کرد. منم دیگه قول میدم فقط برای شوهرم آرایش کنم و زنی وفادار و کدبانو باشم و ۷ پسر و یک دختر هم برای شوهرم بزایم
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 08:23
rahaei - تهران - ایران
من موندم اصلا اینهائی که کامنت گذاشتن مقاله رو خوندن یا همینجوری میان افاضه فضل کنن؟! این خانم خودش به صورتش روغن گیاهی تزریق کرده، خودش این بلا رو سر خودش آورده آخ چه ربطی به بد بودن جراحی پلاستیک و آرایش خانم ایرانی و خدا و اسلام داره؟؟؟؟ جراحی پلاستیک به جا و به اندازه خیلی هم خوبه. و یک چیز دیگه: هر کس که ادعا میکنه که در اروپا و آمریکا زن ها آرایش نمیکنن مطمئن باشید که دروغگو و مغرضه. آنجا همه جور آدمی هست از بی آرایش تا آرایش زیاد. اگه اونا آرایش نمیکنن پس چطور امریکا و فرانسه بزرگترین کمپانی های تولید لوازم آرایش رو دارن؟ حتما همه اش رو واسه زن های ایرانی میسازن بله؟ این سایت شده جایی برای عقده گشایی مردان بی فرهنگ ایرانی متاسفانه..
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 08:22
razrazak - یزد - ایران
چه قدر زنها بدبختند این تفکر جنون وار توی اکثر زنها است ولی مثل این خانم جسارتش را ندارند به دلیل این که ارزش زنها در همه جامعه ها با زیباییشون سنجیده مشه نه با توانایی های خدادادیشون و این حاصل نگرشی مردها در طول تاریخ هستش و هر زنی هنگام تولد بهش این افکار تلقین میشه.
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 10:02
aziz iran - کپنهاک - دانمارک
. dkdk - اسلیس - دانمارک. تو هم دلت خوش که نون سوسیال دانمارک را بخوری و منبر آخوندی راه بیاندازی آخه بچه آخوند این مزخرفات چیه که هر جا میرسی‌ میگی‌ ؛ اگر دهنت را باز نکنی‌ میگن لا لی . ما را بگین با کی ها شدیم ۷۰ میلیون ...
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 10:52
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
farahnoush - ساری - ایران princesse - تهران - پرژن-- سپاس از هردوی شما بانوان ایرانی‌-!
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 12:41
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
farahnoush -princesse -- این بیت زیبا تقدیم به هردوی شما!! حال و روز ایرانیانی که به ناچار زادگاه خود را ترک گفتند!!!به روی لاله و گٔل خواستم که می نوشم-------ز شیشه تا به قدح ریختم بهار گذشت!!
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 12:50
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
rahaei - تهران - ایران -- بانو اگر متوجه باشید خارجیها خیلی‌ هم آرایش میکنند یک ساعت ریمل میمالند و روژ گونه و کرم پودر!!! منتها چون بیشترین آنها از روژ لب استفاده نمیکنند قوچعلی‌ها فکر میکنند آنها آرایش نکرده اند!!! مضحک اینکه به ده‌ها دوست پسر و روابط آزاد جنسی‌ آنها اشاره یی نیست!!!!!!!! چون صرف ندارد برای اسلامشان ومرد سالاری کوفتیشان!!!
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 16:18
perser68 - فلوریدا - امریکا
ARTEMIS -SWپاریس -فرانسه. دوست عزیز،همینطور دارم از قوچ علی‌ میخندم،روده پر شدم از خنده!زنده باشی‌
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 22:03
princesse - تهران - پرژن
ARTEMIS-SW زنده باشی‌عزیزم ۲۰ به امید بازگشت همه ایرانیان آزادیخواه به کشور و پرپایی جشن آزادی ایران و ایرانی‌ .
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 22:49
perser68 - فلوریدا - امریکا
zalzalak -razrazak- یزد -ایران. این جفنگیات رو تو حوزه علمیه به خوردتون دادن!؟(اکثر زنها)حتمن به شما هنگام تولد تلقین شده که خدای شما در آوردی بین آدم‌ها و بخصوص خانم‌ها تفاوت قائل میشه!اگه خدای شما بی‌ عیب و نقص،پس چرا برای آدم‌ها تفاوت قائل میشه!؟اگه قراره خدای شما در آوردی همه چیز رو به ما در هنگام تولد بده،پس چرا کم و زیاد میکنه؟کدومش رو بپذیرم لطف خدای مهربان شما در آوردی یا انسان کاملی به اسم زن؟ خانواده خودت رو حتمن به حساب نیاوردی!!!
جمعه 20 ارديبهشت 1392 - 19:34
roxana_110 - تهران - ایران
ARTEMIS-پاریس. آرتمیس جان میخوام بد قولی کنم و زیر قولم بزنم و با صدای بلند بهت بگم احسنت به کوری چشم افراد متحجری که فقط زن رو برده جنسی میخواهند.. ای کاش امثال تو در این خراب شده (ایران) زیاد بودند
شنبه 21 ارديبهشت 1392 - 04:18
farahnoush - ساری - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. گل مریم تنت دلتنگ باغه/می‌دونم قصر اونجا بی‌چراغه/میگن آب و هوای قلبا سرده/گل یخ روی خاکش خونه کرده/تموم لحظه‌ها از جنس سنگه/برای اون دلی که تنگ تنگه/گل مریم ببین راهت چه دوره/فضای خونه بی تو سوت و کوره/گذشتی از همه بارت رو بستی/غریبونه یه جای نو نشستی/یه جا که خیلی بارونی نباشه/همیشه ترس ویرونی نباشه/کسی از حسرت بودن نمیره/کسی عشقو از آیینه نگیره/یه جایی که نفس، دزد نفس نیست/جواب هیچ فریادی قفس نیست/کسی فکر فراموشی نباشه/دوای درد بیهوشی نباشه/گل مریم اگه ابرا سیاهه/از اینجا تا بهار چند کوچه راهه؟/بیا باغ از غم دوریت نمیره/ببین باغ بدون گل کویره/گل مریم بیا، ریشه‌ات چی میشه؟/نگو سخته پس اندیشه‌ات چی میشه‌؟/قفس که قد آزادی نمیشه/واسه تن جز وطن وادی نمیشه/بیا دشت گل ها هرزه علف هاش/نباشه گل علف میشینه رو جاش/گل مریم بیا باهم بسازیم/بیا مریم بیا با هم بسازیم/خزون میره به سرما دل نبازیم/گل آزاده گلدونی نمیشه/بیا اندیشه زندونی نمی شه/بیا با من بخون از عشق و ریشه/من این‌جا ریشه در خاکم همیشه .. هلیا صدیقی
شنبه 21 ارديبهشت 1392 - 04:24
farahnoush - ساری - ایران
ARTEMIS-SW - .پاریس - فرانسه. به امید روزی که وطن , وطن شود و هیچ زن و مرد آزاده ایرانی با هر نژاد , زبان , دین و طرز فکری برای عقایدش مجبور به کوچ نشود و بتواند در هوای وطن نفس بکشد .. به امیدد آن روز گوینده راستی که ایران واقعا سرزمین نجیب زادگان و آزادگان شود !!! .به امید آن روز که طاهره قره العین ها و فروغ ها طعمه جهل مردان سرزمین ما نگردند و به شیرین های کرد فرصت دوباره زندگی کردن بدهند !!! . به امید آن روز .. .
شنبه 21 ارديبهشت 1392 - 04:31
perser68 - فلوریدا - امریکا
farahnoush-ساری -ایران. این شعر رو برای آرتمیس پاریس نوشتی‌ ولی‌ بسیار زیبا و پر از احساس که خیلی‌ قلب منو به درد آورد!ننگ به جمهوری فاشیست اسلامی که ۳میلیون ایرانی‌ رو آواره کرد و۷۵ میلیون ایرانی‌ رو زندانی!ننگ به حکومت آخوندی متحجر اسلامی آدم کش و درود بر تو.
یکشنبه 22 ارديبهشت 1392 - 00:10
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
farahnoush - ساری - ایران سپاس بانوی عشق!! اینرا بدان شاید مهربانی ذاتی خود را به حساب این دین بگذاری ولی‌ بدان من دینی ندارم و حتی خدایی ولی‌!!! با هیچ ایده یی ستیز ندارم مگر قوانینش عامل جنایت باشد-حتی با ادیانی که جنایت نهفته در دینشان اجرا نشده مقصودم عصر نوین است نه عهد بوق!!! و وقتی‌ پروسه ی تاریخ بشر را در تمام جهان مورد کاوش قرار میدهم میبینم ۹۰ در صد ظلم وحشت و جنایت بوده-و می‌‌اندیشم این چگونه آفریننده یی است که پس از ۵ میلیارد سال ۳ دین آورده که مسبب بزرگترین قتل عامهای تاریخ شدند در هر ۲ صورت چه از سرانجام آن آگاه چه نا آگاه نمی‌توان او را خدا دانست با توحّش حتی در دنیای حیوانات!!! از صمیم قلب امیدوارم آرزویت بر آورده و در کشوری آزاد زندگی‌ کنی‌---ولی‌ من فقط برای شرایط هم میهنانم رنج میبرم و دیگر نقاط جهان!!ولی‌ هیچگاه در هیچ صورتی‌ به ایران باز نخوهم گشت زیرا که کسانی‌ را که میپرستیدم اکنون از آنان فقط نوشته یی بر روی سنگی‌ باقیست!! شاد باشی‌!!
یکشنبه 22 ارديبهشت 1392 - 12:11
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.