صحبتهای علی پروین پس از دریافت ستاره طلایی آسیا

 



جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.
جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

 

+122
رأی دهید
-62

samuk66 - لندن - انگلستان
نظام!!!!!!!!!!!!!!! طاغوت!!!!!!
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 02:03
sasi1360 - لندن - انگلستان
پروین چهره دوست داشتنی فوتباله چه برای تاجی ها چه پرسپولیسیها،ولی بعضی حرفاش را آدم نمیتونه قبول کنه،زمان طاغوت اومدم!یکی نیست بگه زمان خدا بیامرز چه بدی دیدی که میگی طاغوت،بد گذشت بهت یا شکنجت کردن طاغوتیا
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 02:17
sasi1360 - لندن - انگلستان
یک ورزشکار مردمی هیج وقت به خاطر نظام کاری نمیکند، بلکه به خاطر مردمش قدم بردارد. درود بر روح بزرک ناصر خان مردمی. که به خاطر همین مردم از قدرت و ثروت کذشت.
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 07:20
souroosh - ساری - ایران
حکومت کثیف همه را مزدور بار اورده است. در ایران 90 درصد مردم برای زنده ماندن به اغوش هر چیزی پناه می اورند. حمید استیلی در ماجرای انتخابات. پروین در ماجرای احمدی نژاد. فرهاد مجیدی در .... شاید از میان اینان ناصر حجازی را متفاوت دانست. و بسیاری از بازیگران زن و مرد که دست به اغوش نظام می باشند. برای همین من هیچ امیدی به تحولات و بهبود در ایران ندارم زیرا که ایران از دیدگاه فرهنگی بسیار الوده شده است. بیش از 50 درصد مردم ایران با اینکه تنفر شدیدی از نطام دارند ولی از انجا که از بی عدالتی و ظلم و نابرابری این حکومت به ثروت رسیده و می رسند بنابراین حاضر به تغییر به هیچ وجه نمی باشند. بیچاره خاک خسته ایران. مضلوم جوانان این سرزمین.
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 08:26
paksan - آمریکا - آمریکا
برو تو به درد همون نظامت می خوری . یادمون نرفته عضو کمپین انتخاباتی کی بودی و دسمال آقا رو به لبات می کشیدی . هیچ ارزشی براش قائل نیستم .
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 09:02
Azade Avare - شیراز - ایران
ما ایرانیها خیلی‌ کم حافظه ایم، چرا سخنرانیش رو که مخالف حضور خانمها در ورزشگاه هست رو نمیذارین تو سایتتون، اون‌وقت ببینیم چند تا لیک داره.
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 09:28
ajdar20 - فینکس - ایالات متحده
ای بابا ادم بی سواد چاله میدونی یه حرفی زد که نباس میزد ٫ این اگه از فوتبال علمشا داشت یا چیزی بارش بود الان باید تو اوج تجربه و مربیگری بود نه اینکه بزارنش به عنوان مترسک ٫ تازه میگه الان اگه من بازی میکردم در حد مسی بودم نمی تونه بفهمه تفاوت وفوتبال ۴۰ سال پیش با الان چقدرزیاد یه چیزی در حد لیگ ۱ ما با لیگ اسپانیا کلا برا خنده خوبه
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 09:36
mola ana - محلات - ایران
این جایزه به پاس سی سال لات بازی ، گردن کلفتی (با ضعیفان )و ریزه خواری و چاپلوسی (صاحبان قدرت و ثروت ) و لیدر - آدمایی بودن که اموراتشون فقط با فحش خواهر و مادر اداره شده و میشودو . خلایق هر چه لایق!!!
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 09:44
Rezanl - امستردام - هلند
یا بلد نیستی‌ حرف بزنی‌ یا هنوز همون ... که بودی هستی‌، بدبخت اگه کسی‌ از اون زمان چارتا خاطره خوب داره یکیش تو هستی‌ که. خیلی‌ نمک نشناسی.
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 10:53
khonindel - نا کجا آباد - ابران
خاک بر سرت کنن برای نظام به دست آوردی؟؟. بی شرف زمان طاغوت؟؟. مرده شورت ببرن کوتوله والیبالیست می شدی؟؟. به خاطر حمایت آشغالایی مثل شما از این نظام دروغین هست که الان این بهشت به خاک سیاه نشسته و جهنم شذه. خیلی پستی. فدای حجازی بشی که مرد ولی منکن تبلیغاتی نشد.
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 10:58
tahairani - استکهلم - سوئد
به عنوانه یک پرسپولیسی میگم بهت که با این کارا تو قلب مردم جا نمی‌گیری ، سعی‌ کن پهلوون باشی‌ ، تو به انضمام چی‌ کار داری ؟؟ چرا فوتبالو سیاسی میکنی‌ بعدشم میاد می‌گید فدراسیون از جای دیگه دستور میگیره!!!!!
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 11:50
shablizim - لندن - انگلیس
از اول هم پروین را به عنوان یک نون بنرخ روز بخور میشناختم که الآن دگر کاملاً درون پلیدش را نشان مردم داد آخر بدبخت همون به ادعایت طاغوت تو را حمایت کرد به تیم ملی رساند و راه پیشرفتت از همان زمان آغاز شد آخر چرا طاغوت نمک نشناس بی جنبه بی سواد با این مصاحبه بیشتر از چشم افتاد در مصاحبه اخیرش با نود بازیکنان دهه شصت و هفتاد پرسپولیس را الواط خطاب میکنه که این حرفش واکنش رضا شاهرودی را درپی داشته که تو از همه ما شیطون تر بودی یعنی لات تر بودی اینجاست که تفاوت الماسی مثل حجازی و جعفر پناهی در حوزه سینما با آهن حلبی هایی مثل پروین معلوم میشود.
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 13:44
ARTEMIS-SW - .پاريس - فرانسه
۹۰ در صد ملت در رویائ همان طاغوت هستند---آتش به گورت خمینی که با ۱۰۰۰ دروغ در پاریس--۱۸۰ درجه بر عکس آنرا در ایران پیاده کردی با عنوان معنویت و مستضعف و کلمات اشغال عربی‌ آمدی بی‌ سواد‌ها و گروههای سیاسی ۲ زاری هم مثل طوطی آنرا بلغور کردند حکومتت پیاده شد همان اسلام صدر اسلام-بعد گروه‌ها فرار به خارج!!!!
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 15:00
louis - خرونینگن - هلند
خاک بر سرت کنن برای نظام به دست آوردی؟؟. بی شرف زمان طاغوت؟؟. مرده شورت ببرن کوتوله والیبالیست می شدی؟؟. به خاطر حمایت آشغالایی مثل شما از این نظام دروغین هست که الان این بهشت به خاک سیاه نشسته و جهنم شذه. خیلی پستی. فدای حجازی بشی که مرد ولی منکن تبلیغاتی نشد.....
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 15:51
پل ورسک - هانوفر،پل سفید - المان
مردک تو برای نظام رفتی اونجا و این جایزه رو گرفتی؟
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 16:41
maghtool farari - لیدز- شیراز - پرشین
زنده باشی سلطان پروین پا طلایی افتخار ایران و ‌ای اف سی‌ آسیا شهریار علی‌ دایی افتخار و عضو فیفا علی‌ کریمی‌ جادوگر آسیا و بازیکن بایرن مونشن مهدی مهدویلیا ایرانی‌ و دوست دار همه هامبورگی‌ها - همه هم ماشا الله پرسپولیسی با همه احترامی که به مرحوم حجازی دارم اما با اطمینان میگم که اگر آن مرحوم را دکتر‌ها از زندگی‌ جواب نکرده بودن و سالم و قبراق بود هیچوقت آن حرفها را نمیزد،پروین سلطان هم همه می‌دونن از این کثافت ها بیزار هست وقتی‌ میگه جایزه‌ام را به کسی‌ نمیدم یعنی رهبر و ره ان و نظامی‌ها دلشون را به تقدیم این جام خوش نکنان این رژیم منتظر یک آتو هست که هفت پشت این قهرمان‌ها که دار دل‌ مردم جا دارن را سر به نیست
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 17:44
maghtool farari - لیدز- شیراز - پرشین
کنن،اینها کلی‌ انتظار داشتن که از رهبری و ولایت و اسلام این کثافت‌ها صحبت کنه که سلطان هم با گفتن نظام توپ را انداخت تو زمین خودشون بیچاره کمی‌ بالا پایین بگیه داستان خودش و پسر و زن و بچه ه و دامادش را به باد میدن شما اس‌ تقّ لالی‌ها هم عرضه دارین نیم نفر را که مثل پرسپولیسی‌ها واسه ایران و ایرانی‌ افتخار کسب کرده را رو کنید نظرتان در مورد مجیدی یا ارده شیره قلعه چیه:د
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 17:45
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
از ابتدا هم ایشان از کلاس و فرهنگِ بالایی برخوردار نبود و شاید یکی از عآمی‌ترین بازیکنان بود، مهم نیست وقتی‌ روشنفکران ما هنوز دنبال خاتمی‌ و اصلاحات هستند چه انتظاری از این بنده خدا می‌توان داشت که خوب توپ میزند، دلیل نمی‌شود وقتی‌ عضلاتِ پا قوی باشند و خوب کار کنند افکار هم خوب کار کرده و ورزیده باشند.
شنبه 14 ارديبهشت 1392 - 19:46
diako82 - کپنهاگ - دانمارک
انسان آزاده همیشه آزاده س ، مثلا آقای عزتاللاه انتظامی‌ تو برنامه تلویزیون میگه زمان آلا حضرت، نه اینکه مثل پروین میگه طاغوت. فقط می‌تونم بگم که آدم با غیرت همیشه با غیرته و به خاطر هیچ چیز و هیچ کس مرامش رو عوض نمیکنه.
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 03:36
Marde shab - لندن - انگلستان
زمان طاغوت...... حیف که اون خدا بیامرز زنده نیست که ببینه چه نمک به حرومایى شدن این لا شخورا. به عنوان یک پرسپو لیسى باید بگم که اقاى پروین خیلى حزب باد هستى، درود به روح پاک ناصر خان (فارق از رنگ) که زیر بیرق این نظام دزد نرفت.
یکشنبه 15 ارديبهشت 1392 - 07:56
classic - تهران - ایران
یعنی هرچقدر مردم براش ارزش قایل بودند با این حرفش خودش رو قهوه ای کرد. منم که بهش ارادت داشتم تا حالا با این حرفش فهمیدم یه پاچه خوار و دستمال به دست بیش نبوده و نیست. حیف همه ارادتی که مردم و جوونا داشتند. خودتو خیلی راحت از چشم همه انداختی. حالا یه مدال یا یه خورده پول انقدر ارزشش رو داشت که کل پیشکسوتی و محبوبیتت رو بهش بفروشی؟ ازین به بعد همون علی دنبه صدات میزنیم به قول خودت. بیشتر بهت میاد تا سلطان!
‌سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 - 20:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.